Eğitim Bilgileri
2011 - 2017
2011 - 2017Doktora
Indiana University Bloomington, Instructional Systems Technology, Amerika Birleşik Devletleri
2009 - 2011
2009 - 2011Yüksek Lisans
University Of Cincinnati {Ohio}, Eğitim (Müfredat Ve Öğretim), Amerika Birleşik Devletleri
2003 - 2007
2003 - 2007Lisans
Selçuk Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik Ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
Students’ Collaboration Experiences of a Purposeful Group Assignment Strategy and Team Building in an Online Graduate Class
Indiana University Bloomington, Instructional Systems Technology
2011
2011Yüksek Lisans
Developing Online Protocols
University Of Cincinnati {Ohio}, Eğitim (Müfredat Ve Öğretim)
Araştırma Alanları
Eğitim
Eğitim Teknolojisi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2017 - 2023
2017 - 2023Araştırma Görevlisi Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2015 - 2017
2015 - 2017Araştırma Görevlisi
Indiana University Bloomington, School of Education, Center for P-16 Research and Collaboration
2013 - 2014
2013 - 2014Öğretim Görevlisi
University of Cincinnati, College of Education, Criminal Justice, and Human Services, Instructional Design and Technology
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorMevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
2019 - 2023
2019 - 2023Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Rektörlük
2019 - 2023
2019 - 2023Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
2019 - 2022
2019 - 2022Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2007 - 2008
2007 - 2008Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
UZMANLIK ALAN DERSİ
YÜKSEK LİSANS TEZİ
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE NİTEL ARAŞTIRMA
SEMİNER
ÇEVRİMİÇİ ORTAMDA ÖĞRETİM STRATEJİLERİ
Learning Sciences and Technology
Lisans
Lisans
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ
ÖĞRETİM TASARIMI
TASARIMSAL DÜŞÜNME
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ (I)
EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ I
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
OKUL DENEYİMİ
MEDYA OKURYAZARLIĞI
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2
TEKNOLOJİ VE YETİŞKİN EĞİTİMİ
İNSAN VE BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ
BİLGİSAYAR II
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ(H)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1
ÖĞRETİM TASARIMI
PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİ YAKLAŞIMLARI
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ
BİLGİSAYAR I
Makaleler
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (3)
Scopus (13)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (11)
2025
20251. The mediating role of individual innovativeness in the relationship between career engagement and artificial intelligence anxiety
Eren E., Ergüleç F., Kara A.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES , cilt.0, sa.0, ss.1-20, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. The mediating role of resilience between positive personality traits and hopes of emerging adults: A structural equation modeling analysis
EREN E., ERGÜLEÇ F., KARA A.
Journal of Pedagogical Research
, cilt.9, sa.1, ss.1-16, 2025 (Scopus)
2024
20243. The mediating role of self-regulated online learning behaviors: Exploring the impact of personality traits on student engagement
Kara A., ERGÜLEÇ F., EREN E.
Education and Information Technologies
, cilt.29, sa.17, ss.23517-23546, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20244. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Yapay Zeka Algıları: Bir Metafor Analizi
AĞMAZ R. F., ERGÜLEÇ F.
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.589-605, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. Metaphorical Perceptions of University Students Regarding Distance Education During Crisis
ERGÜLEÇ F., EREN E.
Toplum, Eğitim ve Kültür Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.95-112, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. Using Augmented Reality Based Intervention to Teach Science to Students With Learning Disabilities
Yenioglu B. Y., Yenioglu S., Sayar K., ERGÜLEÇ F.
Journal of Special Education Technology
, cilt.39, sa.1, ss.108-119, 2024 (SSCI, Scopus)
2023
20237. Digital Stories, Real Solutions: Teacher Candidates' Path to Classroom Management
ÖZTEKİN BAYIR Ö., ERGÜLEÇ F.
International Journal of Research in Teacher Education , cilt.14, sa.3, ss.69-91, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20238. Self-Regulated Learning Behaviors of Pre-School Teacher Candidates in Flipped Learning
AĞMAZ R. F., ERGÜLEÇ F.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.18, sa.3, ss.197-222, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20239. The impact of flipped learning on the relationship between self-regulated online learning and academic procrastination
ERGÜLEÇ F., KARA A., EREN E.
CURRENT PSYCHOLOGY
, cilt.42, sa.23, ss.19955-19969, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
202310. Çevrimiçi Ortamda Öz Düzenlemeli Öğrenmeyi Desteklemede Öğretim Uygulamaları
Eren E., Ergüleç F., Gönülkırmaz E., Yakınlar Görgeç Z., İkiz E.
Toplum, Eğitim ve Kültür Araştırmaları Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.49-63, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202311. Augmented reality for learning in special education: a systematic literature review
Yenioglu B. Y., ERGÜLEÇ F., Yenioglu S.
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
, cilt.31, sa.7, ss.4572-4588, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
202312. A review of collaborative assessment strategies in online learning
Zhu M., ERGÜLEÇ F.
DISTANCE EDUCATION
, cilt.44, sa.3, ss.522-543, 2023 (SSCI, Scopus)
2022
202213. DESIGN CASE FOR AN ADAPTABLE AND SUSTAINABLE IN-SERVICE TRAINING COURSE TEMPLATE
DÖNMEZ H. M., ERGÜNAY O., ERGÜLEÇ F., YILDIRIM H., YURTSEVEN AVCI Z.
International Journal of Designs for Learning
, cilt.13, sa.2, ss.13-27, 2022 (Scopus)
2022
202214. Flipped learning in information technology courses: benefits and challenges
Yurtseven Avcı Z., Ergüleç F., Mısırlı Ö., Süral İ.
Journal of Further and Higher Education
, cilt.46, sa.5, ss.636-650, 2022 (ESCI, Scopus)
2022
202215. Implementation of TPACK-Based Instructional Design Model in an Emergency Remote Course
Ergüleç F., Eren E., Ersoy M.
Hacettepe University Journal of Education
, cilt.37, ss.560-572, 2022 (ESCI, TRDizin)
2021
202116. Analyzing Online Group Interactions with Critical Qualitative Research Approach
ERGÜLEÇ F.
Journal of Digital Measurement and Evaluation Research , cilt.1, sa.2, ss.82-99, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202117. Emergency remote teaching during the COVID-19 pandemic: Parents experiences and perspectives
Mısırlı Ö., Ergüleç F.
Education and Information Technologies
, cilt.26, ss.6699-6718, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
202118. Emergency Remote Teaching from the Perspective of Pre-service Teachers: An Evaluation through Digital Stories
Ergüleç F., Eren E.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.16, sa.1, ss.61-77, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202119. Geriye Doğru Tasarım Modeli ve Ters Yüz Edilmiş Sınıflar Yaklaşımı Çerçevesinde bir Öğretim Tasarımı Dersi Tasarımı ve Uygulaması
SADIK O., ERGÜLEÇ F.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2021 (TRDizin)
2020
202020. Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Tabanlı Öğretim Tasarımı Modeli: Okul-Üniversite İşbirliği Kapsamında Bir Değerlendirme
EREN E., ERGÜLEÇ F.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , 2020 (TRDizin)
2020
202021. Revise and Update of Competencies about Using Practical Tools for Content Development Scale
YURTSEVEN AVCI Z., ERGÜLEÇ F., KARAKAYA ÖZYER K., EREN E.
Kastamonu Education Journal , 2020 (TRDizin)
2020
202022. Türkiye’de Okul Öncesi Eğitiminde Teknoloji Kullanımı Alanında Araştırma Eğilimleri: Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
Agmaz R. F., ERGÜLEÇ F.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi (MJER) , 2020 (TRDizin)
2019
201923. Tablet Bilgisayarların Okul Öncesi Dönemde Resim Çiziminde Kullanılması
ERGÜLEÇ F., KİREMİT R. F.
Journal of Theory and Practice in Education , 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201924. Music Down Here: A Project Based Learning Approach
Agmaz R. F., ERGÜLEÇ F.
International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE) , cilt.10, sa.3, ss.42-53, 2019 (TRDizin)
2019
201925. Instructional Strategies for Forming Online Collaborative Teams
ERGÜLEÇ F.
International Journal on E-Learning (IJEL) , cilt.18, sa.4, ss.349-372, 2019 (Scopus)
2019
201926. Design and Facilitation Strategies Used in Asynchronous Online Discussions
ERGÜLEÇ F.
Malaysian Online Journal of Educational Technology , 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201927. A Design Case for Implementing a Collaborative Strategy for Online Teams.
ERGÜLEÇ F., Zydney J.
International Journal of Designs for Learning , cilt.10, sa.1, ss.25-34, 2019 (Hakemli Dergi)
2015
201528. Judgment and Instructional Design: How ID Practitioners Work In Practice
Gray C. M., Dagli C., Demiral-Uzan M., Ergulec F., Tan V., Altuwaijri A. A., et al.
PERFORMANCE IMPROVEMENT QUARTERLY
, cilt.28, sa.3, ss.25-49, 2015 (ESCI, Scopus)
2013
201329. In Pursuit of Meaningful Dialogue: Using Protocols to Improve Discussion in Online and Face-to-Face Courses
Ehrlich S., ERGÜLEÇ F., Mannheimer Zydney J., Angelone L.
International Journal of Interpreter Education , cilt.5, sa.2, ss.73-84, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Technostress and Coping Strategies of Older Academics: Findings of Scoping Review
Pivoriene J., Przytuła S., ERGÜLEÇ F., Crivoi S., Tofan C. M.
5th ISA Forum of Sociology, Fas, 06 Temmuz 2025, (Özet Bildiri)
2024
20242. School Administrators' Views on the Role of Artificial Intelligence in Shaping the Future of Education.
ÖZTEKİN BAYIR Ö., DULAY S., ERGÜLEÇ F.
17th International Congress on Educational Administration - IEAC2024, Türkiye, 07 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2024
20243. The Emotional Dimension Overlooked in Distance Education Process: Analysis of Students' Emotional Experiences
ERGÜLEÇ F., EREN E.
Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 10 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
2024
20244. Uzaktan Eğitim Sürecinde Göz Ardı Edilen Duygusal Boyut: Öğrencilerin Duygusal Deneyimlerinin Analizi
Ergüleç F., Eren E.
Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi (KEAK), Sinop, Türkiye, 24 Ekim - 26 Kasım 2024, ss.108, (Özet Bildiri)
2024
20245. Self-Regulated Learning Strategies Used by Students in Distance Education
EREN E., ERGÜLEÇ F.
17th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Türkiye, 14 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2024
20246. Uzaktan Eğitimde Öğrencilerin Kullandıkları Öz-düzenlemeli Öğrenme Stratejileri
Eren E., Ergüleç F.
17th International Computer And Instructional Technologies Symposium, 3 - 05 Ekim 2024, ss.175, (Özet Bildiri)
2023
20237. Eğitimcilerin Çevrimiçi Ortamda Kullandıkları Öğretim Stratejileri
ATAKAN Z., GÖNÜLKIRMAZ E., İKİZ E., SARIKAYA C., ERGÜLEÇ F., EREN E., et al.
16th International Computer And Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
20238. Teachers’ Co-Coaching on Cheat Situations Involving Chatgpt: Analyzing Teachers’ Facebook Group Posts
Sarikaya C., ERGÜLEÇ F.
16th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Türkiye, 11 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2022
20229. An Overview of the Distance Education and Research Centers at Universities in Turkey
DOĞAN U., YURTSEVEN AVCI Z., Çorak H., ERGÜLEÇ F.
International Open & Distance Learning Conference, Türkiye, 28 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
202210. Evaluation of Metaverse in terms Capabilities for Distance Education
YETİK E., YURTSEVEN AVCI Z., ERGÜLEÇ F.
International Open & Distance Learning Conference, Türkiye, 28 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
202211. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Fen Bilgisi Konularının Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Etkililiği
YILMAZ YENİOĞLU B., ERGÜLEÇ F., Sayar K., Yenioglu S.
EJER Congress, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
202212. Strategies to access online collaborative learning: A systematic review
Zhu M., ERGÜLEÇ F.
Edmedia, Amerika Birleşik Devletleri, 20 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2019
201913. The design and impact of small group online discussion board protocols
ERGÜLEÇ F., KİREMİT R. F.
International Congress of Educational Research (EAB), 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
201914. The Community of Inquiry (CoI) Framework for Overcoming Learning Barriers in Open and Distance Education
YURTSEVEN AVCI Z., ERGÜLEÇ F.
International Open Distance Learning Conference, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201915. Quality Assurance in Distance Learning: Practicability of Quality Matters Program
ERGÜLEÇ F., YURTSEVEN AVCI Z.
International Open Distance Learning Conference, 14 Kasım - 16 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201916. Music down here: A project-based learning approach
AĞMAZ R. F., ERGÜLEÇ F.
International Congress of Educational Research, 25 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
201817. Okul öncesi hikaye kitaplarının toplumsal cinsiyet rolleri açısından incelenmesi.
AĞMAZ R. F., ERGÜLEÇ F.
UBEK-ICSE, Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, cilt.1, ss.478, (Özet Bildiri)
2018
201818. Evaluation of Distance Education Common Courses: Case of a Public University
KANDEMİR C. M., YURTSEVEN AVCI Z., ERGÜLEÇ F.
12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201819. FATİH Projesi Kapsamında Hazırlanan EBA’xxnın ve Diğer Ülkelerdeki Eğitim Portallarının İncelenmesi.
KİREMİT R. F., ERGÜLEÇ F.
International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201820. An innovative instructional approach to design online asynchronous discussions
ERGÜLEÇ F., KİREMİT R. F.
International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), 2 - 04 Mayıs 2018
2017
201721. Impact of a Rural, Multi-county System of Care on the Wider Community.
Jeff A., ERGÜLEÇ F.
the 30th Annual Research and Policy Conference, 3 - 05 Mart 2017, (Özet Bildiri)
2016
201622. Implementing an Instructional Grouping Strategy into an Online Graduate Level Course: Design Case.
ERGÜLEÇ F.
AECT International Convention, 17 - 21 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201623. Forming online groups: A Purposeful Instructional Grouping Strategy
ERGÜLEÇ F.
AECT International Convention, 17 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201624. The Process of Applying Qualitative Coding Strategies into Asynchronous Discussions
Ergüleç F., Ozdogan Z.
International Congress of Qualitative Inquiry (ICQI), Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 17 Mayıs - 21 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201625. Building Collaborative Learning Communities in Online Courses
ERGÜLEÇ F.
EdMedia: World Conference onEducational Media and Technology, 28 - 30 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201526. Purposeful Group Assignment Strategy and Team Building in Online Graduate Courses
ERGÜLEÇ F., Zydney J.
AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201527. Does school context matter: Technology integration barriers in charter schools
Sadik O., Dagli C., ERGÜLEÇ F.
AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2013
201328. Developing an Online Instructional Tutorial for Improving Correct Use of APA Style in Scholarly Writing: A Design Case
Demiral Uzan M., Dagli C., ERGÜLEÇ F., Jia X., Sadik O., Tomita K.
AECT International Convention, 29 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
2013
201329. Design and Facilitation Strategies Used in Asynchronous Discussions
ERGÜLEÇ F.
AECT International Convention, 29 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
2013
201330. School Principals Consider Technology Skills and Online Existing of Teacher Candidates
ERGÜLEÇ F., Sadik O., Dagli C.
AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
2013
201331. Fostering Inquiry-Based Learning (IBL) in Online Environments: Faculty Definitions, Explorations, Experiences, and Approaches
Ergulec F., ERGÜLEÇ F., Glazewski K.
AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201332. Examining the role of a charter management organization in technology integration
Dagli C., ERGÜLEÇ F., Sadik O.
AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
2013
201333. Enhancing Student Connections through Online Protocols
Zydney J., ERGÜLEÇ F., Angelone L., Ehrlich S.
American Education Research Association (AERA), Amerika Birleşik Devletleri, 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
2012
201234. Learners’ Strategies for Interpreting Instructional Images
Boling E., Altuwaijri A., Jung J., Gray C., Yildirim C., Modell M. G., et al.
AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201235. Building Better Dialog Between Students trough Creating Structured Online Discussions with Protocols
ERGÜLEÇ F.
AECT International Convention, 30 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2011
201136. Making Reading Assignments an Engaging Activity
Lewis K., ERGÜLEÇ F.
Annual Sloan Consortium International Conference on Online Learning, 09 Kasım 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Using Backward Design for Flipped Learning Environments
Sadık O., Ergüleç F.
Learning, Design, and Technology. An International Compendium of Theory, Research, Practice, and Policy, Spector Michael,Lockee Barbara,Childress Marcus, Editör, Springer, London/Berlin , Geneve, ss.1-30, 2022
2022
20222. Factors Affecting Students’ Educational Communication Preferences during the Emergency Remote Teaching
Ağmaz R. F., Ergüleç F.
Eğitim Araştırmaları 2022, Hafize Gümüş,Menşure Alkış Küçükaydın, Editör, Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları, Konya, ss.103-117, 2022
2020
20203. Erken Okuryazarlıkta Artırılmış Gerçeklik
Ergüleç F.
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ,Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.143-154, 2020
2020
20204. Erken Çocukluk Eğitiminde Öğretim Teknolojileri,
Ergüleç F.
Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme, Rahime Filiz AĞMAZ,Funda ERGÜLEÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-14, 2020
2020
20205. Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme
Ağmaz R. F. (Editör), Ergüleç F. (Editör)
Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme, Rahime Filiz AĞMAZ,Funda ERGÜLEÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-163, 2020
2020
20206. Tasarım Odaklı Düşünme Yaklaşımı: Ardunio ile Proje Geliştirme Süreci
Sadık O., Ergüleç F., Oktay O.
Güncel Öğrenme Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, E. Keles,M.Kokoc, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.191-220, 2020
2020
20207. A Game-Based Student Response System: Engaging Assessment in the Classroom
Ergüleç F., Mısırlı Ö.
Handbook of Research on Fostering Student Engagement With Instructional Technology in Higher Education, Alqurashi Emtinan, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.154-166, 2020
Diğer Yayınlar
2018
20181. System of Care Partnerships with Education: A Case Study from Rural Southeastern Indiana
Anderson J., Bixler K., Ergüleç F.
Teknik Rapor, 2018
2018
20182. Indiana System of Care Phase II: A Case Study of Development, Implementation, and Evolution
Anderson J., Ergüleç F., Ruschman N.
Teknik Rapor, 2018
2016
20163. A Comparison of Systems of Care in Two Rural Communities
Zhang L., Anderson J., Ergüleç F., Cornell H., Moon J., Gee E.
Teknik Rapor, 2016
2016
20164. Indiana System of Care: A Case Study of Development, Implementation, and Evolution
Anderson J., Ergüleç F., Ruschman N.
Teknik Rapor, 2016
2016
20165. Community Impact Study
Anderson J., Ergüleç F., Cornell H., Larner Ruschman N., Min M.
Teknik Rapor, 2016
Desteklenen Projeler
2022 - 2026
2022 - 2026Work inequalities in later life redefined by digitalization (DIGI-net)
TÜBİTAK - AB COST Projesi
Ergüleç F.
2020 - 2023
2020 - 2023I LEARN AND GET BEYOND MY LIMITS
Erasmus Projesi , Erasmus Projesi, Avrupa Düzeyi
Ergüleç F., Bayar R., Yurtseven Avcı Z., Kuşca Güngör S.
2020 - 2023
2020 - 2023LET'S HOLD ON TO LIFE TOGETHER
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Ergüleç F., Bayar R., Yurtseven Avcı Z., Kuşca Güngör S.
2020 - 2021
2020 - 2021Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Fen Bilgisi Konularının Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Etkililiği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Ergüleç F. (Yürütücü), Yılmaz Yenıoğlu B., Yenıoğlu S.
2020 - 2021
2020 - 2021Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Tabanlı Öğretim Tasarımı Modelinin Okul-Üniversite İşbirliği Kapsamında Uygulanması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Ergüleç F. (Yürütücü), Eren E., Ersoy M.
2019 - 2020
2019 - 2020Bilgisayar Bilimi Eğitimi Eylem Araştırması: Öğrenci Merkezli Öğretim Tasarımı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Sadık O.(Yürütücü), Ergüleç F.
2015 - 2019
2015 - 2019Evaluation of One Community One Family System of Care
Diğer Ülkelerdeki Kamu Kurumları Tarafından Desteklenmiş Proje
Anderson J. A.(Yürütücü), Ergüleç F.
Burslar
2017 - 2018
2017 - 2018Mendel Sherman Öğretim Teknolojileri Bursu
Üniversite
2017 - 2018
2017 - 2018Office of International Services Award
Üniversite
2016 - 2017
2016 - 2017Instructional Systems Technology (IST/AVC) Bursu
Üniversite
2011 - 2013
2011 - 2013