Doç. Dr. ZEYNEP KILIÇ


EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

117

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

106

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

182

Proje

8

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2010 - 2015

2010 - 2015

Doktora

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr), Türkiye

2007 - 2010

2007 - 2010

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye

2004 - 2007

2004 - 2007

Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE ÖĞRENCİLERİN YAŞAM BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE ETKİN ÖĞRENME UYGULAMALARI

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr)

2010

2010

Yüksek Lisans

İlköğretimde hayat bilgisi dersinde aile katılımı çalışmaları

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademi Dışı Deneyim

2007 - Devam Ediyor

2007 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

ESOGÜ, Araştırma Görevlisi

Makaleler

Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (19)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İnfografiklerinde Hayat Bilgisi

ANILAN H., KILIÇ Z., DEMİR Z. M.

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.231-234, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. SOSYAL DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİ MİHVER DERSLERDE NASIL YER ALMAKTADIR?

ANILAN H., KILIÇ Z., DEMİR Z. M.

VII. INTERNATIONAL CONGRESS of EDUCATION and SCIENCE, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2024, ss.133, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. DEĞER EĞİTİMİNDE DİGİTAL ÖYKÜ KULLANIMI

ANILAN H., KILIÇ Z., DEMİR Z. M.

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, ss.448-451, (Özet Bildiri)

2024

2024

4. Sınıf öğretmeni adaylarının hazırladıkları ders planlarında yaratıcı drama

ANILAN H., KILIÇ Z., DEMİR Z. M.

32nd International Congress on Creative Drama in Education “Eternal Cycle", Eskişehir, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2024, ss.133-136, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

5. 2024 İlkokul Öğretim Programlarında Sürdürülebilirlik

GÜLTEKİN M., DEMİR Z. M., KILIÇ Z.

12th International Congress on Curriculum and Instruction, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

6. ÖĞRENCİLİĞİN FARKLI HALLERİ: BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLAR DENEYİMİ

GÜLTEKİN M., KILIÇ Z., Gültekin I., DEMİR Z. M.

VII. INCES BİLİM, KÜLTÜR VE EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

8. Primary School Experiences of Different Generations

GÜLTEKİN M., KILIÇ Z., DEMİR Z. M.

21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

9. Türkiye’de İlkokul Programlarına Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

GÜLTEKİN M., GÜRDOĞAN BAYIR Ö., KILIÇ Z., DEMİR Z. M.

2023 INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

10. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hazırladıkları Ders Planlarında Hayat Bilgisi Öğretimi

ANILAN H., ANILAN B., KILIÇ Z.

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. Hayat Bilgisi dersinde öğrencilerin bilimsellik değerine ilişkin algıları.

GÜLTEKİN M., KILIÇ Z.

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2012

2012

12. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin Türkçe öğretimine ilişkin görüşleri ve yeterlik algıları

ANILAN H., KILIÇ Z.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2010

2010

13. Hayat bilgisi dersinde kullanılan performans değerlendirmeye ilişkin öğretmen görüşleri

ANILAN H., KILIÇ Z.

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, cilt.1, ss.875-881, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Çevre eğitiminde paydaşların rolü.

KILIÇ Z., ANILAN H.

Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Anagün Şengül Saime ve Türkan Ercan Özaydın, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.335-370, 2023

2022

2022

2. Editörlük

GÜNDOĞAN A., KILIÇ Z.

Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi (Editörlük), Aslı Gündoğan; Zeynep Kılıç, Editör, vizetek, Ankara, ss.1-271, 2022

2021

2021

3. İlkokulda Ölçme Değerlendirme

GÜLTEKİN M., KILIÇ Z.

İlkokulda Öğretim Öğretmen El Kitabı, İsa KORKMAZ, Editör, PEGEM, Ankara, ss.543-542, 2021

2020

2020

4. Hayat Bilgisi Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı

GÜNDOĞAN A., KILIÇ Z.

İlkokul Eğitiminde Eğitsel Oyunlar ve Güncel Uygulamalar, Alkış Küçükaydın, Menşure, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.121-142, 2020

2019

2019

5. Avrupa Birliği Ülkelerinde İlkokul Eğitimi

GÜLTEKİN M., KILIÇ Z.

Prof. Dr. Mehmet Ali Kısakürek’xxe Armağan Eğitimde 50 Yıl, Doç. Dr. Berna ASlan , Prof. Dr. Fatma Hazır Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.193-217, 2019

2019

2019

6. İnsan hakları sorunları : şiddey ve yerel konular

KILIÇ Z.

İnsan Hakları ve DEmokrasi Eğitimi, İsmail Acun, Editör, Pegem, Ankara, ss.184-204, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

7. Hayat Bİlgisi Dersinde Farkındalık Oluşturmak Belrili Gün ve Haftalar

KILIÇ Z.

Hayat Bilgisi Öğretimi, Sabri sİdekli, Editör, Eğiten, Ankara, ss.77-99, 2018

2015

2015

8. Ne Kadar Öğrettik Bilelim: Hayat Bilgisi Öğretiminde Ölçme-Değerlendirme

ANAGÜN Ş. S., KILIÇ Z.

Hayat Bilgisi Öğretimi, Mehmet Gültekin, Editör, Nobel, ss.153-186, 2015


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5

h-indeksi (WOS): 1