Makaleler
35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (16)
2. Systematic Analysis of the Theses Conducted in the Field of Classroom Teaching in Turkey
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.9, sa.1, ss.39-61, 2022 (Hakemli Dergi)
4. A Technology-Supported Process Based Writing Case in Primary School Fourth Grade
International Technology and Education Journal
, cilt.5, sa.1, ss.83-94, 2021 (Hakemli Dergi)
6. İlkokul 4. Sınıf Türkçe Dersi Kapsamında Ölçme ve Değerlendirme Süreci Uygulamaları
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.227-238, 2019 (Hakemli Dergi)
7. Hayat Bilgisi Dersinde Kazanıma Dayalı Web Tabanlı Değerlendirme
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.213-226, 2019 (Hakemli Dergi)
11. Violence at Primary Schools and Its Reflections on the Press and the Visual Media in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.4, sa.2, ss.703-713, 2018 (Hakemli Dergi)
12. Turkish Education Writing Process: Digital Storytelling
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.6, sa.3, ss.207-228, 2018 (ESCI)
13. Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Örneklerinin İncelenmesi
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama
, cilt.7, sa.13, ss.89-108, 2016 (Hakemli Dergi)
16. Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin ÖğretmenGörüşlerinin Değerlendirilmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.135-152, 2015 (Hakemli Dergi)
17. Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Eskişehir Osmangazi ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.135-152, 2015 (Hakemli Dergi)
18. Simgesel Dil Öğretiminin 5 Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Simgesel Dil Ögelerini Kullanım Durumları
Turkish Studies
, cilt.10, sa.11, ss.667-682, 2015 (Hakemli Dergi)
19. Türkçe Eğitiminde Atasözleri ve Değer Eğitimi
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.11, sa.25, ss.117-136, 2013 (Hakemli Dergi)
20. İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Sürecinde kullandıkları Zihinsel Beceri Düzeyleri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler enstitütüsü Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.211-248, 2013 (Hakemli Dergi)
21. İlköğretim Öğrencilerinin Konuşma ve Yazma Sürecinde Metaforlardan Yaralanma Durumları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.13-23, 2012 (Hakemli Dergi)
23. İlköğretim Öğrencilerinin Şiir ve Resimlerinin Göstergebilimsel Analizi
ESOSDER Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.42, ss.241-263, 2012 (Hakemli Dergi)
24. Patterns and Forms of Violent Behaviors Encountered Among Pupils in Turkish Public Schools
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.53-74, 2010 (Hakemli Dergi)
25. Patterns and Forms of Violent Behaviors Encountred Among Pupils in Turkish Schools
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi Teori ve Uygulama
, sa.1, ss.53-74, 2010 (Hakemli Dergi)
26. İlköğretim Öğrencilerinin Empati Becerisine Sahip Olma Düzeyleri
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.370, sa.34, ss.15-21, 2009 (Hakemli Dergi)
29. The necessity and applicability levels of the courses thatare offered in the departments of computer education andinstructional technologies
Turkish Online Journal Of Educational Technology
, cilt.3, sa.12, ss.120-128, 2007 (Hakemli Dergi)
30. Öğretmen Adaylarının Sosyal Özyeterlik Algılarının Belirlenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.1-18, 2007 (Hakemli Dergi)
31. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINA GÖSTERDİKLERİ TEPKİLER
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.235-244, 2006 (Hakemli Dergi)
33. Ortaöğretim kurumlarının etkili okulözelliklerine sahip olma düzeyleri
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi
, sa.16, ss.120-136, 2006 (Hakemli Dergi)
34. Sınıf öğretmenlerinin istenmeyen öğrenci davranışlarına gösterdikleri tepkiler
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.235-244, 2006 (Hakemli Dergi)
35. Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programı Öğrencilerinin Profili, Beklenti ve Sorunları
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.17, ss.103-109, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
39
10. İlkokul 4. Sınıf Teknoloji Destekli Sürece Dayalı Yazma Örneği
II. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU(USEAS 2018), Muğla/Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
11. Sınıf öğretmeni adaylarının görüşlerine göre öğretim elemanları
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) 17th International Classroom Teaching Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
12. İlkokul Türkçe Dersinde Tersyüz Sınıflar Modelinin Kullanımına İlişkin Öğrenci ve Veli Görüşleri
Eğitimde Gelecek Konferansı 2017, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
14. Using Flipped Classrooms Model in the Development of Basic Language Skills and Enriching Activities: Digital Story and Games
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
15. Flipped Classrooms Model in Teaching Basic Language Skills in Primary Education: A Guide to Teachers
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
17. Türkiye de sınıf öğretmenliği alanında yapılan lisansüstü tezlerin araştırma eğilimleri
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
18. Türkiye de sınıf öğretmenliği alanında yapılan lisansüstü tezleri araştırma eğilimleri
5th World Conference on Educational and Instructional Studies WCEIS-2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2016, ss.83, (Özet Bildiri)
19. Öğretmenlik Uygulaması kapsamında sınıf öğretmeni adaylarının uygulama örnekleri
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
20. ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ UYGULAMA ÖRNEKLERİ
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.316, (Özet Bildiri)
21. Yazılı ve Görsel Medyada Yansımalarıyla İlkokulda Şiddet
Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
23. Pre Service and in Service Primary teachers Opinions About Gamification
11.Iınternational Academic Conference on the Culture-Genetrative Function of Games, Poznan, Polonya, 21 - 22 Kasım 2015, ss.24, (Özet Bildiri)
24. Türkçe eğitimi alanında yaşanan sorunların lisansüstü tezlere dayalı olarak belirlenmesi
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.364, (Özet Bildiri)
25. Çocuk Gözüyle Oyun ve Oyuncak
Günümüzde Çocuk Oyunlarında ve Oyuncaklarında Değişimler Sempozyumu, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2010, (Özet Bildiri)
26. Türkçe Dersinde Kullanılan Performans Ödevlerinin Etkililiği
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
27. Öğretmen adaylarının hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri Eskişehir ili örneği
Eğitimde Yansımalar: VIII. Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, cilt.1, ss.394-405, (Tam Metin Bildiri)
28. Öğretmen adaylarının ilköğretim hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri
Eğitimde Yansımalar VIII: Yeni ilköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.394-405, (Tam Metin Bildiri)
29. Yeni ilköğretim programlarının uygulanmasına ilişkin sınıf öğretmenlerinin hazırbulunuşluk düzeylerinin ve eğitim gereksinimlerinin belirlenmesi Eskişehir ili örneği
Yeni İlköğretim programlarını değerlendirme sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.51-63, (Tam Metin Bildiri)
30. Geleneksel çocuk oyunlarının eğitimsel değeri
OMEP World Council and Conference, Kuşadası AYDIN, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, cilt.2, ss.2-10, (Tam Metin Bildiri)
31. Öğretmen adaylarının fen öğretimi öz-yeterlik inançları ile sosyalöz-yeterlikleri arasındaki ilişki
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.420-426, (Tam Metin Bildiri)
32. Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançları İle Sosyal Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişki
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.420-426, (Özet Bildiri)
33. The meta-evaluation of teacher training programs for elementary education in Turkey
33.Annual ATEA Conference, QueenslanD, 6 - 09 Temmuz 2005, ss.498-504, (Tam Metin Bildiri)
34. İlköğretim okullarında teknoloji kullanımı
4th International Educational Technology Conference, Skaraya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, cilt.1, ss.479-484, (Tam Metin Bildiri)
35. Trafik polislerinin sosyal kaygı düzeyleri
2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.595-601, (Tam Metin Bildiri)
36. Trafik bilinci oluşturma yönünden ilköğretim programına bakış
2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.546-553, (Tam Metin Bildiri)
37. İlköğretim öğrencilerinin trafik çağrışımları
2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.366-370, (Tam Metin Bildiri)
38. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Modellerine İlişkin Algıları Eskişehir İli Örneği
13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
39. Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı öğrencilerinin profili beklenti ve sorunları
Eğitimde Bilime Katkı Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Özet Bildiri)
Kitaplar
10
4. Yazma Becerisi Eğitimi
Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu, Ayhan Macit ve Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.147-175, 2021
5. OKURYAZARLIK VE TÜRLERİ
OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA, DOÇ.DR.HÜSEYİN ANILAN, Editör, VİZETEK, ss.1, 2019
6. Okuma ve Okuma Süreçleri
Okuma ve Okuduğunu Anlama, Hüseyin ANILAN, Editör, Vizetek, Ankara, ss.59-74, 2019
7. Hayat Bilgisi Dersi ve Kavram Öğretimi
Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Tay, Bayram, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.257-281, 2017
8. Özgüven Aile Bireyleri Etkileşimi
Aile İçi Uyumlu Etkileşim, Prof. Dr. M. Bahaddin ACAT, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.124-141, 2016
9. Sözlü Anlatımın Geliştirilmesine Yönelik Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri
Türkçe Sözlü ve Yazılı Anlatım, Ş.DiİLEK BELET, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.153-176, 2008
10. Metin Üretimi
Türkçe Sözlü ve Yazılı Anlatım, Ş. DİLEK BELET, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.43-63, 2008
Ansiklopedide Bölümler
1
Metrikler