Eğitim Bilgileri
2013 - 2019
2013 - 2019Doktora
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye
2009 - 2012
2009 - 2012Yüksek Lisans
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
2004 - 2009
2004 - 2009Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2019
2019Doktora
Anadolu pazar sisteminde alıcı ve satıcı ilişkilerinin analizi
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr)
2012
2012Yüksek Lisans
Sosyal medyanın tüketici davranışlarına etkileri: Türkiye’deki sosyal medya kullanıcıları üzerine bir araştırma
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Pazarlama
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, TURİZM FAKÜLTESİ, TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ
2018 - 2021
2018 - 2021Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ
2014 - 2018
2014 - 2018Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr)
2014 - 2014
2014 - 2014Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ
2009 - 2014
2009 - 2014Araştırma Görevlisi
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2012 - 2012
2012 - 2012Araştırma Görevlisi
Universiteit Twente, Nıkos
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, REKTÖRLÜK
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Marka Yönetimi
Brand Management
Dijital Pazarlama
Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Yönetimi
Dijital Pazarlama
Uluslararası Ticaret ve Pazarlama
Pazarlama Yönetimi
Pazarlama İlkeleri
Uluslararası Ticaret ve Pazarlama
Pazarlama Yönetimi
Pazarlama İlkeleri
Marka İletişimi Yönetimi
Pazarlama İletişimi
Makaleler
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (7)
Scopus (3)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (4)
2024
20241. Turizm Literatüründe Sosyal Pazarlama Araştırmaları: Bir Bibliyometrik Analiz
İŞLEK M. S., ÇORBACI M.
Sivas İnterdisipliner Turizm Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.1-26, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. A Systematic Literature Review: Are Students Customers, or not?
İŞLEK M. S., KOCAMAN R.
Abant Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.24, ss.76-102, 2024 (TRDizin)
2024
20243. Religiocentrism in consumption: a literature review
Kamarruddin N. N. A., Islek M. S.
JOURNAL OF ENTERPRISING COMMUNITIES-PEOPLE AND PLACES IN THE GLOBAL ECONOMY
, cilt.18, sa.2, ss.207-220, 2024 (ESCI, Scopus)
2023
20234. The Role of Mental Well-Being in the Green Purchasing Behavior Effect of Self-Control
İŞLEK M. S., AŞIK E.
Alanya Akademik Bakış
, cilt.7, sa.3, ss.1321-1344, 2023 (TRDizin)
2023
20235. Çevreci Reklamlarda Yer Alan Bireylerin Algılanan Statüsünün Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinde Gösterişçi Tüketim Niyetinin Rolü
AŞIK E., İŞLEK M. S.
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.3, ss.122-146, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Islamic Marketing and Branding: Theory and Practice
İŞLEK M. S.
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.18, sa.1, ss.314-319, 2023 (ESCI)
2022
20227. Bir Dönemsel Gönüllülük Olarak Salgın Gönüllülüğü: Vefa Sosyal Destek Gruplarına Katılan Gönüllüler Üzerine Bir Araştırma
İŞLEK M. S.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.471-510, 2022 (TRDizin)
2022
20228. 1980-2000 Yılları Arasındaki Video Oyun Sektörünün İncelemesi: Nintendo ve Sega Örneği
ŞAAN T., TİLTAY M. A., İŞLEK M. S.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.911-930, 2022 (TRDizin)
2021
20219. Post-Truth Çağında Pazarlama ve Tüketim
PALA U., İŞLEK M. S.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.375-384, 2021 (TRDizin)
2021
202110. The Effect of International Exchange Students' Satisfaction and Adaptation on the Intention to Recommend: Example of Eskisehir Osmangazi University
İŞLEK M. S., Ozturk E.
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.16, sa.1, ss.87-109, 2021 (ESCI, TRDizin)
2020
202011. Alternative Marketing Ethics Within the Context of the Madinah Markets and Akhi Organizations: The Anatolian Approach
Erdoğan B. Z., Torlak Ö., Yılmaz C., Özmen M., İşlek M. S.
TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
, cilt.13, sa.2, ss.82-102, 2020 (ESCI, TRDizin)
2020
202012. A Longitudinal Study of the Turkish Marketing Academia: What Has Changed and What Has Not in a Decade?
Erdoğan B. Z., Doğan S., İşlek M. S.
YUKSEKOGRETIM DERGISI
, cilt.10, sa.3, ss.301-311, 2020 (ESCI, TRDizin)
2020
202013. Pazarlama ve Tüketim Araştırmalarında Sosyal Bilim KavrayışıKitap Eleştirisi: Demir, Ömer (2019). Bilimin Üvey Çocukları: Sosyal Bilimlere Giriş, Sentez, ISBN 978-6-0599-2296-8.
İŞLEK M. S.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.245-250, 2020 (TRDizin)
2020
202014. Volunteer Management of Local and National Nonprofit Organisations: an exploratory study from Turkey
TİLTAY M. A., İŞLEK M. S.
INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING
, cilt.17, sa.2, ss.183-201, 2020 (ESCI, Scopus)
2019
201915. Anadolu Yaklaşımı Mümkün mü? Türk Girişimci Biyografi veOtobiyografileri Üzerine Bir İnceleme
İŞLEK M. S., ERDOĞAN B. Z.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.227-258, 2019 (TRDizin)
2019
201916. Ritual as assemblage: feast of sacrifice experiences of Turkish consumers
Torlak O., Ozmen M., TİLTAY M. A., İŞLEK M. S., AY U.
JOURNAL OF ISLAMIC MARKETING
, cilt.10, sa.2, ss.476-494, 2019 (ESCI, Scopus)
2018
201817. Açıköğretim Sisteminin Görünen Yüzü: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Bürolarının Örgüt Kültürü Kapsamında Değerlendirilmesi
ALTUNOĞLU A., KESKİN U., BÜYÜK K., ALTUNOĞLU M., İŞLEK M. S., ÇAKMAK M. N., et al.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.3, ss.96-116, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201718. Türk Futbol Kültürünün Küreselleşme Kavram ve Süreçleri Bağlamında Değerlendirilmesi
ÇAKMAK M. N., İŞLEK M. S., KESKİN U.
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , cilt.19, sa.33, ss.125-133, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201719. TÜRKİYE’DE KÂR AMAÇSIZ ÖRGÜTLERDE PAZARLAMA ÇALIŞMALARI (1999 – 2015): MERKEZ-ÇEVRE İLİŞKİSİ BAĞLAMINDA MEVCUT DURUM VE YÖNELİMLER
TORLAK Ö., TİLTAY M. A., İŞLEK M. S., AY U.
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.0, ss.170-188, 2017 (TRDizin)
2017
201720. Türkiye’de Kar Amaçsız Örgütlerde Pazarlama Çalışmaları (1999-2015): Merkez Çevre İlişkisi Bağlamında Mevcut Durumlar ve Yönelimler
TORLAK Ö., TİLTAY M. A., İŞLEK M. S., AY U.
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , ss.170-188, 2017 (TRDizin)
2016
201621. Yöneticilerin ve Çalışanların Bakış Açısıyla Sivil Toplum Kuruluşlarında Gönüllülerin Motivasyonları
BÜYÜK K., İŞLEK M. S., ÇAKMAK M. N., TİLTAY M. A.
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.303-323, 2016 (TRDizin)
2013
201322. Pazarlamaya Farklı Yaklaşımlar ve Kültürün Bu Yaklaşımlar Üzerindeki Rolü Anglo Sakson Alp Germen ve Anadolu Yaklaşımlarının Karşılaştırılması
ERDOĞAN B. Z., İŞLEK M. S.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.12, ss.117-138, 2013 (TRDizin)
2011
201123. Brand Communities in the Axis of Socializing Customers Sample of Volkswagen Beetle Owners Turkey
BAŞARAN ALAGÖZ S., EKİCİ N., İŞLEK M. S.
EGE ACADEMIC REVIEW , cilt.11, sa.3, ss.465-477, 2011 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Fit is important, but for which side? The mediating role of the perceived fit between customers’ attitudes towards firm/non-profit and purchase/donation intent
Tiltay M. A., İşlek M. S., Akpınar A., Şaan T., Tepe M. E.
22nd International Congress on Public and Nonprofit Marketing, Veszprém, Macaristan, 5 - 07 Temmuz 2023, ss.111-112, (Özet Bildiri)
2023
20232. The effect of employee attitudes on satisfaction and loyalty: The mediating role of employee volunteering
Tiltay M. A., İşlek M. S., Şaan T., Akpınar A., Tepe M. E.
22nd International Congress on Public and Nonprofit Marketing, Veszprém, Macaristan, 5 - 07 Temmuz 2023, ss.113-115, (Özet Bildiri)
2022
20223. Need for Authentic Perspectives on Islamic Marketing”
İşlek M. S.
13TH GLOBAL ISLAMIC MARKETING CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2021
20214. Video Oyun Konsollarının Pazarlama Tarihi: 1980-2000 Yılları Arasında Nintendo ve Sega Rekabeti Örneği
ŞAAN T., TİLTAY M. A., İŞLEK M. S.
25. Pazarlama Kongres, Ankara, Türkiye, 30 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
2019
20195. Türk Girişimci Biyografi ve Otobiyografilerinde Anadolu Yaklaşımını Aramak
İŞLEK M. S., ERDOĞAN B. Z.
10th Global Islamic Marketing Conference, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. Assemblages of Denim: Transforming from Mundane toRemarkable Consumption Object
KARABABA E., İŞLEK M. S., AY U.
2018 Association for Consumer Research Annual Conference, Dallas, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Ritüele Katılımdaki Rollere Göre Tüketici Tipolojileri
TORLAK Ö., ÖZMEN M., İŞLEK M. S., AY U., TİLTAY M. A.
23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 23 - 27 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. A Longitudinal Study of Turkish Marketing Academia: What has changed, what has not in a decade?
ERDOĞAN B. Z., DOĞAN S., İŞLEK M. S.
2018 Global Marketing Conference at Tokyo, 26 - 29 Temmuz 2018, ss.36-49, (Tam Metin Bildiri)
2017
20179. Assembling the Ritual: Consumer Experiences in a Diverse Network
TORLAK Ö., ÖZMEN M., TİLTAY M. A., İŞLEK M. S., AY U.
2017 Association for Consumer Research Conference, Duluth, MN, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Ekim 2017, cilt.45, ss.1062, (Özet Bildiri)
2017
201710. Uluslararası Öğrenci Akademilerinde Yerel Paydaş Deneyimleri: Eskişehir İlinde Nitel Bir Araştırma
İŞLEK M. S., ÇAKMAK M. N., KESKİN U.
3. Uluslararası Öğrenci Sempozyumu, Konya, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201711. Dini Bir Ritüel Olarak Kurban Bayramı: Türkiye Bağlamında Tüketici Deneyimleri
TORLAK Ö., ÖZMEN M., TİLTAY M. A., AY U., İŞLEK M. S.
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.877-882, (Özet Bildiri)
2017
201712. The Journey of Marketing: From East to West and Back”
ERDOĞAN B. Z., TORLAK Ö., ÖZMEN M., İŞLEK M. S.
8th Global Islamic Marketing Conference, 3 - 05 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2015
201513. Uluslararası Öğrenci Akademisinde Edinilen Deneyimler: Eskişehir 2015 Tecrübe Aktarımı
İŞLEK M. S., KESKİN U., ÇAKMAK M. N.
1. Uluslararası Öğrenci Sempozyumu, 6 - 08 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)
2016
201614. Volunteer Management of Local and National Nonprofit Organizations An Exploratory Study From Turkey
TİLTAY M. A., İŞLEK M. S.
45th Annual ARNOVA Conference, Washington, Kiribati, 17 - 19 Kasım 2016
2016
201615. Türkiye de Kar Amaçsız Örgütlerde Pazarlama Çalışmaları 1999 2015 Merkez Çevre İlişkisi Bağlamında Mevcut Durum ve Yönelimler
TORLAK Ö., TİLTAY M. A., İŞLEK M. S., AY U.
21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201616. Denim Consumption as Assemblage The Case of Female University Students in Eskişehir
KARABABA E., İŞLEK M. S., AY U.
2016 Consumer Culture Theory Conference (2016 Tüketici Kültürü Teorisi Konferansı), 6 - 09 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201517. A Historical Approach to Marketing from Anatolia Akhi Organizations
ERDOĞAN B. Z., Torlak Ö., YILMAZ C., İŞLEK M. S.
Conference on Historical Analysis & Research in Marketing (CHARM), Long Beach, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.17, ss.181-186, (Tam Metin Bildiri)
2014
201418. Helal Gıda Tüketimine Yönelik Tutumların Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
ÖZTÜRK S. A., İŞLEK M. S., PALA U., sağ i.
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
2013
201319. Şikâyet Davranışının Psikografik Faktörlere Göre İncelenmesi Karaman İli Örneği
BAŞARAN ALAGÖZ S., İŞLEK M. S., BURUCUOĞLU M.
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
2011
201120. Sosyal Medyada Kriz ve Kriz İletişimi
BAŞARAN ALAGÖZ S., İŞLEK M. S.
9. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)
2010
201021. Relationship Marketing Approach And An Application In Service Sector Karaman Private Health Organizations
BAŞARAN ALAGÖZ S., EKİCİ N., İŞLEK M. S.
THE PROCEEDINGS OF 6th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE, 8 - 10 Temmuz 2010, ss.943, (Tam Metin Bildiri)
2010
201022. Nostalgic Gale On Marketing
BAŞARAN ALAGÖZ S., EKİCİ N., İŞLEK M. S.
THE PROCEEDINGS OF 6th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE, 8 - 10 Temmuz 2010, ss.1167, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Chapter 8 Students as Customers in the Design of an Erasmus Mundus Educational Program on Neuromarketing
İŞLEK M. S., Potra S. A., Pop M.
Dynamic Curriculum Development and Design Strategies for Effective Online Learning in Higher Education, Walters Kelley, Editör, IGI Global, ss.137-154, 2023
2023
20232. Tüketici Ahlakı Bağlamında Lüks Tüketim ve Sürdürülebilirlik İlişkisi
İŞLEK M. S., AŞIK E.
MAKRO VE MİKRO DÜZEYDE SÜRDÜRÜLEBBİLİRLİK TARTIŞMALARI (Yeşil İşetme, Çevresel, Sosyal ve Kurumsal Yönetim, Kamuda Sürdürülebilirlik), Gönüllü Ozan, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.1-22, 2023
2020
20203. Kişisel Satış
İşlek M. S., Pala U.
Pazarlama İletişimi, Bayram Zafer Erdoğan,Mine Oyman, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.119-142, 2020
2020
20204. İş Fikrinden Girişime
Erdoğan B. Z., İşlek M. S.
Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, Cevahir Uzkurt,Gökhan Önder, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.103-128, 2020
2020
20205. Endüstri 4.0 ve Tüketiciye Değer Yaratma: Nesnelerin İnterneti ve Yapay Zekâ Uygulamaları
İşlek M. S.
Endüstri 4.0 Perspektifinden İşletme Fonksiyonları ve Dijital Dönüşüm, Yılmaz Nahit,Salur Nuri, Editör, Necmettin Erbakan Üniversitesi Kültür Yayınları:, Konya, ss.23-42, 2020
2018
20186. Değer Yaratım ve Paylaşım Süreci Olarak Pazarlama
ERDOĞAN B. Z., EKİCİ N., İŞLEK M. S., DOĞAN S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.207-226, 2018
2018
20187. Pazarlama ve Antropoloji Etkileşimi
ERDOĞAN B. Z., İŞLEK M. S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.125-138, 2018
2018
20188. Pazarlama, Toplum ve İşletme Etkileşimi
ERDOĞAN B. Z., İŞLEK M. S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.45-67, 2018
2018
20189. Pazarlamaya Erdem Yönlü Yaklaşım (Anadolu Bakış Açısı)
ERDOĞAN B. Z., İŞLEK M. S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.185-206, 2018
2018
201810. Pazarlamaya İlişki Yönlü Yaklaşım:Alp-Germen Bakış Açısı
ERDOĞAN B. Z., İŞLEK M. S.
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan, Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.157-186, 2018
2017
201711. Web Tasarımında Müşteri Hizmetleri ve Desteği
TİLTAY M. A., İŞLEK M. S.
Web Tasarımı Satış ve Pazarlama, Tiltay, Muhammet Ali, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.74-101, 2017
2016
201612. İş Yaşamında İknanın Gücü
TİLTAY M. A., İŞLEK M. S.
Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Köksal Büyük, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.88-108, 2016
2016
201613. Sözsüz İletişim
TİLTAY M. A., İŞLEK M. S.
Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Köksal Büyük, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.24-49, 2016
Desteklenen Projeler
2022 - 2023
2022 - 2023Pan-European Erasmus Mundus Master's Programme Design on Neuromarketing
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
(Proje Özeti)
Orakcıoğlu E. (Yürütücü), İşlek M. S. (Yürütücü)
2021 - 2023
2021 - 2023
Tüketicilerin ve Kar Amaçsız Örgütlere Bireysel Bağış Yapanların İşletmenin Hayırsever Sorumluluklarına Yönelik Algısı
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
İşlek M. S., Tiltay M. A. (Yürütücü)
2016 - 2019
2016 - 2019Anadolu Pazar Sisteminde Satıcı ve Alıcı İlişkilerinin Analizi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
İŞLEK M. S.
2017 - 2018
2017 - 2018Sosyal Bilimler Sözlüğü Oluşturmaya Yönelik Materyal Hazırlama
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Özeti)
İşlek M. S., Keskin U.
2017 - 2018
2017 - 2018Anadolu Üniversitesi AçıköğretimSistemi Tarihi:ÇalışanlarınDeneyimleri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
BÜYÜK K., İŞLEK M. S.
2017 - 2017
2017 - 2017Kamu Kurumları ve Özel Kurumların Personel Alımı ve Görevde Yükselme Uygulamalarının Analizi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
İşlek M. S., Erdoğan B. Z.
2014 - 2016
2014 - 2016Sivil Toplum Kuruluşlarında Gönüllü Yönetiminin Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
İŞLEK M. S.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorPazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorTürkiye Pazarlama Derneği
Üye
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorPazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Üye