Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Öğretmen Adaylarının Pedagojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Uzaktan Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2021, ss.49, (Özet Bildiri)

WEB 2 Teknolojileri Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Tematik ve Metodolojik Açıdan İncelenmesi

ICOPR 2021-INTERNATIONAL CONGRESS OF PEDAGOGICAL RESEARCH , Düzce, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.51, (Özet Bildiri)

The effect of teaching methods on student achievement in geography teaching.

2nd International Congress on Geographical Education, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.402-405, (Özet Bildiri)

Barriers to technology integration according to prospective teachers.

7th International Conference on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.291-292, (Tam Metin Bildiri)

Determination of science teachers' success in building context-based learning environment.

6th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Valletta, Malta, 16 - 18 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

Bağlam Temelli Öğrenme Ortamı Algısı Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.349-350, (Özet Bildiri)

Avrupa Birliği Eğitim Politikalarına Göre Fen Eğitimi ve Türkiye’xxye Yansımaları

III. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.51, (Özet Bildiri)

2018 İlköğretim Programları Perspektifinden Değerlerimiz

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerinin öğretim elemanlarının görüşlerine göre incelenmesi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

Eğitim programları aracılığıyla dijital yeterliklerin kazandırılması: Dijital Yeterlikler Çerçevesi örneği.

International Symposium on Multidisciplinary Academic Studies, Berlin, Almanya, 28 Temmuz - 01 Ağustos 2018, (Tam Metin Bildiri)

Tutumun Öz-Yeterliğe Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

II. International Social Sciences and Humanities, Berlin, Almanya, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.49, (Özet Bildiri)

A thematic and methodological evaluation of context-based learning approach.

International Science and Tecnology Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.140, (Özet Bildiri)

Reasons for undesirable student behaviors

16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.340-341, (Özet Bildiri)

Evaluation of teaching technologies and material design course in terms of contribution to technology ıntegration.

16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.120-121, (Özet Bildiri)

An integrated view to technology integration in education

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.344-354, (Özet Bildiri)

The relationship between academic self-efficacy and teaching self-efficacy of teacher candidates

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.563-564, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının problem çözme yeterliklerinin yordayıcısı olarak bilişüstü farkındalık becerileri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

The effect of attitude on academic success a meta analysis study

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

The examination of curriculum and instruction congresses in terms of several variables and their effect on field

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

Sekizinci Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Programına İlişkin Ortak Sınav Sorularının Değerlendirilmesi

9.International Balkan Education and Science Congress, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

Ortaokul toplum hizmeti çalışmaları uygulama örnekleri

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Öğretmen görüşlerine göre ortaokul toplum hizmeti çalışmalarının değerlendirilmesi

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Ortaokul toplum hizmeti çalışmalarına yönelik nitel bir değerlendirme

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Toplum merkezli program

Eğitim programı modelleri, A. Arı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.57-92, 2015
Metrikler

Yayın

40

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

2

Açık Erişim

1