Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Pedagojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Uzaktan Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2021, ss.49

WEB 2 Teknolojileri Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Tematik ve Metodolojik Açıdan İncelenmesi

ICOPR 2021-INTERNATIONAL CONGRESS OF PEDAGOGICAL RESEARCH , Düzce, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.51

The effect of teaching methods on student achievement in geography teaching.

2nd International Congress on Geographical Education, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.402-405

Barriers to technology integration according to prospective teachers.

7th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.291-292

Determination of science teachers' success in building context-based learning environment.

6th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Valletta, Malta, 16 - 18 Eylül 2019, ss.1

Bağlam Temelli Öğrenme Ortamı Algısı Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.349-350

Avrupa Birliği Eğitim Politikalarına Göre Fen Eğitimi ve Türkiye’xxye Yansımaları

III. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.51

2018 İlköğretim Programları Perspektifinden Değerlerimiz

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018

Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerinin öğretim elemanlarının görüşlerine göre incelenmesi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018

Eğitim programları aracılığıyla dijital yeterliklerin kazandırılması: Dijital Yeterlikler Çerçevesi örneği.

International Symposium on Multidisciplinary Academic Studies, Berlin, Almanya, 28 Temmuz - 01 Ağustos 2018

Tutumun Öz-Yeterliğe Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

II. International Social Sciences and Humanities, Berlin, Almanya, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.49

A thematic and methodological evaluation of context-based learning approach.

International Science and Tecnology Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.140

Reasons for undesirable student behaviors

16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.340-341

Evaluation of teaching technologies and material design course in terms of contribution to technology ıntegration.

16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.120-121

An integrated view to technology integration in education

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.344-354

The relationship between academic self-efficacy and teaching self-efficacy of teacher candidates

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.563-564

Öğretmen adaylarının problem çözme yeterliklerinin yordayıcısı olarak bilişüstü farkındalık becerileri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016

The effect of attitude on academic success a meta analysis study

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015

Ortaokul toplum hizmeti çalışmaları uygulama örnekleri

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014

Ortaokul toplum hizmeti çalışmalarına yönelik nitel bir değerlendirme

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014

Kitap & Kitap Bölümleri

Toplum merkezli program

Eğitim programı modelleri, A. Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.57-92, 2015

Metrikler

Yayın

40

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

2

Açık Erişim

1