Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Coğrafya Öğretiminde Öğretim Yöntemlerinin Öğrenci Başarısına Etkisi
International journal of geography and geography education (Online)
, cilt.42, ss.52-71, 2020 (Hakemli Dergi)

Sınıf İçinde Gösterilen İstenmeyen Davranışlar ve Nedenleri
ELEKTRONİK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ (EJEDUS)
, cilt.9, ss.207-219, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarimi Dersinin Teknoloji Entegrasyonuna Katkisi Açisindan Değerlendirilmesi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.29-41, 2017 (Hakemli Dergi)
Karşılaştırmalı Eğitim Programları Araştırma Eğilimlerinin Belirlenmesi Bir içerik Analizi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.446-468, 2016 (Hakemli Dergi)
Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Eskişehir Osmangazi ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.135-152, 2015 (Hakemli Dergi)
Sekizinci Sınıf Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Ortak Sınav Sorularının Değerlendirilmesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.17-50, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Öğretmen Adaylarının Pedagojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Uzaktan Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2021, ss.49, (Özet Bildiri)
WEB 2 Teknolojileri Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Tematik ve Metodolojik Açıdan İncelenmesi
ICOPR 2021-INTERNATIONAL CONGRESS OF PEDAGOGICAL RESEARCH , Düzce, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.51, (Özet Bildiri)
The effect of teaching methods on student achievement in geography teaching.
2nd International Congress on Geographical Education, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.402-405, (Özet Bildiri)
Barriers to technology integration according to prospective teachers.
7th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.291-292, (Tam Metin Bildiri)
Determination of science teachers' success in building context-based learning environment.
6th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Valletta, Malta, 16 - 18 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
Avrupa Birliği Eğitim Politikalarına Göre Fen Eğitimi ve Türkiye’xxye Yansımaları
III. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.51, (Özet Bildiri)
2018 İlköğretim Programları Perspektifinden Değerlerimiz
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerinin öğretim elemanlarının görüşlerine göre incelenmesi
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
Eğitim programları aracılığıyla dijital yeterliklerin kazandırılması: Dijital Yeterlikler Çerçevesi örneği.
International Symposium on Multidisciplinary Academic Studies, Berlin, Almanya, 28 Temmuz - 01 Ağustos 2018, (Tam Metin Bildiri)
Tutumun Öz-Yeterliğe Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
II. International Social Sciences and Humanities, Berlin, Almanya, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.49, (Özet Bildiri)
Reasons for undesirable student behaviors
16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.340-341, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının problem çözme yeterliklerinin yordayıcısı olarak bilişüstü farkındalık becerileri
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Yordayıcısı Olarak Bilgi Okuryazarlığı Öz Yeterlik Algısı
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
The effect of attitude on academic success a meta analysis study
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
The examination of curriculum and instruction congresses in terms of several variables and their effect on field
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Karşılaştırmalı Eğitim Programları Araştırma Eğilimlerinin Belirlenmesi Bir içerik Analizi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
Sekizinci Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Programına İlişkin Ortak Sınav Sorularının Değerlendirilmesi
9.International Balkan Education and Science Congress, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
Ortaokul toplum hizmeti çalışmaları uygulama örnekleri
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
Öğretmen görüşlerine göre ortaokul toplum hizmeti çalışmalarının değerlendirilmesi
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Ortaokul toplum hizmeti çalışmalarına yönelik nitel bir değerlendirme
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Toplum merkezli program
Eğitim programı modelleri, A. Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.57-92, 2015
Ortaokul Toplum Hizmeti Dersi Etkinlik Örnekleri
Eğitim Kitapevi, Konya, 2014