Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2013 - 2019 Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2007 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2000 - 2007 Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2020 - Devam Ediyor Fakülte Akademik Kurul Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2021 - 2024 Senato Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2021 - 2024 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2020 - 2024 Bölüm Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2012 - 2016 Dekan Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Akademi Dışı Deneyim
-
2007 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
-
2000 - 2007 Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
-
1995 - 2000 Öğretmen
MEB
Verdiği Dersler
-
Lisans Türkçe öğretimi
-
Doktora Öğrenme stil ve stratejileri
-
Lisans Öğretmenlik uygulaması II
-
Yüksek Lisans Dil öğretim teorileri
-
Lisans Türk Kültüründe Çocuk ve Eğitim
-
Yüksek Lisans Uzmanlık alan dersi
-
Doktora İlköğretimde seminer
-
Yüksek Lisans Yüksek lisans tezi
-
Yüksek Lisans İlköğretimde program geliştirme
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Doktora Türkçe öğretiminde yeni yaklaşımlar
-
Doktora Eğitimde nitel araştırma
-
Lisans Öğretmenlik uygulaması I
Yönetilen Tezler
-
Zenginleştirici metin ve görseller aracılığıyla gerçekleştirilen deyim öğretiminin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin söz varlığına yansımaları
Girmen P. (Danışman)
-
Yazma sürecine yönelik yapılan çalışmaların ilkokul öğrencilerinin yazma becerilerine yansımalarının değerlendirilmesi
Girmen P. (Danışman)
M.ALİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Etkileşimli sesli okuma etkinliklerinin ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma becerilerine yansımaları
Girmen P. (Danışman)
B.KARAÇOR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Oyun Temelli Okuma Eğitiminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Beceresini Destekleme Durumu
Girmen P. (Danışman)
E.AKYIL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Estetik dinleme türü etkinliklerinin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin dinleme sürecine yansımaları (Halk edebiyatı örneği)
Girmen P. (Danışman)
Ş.BECERİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Dijital öykü çalışmalarının dil becerilerine yansımaları
Girmen P. (Danışman)
-
Üstbiliş stratejilerine dayalı dinleme etkinliklerinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin dinlediğini anlama becerilerine etkisi
Girmen P. (Danışman)
-
4. sınıf öğrencilerinin temel dil becerilerinin geliştirilmesine yönelik tersyüz sınıf modelinin uygulanması
Girmen P. (Danışman)
-
İlkokul 4. sınıf Türkçe dersi kapsamında ölçme ve değerlendirme süreci uygulamaları
Girmen P. (Danışman)
-
İlkokul öğrencilerinin Türkçe dersinde dijital öyküleme çalışmaları
Girmen P. (Danışman)
-
Birleştirilmiş sınıflardaki kaynaştırma eğitiminde yaşanan sorunlara ilişkin görüşler
Girmen P. (Danışman)
-
Türkçe Dersinde Simgesel Dil Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Benzetme, Kişileştirme ve Deyim Kullanımına Etkisi
Girmen P. (Danışman)
-
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Sürecinde Kullandıkları Zihinsel Beceri Düzeyleri
Girmen P. (Danışman)