Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 38

1. 2018-2023 YILLARI ARASINDAN MESLEKİ EĞİTİME İLİŞKİN YAPILAN TEZLERİN İNCELENMESİ

6. Uluslararası Dicle Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 26 Mayıs 2024, ss.740-752, (Tam Metin Bildiri)

2. Türkiye ve Güney Kore Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi

19th International Scientific Research Congress Social and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Mart 2024, ss.90-97, (Tam Metin Bildiri)

3. Türkiye ve Hindistan Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırmalı İncelemesi

19th International Scientific Research Congress Social and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Mart 2024, ss.80-89, (Tam Metin Bildiri)

4. Türkiye ve Finlandiya Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi

Çukurova 12th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 09 Mart 2024, cilt.1, ss.984-993, (Tam Metin Bildiri)

5. Ortaokul Düzeyinde Fen Bilimleri Derslerinde Yaratıcı Drama Kullanılarak Yazılmış Tezlerin İncelenmesi

31. UluslararasıEğitimde Yaratıcı drama Kongresi "Değişim-Dönüşüm", Ankara, Türkiye, 25 Ekim 2023, ss.55, (Özet Bildiri)

6. 2011-2023 Yılları Arasında Ortaokul İngilizce Öğretim Programları Üzerine Yapılan Tez Çalışmalarının İncelenmesi

17Th International Scientific Research Congress Social and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 19 Ağustos 2023, cilt.1, ss.125-132, (Tam Metin Bildiri)

7. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL MATERYAL TASARIMI YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

13. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, ss.89-95, (Tam Metin Bildiri)

9. A Curriculum Implementation In Teacher Education Based On Sheltered InstructionApproach

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 23 - 26 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

10. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarını EtkileyenEtmenler

5. Uluslaraası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen Adaylarının “Nitelikli Öğretmen” Kavramına İlişkin Görüşleri

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

13. Opinions of teachers and preservice teachers on the effective teaching-learning preocess

Teh 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

18. The Relationship Emotional Regulation and Social Competence in Preschool

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-Learning, 10 - 11 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)

19. The RelationshipEmotion Regulation and Social Competence in Preschool

nternational Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning in Budapest 2015, 10 - 11 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)

22. Gaining insect and plant collectorship skills via nature education to the secondary school students

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology -ICEMST 2015, 23 - 26 Nisan 2015

27. Öğretmen Adaylarının Lisans Eğitimleri Kapsamında Hazırladıkları Ödevlere İlişkin Görüşleri

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

29. Öğretmen adaylarına göre üniversitenin ve üniversiteöğrencisi olmanın anlamı

Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

30. Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sınavlarına ilişkinöğretmen görüşleri

Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

31. İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Kapsamında Verilen Proje Ödevleri ve Proje Ödevlerine Yönelik Öğrenci Görüşleri

2. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

33. İlköğretim Beşinci Sınıf Öğretim Programlarında Duygusal Zekaya İlişkin Kazanım ve Etkinliklerinin İncelenmesi

3rd International Conference on Educational Sciences, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

34. Impact of Fear of Communication with Instructors on Teachers’xx Academic Achievements

4th International Conference for Theory and Practice in Education, 9 - 11 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

35. Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri ile Zaman Yönetimi Becerileri Arasındaki İlişki

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. Öğrenme ve Öğretme İlkeleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.4964, 2018

2. Temel Kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.13-24, 2018

3. Eğitim Biliminin Temel Kavramları, Amaç ve İşlevleri

Eğitim Bilimine Giriş, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.13-25, 2018

4. Duygusal Zeka ve Eğitime Yansımaları

Yeni Öğrenme Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Gülay EKİCİ-Meral GÜVEN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.348-390, 2013
Metrikler

Yayın

55

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

5

Açık Erişim

2