Makaleler
4
Tümü (4)
Scopus (1)
Diğer Yayınlar (3)
4. Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, ss.200-211, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
37
1. Öğretmen adaylarının kendi mesleki gelişimlerini değerlendirmeleri
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.261-268, (Tam Metin Bildiri)
2. Öğretmen adaylarının öğrenme ortamlarına ilişkin görüşleri.
IV. International Eurasion Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
3. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
4. Science in our life science with photograph.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
5. Öğretmenlik Mesleğine Yolculuk: Yeni Atanan Öğrtmenlerin Yaşadıkları Deneyimler
IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
7. Sınıf öğretmenlerinin gözüyle sınıf öğretmeni olmak
26. International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
8. Laboratuvarda deneylerle ilişkilendirilmiş öykülerin kullanımının sınıf öğretmeni adaylarının argümantasyon becerilerine etkisi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
10. Sınıf öğretmenlerinin mesleğe yönelik tutumlarının ve özyeterliklerinin farklı değişkenlere göre belirlenmesi.
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
11. Öğrencinin kendini yansıtması Sınıf öğretmeni adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimi II dersinde portfolyo öğrenci ürün dosyası ve oluşturma sürecine ilişkin görüşleri
4. Uluslararası Eğitim Programalrı ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
12. Sınıf öğretemnlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
13. Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri
World Conference on Educational and Instructional Studies, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Girişimcilik Becerilerine İlişkin Yeterlik Algıları
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
15. Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme ve değerlendirme yaklaşımları
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
16. Fen ve Teknoloji Dersinde Probleme Dayalı Stem Uygulamaları ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
17. Sınıf Öğretmenlerinin 21 Yüzyıl Becerileri Yeterlik Algıları
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
18. Fen ve teknoloji dersinde probleme dayalı stem uygulamaları ve öğretmen adayalrının görüşleri
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
19. sınıf Öğretmenlerin 21 yüzyıl beceriler yeterlilik Algıları
XV. Uluslararası Sınıf Öğretemnliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
20. 21 Yüzyıl Becerileri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanma Çalışması Doğrulayıcı Faktör Analizi Sonuçları
EJER 2015, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
21. Sınıf Öğretmeni Adayların Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkındaki Görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
22. Öğretmen Adaylarına Yönelik 21 Yüzyıl Becerileri Yeterlilik Algıları Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
XIII. Ulusal, Muğla, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
23. Öğretmenlerin 21 Yüzyıul Becerilerine Öğrenme Ortamlarına Yansıtma Durumları
International EJER Congres, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bİlimleri Öğretim Programında Yer Alan Yeni Kavramlara İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Yeterlik Algıları
22. Ulusal Eğitim Bİlimleri Kurultayı, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
25. Fifth Grade Students' Perceptions about Their Learning Enviroments in Science and Technology Course
World Conferance on New Trends in Science Education (WCNTS), İzmir, Türkiye, 19 Eylül 2011, ss.53, (Özet Bildiri)
29. Teacher candidates perceptions regarding socio-scientific issues and their competencies using socio-scientific issues in science and technology instruction
WCEIS, 12 - 14 Ekim 2008, cilt.2, ss.981-985, (Tam Metin Bildiri)
30. Teachers views for arranging and managing group activities which are required by constructivisim
International Conference on Education, Economy and Society, Paris, Fransa, 17 - 19 Temmuz 2008, cilt.1, ss.105-116, (Tam Metin Bildiri)
31. Fen ve teknoloji öğretimi dersinde gerçekleştirilen assure modeli uygulamaları ve sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
32. Yapılandırmacı öğrenme ortamı ölçeği geçerlik güvenilirlik çalışması
6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, cilt.1, ss.493-498, (Tam Metin Bildiri)
34. İlköğretimde öğrencilere çevre bilinci kazandırmada probleme dayalı öğrenme kapsamında geliştirilen örnek uygulamalar
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2005, cilt.2, ss.580-585, (Tam Metin Bildiri)
35. Öğretmen adaylarının ilköğretim hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri
Eğitimde Yansımalar VIII: Yeni ilköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.394-405, (Tam Metin Bildiri)
36. Trafik bilinci oluşturma yönünden ilköğretim programına bakış
2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.546-553, (Tam Metin Bildiri)
37. İlköğretim öğrencilerinin trafik çağrışımları
2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.366-370, (Tam Metin Bildiri)
