Doç. Dr. FUNDA ERGÜLEÇ


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ANABİLİM DALI


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim, Eğitim Teknolojisi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi


Yayınlardaki İsimler: Ergulec Funda

Metrikler

Yayın

78

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

198

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

281

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

52

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

68

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

64

Proje

7

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2017

2011 - 2017

Doktora

Indiana University Bloomington, Instructional Systems Technology, Amerika Birleşik Devletleri

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

University Of Cincinnati {Ohio}, Eğitim (Müfredat Ve Öğretim), Amerika Birleşik Devletleri

2003 - 2007

2003 - 2007

Lisans

Selçuk Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik Ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Doktora

Students’ Collaboration Experiences of a Purposeful Group Assignment Strategy and Team Building in an Online Graduate Class

Indiana University Bloomington, Instructional Systems Technology

2011

2011

Yüksek Lisans

Developing Online Protocols

University Of Cincinnati {Ohio}, Eğitim (Müfredat Ve Öğretim)

Araştırma Alanları

Eğitim

Eğitim Teknolojisi

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2017 - 2023

2017 - 2023

Araştırma Görevlisi Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2015 - 2017

2015 - 2017

Araştırma Görevlisi

Indiana University Bloomington, School of Education, Center for P-16 Research and Collaboration

2013 - 2014

2013 - 2014

Öğretim Görevlisi

University of Cincinnati, College of Education, Criminal Justice, and Human Services, Instructional Design and Technology

Yönetimsel Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ

2019 - 2023

2019 - 2023

Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Rektörlük

2019 - 2023

2019 - 2023

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

2019 - 2022

2019 - 2022

Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2007 - 2008

2007 - 2008

Öğretmen

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

UZMANLIK ALAN DERSİ

YÜKSEK LİSANS TEZİ

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE NİTEL ARAŞTIRMA

SEMİNER

ÇEVRİMİÇİ ORTAMDA ÖĞRETİM STRATEJİLERİ

Learning Sciences and Technology

Lisans

Lisans

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ

ÖĞRETİM TASARIMI

TASARIMSAL DÜŞÜNME

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ (I)

EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ I

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

OKUL DENEYİMİ

MEDYA OKURYAZARLIĞI

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

TEKNOLOJİ VE YETİŞKİN EĞİTİMİ

İNSAN VE BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ

BİLGİSAYAR II

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ(H)

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

ÖĞRETİM TASARIMI

PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİ YAKLAŞIMLARI

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ

BİLGİSAYAR I

Makaleler

Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (3)
Scopus (13)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (11)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

2. School Administrators' Views on the Role of Artificial Intelligence in Shaping the Future of Education.

ÖZTEKİN BAYIR Ö., DULAY S., ERGÜLEÇ F.

17th International Congress on Educational Administration - IEAC2024, Türkiye, 07 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. The Emotional Dimension Overlooked in Distance Education Process: Analysis of Students' Emotional Experiences

ERGÜLEÇ F., EREN E.

Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 10 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

4. Uzaktan Eğitim Sürecinde Göz Ardı Edilen Duygusal Boyut: Öğrencilerin Duygusal Deneyimlerinin Analizi

Ergüleç F., Eren E.

Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi (KEAK), Sinop, Türkiye, 24 Ekim - 26 Kasım 2024, ss.108, (Özet Bildiri)

2024

2024

5. Self-Regulated Learning Strategies Used by Students in Distance Education

EREN E., ERGÜLEÇ F.

17th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Türkiye, 14 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

6. Uzaktan Eğitimde Öğrencilerin Kullandıkları Öz-düzenlemeli Öğrenme Stratejileri

Eren E., Ergüleç F.

17th International Computer And Instructional Technologies Symposium, 3 - 05 Ekim 2024, ss.175, (Özet Bildiri)

2023

2023

7. Eğitimcilerin Çevrimiçi Ortamda Kullandıkları Öğretim Stratejileri

ATAKAN Z., GÖNÜLKIRMAZ E., İKİZ E., SARIKAYA C., ERGÜLEÇ F., EREN E., et al.

16th International Computer And Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

8. Teachers’ Co-Coaching on Cheat Situations Involving Chatgpt: Analyzing Teachers’ Facebook Group Posts

Sarikaya C., ERGÜLEÇ F.

16th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Türkiye, 11 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

9. An Overview of the Distance Education and Research Centers at Universities in Turkey

DOĞAN U., YURTSEVEN AVCI Z., Çorak H., ERGÜLEÇ F.

International Open & Distance Learning Conference, Türkiye, 28 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

10. Evaluation of Metaverse in terms Capabilities for Distance Education

YETİK E., YURTSEVEN AVCI Z., ERGÜLEÇ F.

International Open & Distance Learning Conference, Türkiye, 28 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

12. Strategies to access online collaborative learning: A systematic review

Zhu M., ERGÜLEÇ F.

Edmedia, Amerika Birleşik Devletleri, 20 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

2019

2019

13. The design and impact of small group online discussion board protocols

ERGÜLEÇ F., KİREMİT R. F.

International Congress of Educational Research (EAB), 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

14. The Community of Inquiry (CoI) Framework for Overcoming Learning Barriers in Open and Distance Education

YURTSEVEN AVCI Z., ERGÜLEÇ F.

International Open Distance Learning Conference, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

15. Quality Assurance in Distance Learning: Practicability of Quality Matters Program

ERGÜLEÇ F., YURTSEVEN AVCI Z.

International Open Distance Learning Conference, 14 Kasım - 16 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

16. Music down here: A project-based learning approach

AĞMAZ R. F., ERGÜLEÇ F.

International Congress of Educational Research, 25 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

17. Okul öncesi hikaye kitaplarının toplumsal cinsiyet rolleri açısından incelenmesi.

AĞMAZ R. F., ERGÜLEÇ F.

UBEK-ICSE, Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, cilt.1, ss.478, (Özet Bildiri)

2018

2018

18. Evaluation of Distance Education Common Courses: Case of a Public University

KANDEMİR C. M., YURTSEVEN AVCI Z., ERGÜLEÇ F.

12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

19. FATİH Projesi Kapsamında Hazırlanan EBA’xxnın ve Diğer Ülkelerdeki Eğitim Portallarının İncelenmesi.

KİREMİT R. F., ERGÜLEÇ F.

International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

20. An innovative instructional approach to design online asynchronous discussions

ERGÜLEÇ F., KİREMİT R. F.

International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), 2 - 04 Mayıs 2018

2017

2017

21. Impact of a Rural, Multi-county System of Care on the Wider Community.

Jeff A., ERGÜLEÇ F.

the 30th Annual Research and Policy Conference, 3 - 05 Mart 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

23. Forming online groups: A Purposeful Instructional Grouping Strategy

ERGÜLEÇ F.

AECT International Convention, 17 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

24. The Process of Applying Qualitative Coding Strategies into Asynchronous Discussions

Ergüleç F., Ozdogan Z.

International Congress of Qualitative Inquiry (ICQI), Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 17 Mayıs - 21 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

25. Building Collaborative Learning Communities in Online Courses

ERGÜLEÇ F.

EdMedia: World Conference onEducational Media and Technology, 28 - 30 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

26. Purposeful Group Assignment Strategy and Team Building in Online Graduate Courses

ERGÜLEÇ F., Zydney J.

AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

27. Does school context matter: Technology integration barriers in charter schools

Sadik O., Dagli C., ERGÜLEÇ F.

AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

2013

2013

29. Design and Facilitation Strategies Used in Asynchronous Discussions

ERGÜLEÇ F.

AECT International Convention, 29 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

30. School Principals Consider Technology Skills and Online Existing of Teacher Candidates

ERGÜLEÇ F., Sadik O., Dagli C.

AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

31. Fostering Inquiry-Based Learning (IBL) in Online Environments: Faculty Definitions, Explorations, Experiences, and Approaches

Ergulec F., ERGÜLEÇ F., Glazewski K.

AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

32. Examining the role of a charter management organization in technology integration

Dagli C., ERGÜLEÇ F., Sadik O.

AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

33. Enhancing Student Connections through Online Protocols

Zydney J., ERGÜLEÇ F., Angelone L., Ehrlich S.

American Education Research Association (AERA), Amerika Birleşik Devletleri, 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

34. Learners’ Strategies for Interpreting Instructional Images

Boling E., Altuwaijri A., Jung J., Gray C., Yildirim C., Modell M. G., et al.

AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

36. Making Reading Assignments an Engaging Activity

Lewis K., ERGÜLEÇ F.

Annual Sloan Consortium International Conference on Online Learning, 09 Kasım 2011, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Using Backward Design for Flipped Learning Environments

Sadık O., Ergüleç F.

Learning, Design, and Technology. An International Compendium of Theory, Research, Practice, and Policy, Spector Michael,Lockee Barbara,Childress Marcus, Editör, Springer, London/Berlin , Geneve, ss.1-30, 2022

2022

2022

2. Factors Affecting Students’ Educational Communication Preferences during the Emergency Remote Teaching

Ağmaz R. F., Ergüleç F.

Eğitim Araştırmaları 2022, Hafize Gümüş,Menşure Alkış Küçükaydın, Editör, Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları, Konya, ss.103-117, 2022

2020

2020

3. Erken Okuryazarlıkta Artırılmış Gerçeklik

Ergüleç F.

Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ,Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.143-154, 2020

2020

2020

4. Erken Çocukluk Eğitiminde Öğretim Teknolojileri,

Ergüleç F.

Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme, Rahime Filiz AĞMAZ,Funda ERGÜLEÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-14, 2020

2020

2020

5. Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme

Ağmaz R. F. (Editör), Ergüleç F. (Editör)

Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme, Rahime Filiz AĞMAZ,Funda ERGÜLEÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-163, 2020

2020

2020

6. Tasarım Odaklı Düşünme Yaklaşımı: Ardunio ile Proje Geliştirme Süreci

Sadık O., Ergüleç F., Oktay O.

Güncel Öğrenme Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, E. Keles,M.Kokoc, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.191-220, 2020

2020

2020

7. A Game-Based Student Response System: Engaging Assessment in the Classroom

Ergüleç F., Mısırlı Ö.

Handbook of Research on Fostering Student Engagement With Instructional Technology in Higher Education, Alqurashi Emtinan, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.154-166, 2020

Desteklenen Projeler

2020 - 2023

2020 - 2023

I LEARN AND GET BEYOND MY LIMITS

Erasmus Projesi , Erasmus Projesi, Avrupa Düzeyi

Ergüleç F., Bayar R., Yurtseven Avcı Z., Kuşca Güngör S.

2020 - 2023

2020 - 2023

LET'S HOLD ON TO LIFE TOGETHER

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi

Ergüleç F., Bayar R., Yurtseven Avcı Z., Kuşca Güngör S.

2020 - 2021

2020 - 2021

Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Tabanlı Öğretim Tasarımı Modelinin Okul-Üniversite İşbirliği Kapsamında Uygulanması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Ergüleç F. (Yürütücü), Eren E., Ersoy M.

2019 - 2020

2019 - 2020

Bilgisayar Bilimi Eğitimi Eylem Araştırması: Öğrenci Merkezli Öğretim Tasarımı

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Sadık O.(Yürütücü), Ergüleç F.

2015 - 2019

2015 - 2019

Evaluation of One Community One Family System of Care

Diğer Ülkelerdeki Kamu Kurumları Tarafından Desteklenmiş Proje

Anderson J. A.(Yürütücü), Ergüleç F.


Burslar

2017 - 2018

2017 - 2018

Mendel Sherman Öğretim Teknolojileri Bursu

Üniversite

2017 - 2018

2017 - 2018

Office of International Services Award

Üniversite

2016 - 2017

2016 - 2017

Instructional Systems Technology (IST/AVC) Bursu

Üniversite

2011 - 2013

2011 - 2013

University Graduate Scholarship (UGS)

Üniversite

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 198

h-indeksi (WOS): 4