Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmen adaylarının öğrenme ortamlarına ilişkin görüşleri.

IV. International Eurasion Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017

Science in our life science with photograph.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017

Öğretmenlik Mesleğine Yolculuk: Yeni Atanan Öğrtmenlerin Yaşadıkları Deneyimler

IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Öğretmenlik mesleğine yolculuk: Yeni atanan öğretmenlerin yaşadıkları deneyimler.

IV. International Eurasion Educational Research Congress, Pamukkale/Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Sınıf öğretmenlerinin gözüyle sınıf öğretmeni olmak

26. International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

Fen ve Teknoloji Öğretimi Dersinde Probleme Dayalı STEM Uygulamaları ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri

International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Girişimcilik Becerilerine İlişkin Yeterlik Algıları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016

Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme ve değerlendirme yaklaşımları

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016

Sınıf Öğretmenlerinin 21 Yüzyıl Becerileri Yeterlik Algıları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016

Fen ve teknoloji dersinde probleme dayalı stem uygulamaları ve öğretmen adayalrının görüşleri

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

sınıf Öğretmenlerin 21 yüzyıl beceriler yeterlilik Algıları

XV. Uluslararası Sınıf Öğretemnliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

Fifth Grade Students' Perceptions about Their Learning Enviroments in Science and Technology Course

World Conferance on New Trends in Science Education (WCNTS), İzmir, Türkiye, 19 Eylül 2011, ss.53

Pre-service teachers' perceptions and preferences about visualization

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2227-2232 identifier identifier

The Turkish adaptation study results of constructivist learning environments scale: Confirmatory factor analysis results

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1482-1487 identifier identifier

Yapılandırmacı öğrenme ortamı ölçeği geçerlik güvenilirlik çalışması

6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, cilt.1, ss.493-498

Science teaching in primary education in turkey based on constructivism and the problems which are encountered in practice

International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Temmuz 2007, ss.187-189 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Öğretmen adaylarının ilköğretim hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri

Eğitimde Yansımalar VIII: Yeni ilköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.394-405

Kitap & Kitap Bölümleri

Metrikler

Yayın

112

Atıf (WoS)

45

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

60

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

8

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

76

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

4

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları