Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (10)
2. THE EFFECT OF PERCEPTION TOWARDS CHOCOLATE BRANDS ON PURCHASE BEHAVIOUR
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)
, cilt.7, sa.2, ss.585-597, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Turizm Lisans Eğitim ve Öğretiminde Muhasebe Derslerine Yönelik Bir İçerik Analizi
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)
, cilt.6, sa.3, ss.1406-1414, 2023 (Hakemli Dergi)
7. HİZMET KALİTESİ ALGISININ MEMNUNİYET, BAĞLILIK VE TEKRAR ZİYARET NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ: BURSA HÜDAVENDİGAR KENT PARKI ÖRNEĞİ (THE EFFECT OF SERVICE QUALITY PERCEPTION ON SATISFACTION, LOYALTY AND INTENTION TO REVISIT: THE CASE OF BURSA HUDAVENDIGAR PARK)
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)
, cilt.5, sa.4, ss.1549-1560, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Algılanan İş Yükünün Örgütsel Sessizliğe Etkisi: İstanbul da Faaliyet Gösteren Beş Yıldızlı Oteller Üzerine Bir Uygulama
Journal of Business Management and Economic Research
, cilt.6, sa.6, ss.353-367, 2022 (Hakemli Dergi)
9. Turist Rehberlerinin İş Güvencesizliklerinin Meslekten Ayrılma Niyetlerine EtkisindeKoronavirüs Algılarının Aracılık Rolü
Yönetim, Ekonomi ve pazarlama araştırmaları dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.183-200, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Çevrimiçi Oyunlara Yönelik Algının Serbest Zaman Tatmini ve Yaşam Doyumuna Etkisi
Balkan Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.22, 2022 (Hakemli Dergi)
13. SERBEST ZAMAN TATMİNİNİN VE YAŞAM DOYUMUNUN KUŞAKLARA GÖRE İNCELENMESİ
Journal of Gastronomy Hospitality and Travel (JOGHAT)
, cilt.4, sa.2, ss.215-225, 2021 (Hakemli Dergi)
14. Taşıma Kapasitenin Memnuniyet ve Tekrar Ziyaret Niyetine Etkisi: Eskişehir Odunpazarı Örneği
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.8, sa.4, ss.452-462, 2020 (Hakemli Dergi)
15. Turizm Arz ve Talebine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz: Eskişehir Örneği
Journal of Business Management and Economic Research
, cilt.6, sa.4, ss.403-418, 2020 (Hakemli Dergi)
18. Turizm Öğrencilerinin Turizm Sektörüne Yönelik Algılarının Sektörde Kalma Niyetlerine Etkisi: ESOGÜ Turizm Fakültesi Örneği
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.1-19, 2020 (Hakemli Dergi)
19. Temalı Parklarda Müşteri Deneyimi, Memnuniyet Ve Tekrar Ziyaret Niyeti: Sazova Bilim, Sanat Ve Kültür Parkı Üzerine Bir Çalışma
International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal,
, cilt.6, sa.30, ss.419-430, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Instagram Bağımlılığının Tatil Satın Alma Niyetine Etkisi: ESOGÜ Turizm Fakültesi Öğrencileri Örneği
Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.39-55, 2020 (Hakemli Dergi)
26. Turizmin İhracat ve İthalata Etkisinin Belirlenmesine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz: Türkiye Örneği
journal of recreation and tourism research
, cilt.4, sa.4, ss.118-133, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
7. An Econometric Analysis On Determining The Relationship Between Employment And Tourism: The Case Of Turkey
4th International Tourism Congress, 16 - 19 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. Akademisyenlerin Sağlıklı Beslenme Bilinci Algılarının ve Organik Gıdalara Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
International Gastronomy Tourism Congress, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, ss.1-16, (Tam Metin Bildiri)
11. Hostellere Yönelik Algının Belirlenmesi Eskişehir Örneği
I. Euroasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends and Indicators, Konya, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
1. TURİZMDE REKABET GÜCÜ
DETAY YAYINCILIK, Ankara, 2025
3. Paylaşım Ekonomisinin Gastronomiye Etkileri
Turizm ve Sürdürülebilirlik, Yazıcıoğlu İrfan, Aksoy Mustafa, Kaman Gizem Sultan, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.166-179, 2023
4. Kırsal Turizm ve Kalkınma İlişkisi
Kırsal Turizm Temelli Kalkınma, Sarı Yaşar, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.1-16, 2023
6. Turizm Sektöründe Vergilendirmenin Ekonomik Açıdan Önemi
Turizm Ekonomisinde Son Gelişmeler, Bahar Ozan, Avcı Mehmet, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.169-182, 2022
10. Factor Analysis
An SPSS Guide for Tourism, Hospitality and Events Researchers, Rahul Pratap Singh Kaurav,Dogan Gursoy,Nimit Chowdhary, Editör, Routledge, London/New York , London, ss.264-283, 2020
11. Turizmde Planlama, Projeler, Yatırım, Finansman ve Vergilendirme
Turizm Ekonomisi, Prof.Dr. Selim BAŞAR, Doç.Dr. Cem IŞIK, Editör, Anadolu Üniv., Eskişehir, ss.156-176, 2020
Metrikler
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
61
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
75
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
76
H-İndeks (Scholar)
4
Atıf (TrDizin)
29
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
95
H-İndeks (Sobiad)
5
Atıf (Diğer Toplam)
129
Proje
7
