Eğitim Bilgileri
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorLisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Sosyoloji Bölümü, Türkiye
2002 - 2007
2002 - 2007Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2000 - 2002
2000 - 2002Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
Zihin yetersizliği olan öğrencilere yönelik hazırlanan kendini yönetme stratejileri öğretim paketinin etkililiği
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2002
2002Yüksek Lisans
Zihin özürlü öğrencilere fotokopi çekme becerisinin öğretiminde eş zamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Özel Eğitim
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2020 - 2021
2020 - 2021Prof. Dr.
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
2014 - 2020
2014 - 2020Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
2007 - 2014
2007 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
2002 - 2007
2002 - 2007Öğretim Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
1999 - 2002
1999 - 2002Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBilimsel Ödülü Komisyonu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorEtik Kurul Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorES-İBE Ortak Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2019 - 2021
2019 - 2021Eğitim ve Müfredat Kurulu üyesi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
2019 - 2021
2019 - 2021Bölüm Kalite Komisyonu Başkanı
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
2008 - 2019
2008 - 2019Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
2018 - 2018
2018 - 2018Engelsiz Birimi Başkanı
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
2014 - 2018
2014 - 2018Engelsiz Birimi Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
2007 - 2011
2007 - 2011Bölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
1995 - 1999
1995 - 1999Hemşire
Diğer Kamu Kurumu, Sağlık Bakanlığı, Eskişehir Devlet Hastanesi, Hemşire
1995 - 1999
1995 - 1999Ebe-Hemşire
Sağlık Bakanlığı, Ebe-Hemşire
Yönetilen Tezler
2021
2021Doktora
Bir ilkokulda okul çaplı olumlu davranışsal destek programının uygulanması
Yücesoy Özkan Ş. (Danışman)
F.KAYA(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Koçluk desteğinin öğretmenlerin işlevsel iletişim öğretimini uygulama becerileri ile otizm spektrum bozukluğu olan çocukların iletişim becerilerine ve problem davranışlarına etkisi
Yücesoy Özkan Ş. (Danışman)
E.GÜLBOY(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara iki farklı hata düzeltmesi türü kullanılarak sunulan ayrık denemelerle öğretimin karşılaştırılması
Öncül N., Yücesoy Özkan Ş. (Eş Danışman)
D.ECEM(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Zihin yetersizliği olan öğrencilerin okuduğunu anlama becerilerinin geliştirilmesinde tekrarlı okuma ve öykü haritası stratejilerinin karşılaştırılması
Yücesoy Özkan Ş. (Danışman)
G.CÜRE(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Zihin yetersizliği olan öğrencilere temel toplama işlemlerinde akıcılık kazandırmada iki farklı uygulamanın karşılaştırılması
Yücesoy Özkan Ş. (Danışman)
H.UYSAL(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Otizmi olan çocukların etkinlikler ve ortamlar arası geçişlerini kolaylaştırmada hazırlayıcı videoların etkisi
Yücesoy Özkan Ş. (Danışman)
E.GÜLBOY(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara soru sorarak iletişim başlatmanın kazandırılmasında temel tepki öğretiminin etkileri
Yücesoy Özkan Ş. (Danışman)
G.BOZKUŞ(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Otizm spektrum bozukluğu olan öğrencilere yiyecek-içecek hazırlama becerilerinin öğretiminde sesli anlatım içeren ve içermeyen video ipucunun karşılaştırılması
Yücesoy Özkan Ş. (Danışman)
F.KAYA(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Sınıf çaplı kendini izleme öğretiminin okul öncesi dönemdeki gelişimsel yetersizlik gösteren çocukların etkinlikle ilgilenme düzeylerine etkileri
Yücesoy Özkan Ş. (Danışman)
M.SÖNMEZ(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. The scoping review of systematic instruction literature for individuals with disabilities: trends in Türkiye from 1983 to 2022
Yucesoy-Ozkan S., Mart S., Sayar K., Altun D. E., Gülboy E., KAYA F., et al.
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION
, cilt.40, sa.1, ss.1-15, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20242. High-Probability Request Sequence to Increase Compliance of Children With Autism Spectrum Disorder: A Meta-Analysis
Sayar K., Gülboy E., Yücesoy Özkan Ş., Baran M. S.
BEHAVIORAL DISORDERS
, cilt.50, sa.1, ss.17-33, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20243. Efficacy of a Parent-Implemented Pivotal Response Treatment for Children with Autism Spectrum Disorder.
Bozkuş Genç G., Yücesoy Özkan Ş.
Journal of autism and developmental disorders
, cilt.54, sa.11, ss.3992-4005, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20244. Comparison of Error Correction Procedures in Teaching Community Signs to Children with Autism Spectrum Disorder in Discrete Trial Training
Altun D. E., YÜCESOY ÖZKAN Ş., ÖNCÜL N.
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities
, cilt.59, sa.3, ss.292-306, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20245. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Yeniden Yerleştirmesiz Çoklu Uyaran Tercihi Değerlendirme Performanslarını Artırmada Denetleyici Koçluğun Etkileri
TOMRİS G., YÜCESOY ÖZKAN Ş., GÜLBOY E.
YAŞADIKÇA EĞITIM
, cilt.38, sa.3, ss.586-609, 2024 (TRDizin)
2024
20246. Eğilimler ve Yönelimler: Son 10 Yılda “The Journal Of Special Education” Dergisinde Yayımlanan Çalışmaların İncelenmesi
DENİZLİ-GÜLBOY H., KOCAOĞLU A., Yucesoy Ozkan S.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.59, ss.51-74, 2024 (TRDizin)
2023
20237. Embedded instruction for young children with disabilities: A systematic review and meta-analysis of single-case experimental research studies
Gulboy E., YÜCESOY ÖZKAN Ş., Rakap S.
Early Childhood Research Quarterly
, cilt.63, ss.181-193, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
20238. Comparison of Two Interventions in Improving Comprehension of Students With Intellectual Disability
CÜRE G., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
American journal on intellectual and developmental disabilities
, cilt.128, sa.2, ss.145-163, 2023 (SSCI, Scopus)
2022
20229. Are Schema-Based and Modified Schema-Based Instruction Evidence-Based Practices for Students with Disabilities?: A Meta-Analysis
YÜCESOY ÖZKAN Ş., CEVHER Z., ÇAKMAK Z., GÜLBOY E., ÖZ ALKOYAK H.
EDUCATION AND TRAINING IN AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.57, sa.4, ss.446-462, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
202210. Basmakalıp Davranışların Azaltılmasında Tepkiyi Yarıda Kesme ve Yeniden Yönlendirmenin Etkililiği: Meta-Analiz
YÜCESOY ÖZKAN Ş., Kaplan G., Köse H., Altun D. E.
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, cilt.37, sa.2, ss.838-857, 2022 (ESCI, Scopus)
2022
202211. Self-Directed Video Prompting with and without Voice-Over Narration in Teaching Daily Living Skills to Students with Autism Spectrum Disorder
Kaya F., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
EDUCATION AND TREATMENT OF CHILDREN
, cilt.45, sa.1, ss.1-15, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
202212. The Examination of Special Education Teachers' Views On Teaching Play Skills to Children With Autism Spectrum Disorders
Gulveren A. C., YÜCESOY ÖZKAN Ş., ÖNCÜL N.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, sa.29, ss.56-77, 2022 (ESCI, TRDizin)
2022
202213. The Effects of Video Priming on Facilitating the Transition of Children with Autism Spectrum Disorder between Activities and Settings
GÜLBOY E., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.373-394, 2022 (TRDizin)
2022
202214. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Beklentilerinin Belirlenmesi
ÖNCÜL N., ACAR Ç., ÇOLAK A., YÜCESOY ÖZKAN Ş., AKSOY F., DALGIN EYİİP Ö., et al.
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.125, 2022 (TRDizin)
2021
202115. Evidence-Based Practices for Children, Youth, and Young Adults with Autism: Third Generation Review
Hume K., Steinbrenner J. R., Odom S. L., Morin K. L., Nowell S. W., Tomaszewski B., et al.
JOURNAL OF AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISORDERS
, cilt.51, sa.11, ss.4013-4032, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
202116. The Efficacy of Pivotal Response Treatment in Teaching Question-Asking Initiations to Young Turkish Children with Autism Spectrum Disorder
Bozkus-Genc G., Yucesoy-Ozkan Ş.
JOURNAL OF AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISORDERS
, cilt.51, sa.11, ss.3868-3886, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
202117. Bir Meydan Okuma: Geleneksel Tuvalet Eğitimine Karşı Yoğun Tuvalet Eğitimi
ÖNCÜL N., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.350-374, 2021 (TRDizin)
2020
202018. Effect Size Calculations in Single-Case Experimental Research Design: An Investigation of Nonoverlap Methods
Rakap S., Yucesoy-Ozkan Ş., Kalkan S.
TURK PSIKOLOJI DERGISI
, cilt.35, sa.85, ss.61-64, 2020 (SSCI, Scopus)
2020
202019. Evaluation of treatment effect estimates in single-case experimental research: Comparison of twelve nonoverlap methods and visual analysis
YÜCESOY ÖZKAN Ş., RAKAP S., GÜLBOY E.
British journal of special education , cilt.47, sa.1, ss.67-87, 2020 (ESCI, Scopus)
2020
202020. Evaluation of treatment effect estimates in single-case experimental research: comparison of twelve overlap methods and visual analysis
Yucesoy-Ozkan Ş., Rakap S., Gulboy E.
BRITISH JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.47, sa.1, ss.67-87, 2020 (ESCI, Scopus)
2019
201921. Ayrık Denemelerle Öğretim Yapılırken Kullanılan Hata Düzeltmesi Türleri
YÜCESOY ÖZKAN Ş., Altun D. E.
Turkish Journal of Special Education , cilt.1, sa.2019-V1-I1, ss.28-56, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201922. Down sendromluların okul yaşantısında sağlık sorunları.
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Araştırmadan Uygulamaya Özel Eğitim Dergisi , cilt.1, sa.7, ss.15-21, 2019 (Hakemsiz Dergi)
2019
201923. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine ve Uygulama Okullarına İlişkin Beklentilerinin Belirlenmesi
YÜCESOY ÖZKAN Ş., ÖNCÜL N., ÇOLAK A., ACAR Ç., AKSOY F., BOZKUŞ GENÇ G., et al.
İlköğretim Online (elektronik) , cilt.18, sa.2, ss.808-836, 2019 (TRDizin)
2019
201924. Selecting evidence-based practices for your students with autism spectrum disorder.
Sam A., Hume K., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Araştırmadan Uygulamaya Özel Eğitim Dergisi , cilt.1, sa.4, ss.9-22, 2019 (Hakemsiz Dergi)
2018
201825. Serbest Zaman Becerilerinin Öğretiminde Hata Düzeltmesi Yapılarakve Yapılmadan Sunulan Video İpucunun Karşılaştırılması
ALTUN D. E., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.37, sa.2, ss.15-33, 2018 (TRDizin)
2018
201826. Teaching Children with Intellectual Disabilities through Video Prompting: Smartphone vs. Tablet
Yucesoy-Ozkan Ş., Gulboy E., Kaya F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.10, sa.1, ss.32-48, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2017
201727. OTİZMİ OLAN ÇOCUKLARIN GEÇİŞLER SIRASINDA SERGİLEYEBİLECEKLERİ PROBLEM DAVRANIŞLARI ÖNLEMEK ÜZERE KULLANILAN GEÇİŞ STRATEJİLERİ
GÜLBOY E., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.0, sa.25, ss.53-97, 2017 (TRDizin)
2016
201628. Meta-Analysis of Pivotal Response Training for Children with Autism Spectrum Disorder
Bozkus-Genc G., Yucesoy-Ozkan Ş.
EDUCATION AND TRAINING IN AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.51, sa.1, ss.13-26, 2016 (SSCI, Scopus)
2015
201529. Gelişimsel yetersizliği olan öğrencilere para kullanarak ürün satın alma becerisinin öğretiminde bir lira daha stratejisinin etkililiği
Kalaycı H. E., GÜRSEL O., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.20, ss.513-545, 2015 (TRDizin)
2015
201530. The effectiveness of computer based instruction in teaching community signs to students with intellectual disability
ÖNCÜL N., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
E-Journal of New World Sciences Academy (NWSA)-Education Sciences , cilt.10, ss.184-202, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201531. Sınıf çaplı kendini izleme öğretiminin sosyal geçerliği Çoklu değerlendirme örneği
SÖNMEZ M., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, ss.366-384, 2015 (TRDizin)
2014
201432. The effectiveness of a self-management strategy instruction package prepared for students with intellectual disabilities Zihin yetersizliǧi olan öǧrencilere yönelik hazi{dotless}rlanan kendini yönetme stratejileri öǧretim paketinin etkililiǧi
YÜCESOY ÖZKAN Ş., Gürsel O., Kircaali-Iftar G.
Elementary Education Online
, cilt.13, sa.1, ss.94-108, 2014 (Scopus, TRDizin)
2014
201433. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar için temel tepki öğretimi Genel bir bakış
BozkuşGenç G., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
International Journal of Early Childhood Special Education
, cilt.6, ss.221-246, 2014 (Scopus, TRDizin)
2013
201334. Effects of Computer-Based Instruction on Teaching Emergency Telephone Numbers to Students with Intellectual Disability
Ozkan Ş., Oncul N., Kaya O.
EDUCATION AND TRAINING IN AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.48, sa.2, ss.200-217, 2013 (SSCI)
2013
201335. Comparison of Peer and Self-video Modeling in Teaching First Aid Skills to Children with Intellectual Disability
Ozkan Ş.
EDUCATION AND TRAINING IN AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.48, sa.1, ss.88-102, 2013 (SSCI)
2011
201136. Comparison of Simultaneous Prompting with Continuous Probe Sessions and Intermittent Probe Sessions
Ozkan Ş., Gursel O.
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.11, sa.45, ss.69-88, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2011
201137. Retrospective evaluation of mothers' opinions related to the small steps early intervention program in Turkey
YÜCESOY ÖZKAN Ş., Sucuoǧlu B.
International Journal of Early Childhood Special Education
, cilt.3, sa.1, ss.88-110, 2011 (ESCI, Scopus)
2010
201038. Turkish Special Education Teachers' Reported Use of Positive and Reductive Interventions for Problem Behaviors:An Examination of the Variables Associated With Use
Turan Y., ERBAŞ D., Ozkan Ş., Kurkuoglu B. U.
JOURNAL OF POSITIVE BEHAVIOR INTERVENTIONS
, cilt.12, sa.4, ss.211-221, 2010 (SSCI, Scopus)
2007
200739. Review of the Literature Related to Teaching Dressing Skills to Individuals with Disabilities
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, sa.1, ss.61-79, 2007 (ESCI)
2006
200640. Turkish special education teachers' implementation of functional analysis in classroom settings
ERBAŞ D., Yucesoy Ş., Turan Y., Ostrosky M.
EDUCATION AND TRAINING IN DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.41, sa.2, ss.155-162, 2006 (SSCI)
2006
200641. Teaching special education teachers how to conduct functional analysis in natural settings
ERBAŞ D., Tekin-Iftar E., Yucesoy Ş.
EDUCATION AND TRAINING IN DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.41, sa.1, ss.28-36, 2006 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
20201. Naturalistic instruction to support inclusion of children with autism and developmental disabilities: A meta-analysis
RAKAP S., YÜCESOY ÖZKAN Ş., GÜLBOY E.
14th ABAI Annual Autism Conference, 21 - 25 Mart 2020, (Özet Bildiri)
2019
20192. Embedded instruction for young children: A systematic review and meta-analysis.
GÜLBOY E., YÜCESOY ÖZKAN Ş., RAKAP S.
45th Annual Convention of Association for Behavior Analysis International, 1 - 05 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2019
20193. A comparison of twelve nonoverlap methods to estimate treatment effect in single-subject experimental research
YÜCESOY ÖZKAN Ş., RAKAP S., GÜLBOY E.
45th Annual Convention of Association for Behavior Analysis International, 1 - 05 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2018
20184. Tek denekli araştırmalarda meta analiz ve etki büyüklüğü hesaplamaları [Meta-analysis and effect size calcualtions in single subject experimental research]
RAKAP S., YÜCESOY ÖZKAN Ş., KALKAN S.
28th National Special Education Conference, Türkiye, 1 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20185. Okulöncesi dönem gömülü öğretim çalışmalarının meta-analizi [Meta-analysis of embedded instruction studies in preschool]
GÜLBOY E., YÜCESOY ÖZKAN Ş., RAKAP S.
28th National Special Education Conference, Türkiye, 1 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20186. Tek-denekli deneysel araştırmalarda örtüşmeyen veriye dayalı on iki etki büyüklüğü hesaplama yönteminin karşılaştırılması [Comparison of twelve non-overlap methods to calculate effect size estimates in single-subject experimental research].
YÜCESOY ÖZKAN Ş., RAKAP S., GÜLBOY E.
28th National Special Education Conference, Türkiye, 1 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20187. Tek-denekli deneysel araştırmalarda etki büyüklüğü hesaplamak için kullanılan örtüşmeyen veriye temelli on iki yöntemin karşılaştırılması [Comparison of twelve non-overlap methods to calculate effect size estimates in single-subject experimental research]
YÜCESOY ÖZKAN Ş., RAKAP S., GÜLBOY E.
5th International Eurasian Educational Research Congress, 1 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. Erken çocuklukta gömülü öğretim: Meta-analiz [Embedded instruction in early childhood: A meta-analysis]
GÜLBOY E., YÜCESOY ÖZKAN Ş., RAKAP S.
2nd International Congress on Early Childhood Intervention, 1 - 04 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2017
20179. Tek denekli araştırmalarda meta analiz ve etki büyüklüğü hesaplamaları.
RAKAP S., YÜCESOY ÖZKAN Ş., KALKAN S.
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. Temel tepki öğretiminin dil gelişimi üzerindeki etkisi
BOZKUŞ GENÇ G., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 Kasım - 10 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
201711. Zihin Yetersizliği Olan Çocuklara Eğlence ve Serbest Zaman Becerilerinin Kazandırılmasında Farklı Teknolojik Cihazlarla Sunulan Video İpucunun Karşılaştırılması
YÜCESOY ÖZKAN Ş., GÜLBOY E., KAYA F.
27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi Uluslararası Katılımlı, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201712. Zihin yetersizliği olan öğrencilere temel toplama işlemlerinde akıcılık kazandırmada iki farklı uygulamanın karşılaştırılması
UYSAL H., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. Otizmi Olan Çocukların Etkinlikler ve Ortamlar Arası Geçişlerini Kolaylaştırmada Hazırlayıcı Videoların Etkisi
GÜLBOY E., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. Temel tepki öğretiminin farklı gelişim alanları üzerindeki etkisi
BOZKUŞ GENÇ G., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. Serbest zaman becerilerinin öğretiminde hata düzeltmesi yapılarak ve yapılmadan sunulan video ipucunun karşılaştırılması: Ön çalışma bulguları
ALTUN D. E., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 08 Kasım 2017 - 10 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
2016
201616. Evaluation of Virtual Reality Applications in the Field of Special Education
ÖZDEMİR O., ERBAŞ D., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
International Science and Technology Conference, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
2016
201617. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Devam Ettikleri Ortama İlişkin İlk İzlenimleri
ACAR Ç., ÇOLAK A., ÖNCÜL N., AKSOY F., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201618. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Beklentileri
YÜCESOY ÖZKAN Ş., AKSOY F., ÇOLAK A., ACAR Ç., ÖNCÜL N., SANİ BOZKURT S., et al.
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201619. Öğretmen Adaylarının Benzeşim Ortamında Öğretim Yapma Sürecindeki Video Kayıtlarına Dayalı Olarak Kendi Performanslarına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
ÇOLAK A., ÖNCÜL N., YÜCESOY ÖZKAN Ş., Fidan Güneş G.
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201620. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Beklentileri
ÖNCÜL N., AKSOY F., ACAR Ç., YÜCESOY ÖZKAN Ş., ÇOLAK A., BOZKUŞ GENÇ G., et al.
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201621. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Yanlışsız Öğretim Yöntemlerini Kullanma Düzeylerinin Belirlenmesi
YÜCESOY ÖZKAN Ş., ÖNCÜL N., ÇOLAK A.
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201622. Türkiye de Geçmişten Günümüze Özel Eğitim Öğretmeni Yetiştirme
ÇOLAK A., YÜCESOY ÖZKAN Ş., ÖNCÜL N., ACAR Ç.
XVIII ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201623. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Problem Davranışların Önlenmesi
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2014
201424. From 1968 to present: Journal of apllied behavior analysis and autism spectrum disorders.
ÇATTIK M., KOLDAŞ M., KURNAZ E., SANAL E., ŞAHİN Ş., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Association for Applied Behavior Analysis 40th Annual Convention, 24 - 27 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. OSB Değerlendirme: Davranışsal Değerlendirmeler
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Otizm Spektrum Bozukluğunda Değerlendirme, Veysel Aksoy, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.215-256, 2022
2021
20212. Sınıf yönetimi ve davranış kontrolü
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Tanıdan müdahaleye otizm spektrum bozukluğu, B. Sucuoğlu, H. Bakkaloğlu, & M. Ç. Ökcün-Akçamuş, Editör, viza Akademik, Ankara, ss.655-698, 2021
2020
20203. Özel Eğitim Öğretmenleri İçin Etik İlkeler Klavuzu
APAYDIN F., VURAN S., YÜCESOY ÖZKAN Ş., BOZKUŞ GENÇ G., ÖZTÜRK H., ÖMÜR N., et al.
Vize Akademik, Ankara, 2020
2020
20204. General and special education practices during the COVID-19 viral outbreak in Turkey.
YÜCESOY ÖZKAN Ş., KAYA F., GÜLBOY E., Altun D. E., ÖNCÜL N.
Educational Practices during the COVID-19 Viral Outbreak: International Perspectives, Sahin, Ismail Shelley, Mack, Editör, ISTES Organization, Monument, ss.19-61, 2020
2020
20205. Kalıcılık ve Genelleme
CÜRE G., Şirin N., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Uygulamalı Davranış Analizi, Dilek Erbaş Şerife Yücesoy-Özkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.459-488, 2020
2019
20196. Normalleştirmeden Kapsayıcı Eğitime: Tarihsel Gelişim
YÜCESOY ÖZKAN Ş., Sima K., Büşra B.
Kapsayıcı Eğitim: Özel Eğitimde Bütünleştirme, Hasan Gürgür, Salih Rakap, Editör, Pegem Akademi, ss.17-53, 2019
2019
20197. Kaynaştırma Ortamlarında Uygulamalı Davranış Analizi
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Kaynaştırma Ortamlarında Uygulamalar, Sema Batu, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.273-294, 2019
2019
20198. Erken Çocukluk Döneminde Geçiş
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Özel Gereksinimli Çocuklar: Erken Çocukluk, Gelişim ve Öğrenme, Yeşim Fazlıoğlu, Hatice Şengül Erdem, Editör, Vize Basın Yayın, ss.247-282, 2019
2018
20189. Problem Davranışları Azaltmada Olumlu Davranışsal Destek Uygulamaları Aile ve Öğretmen El Kitabı
ERBAŞ D., YÜCESOY ÖZKAN Ş.
pegem, Ankara, 2018
2018
201810. Bakıma gereksinimi olan bireylerde davranış işlevinin belirlenmesi: İşlevsel değerlendirme
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Etkili Davranış Yönetimi, Funda Aksoy, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.93-126, 2018
2018
201811. Sosyal yeterliğin geliştirilmesine temel oluşturan öğrenme kuramları.
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi: Sosyal beceri yetersizliği gösteren çocuklar için, Vuran, Sezgin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.42-62, 2018
2018
201812. Özel Gereksinimli Bireylerde İşlevsel Akademik Beceriler
YÜCESOY ÖZKAN Ş., UYSAL H.
Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, Elif Sazak, Editör, Pegem Akademi, ss.273-309, 2018
2018
201813. Çocuğunuzun sağlık özellikleri
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
0-6 yaş arası Down sendromlu çocuklar ve gelişimleri, Batu, Emine Sema, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.49-75, 2018
2018
201814. Yemek Yeme Becerileri
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi I, Nuray Öncül, İlknur Çiftçi, Editör, Vize Akademik, ss.54-117, 2018
2018
201815. Video Modelle Öğretim
YÜCESOY ÖZKAN Ş., BOZKUŞ GENÇ G.
Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, İlknur Çifçi Tekinarslan Nuray Öncül, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.264-325, 2018
2017
201716. Okul Öncesinde Kaynaştırma
SUCUOĞLU N. B., YÜCESOY ÖZKAN Ş., DİKEN İ. H., KARGIN T., DİKEN Ö., ACARLAR İ. F., et al.
Kök Yayıncılık, Ankara, 2017
2017
201717. Uygun Davranışları Arttırma
YÜCESOY ÖZKAN Ş., KAYA F., GÜLBOY E.
Uygulamalı Davranış Analizi, Erbaş Dilek, Yücesoy-Özkan Şerife, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.271-334, 2017
2017
201718. Sosyal Yeterliğin Geliştirilmesine Temel Oluşturan Öğrenme Kuramları
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Sosyal Yeterliklerin Geliştirilmesi Sosyal Beceri Yetersizliği Gösteren Çocuklar İçin, Vuran, Sezgin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.27-50, 2017
2017
201719. Hedef Davranışları Kaydetme ve Güvenirlik
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Uygulamalı Davranış Analizi, Dilek Erbaş Şerife Yücesoy-Özkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.77-115, 2017
2017
201720. Gelişimsel desteğe gereksinimi olan çocuklar ve özel eğitim hizmetleri
BATU E. S., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., YANARDAĞ M., AKMANOĞLU N., YÜCESOY ÖZKAN Ş., TOĞRAM B., et al.
Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okulöncesi Öğrenciler (0-6 Yaş) ve Özellikleri (Eğitimciler/Uzmanlar için), Arzu Özen, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-22, 2017
2017
201721. Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Çocuklarda Sosyal ve Duygusal Gelişim
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Öncesi Öğrenciler (0-6 Yaş) ve Özellikleri, Arzu Özen, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.88-113, 2017
2017
201722. Çıkarma İşlemleri
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Özel Gereksinimli Öğrencilere Matematik Beceri ve Kavramlarının Öğretimini Planlama ve Uygulama, Oğuz Gürsel, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.279-310, 2017
2017
201723. Toplama İşlemleri
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Özel Gereksinimli Öğrencilere Matematik Beceri ve Kavramlarının Öğretimini Planlama ve Uygulama, Oğuz Gürsel, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.239-278, 2017
2016
201624. Büyüme ve Motor Gelişim
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Çocuk Gelişiminde Normal ve Atipik Gelişim, Cavkaytar, Atilla, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.50-77, 2016
2016
201625. Hastane Merkezli Gelişimsel Destek Programları
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Çocuk Gelişiminde Program, Gültekin, Mehmet; Usta, İlker, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, ss.186-211, 2016
2016
201626. Bireyin gelişimi
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Eğitim psikolojisi, Bayrak, Coşkun, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.34-73, 2016
2015
201527. Otizm spektrum bozukluğu farkındalık ve bilgilendirme seminerlerinin etkililiğinin test-tekrar test yöntemiyle değerlendirilmesi
CAVKAYTAR A., ERGENEKON Y., ADIGÜZEL O. C., YÜCESOY ÖZKAN Ş., ÇOLAK A., KAYA Ö.
Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.326-382, 2015
2015
201528. Otizm spektrum bozukluğu olan bireylerde davranış yönetimi
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.171-213, 2015
2015
201529. Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için bilimsel dayanaklı uygulamalar
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.125-169, 2015
2014
201430. Otizm spektrum bozukluğu olan bireylerde davranış yönetimi.
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Otizm Spektrum Bozukluğu Aile Bilgilendirme Rehberi, Cavkaytar, A., Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.67-82, 2014
2014
201431. Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için bilimsel dayanaklı uygulamalar
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Otizm Spektrum Bozukluğu Aile Bilgilendirme Rehberi, Cavkaytar, Atilla, Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.53-65, 2014
2013
201332. Destek özel eğitim hizmetleri, tıbbi ve eğitsel rehabilitasyon.
YÜCESOY ÖZKAN Ş., KAYA Ö.
Destek özel eğitim hizmetlerinin verimliliğinin araştırılması projesi-DESÖP, Cavkaytar, A., Editör, T.C. Aile ve Sosyal Politilkalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.119-176, 2013
2013
201333. Okul öncesi sınıflarda sınıf yönetimi ve problem davranışların kontrolü
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Okul öncesinde kaynaştırma, Sucuoğlu, Bülbin; Bakkaloğlu, Hatice, Editör, Kök Yayıncılık., Ankara, ss.193-260, 2013
2009
200934. Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Hazırlanan Kendini Yönetme Stratejileri Öğretim Paketinin Etkililiği
YÜCESOY ÖZKAN Ş.
Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 2009
Desteklenen Projeler
2023 - 2026
2023 - 2026Otizm Spektrum Bozukluğu Tanılı Çocukların Ebeveynleri için İnternet Tabanlı Ruh Sağlığını Destekleme Programının Geliştirilmesi ve Etkinliğinin Sınanması
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Eyüboğlu M. (Yürütücü), Altınöz A. E., Başar B., Eyüboğlu D., Yücesoy Özkan Ş., Doğan U., et al.
2021 - 2025
2021 - 2025Zihin Yetersizliği Olan Çocuklar ve Gençler İçin Kanıta-Dayalı Uygulamalar: Saptanması ve Kullanılması
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Genç Tosun D., Kürüm Yapıcıoğlu D., Aybek E. C., Şahin M. D., Öncül N., Özdamar N., et al.
2021 - 2024
2021 - 2024Zihin Yetersizliği Olan Çocuklar ve Gençler İçin Kanıta-Dayalı Uygulamalar: Saptanması ve Kullanılması
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü)
2022 - 2022
2022 - 20222237 Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı Otizmin Farkındayız, Eğitimlerinde Biz de Varız: Öğretmen Adaylarına Yönelik Otizm Spektrum Bozukluğu Eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Orum Çattık E., Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü)
2022 - 2022
2022 - 2022Otizmin Farkındayız, Eğitimlerinde Biz de Varız: Öğretmen Adaylarına Yönelik Otizm Spektrum Bozukluğu Eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Genç Tosun D., Tekin İftar E., Orum Çattık E., Öncül N., Tunç Paftalı A., Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü)
2018 - 2021
2018 - 2021
Koçluk desteğinin öğretmenlerin işlevsel iletişim öğretimini uygulama becerileri ile otizm spektrum bozukluğu olan çocukların iletişim becerilerine ve problem davranışlarına etkisi.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü), Gülboy E.
2017 - 2020
2017 - 2020National Clearinghouse on Autism Evidence and Practice (NCAEP).
Diğer Uluslararası Fon Programları
Hume K.(Yürütücü), Steinbrenner J., Odom S., Morin K., Nowell S., Tomaszevski B., et al.
2016 - 2017
2016 - 2017
Anadolu Üniversitesi Ar-Ge Strateji Belgesi Hazırlanması (Özel Eğitim)
TÜBİTAK Projesi , 1000 - Üniversitelerin Araştırma ve Geliştirme Potansiyelinin Arttırılmasına Yönelik Destek Programı
Yücesoy Özkan Ş., Diken İ. H.(Yürütücü), Doğan M., Toğram B., Vuran S.
2013 - 2017
2013 - 2017Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Soru Sorarak İletişim Başlatmanın Kazandırılmasında Temel Tepki Öğretiminin Etkileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü), Genç G. B.
2014 - 2014
2014 - 2014Otizm Spektrum Bozukluğu Ulusal Eylem Planı Taslağı Kapsamında Otizm Farkındalık ve Bilgilendirme Seminerleri
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı
Yücesoy Özkan Ş., Cavkaytar A.(Yürütücü), Ergenekon Y., Adıgüzel O. C., Çolak A., Kaya Ö.
2013 - 2013
2013 - 2013
Destek Özel Eğitim Hizmetlerinin Verimliliğinin Araştırılması konulu Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Projesi
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı
Yücesoy Özkan Ş., Cavkaytar A.(Yürütücü), Ceyhan E., Ergenekon Y., Özen A., Tutal O., et al.
2010 - 2012
2010 - 2012Okul Öncesi Dönemdeki Gelişimsel Yetersizlik Gösteren Çocukların Etkinlikle İlgilenme Düzeyinin Artırılmasında Sınıf Çaplı Kendini İzleme Öğretiminin Etkileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü), Sönmez M.
2010 - 2011
2010 - 2011Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere İşlevsel Akademik Becerilerin Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Etkililiği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü), Öncül N., Kaya Ö.
2005 - 2008
2005 - 2008Problem Davranışların Azaltılmasında Aileler ve Öğretmenler Tarafından Uygulanan Olumlu Davranışsal Destek Programının Etkileri ve Bu Programa İlişkin Aile ve Öğretmen Görüşleri
TÜBİTAK Projesi , 3501 - Ulusal Genç Araştırmacı Kariyer Geliştirme Programı
Yücesoy Özkan Ş., Erbaş D.(Yürütücü)
2002 - 2003
2002 - 2003