SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Entegre Program Modeline Göre Tasarlanan Bir Dersin Değerlendirilmesi
Electronic Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.15, ss.57-75, 2019 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Beşinci Sınıf Öğretim Programlarında Duygusal Zekaya Yer Verilme Durumuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.13, sa.1, ss.18-32, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri ile Zaman Yönetimi Becerileri Arasındaki İlişki
İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.12, sa.3, ss.822-835, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarını EtkileyenEtmenler
5. Uluslaraası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
Öğretmen Adaylarının “Nitelikli Öğretmen” Kavramına İlişkin Görüşleri
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Tutumları ile Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özgüvenleri Arasındaki İlişki
XVIII. AMSE-AMCE-WAER Congress, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Opinions of teachers and preservice teachers on the effective teaching-learning preocess
Teh 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015
Montsesori Eğitim Yönteminin 4 5 Yaş Grubu Çocukların Sosyal Duygusal Gelişimine Etkisi
4.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 4 - 07 Eylül 2015
Montessori Eğitim Yöntemi nin 4 5 Yaş Grubu Çocukların Sosyal ve Duygusal Gelişimine Etkisi
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015
Emotionregulation checklist Adaptation into Turkish and psychometric analyses for 4 5 years Paper
The Third International Symposium on Economics and SocialScience, 22 - 24 Temmuz 2015
Emotion Regulation Checklist Adaptation into Turkish and Psychometric Analyses for 4 5 Years
2015 Internation Symposium on Education and Social Science, 22 - 24 Temmuz 2015
The Relationship Emotional Regulation and Social Competence in Preschool
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-Learning, 10 - 11 Temmuz 2015
The Effects Of Montessori Education In Children s Social Emotional Development From The Aspect Of Teachers And Parents
International Education Conference in London, 7 - 11 Haziran 2015
Gaining insect and plant collectorship skills via nature education to the secondary school students
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology -ICEMST 2015, 23 - 26 Nisan 2015
Developing and applying a test to determine the misconceptions of high school students about Newton s law
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology -ICEMST 2015, 23 - 26 Nisan 2015
ORTAOKUL ÖĞRENCILERINE DOĞAEĞITIMLERI YOLUYLA BÖCEK VE BITKI KOLEKSIYONERLIĞI BECERISININ KAZANDIRILMASI ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE DOĞA EĞİTİMLERİ YOLUYLA BÖCEK VE BİTKİ KOLEKSİYONERLİĞİ BECERİSİNİN KAZANDIRILMASI
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 23 - 26 Nisan 2015
Evaluation of Activities Related to Beatufy Maintenanca and Repaiır of School and Its Envireonment within the Scope of Community Service Implementations
13th International Academic Conference, 15 - 18 Eylül 2014
Okul Öncesi Sosyal Yetkinlik ve Davranış Değerlendirme Öğretmen ve Ebeveyn Ölçeklerinin 4-5 yaş Grubu için Türkiye Uyarlaması.
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
Okul Öncesi Sosyal Yetkinlik ve Davranış Değerlendirme Öğretmen ve Ebeveyn Ölçeklerinin 4 5 Yaş Grubu İçin Türkiye ye Uyarlanması
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
Öğretmen Adaylarının Lisans Eğitimleri Kapsamında Hazırladıkları Ödevlere İlişkin Görüşleri
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
Kadın Kursiyerlerin Bkış AçısındanKadınların Güçlenmesinde Halk Eğitim Merkezlerinin Yeri
II. KAdın Araştırmaları Sempozyumu, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2014
Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sınavlarına ilişkinöğretmen görüşleri
Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013
Öğretmen adaylarına göre üniversitenin ve üniversiteöğrencisi olmanın anlamı
Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013
İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Kapsamında Verilen Proje Ödevleri ve Proje Ödevlerine Yönelik Öğrenci Görüşleri
2. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012
Öğrenci Değerlendirme Standartları: Öğrenci Başarısını Belirleme Sınavının (ÖBBS) Standartlar Kapsamında Değerlendirilmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 5 - 08 Ekim 2011
İlköğretim Beşinci Sınıf Öğretim Programlarında Duygusal Zekaya İlişkin Kazanım ve Etkinliklerinin İncelenmesi
3rd International Conference on Educational Sciences, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011
Impact of Fear of Communication with Instructors on Teachers’xx Academic Achievements
4th International Conference for Theory and Practice in Education, 9 - 11 Haziran 2011
Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri ile Zaman Yönetimi Becerileri Arasındaki İlişki
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2010
Öğretmen Adaylarının Yalnızlık ve Algılanan Sosyal Destek Düzeyleri
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2010
İlköğretim 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi “Yaşamımızdaki Elektrik” Ünitesinin Kolb’un Öğrenme Stili Modeline Dayalı Öğretimi ile Geleneksel Öğretime Dayalı Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarı Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin Karşılaştırılması
1. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
İlköğretim Sınıf Öğretmeni Adayları Ve İlköğretim Öğrencileri İçin Geliştirilen Ders Kitaplarının İçerik Türlerine Dayalı Analizi
VIII. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğrenme ve Öğretme İlkeleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.4964, 2018
Temel Kavramlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.13-24, 2018
Eğitim Biliminin Temel Kavramları, Amaç ve İşlevleri
Eğitim Bilimine Giriş, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.13-25, 2018
Duygusal Zeka ve Eğitime Yansımaları
Yeni Öğrenme Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Gülay EKİCİ-Meral GÜVEN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.348-390, 2013