Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Coğrafya Öğretiminde Öğretim Yöntemlerinin Öğrenci Başarısına Etkisi
International journal of geography and geography education (Online)
, cilt.42, ss.52-71, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf İçinde Gösterilen İstenmeyen Davranışlar ve Nedenleri
ELEKTRONİK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ (EJEDUS)
, cilt.9, ss.207-219, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarimi Dersinin Teknoloji Entegrasyonuna Katkisi Açisindan Değerlendirilmesi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.29-41, 2017 (Hakemli Dergi)
Karşılaştırmalı Eğitim Programları Araştırma Eğilimlerinin Belirlenmesi Bir içerik Analizi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.446-468, 2016 (Hakemli Dergi)
Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Eskişehir Osmangazi ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.135-152, 2015 (Hakemli Dergi)
Sekizinci Sınıf Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Ortak Sınav Sorularının Değerlendirilmesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.17-50, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Pedagojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Uzaktan Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2021, ss.49
WEB 2 Teknolojileri Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Tematik ve Metodolojik Açıdan İncelenmesi
ICOPR 2021-INTERNATIONAL CONGRESS OF PEDAGOGICAL RESEARCH , Düzce, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.51
The effect of teaching methods on student achievement in geography teaching.
2nd International Congress on Geographical Education, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.402-405
Barriers to technology integration according to prospective teachers.
7th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.291-292
Determination of science teachers' success in building context-based learning environment.
6th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Valletta, Malta, 16 - 18 Eylül 2019, ss.1
Avrupa Birliği Eğitim Politikalarına Göre Fen Eğitimi ve Türkiye’xxye Yansımaları
III. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.51
2018 İlköğretim Programları Perspektifinden Değerlerimiz
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerinin öğretim elemanlarının görüşlerine göre incelenmesi
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
Eğitim programları aracılığıyla dijital yeterliklerin kazandırılması: Dijital Yeterlikler Çerçevesi örneği.
International Symposium on Multidisciplinary Academic Studies, Berlin, Almanya, 28 Temmuz - 01 Ağustos 2018
Tutumun Öz-Yeterliğe Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
II. International Social Sciences and Humanities, Berlin, Almanya, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.49
Reasons for undesirable student behaviors
16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.340-341
Öğretmen adaylarının problem çözme yeterliklerinin yordayıcısı olarak bilişüstü farkındalık becerileri
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Yordayıcısı Olarak Bilgi Okuryazarlığı Öz Yeterlik Algısı
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
The effect of attitude on academic success a meta analysis study
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
The examination of curriculum and instruction congresses in terms of several variables and their effect on field
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
Karşılaştırmalı Eğitim Programları Araştırma Eğilimlerinin Belirlenmesi Bir içerik Analizi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015
Sekizinci Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Programına İlişkin Ortak Sınav Sorularının Değerlendirilmesi
9.International Balkan Education and Science Congress, 16 - 18 Ekim 2014
Ortaokul toplum hizmeti çalışmaları uygulama örnekleri
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
Öğretmen görüşlerine göre ortaokul toplum hizmeti çalışmalarının değerlendirilmesi
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
Ortaokul toplum hizmeti çalışmalarına yönelik nitel bir değerlendirme
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Toplum merkezli program
Eğitim programı modelleri, A. Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.57-92, 2015
Ortaokul Toplum Hizmeti Dersi Etkinlik Örnekleri
Eğitim Kitapevi, Konya, 2014