Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (1)
1. The Effects of the SDLMI on the Acquisition of Self-Determination Skills for Youth with Autism Spectrum Disorder
BEHAVIORAL INTERVENTIONS
, cilt.2025, ss.1-10, 2025 (SSCI, Scopus)
9. Metaphorical Perspectives of Parents whose Children Attended Early Intervention Process
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.14, sa.1, ss.311-327, 2024 (Hakemli Dergi)
16. Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere bağımsız yaşam becerilerinin öğretildiği araştırmaların incelenmesi
AJESI - Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.9, sa.2, ss.572-607, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
39
1. Otizm Spektrum Bozukluğu ve Erken Çocuklukta Cinsel Eğitim: Sistematik Bir İnceleme
International Education Congress 2025, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Kasım 2025, ss.1-100, (Özet Bildiri)
2. Öz Belirleme Yolunda Ebeveynlerin Rolü: Otizm Tanısı Alan Çocukların Ebeveynleriyle Yapılan Nitel Bir Çalışma
35. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)
3. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Ergenlere Günlük Rutinleri Öğretmek: Akıllı Saat ve Öz-Düzenleme Stratejilerinin Entegrasyonu
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNDE EVRENSEL TASARIM” ULUSLARARASI ENGELSİZ BİLİŞİM 2025 KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)
4. The Effect of Virtual Reality Based Instruction On The Acquisition Of Safety Skills by Young Children With ASD
8TH ISEI EARLY CHILDHOOD INTERVENTİON CONFERENCE, Lisbon, Portekiz, 2 - 05 Eylül 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)
5. Özel Eğitim Öğretmenlerinin Gözünden Özel Eğitimde Yapay Zekanın Yeri: ‘Bir Metafor Çalışması’
8.ULUSAL DİSİPLİNLERARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESİ (UDEMKO2025), Eskişehir, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)
8. Zihin Yetersizliği Olan Bireylere Mesleki Becerilerin Öğretiminde Kendini Yönetme Stratejilerinin Etkililiği
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.16, (Özet Bildiri)
9. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerin Mesleki Eğitiminde Teknoloji Destekli Müdahaleler
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNDE EVRENSEL TASARIM ULUSLARARASI ENGELSİZ BİLİŞİM KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2024, ss.68, (Özet Bildiri)
10. Türkiye'de Zihin Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik İş ve Meslek Becerilerinin Kazandırıldığı Araştırmaların İncelenmesİ
13. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Kırıkkale, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
11. Türkiye'de Zihin Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik İş ve Meslek Becerilerinin Kazandırıldığı Araştırmaların İncelenmesi
13. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Kırıkkale, Türkiye, 26 Nisan 2024, (Özet Bildiri)
16. Ailelerin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarıyla Evdeki Deneyimlerine İlişkin Görüşleri
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 Ekim 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
17. Covid-19 Pandemi Sürecinde Sınıfında Kaynaştırma Uygulamasına Devam Eden Öğrenci Bulunan Okul Öncesi Öğretmenlerinin Deneyimleri
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
19. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Genç Yetişkinlerin Bağımsızlığa Hazırlanmalarında Öz-Belirleme Öğrenme Modelinin Etkileri
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, ss.1-3, (Özet Bildiri)
20. Bağımsız Yaşama Geçiş Dönemindeki Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Ofis Temizliği Becerilerinin Öğretiminde Video Modelle Öğretimin Etkililiği
30.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
21. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Gençlere Fotokopi Çekme, Evrak Tasnifleme ve Evrak Getirip Götürme Becerilerinin Öğretiminde Video Modelle Öğretimin Etkililiği
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
24. Kariyer Psikolojik Danışmanlığı Alanında Yapılan Yüksek LisansTezlerinin Tematik Ve Metodolojik Açıdan İncelenmesi
21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
26. Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylerin Eğitiminde Aile Merkezli Müdahalelerin Kullanıldığı Araştırmaların İncelenmesi
27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
27. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Bağımsız Yaşam Becerilerinin Öğretildiği Araştırmaların İncelenmesi
27. ULUSLARARASI KATILIMLI ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
28. Avrupa Ülkelerinde Zihinsel Yetersizlik ve Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Özel Eğitim Hizmetleri: Beş Ülke İncelemesi
27. ulusal özel eğitim kongresi, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
29. Özel Eğitimde İşitsel Teknoloji Koçluğu: Bug in ear
ULUSLARARSI KATILIMLI 27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
31. Toplumsal Yaşama Geçiş: Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Toplum Kaynaklarını Kullanma Becerilerinin Öğretimi
7. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Sakarya, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
32. Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Toplum Kaynaklarını Kullanma Becerilerinin Öğretiminde İşitsel Teknoloji Desteğiyle Sunulan Videoyla Model Olmanın Etkililiği
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
34. The Effectiveness of Using Video Modeling Procedures on The Ipad to teach Social Interaction Skills Children with ASD
Interbational Socierty on Early Intervention Children Rights and Early Intervention Conference (ISEI 2016), Stockholm, İsveç, 8 - 10 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
35. The Effectiveness Of Using Video Modeling Procedures On The Ipad To Teach Play Skills Children With ASD
ICECET 2015 : 17th International Conference on Early Childhood Education and Technology, Paris, Fransa, 20 - 21 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)
36. Bir Aile Eğitim programı: Aileler Öğreniyor, Çocuklar Eğleniyor
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
37. Özel Eğitim Alanında Yapılan Araştırmaların Bilimsel Araştırmalarda Yenilik Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi
23. Ulusal Özel Eğitim kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
38. Özel Eğitim Alanında Yapılan Araştırmaların ’xx’xxBilimsel Araştırmalarda Yenilik ’xx’xx Kavramı çerçevesinde İncelenmesi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
39. Türkiye’de Özel Eğitiminin Dünü, Bugünü ve Yarını,
International Congress on Interdisciplinary Researches in Education ( ICOINE 2014 ), Milan, İtalya, 28 - 31 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
20
8. Toplumsal Yaşam Güvenliği
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylerde GÜVENLİK BECERİLERİ, Güneş-Özler, Naime, Editör, Nobel, Eskişehir, ss.135-158, 2023
9. Personel
Araştırmadan Uygulamaya Erken Çocukluk Özel Eğitimi El Kitabı, Bakkaloğlu, Hatice, Çelik, Seçil, Tomris, Gözde, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.163-190, 2022
10. Özel Gereksinimli Bireylerin Bilgiye Erişimlerinin Kütüphaneler Açısından Değerlendirilmesi
Özel Gereksinimli Bireylerin Bilgiye Erişimi, Bezirci Pervin, Kanık Leyla, Alaca Erdinç, Palo Gürcan, Soylu Demet, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.41-60, 2022
11. Otizm Spektrum Bozukluğu: Bilişsel Özellikler
Erken Çocuklukta Otizm Spektrum Bozukluğu-Temel Bilgiler, Diken, İbrahim Halil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.132-140, 2022
12. Özel Gereksinimli Bireyler İçin ABD'deki Yasal Düzenlemeler
Özel Eğitimde Yasal Düzenlemeler, Gizem Yıldız, Engin Yılmaz, Editör, Nobel, Eskişehir, ss.73-88, 2022
13. Öğretim Yöntemleri
Uygulamalı Davranış Analizi, Düzkantar, Ayten, Editör, Nobel, Ankara, ss.163-183, 2021
14. Beceri ve Kavram Öğretimi
Uygulamalı Davranış Analizi, Düzkantar,Ayten, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.143-162, 2021
15. Zincirleme
Uygulamalı Davranış Analizi, Kısaç Demiroğlu,Buket, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.225-243, 2021
Metrikler