Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
Scopus (1)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 37

1. Öğretmen adaylarının kendi mesleki gelişimlerini değerlendirmeleri

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.261-268, (Tam Metin Bildiri)

2. Öğretmen adaylarının öğrenme ortamlarına ilişkin görüşleri.

IV. International Eurasion Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

3. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

4. Science in our life science with photograph.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

5. Öğretmenlik Mesleğine Yolculuk: Yeni Atanan Öğrtmenlerin Yaşadıkları Deneyimler

IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

6. Öğretmenlik mesleğine yolculuk: Yeni atanan öğretmenlerin yaşadıkları deneyimler.

IV. International Eurasion Educational Research Congress, Pamukkale/Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

7. Sınıf öğretmenlerinin gözüyle sınıf öğretmeni olmak

26. International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

9. Fen ve Teknoloji Öğretimi Dersinde Probleme Dayalı STEM Uygulamaları ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri

International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

10. Sınıf öğretmenlerinin mesleğe yönelik tutumlarının ve özyeterliklerinin farklı değişkenlere göre belirlenmesi.

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

12. Sınıf öğretemnlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Girişimcilik Becerilerine İlişkin Yeterlik Algıları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

15. Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme ve değerlendirme yaklaşımları

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

16. Fen ve Teknoloji Dersinde Probleme Dayalı Stem Uygulamaları ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

17. Sınıf Öğretmenlerinin 21 Yüzyıl Becerileri Yeterlik Algıları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

18. Fen ve teknoloji dersinde probleme dayalı stem uygulamaları ve öğretmen adayalrının görüşleri

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

19. sınıf Öğretmenlerin 21 yüzyıl beceriler yeterlilik Algıları

XV. Uluslararası Sınıf Öğretemnliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

21. Sınıf Öğretmeni Adayların Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkındaki Görüşleri

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

25. Fifth Grade Students' Perceptions about Their Learning Enviroments in Science and Technology Course

World Conferance on New Trends in Science Education (WCNTS), İzmir, Türkiye, 19 Eylül 2011, ss.53, (Özet Bildiri)

26. The Turkish adaptation study results of constructivist learning environments scale: Confirmatory factor analysis results

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1482-1487, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

27. Pre-service teachers' perceptions and preferences about visualization

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2227-2232, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

28. Teacher candidates' perceptions regarding socio-scientific issues and their competencies in using socio-scientific issues in science and technology instruction

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

30. Teachers views for arranging and managing group activities which are required by constructivisim

International Conference on Education, Economy and Society, Paris, Fransa, 17 - 19 Temmuz 2008, cilt.1, ss.105-116, (Tam Metin Bildiri)

31. Fen ve teknoloji öğretimi dersinde gerçekleştirilen assure modeli uygulamaları ve sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri

Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

32. Yapılandırmacı öğrenme ortamı ölçeği geçerlik güvenilirlik çalışması

6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, cilt.1, ss.493-498, (Tam Metin Bildiri)

33. Science teaching in primary education in turkey based on constructivism and the problems which are encountered in practice

International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Temmuz 2007, ss.187-189, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

35. Öğretmen adaylarının ilköğretim hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri

Eğitimde Yansımalar VIII: Yeni ilköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.394-405, (Tam Metin Bildiri)

36. Trafik bilinci oluşturma yönünden ilköğretim programına bakış

2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.546-553, (Tam Metin Bildiri)

37. İlköğretim öğrencilerinin trafik çağrışımları

2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.366-370, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

116

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

14

Atıf (WoS)

46

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

62

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

8

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

125

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

322

Proje

4

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları