Makaleler
29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (19)
1. University-School Cooperation Model for The Professional Development of Primary School Teachers
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.137-170, 2024 (Hakemli Dergi)
2. Perspective of Prospective Primary Teachers in Terms of Curriculum and Curricular Components
Anatolian Journal of Education
, cilt.7, sa.1, ss.103-122, 2022 (Hakemli Dergi)
3. Systematic Analysis of the Theses Conducted in the Field of Classroom Teaching in Turkey
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.9, sa.1, ss.39-61, 2022 (Hakemli Dergi)
6. A Technology-Supported Process Based Writing Case in Primary School Fourth Grade1
International Technology and Education Journal
, cilt.5, sa.1, ss.83-94, 2021 (Hakemli Dergi)
7. A Technology-Supported Process Based Writing Case in Primary School Fourth Grade
International Technology and Education Journal
, cilt.5, sa.1, ss.83-94, 2021 (Hakemli Dergi)
13. Violence at Primary Schools and Its Reflections on the Press and the Visual Media in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.4, sa.2, ss.703-713, 2018 (Hakemli Dergi)
14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Liderlik ve Öğretmen Liderliğine İlişkin Görüşleri1
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, ss.389-408, 2017 (Hakemli Dergi)
15. İlköğretimde Hayat Bilgisi Dersinde Aile Katılımı Çalışmaları
Anatolian Journal of Education
, cilt.2, sa.1, ss.34-65, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecini Temel Alan Ölçme Değğerlendirme Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.5, ss.200-210, 2016 (Hakemli Dergi)
17. Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, ss.200-211, 2016 (Hakemli Dergi)
18. Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Örneklerinin İncelenmesi
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama
, cilt.7, sa.13, ss.89-108, 2016 (Hakemli Dergi)
21. HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE ÖĞRENCİLERİN YAŞAMBECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE ETKİN ÖĞRENMEUYGULAMALARI
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.261-281, 2015 (Hakemli Dergi)
22. Sınıf Öğretmeni Adayları Fen Bilimleri Öğretim Programını Uygulamaya Hazır Mı
Turkish Studies International Preodical for the Language, Literature and Hİstory of Turkish or Turkic
, cilt.10, sa.11, ss.127-148, 2015 (Hakemli Dergi)
23. Kırsal Alanda Öğretmen Olmak Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısı
Turkish Studies, International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.10, sa.11, ss.149-172, 2015 (Hakemli Dergi)
25. İlköğretimde Çocuğu Olan Ailelerin Çocuklarının Eğitim ve Öğretiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Eğitim Gereksinimleri
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.85-111, 2014 (Hakemli Dergi)
26. Hayat Bilgisi Dersinin Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri dersleri bakımından işlevselliği incelenmesi.
Uluslararası Eğitim Programları Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.4, sa.8, ss.85-98, 2014 (Hakemli Dergi)
28. Hayat bilgisi dersinde kullanılan performans değerlendirmeye ilişkin öğretmen görüşleri
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.3, ss.1356-1369, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
5. 2024 İlkokul Öğretim Programlarında Sürdürülebilirlik
12th International Congress on Curriculum and Instruction, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
6. ÖĞRENCİLİĞİN FARKLI HALLERİ: BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLAR DENEYİMİ
VII. INCES BİLİM, KÜLTÜR VE EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
7. DEĞER EĞİTİMİNDE GİZLİ GÜÇ: SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARIN GÖRÜŞLERİNE GÖRE FİLM VE ANİMASYONLARDAKİ DEĞERLER
VII. INCES BİLİM,KÜLTÜR VE EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 28 Nisan 2024, (Özet Bildiri)
8. Primary School Experiences of Different Generations
21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
9. Türkiye’de İlkokul Programlarına Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
2023 INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
11. Hayat Bilgisi dersinde öğrencilerin bilimsellik değerine ilişkin algıları.
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
2. Editörlük
Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi
(Editörlük), Aslı Gündoğan; Zeynep Kılıç, Editör, vizetek, Ankara, ss.1-271, 2022
4. Hayat Bilgisi Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı
İlkokul Eğitiminde Eğitsel Oyunlar ve Güncel Uygulamalar, Alkış Küçükaydın, Menşure, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.121-142, 2020
5. Avrupa Birliği Ülkelerinde İlkokul Eğitimi
Prof. Dr. Mehmet Ali Kısakürek’xxe Armağan Eğitimde 50 Yıl, Doç. Dr. Berna ASlan , Prof. Dr. Fatma Hazır Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.193-217, 2019
6. İnsan hakları sorunları : şiddey ve yerel konular
İnsan Hakları ve DEmokrasi Eğitimi, İsmail Acun, Editör, Pegem, Ankara, ss.184-204, 2019
7. Hayat Bİlgisi Dersinde Farkındalık Oluşturmak Belrili Gün ve Haftalar
Hayat Bilgisi Öğretimi, Sabri sİdekli, Editör, Eğiten, Ankara, ss.77-99, 2018
8. Ne Kadar Öğrettik Bilelim: Hayat Bilgisi Öğretiminde Ölçme-Değerlendirme
Hayat Bilgisi Öğretimi, Mehmet Gültekin, Editör, Nobel, ss.153-186, 2015
9. Ortaokul Toplum Hizmeti Dersi Etkinlik Örnekleri
Eğitim Yayınevi, 2014