Yayınlar & Eserler

Makaleler 35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (4)
Scopus (11)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 70

1. Differentiated Instruction In The World and Türkiye Through Studies

VII. INTERNATIONAL ANKARA MULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5-6 Mart 2024., Türkiye, 05 Mart 2024, (Özet Bildiri)

2. Examination Of Skill-Based Questions in the Subject Area of Science Course Living Things And Life in Terms of Root Values

11th INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES, Türkiye, 08 Şubat 2024, (Özet Bildiri)

3. Robotics Coding from The Perspective of Science Teachers

11th INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES, Türkiye, 08 Şubat 2024, (Özet Bildiri)

4. Fen bilimleri alanında yapılan eTwinning projelerine bakış

International Education Congress (EDUCONGRESS 2023), Ankara, Türkiye, 20-23 Eylül 2023., Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

5. Ortaokul Öğrencilerinin Su Ayak İzi Farkındalıklarının Belirlenmesi.

7.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS)/, Ankara, Türkiye,04-06 Mayıs 2023, Türkiye, 04 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

6. Bilim Çocuk Dergilerinde Bulunan Kök Değerler

7.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS)/, Ankara, Türkiye,04-06 Mayıs 2023, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

8. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hazırladıkları Ders Planlarında Hayat Bilgisi Öğretimi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

9. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen Eğitiminde Kullanılan Yeni Yaklaşımlara Yönelik Görüş Ve Eğilimleri.

5. Uluslararası Sosyal Bilimler Ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu (USVES) / 12-13 Mart 2022, Uluslararası Balkan Üniversitesi, Türkiye, 12 - 13 Mart 2022, (Özet Bildiri)

10. Sosyobilimsel Konuların Öğretiminde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Duyuşsal Eğilimleri.

5. Uluslararası Sosyal Bilimler Ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu (USVES) / 12-13 Mart 2022, Uluslararası Balkan Üniversitesi, Türkiye, 12 - 13 Mart 2022, (Özet Bildiri)

11. Sınıf öğretmenliği lisans programı derslerinin işlevselliğinin değerlendirilmesi,

International Congress of Science Culture and Education, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

12. Sürdürülebilir kalkınma amaçlarının bilim çocuk dergilerine yansıması

International Congress of Science Culture and Education, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

13. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Gözüyle Biyoekonomi.

VIII. International Eurasion Educational Research Congress (EJER, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

14. Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Bağlamında Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Lisans Programı

VIII. International Eurasion Educational Research Congress (EJER), Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

15. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri

2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu/ 28-29 Mayıs 2021, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

16. Ortaokul Öğrencilerinin Koronavirüs (Covid-19) Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

17. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Endüstri 4.0 Kavramlarına Yönelik Farkındalıkları.

3.Uluslararası Sosyal Bilimler Ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu/10-11 Nisan 2021, Uluslararası Balkan Üniversitesi, Üsküp., Makedonya, 10 - 11 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

18. Madde ve Isı Ünitesi Kapsamında Sorumluluk Değeri Kazandırmaya Yönelik Öğrenci Temelli Etkinlik Örnekleri

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

20. Fen bilgisi ve sınıf öğretmeni adaylarının çevreye ilişkin algılarının kavramlara yansıması: Bir fenomenolojik araştırma

VIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

21. Fen Bilimleri Dersinde Kullanılan Öğrenci Temelli Etkinliklerin Sorumluluk Değeri Kazandırmaya Etkisi.

VII. International Eurasion Educational Research Congress (EJER), 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

22. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Eğitmi UygulamalarıHakkında Görüşleri

2. Uluslararası Temel Eğitm Kongresi (UTEK), 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

23. Öğretmen adaylarının dijital öykü serüveni.

V. International Eurasion Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

24. Cartoons with the perspective of different age groups

International Conference on Research in Education Science, Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

25. Yabancı Uyruklu Öğrencilere Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimleri

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 26-28 Nisan, Bodrum/Muğla., Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

26. Informal science educatıon applications with simple and easy accessıble materıals

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

27. Science In Our Life: Science With Photography

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

28. Science in our life science with photograph.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

29. Gamification of teaching the perodic table: Teaching practices of science pre-service teachers.

International Conference on Research in Education Science., Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

30. Öğretmenlik Mesleğine Yolculuk: Yeni Atanan Öğrtmenlerin Yaşadıkları Deneyimler

IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

31. Öğretmenlik mesleğine yolculuk: Yeni atanan öğretmenlerin yaşadıkları deneyimler.

IV. International Eurasion Educational Research Congress, Pamukkale/Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

32. Sınıf öğretmenlerinin gözüyle sınıf öğretmeni olmak

26. International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

33. Sınıf öğretmenliği eğitimindeki güncel eğilimler eğitim fakültesi dergilerinde yayımlanan çalışmaların incelenmesi

5.th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

34. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilgileri Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

35. Fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuvara ilişkin hazırbulunuşluklarının farklı değişkenlere göre incelenmesi

III nd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

36. Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel bilgileri günlük yaşamla ilişkilendirme düzeyleri

III nd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

37. Fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerinin çevirme faktörü ile tanışmaları

IV. Ulusal Kimya Eğitim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

39. Sınıf ve fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerinin kimya kavramına ilişkin metaforik algıları

9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

41. 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Görüşleri

11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

42. Ortaokul fen ve teknoloji derslerinde laboratuvar kullanımına yönelik öğrenci görüşleri

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, cilt.1, ss.508-511, (Tam Metin Bildiri)

43. Lise öğrencilerinin nükleer enerji hakkındaki bilgi düzeyleri

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, cilt.1, ss.493-497, (Tam Metin Bildiri)

44. Lise öğrencilerinin fen bilimlerinde kullanılan ölçü birimleriyle ilgili bilgi düzeyleri ve düşünceleri

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, cilt.1, ss.441-445, (Tam Metin Bildiri)

45. Fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının fen bilgisi laboratuvar uygulamaları derslerine yönelik görüşlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

46. Fen bilgisi öğretmenliği programında yer alan derslerin öğretmen adayları tarafından gereklilik ve işe vurukluk düzeylerinin belirlenmesi

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

47. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen bilgisi öğretmenliğini seçme nedenleri ve gelecek beklentileri

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

49. The recognition level of the students of science education about the hazard symbols of chemicals (Case of ESOGU, Eskisehir)

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4092-4097, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

62. Fen ve teknoloji öğretimi dersinde gerçekleştirilen assure modeli uygulamaları ve sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri

Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

64. Bazı bibenzimidazol türevlerinin asitlik sabitlerinin teorik olarak incelenmesi

XXI. Ulusal Kimya Kongresi, Malatya, Türkiye, 23 - 27 Ağustos 2007, (Özet Bildiri)

65. Öğretmen adaylarının kimya laboratuvarı endişeleri

I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)

70. Bilim-kurgu filmlerinin öğretmen adaylarının fen derslerindeki başarılarına yansıması

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.930-935, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Çevre Sorunları

Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, ANAGÜN, Şengül S., ERCAN ÖZAYDIN, Türkan, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.85-111, 2023

2. FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

Sınıf Eğitiminde Yaşanan Güncel Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Esen Aygün,Hanife, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.141-168, 2023

3. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Su Farkındalıkları

Alan Eğitimi Çalışmaları, CANSU FİLİK İŞÇEN, Editör, Lyvre De Lion, Lyon, ss.93-103, 2021

4. TÜRKİYE’DE EĞİTİM-ÖĞRETİM ALANINDA ÇEVRE KONUSUNDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ: BİR BETİMSEL ANALİZ ÇALIŞMASI

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 2, Zahal Onur,Yahşi Ömer, Editör, gece kitaplığı, Ankara, ss.36-54, 2021

5. TÜRKİYE’DE EĞİTİM-ÖĞRETİM ALANINDA ÇEVRE KONUSUNDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ: BİR BETİMSEL ANALİZ ÇALIŞMASI

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 2, ZAHAL ONUR, YAHŞI ÖMER, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.36-54, 2021

6. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Su Farkındalıkları

Alan Eğitimi Çalışmaları, FİLİK İŞÇEN Cansu, Editör, Lyvre De Lion, ss.93-103, 2021

7. FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ETKİNLİK TEMELLİ DEĞERÖĞRETİMİ: SORUMLULUK DEĞERİ

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Harun ŞAHİN, Editör, İVPE Yayınevi, Cetinje, ss.1-22, 2020

8. İlköğretim Fen Bilimleri Öğretim Programı

Fen Öğretim Programları, Anagün Ş,S, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.53-85, 2020

9. Laboratuar Kullanımı

Fen Bilimleri Öğretimi, Anagün Saime Şengül, Duban Nil, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.341-380, 2016

10. Laboratuar Kullanımı

Fen Bilimleri Öğretimi, Saime Şengül Anagün, Nil Duban, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.341-381, 2014
Metrikler

Yayın

116

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

385

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

424

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

492

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

93

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

129

Proje

7

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları