Yayınlar & Eserler

Makaleler 35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 39

1. Duy, Oyna, Öğren: Ses Bilgisel Farkındalıkta Oyun Tabanlı Yaklaşım

VIII.INCES INTERNATIONAL SCIENCE CULTURE & EDUCATIONCONGRESS, Antalya, Türkiye, 01 Mayıs 2025, cilt.1, ss.125, (Özet Bildiri)

2. Reflections of Visual Usage in Idiom Teaching on Vocabulary of Primary School Students’

4. International Antalya Scientific Research and Innovative Studies Congress, Antalya, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2023, cilt.1, ss.633-642, (Tam Metin Bildiri)

3. İlkokul Öğrencileri İçin Web Tabanlı Bir Eğitim Aracı

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

4. Okuduğunu Anlama Sürecinde Oyun Temelli Eğitime İlişkin Öğrenci Görüşleri

7th International Congress on Life, Social, Health and Sports Science in a Changing World, İzmir, Türkiye, 24 Eylül 2022, cilt.1, ss.198-205, (Tam Metin Bildiri)

5. Descriptıon of the approach, model and tools that support the writing skills of primary school students based on graduate theses

INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-V, Azerbaycan, 01 Haziran 2021, cilt.1, ss.717-730, (Tam Metin Bildiri)

6. Çevirimiçi eğitim sürecinde veli-öğretmen işbirliği

4th International Symposium of Education and Values, Karabük, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2020, ss.628-637, (Tam Metin Bildiri)

7. Hayat Bilgisi Dersinde Dijital Değerlendirme Örneği: “Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.”

III. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, ss.150, (Özet Bildiri)

8. Hayat Bilgisi Dersinde Dijital Değerlendirme Örneği: “Dengeli beslenmeye uygun öğün listesi hazırlar.”

III. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, ss.149, (Özet Bildiri)

9. İlkokulda Kazanıma Dayalı Oyun Geliştirme ve Uygulama Süreci

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.311, (Özet Bildiri)

10. İlkokul 4. Sınıf Teknoloji Destekli Sürece Dayalı Yazma Örneği

II. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU(USEAS 2018), Muğla/Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

11. Sınıf öğretmeni adaylarının görüşlerine göre öğretim elemanları

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) 17th International Classroom Teaching Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

12. İlkokul Türkçe Dersinde Tersyüz Sınıflar Modelinin Kullanımına İlişkin Öğrenci ve Veli Görüşleri

Eğitimde Gelecek Konferansı 2017, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

13. Türkçe Dersi Bir Örnek Uygulama: Dijital Öyküleme

6th World Congress on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.16, (Özet Bildiri)

14. Using Flipped Classrooms Model in the Development of Basic Language Skills and Enriching Activities: Digital Story and Games

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

15. Flipped Classrooms Model in Teaching Basic Language Skills in Primary Education: A Guide to Teachers

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

16. İlkokul Türkçe Dersi Kapsamında Kukla Etkinliği Örneği

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1890-1891, (Özet Bildiri)

17. Türkiye de sınıf öğretmenliği alanında yapılan lisansüstü tezlerin araştırma eğilimleri

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

18. Türkiye de sınıf öğretmenliği alanında yapılan lisansüstü tezleri araştırma eğilimleri

5th World Conference on Educational and Instructional Studies WCEIS-2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2016, ss.83, (Özet Bildiri)

19. Öğretmenlik Uygulaması kapsamında sınıf öğretmeni adaylarının uygulama örnekleri

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

20. ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ UYGULAMA ÖRNEKLERİ

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.316, (Özet Bildiri)

21. Yazılı ve Görsel Medyada Yansımalarıyla İlkokulda Şiddet

Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

22. Toplumsal Yapıda Çocuğun Yeri Türk Filmleri Üzerine Bir İnceleme

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.55, (Özet Bildiri)

23. Pre Service and in Service Primary teachers Opinions About Gamification

11.Iınternational Academic Conference on the Culture-Genetrative Function of Games, Poznan, Polonya, 21 - 22 Kasım 2015, ss.24, (Özet Bildiri)

24. Türkçe eğitimi alanında yaşanan sorunların lisansüstü tezlere dayalı olarak belirlenmesi

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.364, (Özet Bildiri)

25. Çocuk Gözüyle Oyun ve Oyuncak

Günümüzde Çocuk Oyunlarında ve Oyuncaklarında Değişimler Sempozyumu, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2010, (Özet Bildiri)

26. Türkçe Dersinde Kullanılan Performans Ödevlerinin Etkililiği

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

27. Öğretmen adaylarının hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri Eskişehir ili örneği

Eğitimde Yansımalar: VIII. Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, cilt.1, ss.394-405, (Tam Metin Bildiri)

28. Öğretmen adaylarının ilköğretim hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri

Eğitimde Yansımalar VIII: Yeni ilköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.394-405, (Tam Metin Bildiri)

30. Geleneksel çocuk oyunlarının eğitimsel değeri

OMEP World Council and Conference, Kuşadası AYDIN, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, cilt.2, ss.2-10, (Tam Metin Bildiri)

31. Öğretmen adaylarının fen öğretimi öz-yeterlik inançları ile sosyalöz-yeterlikleri arasındaki ilişki

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.420-426, (Tam Metin Bildiri)

32. Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançları İle Sosyal Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişki

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.420-426, (Özet Bildiri)

34. İlköğretim okullarında teknoloji kullanımı

4th International Educational Technology Conference, Skaraya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, cilt.1, ss.479-484, (Tam Metin Bildiri)

35. Trafik polislerinin sosyal kaygı düzeyleri

2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.595-601, (Tam Metin Bildiri)

36. Trafik bilinci oluşturma yönünden ilköğretim programına bakış

2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.546-553, (Tam Metin Bildiri)

37. İlköğretim öğrencilerinin trafik çağrışımları

2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.366-370, (Tam Metin Bildiri)

39. Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı öğrencilerinin profili beklenti ve sorunları

Eğitimde Bilime Katkı Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Özet Bildiri)
Kitaplar 10

1. Yazma Sürecine Yönelik Yapılan Çalışmaların İlkokul Öğrencilerinin Yazma Becerilerine Yansımalarının Değerlendirilmesi

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, Uğur, Oruç Ali, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.321-348, 2023

2. Okuma ve Yazma Öğretiminde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımları

İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları, Doç. Dr. Mehmet Özenç,Doç. Dr. Emine Gül Özenç,Doç. Dr. Fatih Mehmet Ciğerci, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.183-209, 2022

3. Okuma ve Yazma Öğretiminde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımları

İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları, Özenç, Mehmet; Özenç, Emine Gül; Ciğerci, Fatih Mehmet, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.183-209, 2022

4. Yazma Becerisi Eğitimi

Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu, Ayhan Macit ve Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.147-175, 2021

5. OKURYAZARLIK VE TÜRLERİ

OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA, DOÇ.DR.HÜSEYİN ANILAN, Editör, VİZETEK, ss.1, 2019

6. Okuma ve Okuma Süreçleri

Okuma ve Okuduğunu Anlama, Hüseyin ANILAN, Editör, Vizetek, Ankara, ss.59-74, 2019

7. Hayat Bilgisi Dersi ve Kavram Öğretimi

Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Tay, Bayram, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.257-281, 2017

8. Özgüven Aile Bireyleri Etkileşimi

Aile İçi Uyumlu Etkileşim, Prof. Dr. M. Bahaddin ACAT, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.124-141, 2016

9. Sözlü Anlatımın Geliştirilmesine Yönelik Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri

Türkçe Sözlü ve Yazılı Anlatım, Ş.DiİLEK BELET, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.153-176, 2008

10. Metin Üretimi

Türkçe Sözlü ve Yazılı Anlatım, Ş. DİLEK BELET, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.43-63, 2008
Ansiklopedide Bölümler 1

1. Gök Boncuk Oyunu

Dünya Etnospor Konfederasyonu (DEK), ss.1-1, 2022
Metrikler

Yayın

88

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

53

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1977

H-İndeks (Scholar)

19

Atıf (TrDizin)

80

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

231

Proje

11

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları