Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. Eğitimde Üretken Yapay Zekâ: Öğretmen Adaylarının Görüşleri ve Kullanım Amaçları

9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, ss.10-11, (Özet Bildiri)

2. Learner Experience at the Intersection of Two Dynamics: Artificial Intelligence and User Experience

17. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.7, (Özet Bildiri)

3. Developing Instructional Design for Visually Impaired Lifelong Learners: Promoting AI Literacy

17. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.8, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Becoming a Freelancer Developer Woman Who Can Manage Her Own Economy Through Artificial Intelligence (AI) Powered Technology

womENcourage 2024 - Association for Computing Machinery, Madrid, İspanya, 26 - 28 Haziran 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Risks of the Digital World: Digital Risk-Taking Scale (DRTS) Validity and Reliability Study

ERPA International Congresses on Education 2023, Balıkesir, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, ss.59, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. Critical Suggestions for Encouraging Talented Girls to Enter STEM Professions

ERPA International Congresses on Education 2023, Balıkesir, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, ss.56, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. A Multiple Mediation Analysis: Exploring The Roles Of Psycho-Cognitive Variables in the Relationship Between Digital Addiction and Digital Risk Taking

16th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.113, (Özet Bildiri)

8. She Mentoring: Volunteer Mentors and Disaster Survivor Women Meet Digitally

10th ACM Celebration of Women in Computing, Trondheim, Norveç, 20 - 22 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

9. Online Psycho-Instructional Model: For Women Victims of Cyber Bullying & Cyber Harassment

7th International Academic Conference On Humanities and Social Sciences (iachss 2022)., Paris, Fransa, 19 Ağustos - 21 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

10. An Investigation of Digital Citizenship and Cyberloafing Status of Prospective Teachers

European Conference on Educational Research, Copenhagen, Danimarka, 20 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

11. "Effects of Flipped Classroom Approach on Academic Achievement, Assignment Stress and Transfer of Learning"

11th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.220, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Ödev-Görev Stresi Ölçeği: Ölçek Geliştirme Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.27, (Özet Bildiri)

13. Ters-yüz sınıf modeli çerçevesinde gerçekleştirilmiş çalışmalara bir bakış: içerik analizi.

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium. Rize: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi., 16 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

14. The use of QR code-based interactive contents to improve learners’ translation skills

9th ELT Research Conference: Interdisciplinary approaches: Beyond the borders of ELT methodology, Çanakkale, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.81-88, (Özet Bildiri)

15. Ters yüz sınıf modelinin dezavantajlarını tersine çevirin: Etkili araçlar ve öneriler

3nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 09 Eylül 2015 - 11 Eylül 2016, ss.81, (Özet Bildiri)

16. Öğrenme Yönetim Sistemleri İçin Doğal Dil İşleme İle Ödevlerin Öğrenciye Aitliğinin İncelenmesine Yönelik Bir Web Servis Geliştirilmesi .

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium -ICITS2015. S.20. , Afyonkarahisar, Türkiye, 20 Mayıs 2015, ss.20, (Özet Bildiri)

17. Artırılmış gerçeklik uygulamalarının eğitimde kullanımına ilişkin genel bir bakış ve öneriler.

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar., 20 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar 2

1. Yapay Zekanın Eğitimde Etik ve Sorumlu Kullanımı

SINIFIN GELECEĞİ: ÖĞRETMEN-YAPAY ZEKA İŞBİRLİĞİ, AYDOĞDU BÜLENT, ÖZDİNÇ FATİH, KASAPOĞLU KORAY, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.263-277, 2024

2. Exploring the Educational Potential of Internet of Things (IoT) in Seamless Learning

Digital Tools for Seamless Learning, Şad S.N.,Martin E., Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.145-159, 2017
Metrikler

Yayın

29

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

12

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

331

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

45

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları