Yayınlar & Eserler

Makaleler 29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İnfografiklerinde Hayat Bilgisi

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.231-234, (Özet Bildiri)

2. SOSYAL DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİ MİHVER DERSLERDE NASIL YER ALMAKTADIR?

VII. INTERNATIONAL CONGRESS of EDUCATION and SCIENCE, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2024, ss.133, (Özet Bildiri)

3. DEĞER EĞİTİMİNDE DİGİTAL ÖYKÜ KULLANIMI

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, ss.448-451, (Özet Bildiri)

4. Sınıf öğretmeni adaylarının hazırladıkları ders planlarında yaratıcı drama

32nd International Congress on Creative Drama in Education “Eternal Cycle", Eskişehir, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2024, ss.133-136, (Tam Metin Bildiri)

5. 2024 İlkokul Öğretim Programlarında Sürdürülebilirlik

12th International Congress on Curriculum and Instruction, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. ÖĞRENCİLİĞİN FARKLI HALLERİ: BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLAR DENEYİMİ

VII. INCES BİLİM, KÜLTÜR VE EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

8. Primary School Experiences of Different Generations

21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

10. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hazırladıkları Ders Planlarında Hayat Bilgisi Öğretimi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

11. Hayat Bilgisi dersinde öğrencilerin bilimsellik değerine ilişkin algıları.

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

12. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin Türkçe öğretimine ilişkin görüşleri ve yeterlik algıları

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

13. Hayat bilgisi dersinde kullanılan performans değerlendirmeye ilişkin öğretmen görüşleri

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, cilt.1, ss.875-881, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

1. Çevre eğitiminde paydaşların rolü.

Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Anagün Şengül Saime ve Türkan Ercan Özaydın, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.335-370, 2023

2. Editörlük

Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi (Editörlük), Aslı Gündoğan; Zeynep Kılıç, Editör, vizetek, Ankara, ss.1-271, 2022

3. İlkokulda Ölçme Değerlendirme

İlkokulda Öğretim Öğretmen El Kitabı, İsa KORKMAZ, Editör, PEGEM, Ankara, ss.543-542, 2021

4. Hayat Bilgisi Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı

İlkokul Eğitiminde Eğitsel Oyunlar ve Güncel Uygulamalar, Alkış Küçükaydın, Menşure, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.121-142, 2020

5. Avrupa Birliği Ülkelerinde İlkokul Eğitimi

Prof. Dr. Mehmet Ali Kısakürek’xxe Armağan Eğitimde 50 Yıl, Doç. Dr. Berna ASlan , Prof. Dr. Fatma Hazır Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.193-217, 2019

6. İnsan hakları sorunları : şiddey ve yerel konular

İnsan Hakları ve DEmokrasi Eğitimi, İsmail Acun, Editör, Pegem, Ankara, ss.184-204, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Hayat Bİlgisi Dersinde Farkındalık Oluşturmak Belrili Gün ve Haftalar

Hayat Bilgisi Öğretimi, Sabri sİdekli, Editör, Eğiten, Ankara, ss.77-99, 2018

8. Ne Kadar Öğrettik Bilelim: Hayat Bilgisi Öğretiminde Ölçme-Değerlendirme

Hayat Bilgisi Öğretimi, Mehmet Gültekin, Editör, Nobel, ss.153-186, 2015
Metrikler

Yayın

117

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

106

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

182

Proje

8

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları