Makaleler
31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (21)
2. Bulmaca Kulesi Çizgi Filminin Matematik Öğretiminde Polya’nın Problem Çözme Basamaklarına Uygun Olarak İncelenmesi
Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal
, cilt.2, sa.1, ss.35-49, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Investigation of Pre-service Mathematics Teachers’ Opinions on Using Map in Teaching Mathematics
International Technology and Education Journal
, cilt.6, sa.1, ss.87-106, 2022 (Hakemli Dergi)
11. 7. Sınıf Öğrencilerinin Hikaye Oluşturma Karti Kullanarak Oluşturdukları Problemlerin Yaratıcılık Bağlamında İncelenmesi
PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES
, cilt.6, sa.10, ss.47-68, 2021 (Hakemli Dergi)
12. An Investigation of Preservice Mathematics Teachers' Opinions About Online Education
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.2, ss.145-164, 2020 (Hakemli Dergi)
13. Usage of Intangible Cultural Heritage Elements in Teaching Number Concept for 48-66 Month Old Children
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.1, ss.83-104, 2020 (Hakemli Dergi)
14. Pre-service elementary teachers’ difficulties in solving realisticdivision problems
Acta Didactica Napocensia
, cilt.12, sa.2, ss.183-194, 2019 (Hakemli Dergi)
16. SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BÖLME İŞLEMİNDE KALANIN YORUMLANMASIKONUSUNDA PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.7, sa.4, ss.1-11, 2018 (Hakemli Dergi)
18. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin ve İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Lisans Dersleri Üzerine Görüşleri
ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.3, sa.1, ss.23-41, 2018 (Hakemli Dergi)
19. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı ÖzYeterlik Algıları İle Gerçek Performanslarının İncelenmesi
İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.17, sa.2, ss.675-696, 2018 (Hakemli Dergi)
20. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Ölçme Birimlerine İlişkin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.4, 2017 (Hakemli Dergi)
21. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Farklı Türde Verilmiş Problemleri Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.4, 2017 (Hakemli Dergi)
22. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Problem Kurma Stratejilerine İlişkin Görüşleri
Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.44-66, 2017 (Hakemli Dergi)
23. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Problem Kurma Etkinliklerinin İncelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.8, sa.3, ss.378-407, 2017 (Hakemli Dergi)
24. Niceleyici içeren matematiksel ifadelere dair öğrenci algılarının karakterizasyonu
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.115-137, 2016 (Hakemli Dergi)
25. Matematik Öğretmeni Adaylarının Örnek Alıştırma Problem Oluşturma Çalışmalarının İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.76-84, 2014 (Hakemli Dergi)
27. Öğrencilerin Matematiksel Güç Kavramını Algılamaları İşlemeleri ve Değerlendirmeleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.232-242, 2012 (Hakemli Dergi)
31. Müfredat laboratuar okullarında görev yapan öğretmenlerin bilgisayar destekli eğitime bakış açıları
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.303, ss.30-36, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
126
18. Lisansüstü Programlarda Uzaktan Çevrimiçi Denetlenebilir Bir Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımı: Sözlü Sınavlar
1.Eğitim Bilimlerinde Kalite Güvence ve Öğrenci Katılımı Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 Şubat 2022, (Özet Bildiri)
20. Dördüncü Sınıf Matematik Ders Kitabında Yer Alan Sorulara Eşlik Eden Görsellerin İncelenmesi
2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
25. Matematik Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Dünya Haritasında Görüldüğü Şekliyle Ülkelerin Yüzölçümlerine İlişkin Tahmin Becerileri Üzerine Bir İnceleme
2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.1038-1045, (Tam Metin Bildiri)
26. Ortaöğretim Matematik Ders Kitaplarındaki Coğrafya Alanıyla İlgili İçeriklerin İncelenmesi
2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.1046-1052, (Tam Metin Bildiri)
27. Sınıf öğretmeni adaylarının bölme işlemi ile ilgili problemleri kurma ve sınıflandırma becerilerinin incelenmesi
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019), 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
28. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bölme İşlemi İle İlgili Problemleri Kurma ve Sınıflandırma Becerilerinin İncelenmesi
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
29. Yaratıcı Drama Yöntemi ile Harita ve Matematik Okuryazarlığı (Çalıştay)
2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
30. Dördüncü Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Problemlere Eşlik Eden Görsel Tasarım Ögelerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
31. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Farklı Türdeki Problemleri Çözme ve Kurma Becerilerinin Yaratıcı Drama Yöntemi Kullanılarak İncelenmesi
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-4), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
32. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Rutin ve Rutin Olmayan Problemleri Kurma Becerilerinin Yaratıcı Drama Yöntemi Kullanılarak İncelenmesi
6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
33. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Eksik ve Gereksiz Veri İçeren Problemleri Kurma Becerilerinin Yaratıcı Drama Yöntemi Kullanılarak İncelenmesi
6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
34. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Alışverişlerde Sunulan İndirim Kampanyalarına Uygun Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
1. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
35. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Kareköklü Sayılar Konusunda Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri)
36. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Yanıt Gerektiren Matematik Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri)
37. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Gösterimlerle Yapılan İşlemlerde Tahmin Becerileri ve Süreçte Hesap Makinesi Kullanımına İlişkin Görüşleri
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri)
39. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Değerler eğitimi Bağlamında İncelenmesi
I. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
41. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Doğrular ve Açılar Konusunda Farklı Biçimlerde Verilen Problemleri Çözme Becerilerinin İncelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
42. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öykü Oluşturma Kartlarına Uygun Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
43. Problem Kurma Özyeterlik Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
44. Yedinci Sınıf Öğrencilerinde Yüzde Konusuna Uygun Problem Kurma ve Çözme Becerilerinin İncelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
45. Bölme İşleminde Kalanın Yorumlanması İle İlgili Problem Kurma Çalışması
9th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
46. Sınıf öğretmeni adaylarının bölmenin farklı anlamlarını içeren kalanlı bölme problemlerini çözme becerilerinin incelenmesi
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi., 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
47. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersinde Yazdıkları Makalelerin Yöntemleri Ve Nitelikleri Üzerine Bir İnceleme
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
48. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Eşitsizlik Ve Aralık Kavramlarını Gerçek Yaşam İle İlişkilendirme Becerileri Üzerine Bir İnceleme
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
49. Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin İşleme Uygun Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
52. Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihinde Geçen Matematikçilerin Biyografilerine ve Önemlerine İlişkin Düşünceleri
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
53. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
54. Koordinat Sistemine Uygun Örnek Bir FETEMM (STEM) Etkinliği: Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
55. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusunda Farklı Formatlarda Verilen Problemlere Ait Çözümlerinin İncelenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
56. Stratejini Belirle, Oyunda İlerle! (Çalıştay)
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
57. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Yaratıcı DramaUygulamalarına Yönelik Görüşleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2246-2247, (Özet Bildiri)
59. Preservice Mathematics Teachers’ Views About The Use of Creative Drama in Teaching Mathematics
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
65. Matematik Eğitimi Ansiklobedisi Kullanılan Terimlerdeki Kavram Kargaşası için Çözüm Önerisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
66. Matematik Eğitimi Ansiklopedisi: Kullanılan Terimlerdeki Kavram Kargaşası için Çözüm Önerisi (Çalıştay)
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
67. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlik Algıları Ve Gerçek Performansları Üzerine Bir İnceleme
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
68. Öğretmen Adaylarının Matematik Problemlerinin Çözüm Tercihlerinde Gerçekçi Düşünme Yaklaşımlarının İncelenmesi
ERPA International Congress on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
69. Matematiksel Modelleme: İster Modelle İster Modelleme (Çalıştay)
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
70. Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sembolik, Sayısal Ve Sözel Biçimde Verilmiş Problem Çözümlerinin İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
71. Türk Dünyası'nda Somut Olmayan Kültürel Mirasın Matematik Öğretiminde Kullanılması
I.ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI ÇOCUK OYUN VE OYUNCAKLARI KURULTAYI, Eskişehir, Türkiye, 14 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
72. An Analysıs Of 11th Grade Students’ Conceptual Knowledge On Some Special Numbers And Number Sets In Mathematics
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
73. Matematik Öğretmeni Adaylarının Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Geliştirdikleri Etkinliklerin İncelenmesi
6th International Congress on New Trends in Education, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
74. Examining The Proof Skills Of Pre-Service Elementary Mathematics Teachers Related To The Basic Mathematical Facts
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
75. An Analysis of 11th Grade Students Conceptual Knowledge on Some Special Numbers and Number Sets in Mathematics
International Conference on Education in Mathematics, Science &Technology, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
76. Matematik Beşinci Sınıf Ders Kitaplarının Problem Temelli İncelenmesi
V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
77. Matematik Altıncı Sınıf Ders Kitaplarının Problem Temelli İncelenmesi
V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
78. Matematik Öğretiminde GeoGebra Kullanımı: 5. Sınıf Düzeyinde Etkinlik Geliştirme Çalışmaları
V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
79. Matematik Yedinci Sınıf Ders Kitaplarının Problem Temelli İncelenmesi
V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
80. Öğrencilerin fen, matematik ve gerçek dünya temalı fotoğraf çekimlerinin incelenmesi
V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
81. The Analysis of KPSS Questions on Teacher Education from the Perspective of Compatibility with Secondary Mathematics Teacher Special Field Competencies
9.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
82. The Analysis of KPSS Questions on Teacher Education from the Perspective of Compatibility with Primary Mathematics Teacher Special Field Competencies
9.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
83. Öğretmen Adaylarının Rutin Ve Rutin Olmayan Türde Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
84. Zihin Engellilere Matematik Öğretiminde Kısa Hikâyelerden Yararlanma: Öğretmen Adaylarının Hikâye Oluşturma Süreçlerinin ve Görüşlerinin İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
85. Birinci Sınıf Ders Kaynaklarının Matematik Öğretiminde Amaç Bağlamında İncelenmesi
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
86. “Is It Better to Solve One Problem by Five Different Ways Than to Solve Five Different Problems by One Way?
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
87. The Perceptions of Science and Mathematics Teacher Candidates Towards the Concepts of “Equality, Inequality, Equivalence, Equation, Identity”
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
88. Accuracy of The Basic Mathematical Expressions From the Point of Canditate Teachers
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
89. Zihin Engellilere Matematik Öğretimine Yönelik Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan Materyallerin İncelenmesi
International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
90. Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
91. Matematik Öğretmeni Adaylarının “Örnek, Alıştırma, Problem” Oluşturma Çalışmalarının İncelenmesi
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
92. Öğretmen Adaylarının Zihin Engelli Bireylere Matematik Öğretimi Konusundaki Düşünceleri
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
93. Matematik Öğretmen Adaylarının Farklı Türde Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı - ESOGÜ, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
94. Kısa Hikayeler Yolu ile Matematik Öğretimi: Uzamsal İlişkiler ve Öğretimi Örneği
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
95. Matematiksel Güç Gelişimi İçin Oluşturulan Öğrenme Ortamının Gözlem Yoluyla Değerlendirilmesi
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
96. Öğrencilerde Matematiksel Güç Gelişimine ”Nasıl Destek Olmalı, Nasıl Soru Sormalı?”
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
97. Öğrencilerin Uzunluk Ölçmeye Dayalı Tahmin Yeteneğindeki Yetersizlikler ve Olası Nedenleri
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
98. Matematik Öğretmen Adaylarının ”Problem Çözme” Temalı Poster Oluşturma Çalışmaları
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
99. Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik İnançları
12. Matematik Sempozyumu: Toplum’xxda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
100. Matematik Öğretiminde Farklı Problem Türlerinin Yeri ve Önemi
I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
101. GeoGebra Programı Kullanılarak Matematiğin Sanatsal Yönüne Vurgu Yapan Etkinlikler
I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
102. www.Matematik Öğretiminde Hangi Site.com
I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
103. Öğretmen Adaylarının ”Matematik Öğretiminde Yardımcı Bilgisayar Programları” Temalı Poster Oluşturma Çalışmaları
I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
104. www.Matematik Öğretiminde Hangi Site.com.tr
I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
105. Dairenin Dışındaki Pi
I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
106. Okulöncesi Öğrencilerine Yönelik Matematik Etkinlikleri
III. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
107. Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Modelleme Becerileri Üzerine Bir İnceleme
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
108. Matematiksel Güç Çalıştayı: Matematiksel Güç Nedir, Ne Değildir? Kriterleri Nelerdir? Nasıl Ölçülür ve Geliştirilir?
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
109. 7. Sınıf Öğrencilerinin Sayısal ve Sözel Nitelikli Verilmiş Matematik Problem Çözümlerinin Karşılaştırılması
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
110. Özel Bir Televizyon Kanalı Çocuk Programlarının Amaç, İçerik Ve Uygulanabilirlik Düzeylerinin Matematik Eğitimi Açısından İncelenmesi
III. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
111. Onbirinci Sınıf Matematik Öğretim Programında Zorluk Çekilen Konular Ve Olası Nedenleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
112. Öğretmen Adaylarının Niceleyici İçeren Matematiksel İfadeleri Yorumlama Becerileri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
113. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Polinomlar Konusunun Öğreniminde Karşılaştıkları Güçlükler Ve Olası Nedenleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
114. The Influence of A Representational Illustration and A Metacognitive Warning on Pupils Tendency to Model and Solve Mathematical Word Problems Realistically
BAPS-SEPEX Meeting- Luik(Liege), Liege, Belçika, 10 - 11 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
115. Yatılı Tedavi Gören Çocuklara Yönelik Matematik Etkinlikleri: “Hastanede Matematik”.
IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
116. Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Fonksiyon Kavramını Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri
IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
117. Uluslararası Amerikan Okulu Matematik Eğitiminin İncelenmesi
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
118. Öğrencilerin Matematiksel Güç Düzeylerini Ölçme Sürecinde Dereceli Puanlama Anahtarı Kullanımı
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
119. Öğrencilerin Matematiksel Güç Kavramını Algılamaları İşlemeleri ve Değerlendirmeleri
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
120. How Compatible Are The 9th Grade Mathematics Written Exams With Mathematical Power Assessment Criteria World Conference on Educational Sciences
World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)
121. The Educational Problems Faced By The Children of Turkish Citizens Working In Belgium And Recommendations To Overcome These Problems
IInd International Congress of European Turks 'Education and Integration', Antwerp, Belçika, 14 - 16 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
122. How to Improve and Assess Students’ Mathematical Power
Séminaire du Centre de Recherche sur l’xxEnseignement des Mathématiques, Nivelles, Belçika, 3 - 04 Mart 2008, (Özet Bildiri)
123. Çok Küçük ve Çok Büyük Sayılar İçin Limit Kavramı
Eğitimde Yeni Yönelimler IV: Yapılandırmacılık ve Öğretmen Sempozyumu - Özel Tevfik Fikret Okulları, Ankara, Türkiye, 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
124. An Application on Number Sense and Numbers for Developing Students Mathematical Power
International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)
125. İlköğretim Matematik Öğretiminde Grafikler Konusunda Geliştirilen Çalışma Yapraklarının Uygulanması
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar - Özel Tevfik Fikret Okulları, İzmir, Türkiye, 17 Nisan 2004, (Özet Bildiri)
126. Günlük Yaşamda Kullanılan Kimi Atasözleri ve Deyimlerin Ortaöğretim Matematik ya da Geometri Konuları İle İlişkilendirilmesi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar - Özel Tevfik Fikret Okulları, İzmir, Türkiye, 17 Nisan 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar
25
1. Kültür, Tarih ve Matematik İlişkisinin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Yansıması
Matematik Eğitiminde Okul dışı Öğrenme Ortamları, AYDOĞDU MUSTAFA ZEKİ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.227-266, 2024
5. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Doğa Ve Çevre Temalı Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XXI, Suat ÜNAL, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Ankara, ss.15-53, 2023
10. Matematik ve Sanat
Matematik Eğitiminde İlişkilendirme, Yavuz Mumcu, Hayal; Osmanoğlu, Aslıhan; Korkmaz, Himmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.203-297, 2023
12. Farklı Öğrenme Yollarının Karşılaştırılması
KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM
Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri, AYDIN,Serhat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.341-360, 2022
13. TAHMİN BECERİSİ VE GELİŞTİRME UYGULAMALARI (TM Mini Book Series)
Thinker Math Eğitim Hizmetleri Anonim Şirketi, İzmir, 2021
16. Günlük Olaylardan Türetilen Görevler
ÖĞRETMENLER İÇİN MATEMATİKSEL MODELLEME, Doç. Dr. Avni YILDIZ, Editör, Vizetek, Ankara, ss.45-85, 2020
17. Problem Çözme Öğretimi
Matematik Öğretiminin Temelleri- İlkokul, Hacıömeroğlu Güney, Tarım Kamuran, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.107-140, 2019
18. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi
”MİLLΔ EĞİTİM ÜZERİNE YAZILAR, Prof. Dr. Ali Fuat ARICI, Doç. Dr. Mustafa BAŞARAN, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.169-189, 2019
19. Kesirler ve Öğretimi
İlkokulda Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, ss.168-240, 2019
20. STRATEJİ ÜRETME YETERLİĞİ
MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE PISA, Kabael, Tangül, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.189-241, 2018
21. Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler & Çarpanlara Ayırma
TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, ELÇİ AYSUN NÜKET, BUKOVA GÜZEL ESRA, CANTÜRK GÜNHAN BERNA, EV ÇİMEN EMRE, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.309-324, 2016
22. Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler ve Çarpanlara Ayırma
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, A.N. Elçi, E. Bukova Güzel, B. Cantürk Günhan, E. Ev Çimen, Editör, Pegem Akademi, ss.309-324, 2016
23. BİLİM TARİHİNE GENEL BİR BAKIŞ
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ, ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, DUBAN NİL, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-36, 2016
24. Doğal Sayılar
TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, ELÇİ AYSUN NÜKET, BUKOVA GÜZEL ESRA, CANTÜRK GÜNHAN BERNA, EV ÇİMEN EMRE, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.19-30, 2016
25. A Review of TV Programmes for Children in Relation to Preschool Mathematics Education
Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, O. Ozgun, J. Galbraith, M. Tasar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.164-173, 2014