Prof. Dr. MUHAMMET ALİ TİLTAY


İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Ekonomi Ve İş


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama

E-posta: matiltay@ogu.edu.tr
İş Telefonu: +90 222 239 3750 Dahili: 1760
Fax Telefonu: +90 222 229 2527
Web: https://avesis.ogu.edu.tr/matiltay
Posta Adresi: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü B Blok Meşelik Kampüsü Büyükdere Mah. Prof. Dr. Nabi AVCI Bulvarı No:4 26040 Odunpazarı - ESKİŞEHİR

Metrikler

Yayın

84

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

46

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

94

Proje

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2017 - 2021

2017 - 2021

Lisans

İstanbul Üniversitesi, Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Sosyoloji, Türkiye

2015 - 2016

2015 - 2016

Post Doktora

Indiana University-Purdue University at Indianapolis, Lilly Family School of Philanthrophy, Amerika Birleşik Devletleri

2010 - 2014

2010 - 2014

Doktora

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Dr), Türkiye

2009 - 2010

2009 - 2010

Yüksek Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

2006 - 2009

2006 - 2009

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim (Yl) (Tezli), Türkiye

2003 - 2005

2003 - 2005

Lisans Yandal

Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Çalışma Ekonomisi Ve Endüstri İlişkileri Bölümü, Türkiye

2000 - 2005

2000 - 2005

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, İletişim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

Bir tüketici davranışı olarak bireysel bağış: Bağış motivasyonlarının doğrudan ve dolaylı bağış üzerindeki etkisi Sürdürülebilir Kalkınma

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Dr)

2010

2010

Yüksek Lisans

Materyalist eğilim, dini değerler, marka bağlılığı ve tüketici ahlakı arasındaki ilişkiler

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İşletme (Yl) (Tezli)

2009

2009

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi’nin öğrenen örgüt olma özelliklerine ilişkin öğretim elemanlarının görüşleri

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

2015 - 2018

2015 - 2018

Dr. Öğr. Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

2007 - 2015

2007 - 2015

Araştırma Görevlisi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2019 - 2022

2019 - 2022

MYO Müdürü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, ESKİŞEHİR MESLEK YÜKSEKOKULU, Esogü Myo

Akademi Dışı Deneyim

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Yönetim Kurulu Üyesi

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, Yönetim Kurulu Üyesi

2018 - 2021

2018 - 2021

Sayman

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, Sayman

2005 - 2007

2005 - 2007

Basın ve Halkla İlişkiler

Eskişehir Sanayi Odası, Basın ve Halkla İlişkiler

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

STRATEJİ VE PAZARLAMA

NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

TÜKETİCİ DAVRANIŞI TEORİSİ

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

İLİŞKİSEL PAZARLAMA

LİSANSÜSTÜ DANIŞMANLIK

SOSYAL PAZARLAMA

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ

MARKA YÖNETİMİ

UZMANLIK ALAN DERSİ

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

Lisans

Lisans

DİJİTAL PAZARLAMA

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

YENİLİK YÖNETİMİ

ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARAŞTIRMALARI I

PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARAŞTIRMALARI II

RESEARCH METHODS

ULUSLARARASI PAZARLAMA

Makaleler

Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (7)
Scopus (7)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (14)

Kitaplar

2020

2020

1. İnovasyon Yönetimi ve İnovatif İşletmeler

UZKURT C., ÖNDER G., ERDOĞAN B. Z., İŞLEK M. S., TİLTAY M. A.

Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, UZKURT CEVAHİR, ÖNDER GÖKHAN, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.57-69, 2020


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 22

h-indeksi (WOS): 3