Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (5)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (5)
3. Doğrusal olmayan kanonik korelasyon analizinin depresyon anksiyete ve stres ölçeğine uygulanması
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.13, sa.26, ss.241-259, 2015 (Hakemli Dergi)
4. Servqual yöntemi ve bir hizmet işletmesinde uygulaması
Dumlupınar üniversitesi sosyal bilimler dergisi
, ss.253-266, 2014 (Hakemli Dergi)
6. Öğretmenlerin İş Doyumu ve Tükenmişlik Düzeylerinin İncelenmesi
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.10, sa.23, ss.157-171, 2014 (Hakemli Dergi)
7. Doğrulayıcı faktör analizi ve schutte duygusal zeka ölçeğine uygulaması
Sakarya University Journal of Education
, cilt.25, ss.86-103, 2013 (Hakemli Dergi)
8. Doğrusal Olmayan Kanonik Korelasyon Analizi ve Lokanta Müşterilerinin Memnuniyeti Üzerinde Bir Uygulama
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.16, sa.51, ss.357-368, 2012 (Hakemli Dergi)
9. Doğrusal olmayan kanonik korelasyon analizi bir uygulama
Uluslararası yönetim iktisat ve işletme dergisi
, cilt.8, sa.16, ss.59-74, 2012 (Hakemli Dergi)
10. Üniversite Öğrencilerinin Kan Bağışı Hakkındaki Tutumlarının Lojistik Regresyon Analizi ile İncelenmesi
İSTATİSTİK ARAŞTIRMA DERGİSİ
, cilt.9, sa.2, 2012 (Hakemli Dergi)
11. Determining the Parenting Styles of University Students Through Discriminant Analysis and Evaluating its Relationship with Self Esteem
EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA
, cilt.7, sa.1, ss.124-141, 2011 (Hakemli Dergi)
12. Tüketicilerin ürün tercihi: Cep telefonu tercihi örneği
Zonguldak karaelmas üniversitesi sosyal bilimler dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.265-287, 2011 (Hakemli Dergi)
13. Servqual Yöntemiyle Yurt İşletmesinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi
International Journal of Engineering Research and Development
, cilt.3, sa.1, ss.38-49, 2011 (Hakemli Dergi)
15. BELEDİYELERDE HİZMET KALİTESİNİN SERVQUAL ANALİZİ İLE ÖLÇÜMÜ ESKİŞEHİR BELEDİYELERİNDE BİR UYGULAMA
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.10, sa.3, ss.59-76, 2010 (Hakemli Dergi)
16. Üniversite Öğrencilerinin Sosyalleşmesinde Spora Katılımın Değerlendirilmesi
NİĞDE ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.4, sa.3, ss.192-203, 2010 (Hakemli Dergi)
17. Kasko sigortası tercihinin konjoint analizi ile incelenmesi
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.107-121, 2010 (Hakemli Dergi)
19. A Study on Classifying Parenting Styles thorough Discriminant Analysis
EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA
, cilt.5, sa.2, ss.195-209, 2009 (Hakemli Dergi)
20. Tüketici Memnuniyeti Analizi ve Gıda (Fast-food) Sektöründe Bir Uygulama
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.59-84, 2008 (Hakemli Dergi)
21. Üniversite Öğrencilerinin Barınma Sorunlarının Uygunluk Analizi İle İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.207-224, 2007 (Hakemli Dergi)
22. Üç Yönlü Log Lineer Modeller İle Üniversite Öğrencilerinin Sigara Alkol Ve Nargile İçme Nedenlerini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.8, sa.2, ss.225-250, 2007 (Hakemli Dergi)
23. Service Quality of University Library A Survey Amongst Students At Osmangazi University and Anadolu University
EKONOMETRİ VE İSTATİSTİK
, cilt.5, sa.5, ss.1-19, 2007 (Hakemli Dergi)
24. Servqual Yöntemiyle Yükseköğrenimde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.299-316, 2007 (Hakemli Dergi)
25. İllerin sosyo ekonomik düzeylerine göre gruplanmasında farklı yaklaşımlar
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.77-100, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
1. EBELİK AİDİYET ÖLÇEĞİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
1. Uluslararası Ebelik Eğitim Araştırma Geliştirme (EBEARGE) Kongresi, 7 - 09 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2. Kütüphanelerde hizmet kalitesi ölçümü ESOGU kütüphanesi’xxnde bir uygulama
ECLSS’xx18, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
12. Tüketicilerin İnternet Bankacılığına İlişkin Algıladığı Güven Üzerine Bir Araştırma
X.Ekonometri ve İstatistik Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
13. Turizm işletmelerinde Toplam Hizmet Kalitesinin Servqual Analizi ile Ölçümü
X.Ekonometri ve İstatistik Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7