Doç. Dr. MAHMUT SAMİ İŞLEK


İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI


WoS Araştırma Alanları: İşletme, Etik


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Metrikler

Yayın

59

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

15

Proje

8

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2013 - 2019

2013 - 2019

Doktora

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye

2009 - 2012

2009 - 2012

Yüksek Lisans

Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

2004 - 2009

2004 - 2009

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2019

2019

Doktora

Anadolu pazar sisteminde alıcı ve satıcı ilişkilerinin analizi

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr)

2012

2012

Yüksek Lisans

Sosyal medyanın tüketici davranışlarına etkileri: Türkiye’deki sosyal medya kullanıcıları üzerine bir araştırma Sürdürülebilir Kalkınma

Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Pazarlama

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, TURİZM FAKÜLTESİ, TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ

2018 - 2021

2018 - 2021

Araştırma Görevlisi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

2014 - 2018

2014 - 2018

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr)

2014 - 2014

2014 - 2014

Araştırma Görevlisi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

2009 - 2014

2009 - 2014

Araştırma Görevlisi

Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2012 - 2012

2012 - 2012

Araştırma Görevlisi

Universiteit Twente, Nıkos

Yönetimsel Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, REKTÖRLÜK

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlamanın Temelleri

Marka Yönetimi

Pazarlama ve Toplum

Lisans

Lisans

Marka Yönetimi

Brand Management

Dijital Pazarlama

Pazarlama Yönetimi

Pazarlama Yönetimi

Dijital Pazarlama

Uluslararası Ticaret ve Pazarlama

Pazarlama Yönetimi

Pazarlama İlkeleri

Uluslararası Ticaret ve Pazarlama

Pazarlama Yönetimi

Pazarlama İlkeleri

Marka İletişimi Yönetimi

Pazarlama İletişimi

Makaleler

Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (7)
Scopus (3)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

2. The effect of employee attitudes on satisfaction and loyalty: The mediating role of employee volunteering

Tiltay M. A., İşlek M. S., Şaan T., Akpınar A., Tepe M. E.

22nd International Congress on Public and Nonprofit Marketing, Veszprém, Macaristan, 5 - 07 Temmuz 2023, ss.113-115, (Özet Bildiri)

2022

2022

3. Need for Authentic Perspectives on Islamic Marketing”

İşlek M. S.

13TH GLOBAL ISLAMIC MARKETING CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

2019

2019

5. Türk Girişimci Biyografi ve Otobiyografilerinde Anadolu Yaklaşımını Aramak

İŞLEK M. S., ERDOĞAN B. Z.

10th Global Islamic Marketing Conference, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

6. Assemblages of Denim: Transforming from Mundane toRemarkable Consumption Object

KARABABA E., İŞLEK M. S., AY U.

2018 Association for Consumer Research Annual Conference, Dallas, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

7. Ritüele Katılımdaki Rollere Göre Tüketici Tipolojileri

TORLAK Ö., ÖZMEN M., İŞLEK M. S., AY U., TİLTAY M. A.

23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 23 - 27 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. A Longitudinal Study of Turkish Marketing Academia: What has changed, what has not in a decade?

ERDOĞAN B. Z., DOĞAN S., İŞLEK M. S.

2018 Global Marketing Conference at Tokyo, 26 - 29 Temmuz 2018, ss.36-49, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

9. Assembling the Ritual: Consumer Experiences in a Diverse Network

TORLAK Ö., ÖZMEN M., TİLTAY M. A., İŞLEK M. S., AY U.

2017 Association for Consumer Research Conference, Duluth, MN, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Ekim 2017, cilt.45, ss.1062, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. Uluslararası Öğrenci Akademilerinde Yerel Paydaş Deneyimleri: Eskişehir İlinde Nitel Bir Araştırma

İŞLEK M. S., ÇAKMAK M. N., KESKİN U.

3. Uluslararası Öğrenci Sempozyumu, Konya, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

11. Dini Bir Ritüel Olarak Kurban Bayramı: Türkiye Bağlamında Tüketici Deneyimleri

TORLAK Ö., ÖZMEN M., TİLTAY M. A., AY U., İŞLEK M. S.

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.877-882, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. The Journey of Marketing: From East to West and Back”

ERDOĞAN B. Z., TORLAK Ö., ÖZMEN M., İŞLEK M. S.

8th Global Islamic Marketing Conference, 3 - 05 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

16. Denim Consumption as Assemblage The Case of Female University Students in Eskişehir

KARABABA E., İŞLEK M. S., AY U.

2016 Consumer Culture Theory Conference (2016 Tüketici Kültürü Teorisi Konferansı), 6 - 09 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

17. A Historical Approach to Marketing from Anatolia Akhi Organizations

ERDOĞAN B. Z., Torlak Ö., YILMAZ C., İŞLEK M. S.

Conference on Historical Analysis & Research in Marketing (CHARM), Long Beach, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.17, ss.181-186, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

18. Helal Gıda Tüketimine Yönelik Tutumların Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

ÖZTÜRK S. A., İŞLEK M. S., PALA U., sağ i.

19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2011

2011

20. Sosyal Medyada Kriz ve Kriz İletişimi

BAŞARAN ALAGÖZ S., İŞLEK M. S.

9. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

21. Relationship Marketing Approach And An Application In Service Sector Karaman Private Health Organizations

BAŞARAN ALAGÖZ S., EKİCİ N., İŞLEK M. S.

THE PROCEEDINGS OF 6th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE, 8 - 10 Temmuz 2010, ss.943, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

22. Nostalgic Gale On Marketing

BAŞARAN ALAGÖZ S., EKİCİ N., İŞLEK M. S.

THE PROCEEDINGS OF 6th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE, 8 - 10 Temmuz 2010, ss.1167, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Chapter 8 Students as Customers in the Design of an Erasmus Mundus Educational Program on Neuromarketing

İŞLEK M. S., Potra S. A., Pop M.

Dynamic Curriculum Development and Design Strategies for Effective Online Learning in Higher Education, Walters Kelley, Editör, IGI Global, ss.137-154, 2023

2023

2023

2. Tüketici Ahlakı Bağlamında Lüks Tüketim ve Sürdürülebilirlik İlişkisi

İŞLEK M. S., AŞIK E.

MAKRO VE MİKRO DÜZEYDE SÜRDÜRÜLEBBİLİRLİK TARTIŞMALARI (Yeşil İşetme, Çevresel, Sosyal ve Kurumsal Yönetim, Kamuda Sürdürülebilirlik), Gönüllü Ozan, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.1-22, 2023

2020

2020

3. Kişisel Satış

İşlek M. S., Pala U.

Pazarlama İletişimi, Bayram Zafer Erdoğan,Mine Oyman, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.119-142, 2020

2020

2020

4. İş Fikrinden Girişime

Erdoğan B. Z., İşlek M. S.

Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, Cevahir Uzkurt,Gökhan Önder, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.103-128, 2020

2020

2020

5. Endüstri 4.0 ve Tüketiciye Değer Yaratma: Nesnelerin İnterneti ve Yapay Zekâ Uygulamaları

İşlek M. S.

Endüstri 4.0 Perspektifinden İşletme Fonksiyonları ve Dijital Dönüşüm, Yılmaz Nahit,Salur Nuri, Editör, Necmettin Erbakan Üniversitesi Kültür Yayınları:, Konya, ss.23-42, 2020

2018

2018

6. Değer Yaratım ve Paylaşım Süreci Olarak Pazarlama

ERDOĞAN B. Z., EKİCİ N., İŞLEK M. S., DOĞAN S.

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.207-226, 2018

2018

2018

7. Pazarlama ve Antropoloji Etkileşimi

ERDOĞAN B. Z., İŞLEK M. S.

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.125-138, 2018

2018

2018

8. Pazarlama, Toplum ve İşletme Etkileşimi

ERDOĞAN B. Z., İŞLEK M. S.

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.45-67, 2018

2018

2018

9. Pazarlamaya Erdem Yönlü Yaklaşım (Anadolu Bakış Açısı)

ERDOĞAN B. Z., İŞLEK M. S.

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.185-206, 2018

2018

2018

10. Pazarlamaya İlişki Yönlü Yaklaşım:Alp-Germen Bakış Açısı

ERDOĞAN B. Z., İŞLEK M. S.

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan, Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.157-186, 2018

2017

2017

11. Web Tasarımında Müşteri Hizmetleri ve Desteği

TİLTAY M. A., İŞLEK M. S.

Web Tasarımı Satış ve Pazarlama, Tiltay, Muhammet Ali, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.74-101, 2017

2016

2016

12. İş Yaşamında İknanın Gücü

TİLTAY M. A., İŞLEK M. S.

Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Köksal Büyük, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.88-108, 2016

2016

2016

13. Sözsüz İletişim

TİLTAY M. A., İŞLEK M. S.

Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Köksal Büyük, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.24-49, 2016

Desteklenen Projeler

2022 - 2023

2022 - 2023

Pan-European Erasmus Mundus Master's Programme Design on Neuromarketing

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi

(Proje Özeti)
Orakcıoğlu E. (Yürütücü), İşlek M. S. (Yürütücü)

2021 - 2023

2021 - 2023

Tüketicilerin ve Kar Amaçsız Örgütlere Bireysel Bağış Yapanların İşletmenin Hayırsever Sorumluluklarına Yönelik AlgısıSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

İşlek M. S., Tiltay M. A. (Yürütücü)

2016 - 2019

2016 - 2019

Anadolu Pazar Sisteminde Satıcı ve Alıcı İlişkilerinin Analizi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

İŞLEK M. S.

2017 - 2018

2017 - 2018

Sosyal Bilimler Sözlüğü Oluşturmaya Yönelik Materyal Hazırlama

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

(Proje Özeti)
İşlek M. S., Keskin U.

2017 - 2018

2017 - 2018

Anadolu Üniversitesi AçıköğretimSistemi Tarihi:ÇalışanlarınDeneyimleri

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

BÜYÜK K., İŞLEK M. S.

2014 - 2016

2014 - 2016

Sivil Toplum Kuruluşlarında Gönüllü Yönetiminin Değerlendirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

İŞLEK M. S.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Türkiye Pazarlama Derneği

Üye

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği

Üye



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5

h-indeksi (WOS): 2