SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An In-Service Primary Teacher’s Responses to Unexpected Moments in the Mathematics Classroom
International Journal of Science and Mathematics Education
, cilt.19, sa.1, ss.193-213, 2021 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Pre-Service Elementary Teachers’ Knowledge of Students: The Case of Subtraction
Acta Educationis Generalis
, cilt.10, sa.3, ss.119-134, 2020 (Hakemli Dergi)
Pre-service elementary teachers’ difficulties in solving realisticdivision problems
Acta Didactica Napocensia
, cilt.12, sa.2, ss.183-194, 2019 (Hakemli Dergi)
The Analysis of a Novice Primary Teacher's Mathematical Knowledge in Teaching: Area Measurement
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, cilt.19, sa.1, ss.1-21, 2018 (Hakemli Dergi)
Are Pre-service Elementary Teachers able to Pose Problems for the Subtraction of Fractions?
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.2, ss.94-105, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme stillerine göre problem çözme stratejisi tercihlerinin belirlenmesi
Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, ss.9-23, 2014 (Hakemli Dergi)
An investigation of pre-service mathematics teachers’ views and reflections about elementary mathematics classes’ instruction issues
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.12, sa.4, ss.913-926, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf öğretmeni adaylarının bölme işlemi ile ilgili problemleri kurma ve sınıflandırma becerilerinin incelenmesi
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019), 23 - 27 Ekim 2019
Yaratıcı Drama Yöntemi ile Harita ve Matematik Okuryazarlığı (Çalıştay)
2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019
Examination of the Sixth-Grade Students’ Performances in Graphical Languages
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), İzmir, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2019, cilt.14, ss.41-46
Sınıf öğretmeni adaylarının bölmenin farklı anlamlarını içeren kalanlı bölme problemlerini çözme becerilerinin incelenmesi
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi., 27 - 30 Nisan 2018
Alan ölçme konusuna yönelik matematiksel alan bilgisinin incelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 Eylül 2014 - 14 Eylül 2013
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin karikatürleri aracılığıyla Türkçedeki matematik
Applied Education Congress, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012
Sınıf öğretmenliği matematik eğitimi alanında Türkiye’de indeksli dergilerde yayımlanan çalışmaların incelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2012
Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme stillerine göre problem çözme stratejisi tercihlerinin belirlenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu., Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2012
Sınıf içi matematiksel söylem kullanımının incelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
İlkokulda Matematik Öğretimi
İlkokulda Öğretim Öğretmen El Kitabı, İsa Korkmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.107-139, 2021
Problem Çözme Öğretimi
Matematik Öğretiminin Temelleri- İlkokul, Hacıömeroğlu Güney, Tarım Kamuran, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.107-140, 2019