Makaleler
35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (4)
Scopus (11)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (18)
1. Examination of Skill-Based Questions in the Subject Area of the Science Course “Living Things and Life” in Terms of Root Values
The Universal Academic Research Journal
, cilt.6, sa.4, ss.229-245, 2024 (Hakemli Dergi)
2. Differentiated Instruction in the World and Türkiye through Studies
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.11, sa.1, ss.156-184, 2024 (Hakemli Dergi)
3. Robotics Coding from the Perspective of Science Teachers
SHANLAX INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.12, sa.1, ss.79-89, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Pre-service science teachers levels of awareness of industry 4.0 concepts
JOURNAL OF INNOVATIVE RESEARCH IN TEACHER EDUCATION
, cilt.3, sa.2, ss.192-208, 2022 (Hakemli Dergi)
7. Bioeconomy Through the Perspective of Science Teachers
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.9, sa.1, ss.141-158, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Values Education in Science Lessons with Activities: Responsibility Value
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
, cilt.32, sa.3, ss.237-247, 2021 (Hakemli Dergi)
13. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Eğitimde Çizgi Filmin Kullanımına İlişkin Görüşleri
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.465-492, 2019 (Hakemli Dergi)
14. Effect of conversion factor on problem solving and experience of teacher candidates
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.5, sa.1, ss.118-133, 2019 (Hakemli Dergi)
15. Son on yıldaki ortaöğretime geçiş sınavlarındakifen bilimleri alan soruları ile ilgili öğretmenadaylarının görüşlerinin incelenmesi
TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.27, ss.203-224, 2018 (Hakemli Dergi)
21. A study of the environmental risk perceptions and environmental awareness levels of high school students
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
, cilt.15, sa.2, ss.1-23, 2014 (Scopus)
23. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen bilgisi öğretmenliğini seçme nedenleri ve gelecek beklentileri
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.3, sa.3, ss.51-63, 2014 (Hakemli Dergi)
25. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen bilgisi öğretmenliğini seçme nedenleri ve gelecek beklentileri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.51-64, 2014 (Hakemli Dergi)
30. Öğretmen adaylarının kimya laboratuarı endişeleri (esogü örneği) (Concerns ofteaching candidates over chemistry labs (an example of esogu))
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.3, ss.954-974, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
70
1. Differentiated Instruction In The World and Türkiye Through Studies
VII. INTERNATIONAL ANKARA MULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5-6 Mart 2024., Türkiye, 05 Mart 2024, (Özet Bildiri)
4. Fen bilimleri alanında yapılan eTwinning projelerine bakış
International Education Congress (EDUCONGRESS 2023), Ankara, Türkiye, 20-23 Eylül 2023., Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
6. Bilim Çocuk Dergilerinde Bulunan Kök Değerler
7.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS)/, Ankara, Türkiye,04-06 Mayıs 2023, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
9. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen Eğitiminde Kullanılan Yeni Yaklaşımlara Yönelik Görüş Ve Eğilimleri.
5. Uluslararası Sosyal Bilimler Ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu (USVES) / 12-13 Mart 2022, Uluslararası Balkan Üniversitesi, Türkiye, 12 - 13 Mart 2022, (Özet Bildiri)
10. Sosyobilimsel Konuların Öğretiminde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Duyuşsal Eğilimleri.
5. Uluslararası Sosyal Bilimler Ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu (USVES) / 12-13 Mart 2022, Uluslararası Balkan Üniversitesi, Türkiye, 12 - 13 Mart 2022, (Özet Bildiri)
11. Sınıf öğretmenliği lisans programı derslerinin işlevselliğinin değerlendirilmesi,
International Congress of Science Culture and Education, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
13. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Gözüyle Biyoekonomi.
VIII. International Eurasion Educational Research Congress (EJER, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
14. Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Bağlamında Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Lisans Programı
VIII. International Eurasion Educational Research Congress (EJER), Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
15. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri
2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu/ 28-29 Mayıs 2021, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
17. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Endüstri 4.0 Kavramlarına Yönelik Farkındalıkları.
3.Uluslararası Sosyal Bilimler Ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu/10-11 Nisan 2021, Uluslararası Balkan Üniversitesi, Üsküp., Makedonya, 10 - 11 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
24. Cartoons with the perspective of different age groups
International Conference on Research in Education Science, Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
25. Yabancı Uyruklu Öğrencilere Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimleri
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 26-28 Nisan, Bodrum/Muğla., Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
28. Science in our life science with photograph.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
29. Gamification of teaching the perodic table: Teaching practices of science pre-service teachers.
International Conference on Research in Education Science., Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
30. Öğretmenlik Mesleğine Yolculuk: Yeni Atanan Öğrtmenlerin Yaşadıkları Deneyimler
IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
32. Sınıf öğretmenlerinin gözüyle sınıf öğretmeni olmak
26. International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
38. Öğrencilerin fen, matematik ve gerçek dünya temalı fotoğraf çekimlerinin incelenmesi
V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
39. Sınıf ve fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerinin kimya kavramına ilişkin metaforik algıları
9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
40. Fen ve teknoloji öğretmenlerinin fen laboratuvarında karşılaşabilecekleri kazalara yönelik ilk yardım bilgilerinin belirlenmesi
11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
48. Ortaöğretim öğrencilerinin çevresel risk algıları ve çevre bilinci düzeylerine ilişkin bir araştırma (Eskişehir örneği)
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
50. Biosorption of reactive red 45 (RR45) dye by an immobilized macro fungus
6th Aagen Analytical Chemistry Days (AACD), 9 - 12 Ekim 2008
51. Biosorption potential of a natural biomass Symphoricarpus albus: Removal of lead(II) ions from aqueous solutions
6th Aagen Analytical Chemistry Days (AACD), 9 - 12 Ekim 2008
52. Preconcentration of Copper(II) witH Dimethylglyoxime-Modified Silica-Gel and Determination by FAAS
6th Aagen Analytical Chemistry Days (AACD), 9 - 12 Ekim 2008
53. Biosorption characteristics of lead (II) using a anatural biomaterial Symphoricarpus albus (Snowberry)
XXII Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2008
54. Biosorption of Reactive Blue 49 dye under continious mode using a macro fungus Agaricus bisporus immobilized on a natural support
XXII Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2008
55. A natural biosorbent for the removal of Methylene Blue (BB9) Dye: Pyracantha coccinea
XXII Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2008
56. Biosorption of reactive blue 49 dye under continuous node using a macro-fungus agaricus bisporus immobilized on a natural support
XXII. Ulusal Kimya Kongresi, Magusa, Kıbrıs (Kktc), 6 - 10 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
57. Biosorption characteristics of Lead (II) using a natural biomaterial symphoricarpus albus (snowberry)
XXII. Ulusal Kimya Kongresi, Magusa, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
58. Thuja orientalis kozalakları üzerine immobilize edilen Agaricus bisporus biyosorbenti ile Reaktif Kırmızı 45 (RR45) tekstil boyasının biyosorpsiyonu
IV. Ulusal Afinite Teknikleri Kongresi, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2008
59. Thuja orientalis üzerine immobilize edilmiş makro fungus Agaricus bisporus kullanımı ile Reaktif Mavisi (BR49) tekstil boyasının biyosorpsiyon özelliklerinin incelenmesi
IV. Ulusal Afinite Teknikleri Kongresi, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2008
60. Thuja orientalis kozalakları üzerıne immobılıze edilen agaricus bisporus bıyosorbenti ile reaktif kırmızı (RR45) tekstil boyasının biyosorpsiyonu
IV. Ulusal Afinite Teknikleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
61. Thuja orientalis üzerine immobilize edilmiş makro-fungus agaricus bisporus kullanımı ile reaktif mavisi (RB 49) tekstil boyasının biyosorpsiyon özelliklerinin incelenmesi
IV. Ulusal Afinite Teknikleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
62. Fen ve teknoloji öğretimi dersinde gerçekleştirilen assure modeli uygulamaları ve sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
63. Yeni tip pH-duyarlı ABC triblok kopolimerlerin sentez ve karakterizasyonu
XXI. Ulusal Kimya Kongresi, Malatya, Türkiye, 23 - 27 Ağustos 2007, (Özet Bildiri)
64. Bazı bibenzimidazol türevlerinin asitlik sabitlerinin teorik olarak incelenmesi
XXI. Ulusal Kimya Kongresi, Malatya, Türkiye, 23 - 27 Ağustos 2007, (Özet Bildiri)
65. Öğretmen adaylarının kimya laboratuvarı endişeleri
I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
66. Eğitim fakültesi öğrencilerinin fen bilgisi laboratuvar uygulamaları dersine yönelik görüşleriyle ders başarıları arasındaki İlişki
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
67. Öğretmen adaylarının ortaöğretim okullarındaki laboratuvar kullanımına ilişkin görüşleri
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
68. Fizik kimya ve biyoloji dersi ders kitaplarının öğretmen adayları tarafından değerlendirilmesi
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
69. İlköğretim fen bilgisi ve ilköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin fen bilgisi laboratuvar uygulamaları I II dersinden beklentileri ve karşılaştıkları güçlükler
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
70. Bilim-kurgu filmlerinin öğretmen adaylarının fen derslerindeki başarılarına yansıması
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.930-935, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
9. Laboratuar Kullanımı
Fen Bilimleri Öğretimi, Anagün Saime Şengül, Duban Nil, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.341-380, 2016
10. Laboratuar Kullanımı
Fen Bilimleri Öğretimi, Saime Şengül Anagün, Nil Duban, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.341-381, 2014
Metrikler
