Articles
8
All (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (5)
5. Classroom Management: Significance in Inclusive Education, Current Problems and Proposed Solutions
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.23, no.3, pp.699-720, 2022 (ESCI, TRDizin)
6. Teaching the Skills of Solving Shopping Problems and Generalizing to Daily Life to Students with Learning Disabilities
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.23, no.3, pp.613-636, 2022 (ESCI, TRDizin)
7. Teaching Science to Students with Special Needs: The Efficiency of Science Experiments Presented with Tablet Computers
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, no.4, pp.811-829, 2022 (ESCI, TRDizin)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
29
2. BİR ÖZEL EĞİTİM ANAOKULUNDA TERSİNE KAYNAŞTIRMA UYGULAMASININ İNCELENMESİ
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası, Turkey, 6 - 09 November 2019, (Summary Text)
3. OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLARININ ÖĞRENCİLERİN PROBLEM DAVRANIŞLARI VE UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası, Turkey, 6 - 09 November 2019, (Summary Text)
4. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DERS DIŞI DAVRANIŞLARI ÜZERİNDE ÖĞRETMENLERE VERİLEN SINIF YÖNETİMİ EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİ
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası, Turkey, 6 - 09 November 2019, (Summary Text)
5. BASİT ALIŞVERİŞ YAPMADA KULLANILAN İŞLEMLERİ İÇEREN MATEMATİK PROBLEMLERİNİ ÇÖZME BECERİSİNİN ÖĞRETİMİNDE DOĞRUDAN ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ETKİLİLİĞİ
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 6 - 09 November 2019, (Summary Text)
6. BİR ÖZEL EĞİTİM ANAOKULUNDA KURULUŞ VE EĞİTİM SORUNLARI: EYLEM ARAŞTIRMASI
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası, Turkey, 6 - 09 November 2019, (Summary Text)
7. İşitme Yetersizliği Olan Bireylerin Eğitimi Alanındaki Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, pp.371, (Summary Text)
8. Türkiye’xxde özel eğitim alanında yapılmış doktora çalışmalarının incelenmesi
2. International Congress on Early Childhood Intervention, Antalya, Turkey, 29 March - 01 April 2018, (Summary Text)
9. Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere ingilizce yer isimlerinin öğretilmesinde davranış öncesi ipucu ve sınamayla öğretimin etkililiği.
6. World Congress on Educational and Instructional Studies, 26 - 28 October 2017, (Summary Text)
10. Kaynaştırma öğrencileri için hazırlanan bireyselleştirilmiş eğitim programlarının niteliklerinin incelenmesi.
6.World Congress on Educational and Instructional Studies, 26 - 28 October 2017, (Summary Text)
11. Öğretmenlerin Sosyal Beceri Öğretimine Yönelik Bilgi Düzeyleri ile Öğrencilerin Sosyal Becerileri Arasındaki İlişki
International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Turkey, 29 September - 02 October 2016, (Summary Text)
13. Türkiye deki Üniversitelerin Özel Eğitim Bölümlerine Genel Bir Bakış
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 2 - 04 December 2015
14. Özel Eğitimde ve Genel Eğitimde Ödül Kullanımı Odak Grup Görüşmeleri
25.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 2 - 04 December 2015
15. Kaynaştırma Sınıflarında Sınıf Yönetimi ve Öğrenci Başarısı
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Turkey, 25 - 27 September 2014
16. Comparison of the views of intellectual disability education teacher candidates towards inclusion
ISEI Regional Conference: Early Intervention to Promote Child Development and Mental Health: From Institutional Care to Family Environment, St. Petersburg, Russia, 01 July 2013 - 03 April 2014
17. Toplumun Bakış Açısından Zihin Engelliler
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey, 30 October - 01 November 2013
18. Genel Eğitim Sınıflarındaki Özel Gereksinimli Öğrencilerin Sergilediği Problem Davranışların ve Bu Davranışlara Yönelik Gösterilen Öğretmen Tepkilerinin İncelenmesi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey, 30 October - 01 November 2013
19. Özel Eğitim Anaokullarında Uygulanan Okul Öncesi Eğitim Programı nın Değerlendirilmesi
23. Ulusal Özel Eğitim kongresi, Bolu, Turkey, 30 October - 01 November 2013
20. Sosyal bilimler atıf indeksine giren Türk dergilerinde yayınlanan özel eğitim makalelerinin incelenmesi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey, 30 October - 01 November 2013, (Summary Text)
21. Özel Eğitim Alanında Yapılan Araştırmaların Bilimsel Araştırmalarda Yenilik Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi
23. Ulusal Özel Eğitim kongresi, Bolu, Turkey, 30 October - 01 November 2013
22. Sınıf Sorunlarına Eylem Araştırmasıyla Çözüm Arayışı
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey, 30 October - 01 November 2013
23. Özel Eğitim Alanında Yapılan Araştırmaların ’xx’xxBilimsel Araştırmalarda Yenilik ’xx’xx Kavramı çerçevesinde İncelenmesi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey, 30 October - 01 November 2013, (Summary Text)
24. Kaynaştırma sınıflarındaki öğrencilerin derse katılım ve problem davranışlarının incelenmesi Investigation of classroom participation and problem behaviors of students in inclusive classrooms
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu, Sinop, Turkey, 1 - 03 October 2013
25. Views of teacher candidates towards inclusion
5th International Congress of Educational Research, Çanakkale, Turkey, 6 - 09 June 2013
27. Kaynaştırma sınıflarının özellikleri
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Turkey, 11 - 12 October 2012
28. Kaynaştırma sınıflarında öğretmen ve öğrenci davranışları arasındaki ilişki
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Turkey, 11 - 12 October 2012
29. Assessing Proactive Classroom Management Behaviors of the Teachers of the Inclusive Classrooms
The Teacher Education Division of the Council for Exceptional Children Conference, The 31st Annual Conference, Dallas, United States Of America, 5 - 08 November 2008
Books
1
1. Özel Gereksinimli Çocuklar ve Özel Eğitim
in: Tüm Öğretmenlik Programları İçin Özel Eğitime Giriş, Doç. Dr. Asım Arı Yrd. Doç. Dr. Mine Sönmez KARTAL, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.17-37, 2017
Metrics
Publication (WoS)
13
Publication (Scopus)
9
Citation (WoS)
24
H-Index (WoS)
2
Citation (Scopus)
20
H-Index (Scopus)
3
Citation (Scholar)
1
H-Index (Scholar)
1
Citation (TrDizin)
3
H-Index (TrDizin)
1
Citation (Sobiad)
3
H-Index (Sobiad)
1
Citation (Sum Other)
14
Project
1
Thesis Advisory
6