Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Religiocentrism in consumption: a literature review
JOURNAL OF ENTERPRISING COMMUNITIES-PEOPLE AND PLACES IN THE GLOBAL ECONOMY
, cilt.18, sa.2, ss.207-220, 2024 (ESCI)
Çevreci Reklamlarda Yer Alan Bireylerin Algılanan Statüsünün Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinde Gösterişçi Tüketim Niyetinin Rolü
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.122-146, 2023 (Hakemli Dergi)
Post-Truth Çağında Pazarlama ve Tüketim
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.375-384, 2021 (Hakemli Dergi)
The Effect of International Exchange Students' Satisfaction and Adaptation on the Intention to Recommend: Example of Eskisehir Osmangazi University
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.16, sa.1, ss.87-109, 2021 (ESCI)
Anadolu Yaklaşımı Mümkün mü? Türk Girişimci Biyografi veOtobiyografileri Üzerine Bir İnceleme
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.227-258, 2019 (Hakemli Dergi)
Açıköğretim Sisteminin Görünen Yüzü: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Bürolarının Örgüt Kültürü Kapsamında Değerlendirilmesi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.96-116, 2018 (Hakemli Dergi)
Türk Futbol Kültürünün Küreselleşme Kavram ve Süreçleri Bağlamında Değerlendirilmesi
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.19, sa.33, ss.125-133, 2017 (Hakemli Dergi)
Yöneticilerin ve Çalışanların Bakış Açısıyla Sivil Toplum Kuruluşlarında Gönüllülerin Motivasyonları
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.303-323, 2016 (Hakemli Dergi)
Pazarlamaya Farklı Yaklaşımlar ve Kültürün Bu Yaklaşımlar Üzerindeki Rolü Anglo Sakson Alp Germen ve Anadolu Yaklaşımlarının Karşılaştırılması
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.117-138, 2013 (Hakemli Dergi)
Brand Communities in the Axis of Socializing Customers Sample of Volkswagen Beetle Owners Turkey
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.11, sa.3, ss.465-477, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fit is important, but for which side? The mediating role of the perceived fit between customers’ attitudes towards firm/non-profit and purchase/donation intent
22nd International Congress on Public and Nonprofit Marketing, Veszprém, Macaristan, 5 - 07 Temmuz 2023, ss.111-112
The effect of employee attitudes on satisfaction and loyalty: The mediating role of employee volunteering
22nd International Congress on Public and Nonprofit Marketing, Veszprém, Macaristan, 5 - 07 Temmuz 2023, ss.113-115
Need for Authentic Perspectives on Islamic Marketing”
13TH GLOBAL ISLAMIC MARKETING CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2022
Türk Girişimci Biyografi ve Otobiyografilerinde Anadolu Yaklaşımını Aramak
10th Global Islamic Marketing Conference, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2019
Assemblages of Denim: Transforming from Mundane toRemarkable Consumption Object
2018 Association for Consumer Research Annual Conference, Dallas, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Ekim 2018
Ritüele Katılımdaki Rollere Göre Tüketici Tipolojileri
23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 23 - 27 Temmuz 2018
A Longitudinal Study of Turkish Marketing Academia: What has changed, what has not in a decade?
2018 Global Marketing Conference at Tokyo, 26 - 29 Temmuz 2018, ss.36-49
Assembling the Ritual: Consumer Experiences in a Diverse Network
2017 Association for Consumer Research Conference, Duluth, MN, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 29 Ekim 2017, cilt.45, ss.1062
Uluslararası Öğrenci Akademilerinde Yerel Paydaş Deneyimleri: Eskişehir İlinde Nitel Bir Araştırma
3. Uluslararası Öğrenci Sempozyumu, Konya, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2017
Dini Bir Ritüel Olarak Kurban Bayramı: Türkiye Bağlamında Tüketici Deneyimleri
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.877-882
The Journey of Marketing: From East to West and Back”
8th Global Islamic Marketing Conference, 3 - 05 Mayıs 2017
Uluslararası Öğrenci Akademisinde Edinilen Deneyimler: Eskişehir 2015 Tecrübe Aktarımı
1. Uluslararası Öğrenci Sempozyumu, 6 - 08 Kasım 2015
Volunteer Management of Local and National Nonprofit Organizations An Exploratory Study From Turkey
45th Annual ARNOVA Conference, Washington, Kiribati, 17 - 19 Kasım 2016
Türkiye de Kar Amaçsız Örgütlerde Pazarlama Çalışmaları 1999 2015 Merkez Çevre İlişkisi Bağlamında Mevcut Durum ve Yönelimler
21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
Denim Consumption as Assemblage The Case of Female University Students in Eskişehir
2016 Consumer Culture Theory Conference (2016 Tüketici Kültürü Teorisi Konferansı), 6 - 09 Temmuz 2016
Helal Gıda Tüketimine Yönelik Tutumların Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014
Şikâyet Davranışının Psikografik Faktörlere Göre İncelenmesi Karaman İli Örneği
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013
Sosyal Medyada Kriz ve Kriz İletişimi
9. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2011
Relationship Marketing Approach And An Application In Service Sector Karaman Private Health Organizations
THE PROCEEDINGS OF 6th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE, 8 - 10 Temmuz 2010, ss.943
Nostalgic Gale On Marketing
THE PROCEEDINGS OF 6th INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE, 8 - 10 Temmuz 2010, ss.1167
Kitap & Kitap Bölümleri
Tüketici Ahlakı Bağlamında Lüks Tüketim ve Sürdürülebilirlik İlişkisi
MAKRO VE MİKRO DÜZEYDE SÜRDÜRÜLEBBİLİRLİK TARTIŞMALARI (Yeşil İşetme, Çevresel, Sosyal ve Kurumsal Yönetim, Kamuda Sürdürülebilirlik), Gönüllü Ozan, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.1-22, 2023
Kişisel Satış
Pazarlama İletişimi, Bayram Zafer Erdoğan,Mine Oyman, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.119-142, 2020
İş Fikrinden Girişime
Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, Cevahir Uzkurt,Gökhan Önder, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.103-128, 2020
Endüstri 4.0 ve Tüketiciye Değer Yaratma: Nesnelerin İnterneti ve Yapay Zekâ Uygulamaları
Endüstri 4.0 Perspektifinden İşletme Fonksiyonları ve Dijital Dönüşüm, Yılmaz Nahit,Salur Nuri, Editör, Necmettin Erbakan Üniversitesi Kültür Yayınları:, Konya, ss.23-42, 2020
Değer Yaratım ve Paylaşım Süreci Olarak Pazarlama
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.207-226, 2018
Pazarlama ve Antropoloji Etkileşimi
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.125-138, 2018
Pazarlama, Toplum ve İşletme Etkileşimi
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.45-67, 2018
Pazarlamaya Erdem Yönlü Yaklaşım (Anadolu Bakış Açısı)
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.185-206, 2018
Pazarlamaya İlişki Yönlü Yaklaşım:Alp-Germen Bakış Açısı
Bilim Olarak Pazarlama, Erdoğan, Bayram Zafer, Editör, Beta, İstanbul, ss.157-186, 2018
Web Tasarımında Müşteri Hizmetleri ve Desteği
Web Tasarımı Satış ve Pazarlama, Tiltay, Muhammet Ali, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.74-101, 2017
İş Yaşamında İknanın Gücü
Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Köksal Büyük, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.88-108, 2016
Sözsüz İletişim
Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Köksal Büyük, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.24-49, 2016