Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

LIFE-BASED LEARNING APPROACH FROM THE PERSPECTIVE OF SCIENCE TEACHER

9TH INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Mart 2024, ss.355-356

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Deneylerin Sanal Ortamda ve Laboratuvar Ortamında Yapılması Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi

5th. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, ÜSKÜP, Makedonya, 12 Mart 2022, ss.42

Fen bilgisi öğretmen adayları çevre sorunlarını nasıl çözüyor?

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021

Educational Game Design For Substance And Properties

International Pegem Conference on Education, 16 - 19 Ekim 2020

FEN EĞİTİMİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİNİNKULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI VE MOTİVASYONA ETKİSİ

5th International Congress on Education,Distance Education and Educational Technology- ICDET, 29 - 30 Kasım 2020

Fen bilgisi ve sınıf öğretmeni adaylarının çevreye ilişkin algılarının kavramlara yansıması: Bir fenomenolojik araştırma

VIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020

Öğretmen adaylarının dijital öykü serüveni.

V. International Eurasion Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Cartoons with the perspective of different age groups

International Conference on Research in Education Science, Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018

Informal science educatıon applications with simple and easy accessıble materıals

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YOĞUNLUK KONUSUNDA BİLİŞSEL DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül 2016, ss.238

Fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerinin çevirme faktörü ile tanışmaları

IV. Ulusal Kimya Eğitim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015

Fifth Grade Students' Perceptions about Their Learning Enviroments in Science and Technology Course

World Conferance on New Trends in Science Education (WCNTS), İzmir, Türkiye, 19 Eylül 2011, ss.53

HEAVY METAL CONTENT SCREENİNG İN LEAVES AND FLOWERS OF HYPERİCUM PERFORATUM L. BY ATOMİC ABSORPTİON SPECTROMETRY

8th İNTERNATİONAL SYMPOSİUM ON THE CHEMİSTRY OF NATURAL COMPOUNDS, Eskişehir, Türkiye, 15 Haziran 2009, ss.39

ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

8. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOYUMU, Eskişehir, Türkiye, 21 Mayıs 2009, ss.577-585

Heavy metal content screening in leaves and flowers of Hypericumoriganifolium Willd. by atomic absorption spectrometry

6th AFMC International Medicinal Chemistry Symposium, İstanbul, Türkiye, 08 Temmuz 2007, cilt.32, ss.64

Kitap & Kitap Bölümleri

Çevre Eğitiminin Tarihsel Süreci

Ekinlik Temelli Çevre Eğitimi, Şengül S. Anagün, Türkan Ercan Özaydın, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.111-125, 2023

“SİGARA İÇEN GEBELERİN KANLARI VE ÇOCUKLARININ KORD KANLARI KADMİYUM DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ARAŞTIRILMASI

FEN VE MATEMATİK BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Prof. Dr. Çiğdem SAYIL, Editör, IVPE, Cetinje, ss.47-63, 2022

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİMYA DERSİ DENEY RAPORLARINA İLİŞKİN ÖZ DEĞERLENDİRMELERİ

Eğitim Araştırmaları Nicel, Nitel ve Karma Yaklaşımlar, Doç. Dr. Gülden Gürsoy, Dr. Öğr. Üyesi Murat Yiğit, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.139-155, 2022

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE EĞİTSEL OYUN ÖRNEKLERİ

Alan Eğitimi Çalışmaları, Prof. Dr. Cansu FİLİK İŞÇEN, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.143-161, 2021

Metrikler

Yayın

55

Atıf (WoS)

148

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

164

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

6

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları