Yayınlar & Eserler

Makaleler 31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (21)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 126

1. ChatGPT'nin Yarı Yapılandırılmış Matematik Problemleri Kurma Performansının İncelenmesi

EJONS 17th INTERNATIONAL CONGRESS "Artifical Intelligence and Society: Theory to Practice", Konya, Türkiye, 21 Ağustos 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. Matematik Öğretmen Adaylarının Yapay Zekâ Kullanımına Yönelik Farkındalıkları

Karadeniz 15th International Conference on Social Sciences, Rize, Türkiye, 8 - 09 Mart 2024, (Özet Bildiri)

3. Investigating of Problem Solving Strategies Used by Pre-Service Class and Elementary Mathematics Teachers in Multi-Solved Mathematics Problems

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

4. Investigation of Gifted Students' Problem Posing Skills in Semi-Structured Problem Posing Tasks

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

5. The Experiences and Views of Mathematics Teachers in The Project Aimed At Enhancing Students' Mathematical Literacy

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

6. Development and Perceptıons of Sixth and Seventh Grade Students in The “Proof of Life Answer in Mathematıcs" Project

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

7. Investigation of Pre-Service Mathematics Teachers’ Use of Technology in The Process of Preparing and Implementing Lesson Plans in Online Education

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

8. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Not Tutturma Davranışlarının İncelenmesi

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS (EDUCONGRESS), Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

12. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Doğa ve Çevre Temalı Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS (EDUCONGRESS), Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

13. Using AI In Open Education

THE 36TH AAOU ANNUAL CONFRENCE, İstanbul, Türkiye, 28 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

15. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Öğrenene Geri Bildirim Vermede Yapay Zeka

International Open and Distance Learning (IODL), Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

17. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Matematik Okuryazarlığı ve PISA Bağlamında İncelenmesi

9. Çukurova Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 09 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

18. Lisansüstü Programlarda Uzaktan Çevrimiçi Denetlenebilir Bir Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımı: Sözlü Sınavlar

1.Eğitim Bilimlerinde Kalite Güvence ve Öğrenci Katılımı Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 Şubat 2022, (Özet Bildiri)

19. Pre-service Mathematics Teachers' Experiences of Lesson Plan Preparation and Implementation in Online Education

British Society for Research into Learning Mathematics (BSRLM) SUMMER DAY CONFERENCE 2021, Brighton, İngiltere, 05 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

20. Dördüncü Sınıf Matematik Ders Kitabında Yer Alan Sorulara Eşlik Eden Görsellerin İncelenmesi

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

22. An Examination In Terms of Creativity of the Problems Posed by 7th Grade Students by Using Story Cubes

II. International Congress of Pedagogical Research, Düzce, Türkiye, 15 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

24. An Investigation In Terms Of Creavity of The Problems Posed By 7th Grade Students By Using Storytelling Cards

International Conference on Social Sciences & Humanities, Ankara, Türkiye, 23 Ocak 2021, (Özet Bildiri)

26. Ortaöğretim Matematik Ders Kitaplarındaki Coğrafya Alanıyla İlgili İçeriklerin İncelenmesi

2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.1046-1052, (Tam Metin Bildiri)

29. Yaratıcı Drama Yöntemi ile Harita ve Matematik Okuryazarlığı (Çalıştay)

2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

30. Dördüncü Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Problemlere Eşlik Eden Görsel Tasarım Ögelerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

31. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Farklı Türdeki Problemleri Çözme ve Kurma Becerilerinin Yaratıcı Drama Yöntemi Kullanılarak İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-4), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

32. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Rutin ve Rutin Olmayan Problemleri Kurma Becerilerinin Yaratıcı Drama Yöntemi Kullanılarak İncelenmesi

6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

34. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Alışverişlerde Sunulan İndirim Kampanyalarına Uygun Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

1. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

35. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Kareköklü Sayılar Konusunda Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri)

36. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Yanıt Gerektiren Matematik Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri)

37. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Gösterimlerle Yapılan İşlemlerde Tahmin Becerileri ve Süreçte Hesap Makinesi Kullanımına İlişkin Görüşleri

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri)

38. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN FOTOĞRAF KULLANARAK OLUŞTURDUKLARI STEM TEMELLİ POSTER ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.3, ss.300-320, (Tam Metin Bildiri)

39. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Değerler eğitimi Bağlamında İncelenmesi

I. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

40. GeoGebra Kullanılarak Oluşturulan Matematiksel Görevlerin Bilişsel Talep Düzeylerinin İncelenmesi

The 27th International Congress on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1895-1902, (Tam Metin Bildiri)

42. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öykü Oluşturma Kartlarına Uygun Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

43. Problem Kurma Özyeterlik Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

44. Yedinci Sınıf Öğrencilerinde Yüzde Konusuna Uygun Problem Kurma ve Çözme Becerilerinin İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

45. Bölme İşleminde Kalanın Yorumlanması İle İlgili Problem Kurma Çalışması

9th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

48. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Eşitsizlik Ve Aralık Kavramlarını Gerçek Yaşam İle İlişkilendirme Becerileri Üzerine Bir İnceleme

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

49. Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin İşleme Uygun Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

50. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Farklı Türde Verilmiş Problemleri Çözme Becerilerinin İncelenmesi

6th World Congress on Educational and Instructional Studies WCEIS - 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.53, (Özet Bildiri)

51. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Ölçme Birimlerine İlişkin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

6th World Congress on Educational and Instructional Studies WCEIS - 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.62, (Özet Bildiri)

52. Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihinde Geçen Matematikçilerin Biyografilerine ve Önemlerine İlişkin Düşünceleri

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

53. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

54. Koordinat Sistemine Uygun Örnek Bir FETEMM (STEM) Etkinliği: Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

55. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusunda Farklı Formatlarda Verilen Problemlere Ait Çözümlerinin İncelenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

56. Stratejini Belirle, Oyunda İlerle! (Çalıştay)

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

57. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Yaratıcı DramaUygulamalarına Yönelik Görüşleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2246-2247, (Özet Bildiri)

58. Investigation of Seventh-Grade Sttudents’ Solutions of The Problems Provided in Different Forms on Whole Number Operations

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

59. Preservice Mathematics Teachers’ Views About The Use of Creative Drama in Teaching Mathematics

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

60. An Analysis of Fifth-Grade Sttudents’ Solutions on Natural Numbers of Problems in Different Format

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

62. An Analysis of The Problem Solutions Provided in Different Forms on Root Numbers of Students in Eight Grade

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

63. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eski Türk Oyunlarından Mangalanın Erişilebilir Materyallerle Hazırlanmasına İlişkin Görüşleri

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2017), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

64. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Yaratıcı Drama Uygulamalarına İlişkin Görüşleri

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2246-2248, (Özet Bildiri)

65. Matematik Eğitimi Ansiklobedisi Kullanılan Terimlerdeki Kavram Kargaşası için Çözüm Önerisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

69. Matematiksel Modelleme: İster Modelle İster Modelleme (Çalıştay)

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

70. Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sembolik, Sayısal Ve Sözel Biçimde Verilmiş Problem Çözümlerinin İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

71. Türk Dünyası'nda Somut Olmayan Kültürel Mirasın Matematik Öğretiminde Kullanılması

I.ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI ÇOCUK OYUN VE OYUNCAKLARI KURULTAYI, Eskişehir, Türkiye, 14 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

72. An Analysıs Of 11th Grade Students’ Conceptual Knowledge On Some Special Numbers And Number Sets In Mathematics

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

74. Examining The Proof Skills Of Pre-Service Elementary Mathematics Teachers Related To The Basic Mathematical Facts

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

75. An Analysis of 11th Grade Students Conceptual Knowledge on Some Special Numbers and Number Sets in Mathematics

International Conference on Education in Mathematics, Science &Technology, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

76. Matematik Beşinci Sınıf Ders Kitaplarının Problem Temelli İncelenmesi

V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

77. Matematik Altıncı Sınıf Ders Kitaplarının Problem Temelli İncelenmesi

V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

78. Matematik Öğretiminde GeoGebra Kullanımı: 5. Sınıf Düzeyinde Etkinlik Geliştirme Çalışmaları

V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

79. Matematik Yedinci Sınıf Ders Kitaplarının Problem Temelli İncelenmesi

V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

83. Öğretmen Adaylarının Rutin Ve Rutin Olmayan Türde Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

85. Birinci Sınıf Ders Kaynaklarının Matematik Öğretiminde Amaç Bağlamında İncelenmesi

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

86. “Is It Better to Solve One Problem by Five Different Ways Than to Solve Five Different Problems by One Way?

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

87. The Perceptions of Science and Mathematics Teacher Candidates Towards the Concepts of “Equality, Inequality, Equivalence, Equation, Identity”

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

88. Accuracy of The Basic Mathematical Expressions From the Point of Canditate Teachers

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

89. Zihin Engellilere Matematik Öğretimine Yönelik Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan Materyallerin İncelenmesi

International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

90. Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

91. Matematik Öğretmeni Adaylarının “Örnek, Alıştırma, Problem” Oluşturma Çalışmalarının İncelenmesi

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

92. Öğretmen Adaylarının Zihin Engelli Bireylere Matematik Öğretimi Konusundaki Düşünceleri

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

93. Matematik Öğretmen Adaylarının Farklı Türde Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı - ESOGÜ, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

94. Kısa Hikayeler Yolu ile Matematik Öğretimi: Uzamsal İlişkiler ve Öğretimi Örneği

ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

95. Matematiksel Güç Gelişimi İçin Oluşturulan Öğrenme Ortamının Gözlem Yoluyla Değerlendirilmesi

ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

96. Öğrencilerde Matematiksel Güç Gelişimine ”Nasıl Destek Olmalı, Nasıl Soru Sormalı?”

ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

97. Öğrencilerin Uzunluk Ölçmeye Dayalı Tahmin Yeteneğindeki Yetersizlikler ve Olası Nedenleri

ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

98. Matematik Öğretmen Adaylarının ”Problem Çözme” Temalı Poster Oluşturma Çalışmaları

ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

99. Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik İnançları

12. Matematik Sempozyumu: Toplum’xxda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

100. Matematik Öğretiminde Farklı Problem Türlerinin Yeri ve Önemi

I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

101. GeoGebra Programı Kullanılarak Matematiğin Sanatsal Yönüne Vurgu Yapan Etkinlikler

I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

102. www.Matematik Öğretiminde Hangi Site.com

I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

103. Öğretmen Adaylarının ”Matematik Öğretiminde Yardımcı Bilgisayar Programları” Temalı Poster Oluşturma Çalışmaları

I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

104. www.Matematik Öğretiminde Hangi Site.com.tr

I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

105. Dairenin Dışındaki Pi

I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

106. Okulöncesi Öğrencilerine Yönelik Matematik Etkinlikleri

III. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

107. Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Modelleme Becerileri Üzerine Bir İnceleme

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

111. Onbirinci Sınıf Matematik Öğretim Programında Zorluk Çekilen Konular Ve Olası Nedenleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

112. Öğretmen Adaylarının Niceleyici İçeren Matematiksel İfadeleri Yorumlama Becerileri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

113. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Polinomlar Konusunun Öğreniminde Karşılaştıkları Güçlükler Ve Olası Nedenleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

115. Yatılı Tedavi Gören Çocuklara Yönelik Matematik Etkinlikleri: “Hastanede Matematik”.

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

116. Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Fonksiyon Kavramını Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

117. Uluslararası Amerikan Okulu Matematik Eğitiminin İncelenmesi

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

118. Öğrencilerin Matematiksel Güç Düzeylerini Ölçme Sürecinde Dereceli Puanlama Anahtarı Kullanımı

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

119. Öğrencilerin Matematiksel Güç Kavramını Algılamaları İşlemeleri ve Değerlendirmeleri

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

120. How Compatible Are The 9th Grade Mathematics Written Exams With Mathematical Power Assessment Criteria World Conference on Educational Sciences

World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)

121. The Educational Problems Faced By The Children of Turkish Citizens Working In Belgium And Recommendations To Overcome These Problems

IInd International Congress of European Turks 'Education and Integration', Antwerp, Belçika, 14 - 16 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

122. How to Improve and Assess Students’ Mathematical Power

Séminaire du Centre de Recherche sur l’xxEnseignement des Mathématiques, Nivelles, Belçika, 3 - 04 Mart 2008, (Özet Bildiri)

123. Çok Küçük ve Çok Büyük Sayılar İçin Limit Kavramı

Eğitimde Yeni Yönelimler IV: Yapılandırmacılık ve Öğretmen Sempozyumu - Özel Tevfik Fikret Okulları, Ankara, Türkiye, 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)

124. An Application on Number Sense and Numbers for Developing Students Mathematical Power

International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)

125. İlköğretim Matematik Öğretiminde Grafikler Konusunda Geliştirilen Çalışma Yapraklarının Uygulanması

Eğitimde Yeni Yaklaşımlar - Özel Tevfik Fikret Okulları, İzmir, Türkiye, 17 Nisan 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar 25

1. Kültür, Tarih ve Matematik İlişkisinin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Yansıması

Matematik Eğitiminde Okul dışı Öğrenme Ortamları, AYDOĞDU MUSTAFA ZEKİ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.227-266, 2024

2. Matematikte Problem Çözme Bağlamında İlişkisel Türde Yapılmış Araştırmaların İncelenmesi

Matematik Eğitiminde Yeni Eğilimler, ORÇAN KAÇAN MAİDE, Editör, BİDGE YAYINLARI, Ankara, ss.27-45, 2024

3. Eğitim Bilimleri Kategorisinde Matematik Eğitimi Alanında Yayımlanan Kitaplara İlişkin Bir İnceleme

Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar I, KUTLUCA TAMER, Editör, 2024, Konya, ss.29-52, 2024

5. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Doğa Ve Çevre Temalı Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XXI, Suat ÜNAL, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Ankara, ss.15-53, 2023

6. PBL for Integral Human Development

Higher Education in a Digital Era through Project-based E-learning: Contributes of the RESTART4EDU Project, , Editör, Aletheia – Associação Científica e Cultural, Braga, ss.215-226, 2023

7. ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA BULUNAN KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN İNCELENMESİ

Eğitim Bilimleri Araştırmaları, , Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.225-255, 2023

8. MATHEMATICS CURRICULUM AND APPROACHES IN BELGIUM

Countries' Mathematics Curricula and Approaches, Ahmet Oğuz AKÇAY, Osman ÇİL, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.15-42, 2023

9. PBL for Integral Human Development

Higher Education in a Digital Era through Project-based E-learning , Paulo C. Dias, Ângela Sá Azevedo, Íris Oliveira, Elif Kara, Onur Ergünay, Haci Mustafa Dönmez, Mihai A. Gîrțu, Daniela D. Căprioară, Editör, Aletheia – Associação Científica e Cultura, Braga, ss.215-226, 2023

10. Matematik ve Sanat

Matematik Eğitiminde İlişkilendirme, Yavuz Mumcu, Hayal; Osmanoğlu, Aslıhan; Korkmaz, Himmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.203-297, 2023

11. Akıl Yürütme Becerisinin Değerlendirilmesi

MANTIKSAL AKIL YÜRÜTME, Erdem Emrullah, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.365-392, 2022

12. Farklı Öğrenme Yollarının Karşılaştırılması

KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri, AYDIN,Serhat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.341-360, 2022

13. TAHMİN BECERİSİ VE GELİŞTİRME UYGULAMALARI (TM Mini Book Series)

Thinker Math Eğitim Hizmetleri Anonim Şirketi, İzmir, 2021

14. Dördüncü Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Kullanılan Görsel Tasarım Öğelerinin İncelenmesi

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 2, Dr. Öğr. Üyesi Ahmet DÖNGER, Editör, IVPE, Cetinje, Montenegro, ss.304-320, 2020

15. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Oluşturma Kartı Kullanarak Oluşturdukları Problemlerdeki Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 2, Dr. Öğr. Üyesi Ahmet DÖNGER, Editör, IVPE, Cetinje, Montenegro, ss.227-253, 2020

16. Günlük Olaylardan Türetilen Görevler

ÖĞRETMENLER İÇİN MATEMATİKSEL MODELLEME, Doç. Dr. Avni YILDIZ, Editör, Vizetek, Ankara, ss.45-85, 2020

17. Problem Çözme Öğretimi

Matematik Öğretiminin Temelleri- İlkokul, Hacıömeroğlu Güney, Tarım Kamuran, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.107-140, 2019

18. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi

”MİLLΔ EĞİTİM ÜZERİNE YAZILAR, Prof. Dr. Ali Fuat ARICI, Doç. Dr. Mustafa BAŞARAN, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.169-189, 2019

19. Kesirler ve Öğretimi

İlkokulda Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, ss.168-240, 2019

20. STRATEJİ ÜRETME YETERLİĞİ

MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE PISA, Kabael, Tangül, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.189-241, 2018

21. Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler & Çarpanlara Ayırma

TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, ELÇİ AYSUN NÜKET, BUKOVA GÜZEL ESRA, CANTÜRK GÜNHAN BERNA, EV ÇİMEN EMRE, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.309-324, 2016

22. Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler ve Çarpanlara Ayırma

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, A.N. Elçi, E. Bukova Güzel, B. Cantürk Günhan, E. Ev Çimen, Editör, Pegem Akademi, ss.309-324, 2016

23. BİLİM TARİHİNE GENEL BİR BAKIŞ

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ, ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, DUBAN NİL, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-36, 2016

24. Doğal Sayılar

TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, ELÇİ AYSUN NÜKET, BUKOVA GÜZEL ESRA, CANTÜRK GÜNHAN BERNA, EV ÇİMEN EMRE, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.19-30, 2016

25. A Review of TV Programmes for Children in Relation to Preschool Mathematics Education

Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, O. Ozgun, J. Galbraith, M. Tasar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.164-173, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

182

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

32

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

39

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

21

Proje

17

Tez Danışmanlığı

39

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları