Yayınlar & Eserler

Makaleler 59
Tümü (59)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (40)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. Türkiye ile Gagavuzya Kültürel Çocuk Oyunlarının Benzerlikleri

“Gagauzca-Rusça-Moldovanca Sözlük” ün 50. yılına adanmış «Gagauziya: dil, istoriya, kultura» adlı I. Halklararası bilim- praktika konferenţiyası, Komrat, Moldova, 01 Aralık 2023, ss.1-24, (Tam Metin Bildiri)

2. Türkiye’de Okul Öncesi Eğitimi Alanında Oyun ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

6. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU (USEAS 2021), Ankara, Türkiye, 16 Haziran 2022, ss.98-109, (Tam Metin Bildiri)

4. JIPTO İLE YARATICI EĞİTİM UYGULAMALARI

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 01 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

5. JIPTO DÜŞÜNSEL KOVALAMA OYUNU ATÖLYE ÇALIŞMASI

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 01 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

6. Çocukların Resimlerinde Hayal Ettikleri Eğitim Ortamlarının İncelenmesi

5. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU (USEAS 2021), Türkiye, 17 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)

7. Okul Öncesi Dönem Çocuk Kitaplarında Toplumsal Cinsiyet Ögeleri

5. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU (USEAS 2021), Türkiye, 17 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)

8. Orman Okulları İle İlgili Yapılan Araştırmaların İncelenmesi

5. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU (USEAS 2021), Türkiye, 17 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Okul Öncesi Eğitimde Millî Çocuk Oyunlarına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Bodrum, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

11. Türk dünyasında aşık oyunları

1.Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Türk dünyası ile Amerika yerlilerinin geleneksel çocuk oyunları ve oyuncakları arasında bir karşılaştırma

1.Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

13. Türk dünyasında çocuk oyunları Bir saha çalışması

1.Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, ss.175-185, (Tam Metin Bildiri)

14. Türk dünyasında çocuk oyuncakları Bir saha çalışması

1.Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, ss.94, (Özet Bildiri)

15. Okul Öncesi Eğitimde Kültürel Oyunların Kazandırılması Örnek bir drama çalışması

1.Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

16. Sokakta çalışan çocukların aldıkları desteğin kaynağının belirlenmesi

7. Sokakta Çalışan ve Yaşayan Çocuklar Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2008, cilt.1, ss.151-158, (Tam Metin Bildiri)

18. The determination of efficiency perception of the preschool teacher candidates in regard to family school cooperation studies

12. International Conference: Inclusive Education ın the Balkan Countries Policy and Practice, Ohrid, Makedonya, 25 - 27 Haziran 2009, ss.21-22, (Özet Bildiri)

20. Okul öncesi eğitim programlarının tarihsel gelişimi

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Sokakta çalışan çocuklar için verilen hizmetler

5. Sokakta Çalışan ve Yaşayan Çocuklar Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2006, ss.451-467, (Tam Metin Bildiri)

22. Okul öncesinde okuma yazmaya hazırlık çalışmalarında görülen eksiklikler ve alternatif çözüm önerileri

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, ss.621-633, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 16

1. Beş Taş Kültürel Oyunu Ve Okul Öncesı Eğitimde Kullanımı

BÜYÜK ZAFERİN 100. YILI ANISINA EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER EĞİTİM BİLİMLERİ 2, Prof. Dr. Nezir TEMUR, Kürşat KAYA, Editör, TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Ankara, ss.158-170, 2022

2. TÜRK KÜLTÜRÜNDE ÇOCUK OYUN VE OYUNCAKLARI

Türk Kültüründe Çocuk ve Eğitim, Bay Yalçın, Bay Neslihan, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.167-199, 2022

3. KÜLTÜRÜN TANIMI, ÖNEMİ VE ÖĞELERİ

Türk Kültüründe Çocuk ve Eğitim, Bay Yalçın, Bay Döndü Neslihan, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.1-30, 2022

4. Kültürel Oyunların Okul Öncesi Eğitim Programının Kazanım Göstergeleri Açısından İncelenmesi

2023’e Doğru; Türk Eğİtİmİnİn Dünü Bu Günü ve Yarını, Prof. Dr. Muhammet KOÇAK Doç. Dr. Zafer TANGÜLÜ Doç. Dr. Kazım KALKAN, Editör, TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Ankara, ss.371-398, 2021 Creative Commons License

5. TÜRK DÜNYASI ÇOCUK OYUN VE OYUNCAKLARI PROJESİ

TÜRK KÜLTÜR VE MEDENİYET DEĞERLERİ YOLUNDA Türkbilim Araştırmaları Dizisi, Öztürk Emiroğlu Alev Önder, Editör, Kutlu Yayınevi, İstanbul, ss.133-213, 2021

6. Kültürel Oyunların Okul Öncesi Eğitim Programının Kazanım Göstergeleri Açısından İncelenmesi

2023’e Doğru; Türk Eğİtİmİnİn Dünü Bu Günü ve Yarını, Prof. Dr. Muhammet KOÇAK Doç. Dr. Zafer TANGÜLÜ Doç. Dr. Kazım KALKAN, Editör, TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Ankara, ss.371-398, 2021

8. Etkinlik Örnekleri

Erken çocukluk döneminde matematik eğitimi, Hacer Elif Dağlıoğlu, Editör, Anı yayıncılık, ss.429-542, 2020

9. Matematik Becerileri

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, Hacer Elif Dağlıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.301-328, 2020

10. Etkinlik Örnekleri

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, Prof.Dr.Elif Dağlıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.429-542, 2020

12. 36-72 Aylık Çocuklar İçin Okul Öncesi Eğitim Programı

Okul Öncesi Eğitimde Programı Kuramdan Uygulamaya, Saide Özbey, Serap Demiriz, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.97-128, 2019

13. okul öncesi eğitim programının kuramsal temelleri

okulöncesi eğitimde program kuramdan uygulamaya, saide özbey, serap demiriz, Editör, lisans, İstanbul, ss.37-58, 2019

14. Classroom Management in Preschool Education

New Horizonsin Early Childhood Education, ALİSİNANOĞLU Fatma , BAYRAKTAR Vedat, GÖZÜM Ali İbrahim Can, Editör, Strategic Researches Academy (SRA), Klaipeda, ss.111-130, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

15. Classroom Management in Preschool Education

New Horizonsin Early Childhood Education, Fatma ALİSİNANOĞLU,Vedat BAYRAKTAR,Ali İbrahim Can GÖZÜM, Editör, Strategic Researches Academy (SRA), Klaipeda, ss.111-130, 2019 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

16. Okul öncesi eğitim programında okuma yazmaya hazırlık etkinlikleri hazırlama

İlköğretime hazırlık ve ilköğretim programları, Alisinanoğlu Fatma, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.182-207, 2013
Metrikler

Yayın

97

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

989

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

21

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

201

H-İndeks (Sobiad)

7

Proje

5

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları