Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (7)
Scopus (3)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

2. The effect of employee attitudes on satisfaction and loyalty: The mediating role of employee volunteering

22nd International Congress on Public and Nonprofit Marketing, Veszprém, Macaristan, 5 - 07 Temmuz 2023, ss.113-115, (Özet Bildiri)

3. Need for Authentic Perspectives on Islamic Marketing”

13TH GLOBAL ISLAMIC MARKETING CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

5. Türk Girişimci Biyografi ve Otobiyografilerinde Anadolu Yaklaşımını Aramak

10th Global Islamic Marketing Conference, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Assemblages of Denim: Transforming from Mundane toRemarkable Consumption Object

2018 Association for Consumer Research Annual Conference, Dallas, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. A Longitudinal Study of Turkish Marketing Academia: What has changed, what has not in a decade?

2018 Global Marketing Conference at Tokyo, 26 - 29 Temmuz 2018, ss.36-49, (Tam Metin Bildiri)

9. Assembling the Ritual: Consumer Experiences in a Diverse Network

2017 Association for Consumer Research Conference, Duluth, MN, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Ekim 2017, cilt.45, ss.1062, (Özet Bildiri)

12. The Journey of Marketing: From East to West and Back”

8th Global Islamic Marketing Conference, 3 - 05 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

16. Denim Consumption as Assemblage The Case of Female University Students in Eskişehir

2016 Consumer Culture Theory Conference (2016 Tüketici Kültürü Teorisi Konferansı), 6 - 09 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

17. A Historical Approach to Marketing from Anatolia Akhi Organizations

Conference on Historical Analysis & Research in Marketing (CHARM), Long Beach, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.17, ss.181-186, (Tam Metin Bildiri)

20. Sosyal Medyada Kriz ve Kriz İletişimi

9. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)

21. Relationship Marketing Approach And An Application In Service Sector Karaman Private Health Organizations

THE PROCEEDINGS OF 6th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE, 8 - 10 Temmuz 2010, ss.943, (Tam Metin Bildiri)

22. Nostalgic Gale On Marketing

THE PROCEEDINGS OF 6th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE, 8 - 10 Temmuz 2010, ss.1167, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 13

1. Chapter 8 Students as Customers in the Design of an Erasmus Mundus Educational Program on Neuromarketing

Dynamic Curriculum Development and Design Strategies for Effective Online Learning in Higher Education, Walters Kelley, Editör, IGI Global, ss.137-154, 2023

2. Tüketici Ahlakı Bağlamında Lüks Tüketim ve Sürdürülebilirlik İlişkisi

MAKRO VE MİKRO DÜZEYDE SÜRDÜRÜLEBBİLİRLİK TARTIŞMALARI (Yeşil İşetme, Çevresel, Sosyal ve Kurumsal Yönetim, Kamuda Sürdürülebilirlik), Gönüllü Ozan, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.1-22, 2023

3. Kişisel Satış

Pazarlama İletişimi, Bayram Zafer Erdoğan,Mine Oyman, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.119-142, 2020

4. İş Fikrinden Girişime

Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, Cevahir Uzkurt,Gökhan Önder, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.103-128, 2020

5. Endüstri 4.0 ve Tüketiciye Değer Yaratma: Nesnelerin İnterneti ve Yapay Zekâ Uygulamaları

Endüstri 4.0 Perspektifinden İşletme Fonksiyonları ve Dijital Dönüşüm, Yılmaz Nahit,Salur Nuri, Editör, Necmettin Erbakan Üniversitesi Kültür Yayınları:, Konya, ss.23-42, 2020

6. Değer Yaratım ve Paylaşım Süreci Olarak Pazarlama

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.207-226, 2018

7. Pazarlama ve Antropoloji Etkileşimi

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.125-138, 2018

8. Pazarlama, Toplum ve İşletme Etkileşimi

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.45-67, 2018

9. Pazarlamaya Erdem Yönlü Yaklaşım (Anadolu Bakış Açısı)

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.185-206, 2018

10. Pazarlamaya İlişki Yönlü Yaklaşım:Alp-Germen Bakış Açısı

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan, Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.157-186, 2018

11. Web Tasarımında Müşteri Hizmetleri ve Desteği

Web Tasarımı Satış ve Pazarlama, Tiltay, Muhammet Ali, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.74-101, 2017

12. İş Yaşamında İknanın Gücü

Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Köksal Büyük, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.88-108, 2016

13. Sözsüz İletişim

Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Köksal Büyük, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.24-49, 2016
Metrikler

Yayın

59

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

15

Proje

8

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları