Desteklenen Projeler
-
2024 - Devam Ediyor Çevrimiçi Öğrenme Ortamında Süreç Temelli Yazma Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Yazma Becerilerine Yansımaları
-
2023 - 2026 Innovative Tools to Digitize the East and West Cultural Heritage: A Digital Game Design Methodology Guide. Proje No: 2023-1-TR01-KA220-HED-000154946 DEVAM EDİYOR
Erasmus Projesi
Öztürk A. (Yürütücü), Kaçar A. D., Girmen P., Özaslan N., Yersel B., Süral İ., et al.
-
2022 - 2022 Çocuklar Eskişehir’in Öykülerini Yazıyor
-
2018 - 2018 Disiplinlerarasi Beceri Okulu (TUBİTAK 4005)
-
2017 - 2018 İlkokul Öğrencilerinin Yazma Sürecinde: Dijital Öyküleme
-
2016 - 2018 TEMEL DİL BECERİLERİNE YÖNELİK TERSYÜZ SINIFLAR (FLIPPED CLASSROOMS) MODELİNİN UYGULANMASI
-
2013 - 2017 Özel Gereksinimli Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Geliştirilmesi için Akran Destekli Okuma Stratejileri Modelinin Uyarlanması ve Kaynaştırma Sınıflarında Etkililiğinin İncelenmesi
-
2013 - 2016 Özel Öğrenme Güçlüğü Olan 7 14 Yaş Arası Çocukların Okuma ve Okuduğunu Anlama Beceri Gelişimlerinin Değerlendirilmesinde Standart Bir Sesli Okuma Testinin Geliştirilmesi ve Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi
-
2013 - 2015 FaMe Fatih Meets Mediacompetence Primary
-
2013 - 2015 Ortaokul Toplum Hizmeti Çalışmaları Sosyal Etkinlik Programının Geliştirilmesi