Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The effect of employee attitudes on satisfaction and loyalty: The mediating role of employee volunteering

22nd International Congress on Public and Nonprofit Marketing, Veszprém, Macaristan, 5 - 07 Temmuz 2023, ss.113-115

Need for Authentic Perspectives on Islamic Marketing”

13TH GLOBAL ISLAMIC MARKETING CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2022

Türk Girişimci Biyografi ve Otobiyografilerinde Anadolu Yaklaşımını Aramak

10th Global Islamic Marketing Conference, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Assemblages of Denim: Transforming from Mundane toRemarkable Consumption Object

2018 Association for Consumer Research Annual Conference, Dallas, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Ekim 2018

Assembling the Ritual: Consumer Experiences in a Diverse Network

2017 Association for Consumer Research Conference, Duluth, MN, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Ekim 2017, cilt.45, ss.1062

Denim Consumption as Assemblage The Case of Female University Students in Eskişehir

2016 Consumer Culture Theory Conference (2016 Tüketici Kültürü Teorisi Konferansı), 6 - 09 Temmuz 2016

A Historical Approach to Marketing from Anatolia Akhi Organizations

Conference on Historical Analysis & Research in Marketing (CHARM), Long Beach, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.17, ss.181-186

Sosyal Medyada Kriz ve Kriz İletişimi

9. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2011

Nostalgic Gale On Marketing

THE PROCEEDINGS OF 6th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE, 8 - 10 Temmuz 2010, ss.1167

Kitap & Kitap Bölümleri

Chapter 8 Students as Customers in the Design of an Erasmus Mundus Educational Program on Neuromarketing

Dynamic Curriculum Development and Design Strategies for Effective Online Learning in Higher Education, Walters Kelley, Editör, IGI Global, ss.137-154, 2023

Tüketici Ahlakı Bağlamında Lüks Tüketim ve Sürdürülebilirlik İlişkisi

MAKRO VE MİKRO DÜZEYDE SÜRDÜRÜLEBBİLİRLİK TARTIŞMALARI (Yeşil İşetme, Çevresel, Sosyal ve Kurumsal Yönetim, Kamuda Sürdürülebilirlik), Gönüllü Ozan, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.1-22, 2023

Kişisel Satış

Pazarlama İletişimi, Bayram Zafer Erdoğan,Mine Oyman, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.119-142, 2020

İş Fikrinden Girişime

Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, Cevahir Uzkurt,Gökhan Önder, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.103-128, 2020

Endüstri 4.0 ve Tüketiciye Değer Yaratma: Nesnelerin İnterneti ve Yapay Zekâ Uygulamaları

Endüstri 4.0 Perspektifinden İşletme Fonksiyonları ve Dijital Dönüşüm, Yılmaz Nahit,Salur Nuri, Editör, Necmettin Erbakan Üniversitesi Kültür Yayınları:, Konya, ss.23-42, 2020

Değer Yaratım ve Paylaşım Süreci Olarak Pazarlama

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.207-226, 2018

Pazarlama ve Antropoloji Etkileşimi

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.125-138, 2018

Pazarlama, Toplum ve İşletme Etkileşimi

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.45-67, 2018

Pazarlamaya Erdem Yönlü Yaklaşım (Anadolu Bakış Açısı)

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.185-206, 2018

Pazarlamaya İlişki Yönlü Yaklaşım:Alp-Germen Bakış Açısı

Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan, Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.157-186, 2018

Web Tasarımında Müşteri Hizmetleri ve Desteği

Web Tasarımı Satış ve Pazarlama, Tiltay, Muhammet Ali, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.74-101, 2017

İş Yaşamında İknanın Gücü

Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Köksal Büyük, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.88-108, 2016

Sözsüz İletişim

Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Köksal Büyük, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.24-49, 2016

Metrikler

Yayın

56

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

8

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları