SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Eleştirel Düşünme
Eğitim ve Bilim
, cilt.25, sa.115, ss.3-9, 2000 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Active learning: let’s make them a song
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.13, sa.3, ss.288-298, 2018 (Scopus)
Vocabulary Role Play: An Active Learning Strategy For Vacabulary Teaching.
European Journal of Education Studies.
, cilt.4, sa.4, ss.197-205, 2018 (Hakemli Dergi)
Effects of Educational ”My Monster” Game on Teaching in Primary Schools of Turkey.
European Journal of Education Studies
, cilt.4, sa.3, ss.247-259, 2018 (Hakemli Dergi)
Application examples and student views on active learning approach integrated with branches of art
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.53-65, 2018 (Scopus)
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin öğrencilerin ısı ve sıcaklık konusundaki kavram yanılgıları hakkındaki görüşleri
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.67-76, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretiminde Etkin Öğrenme Yaklaşımının Bilgi Düzeyi Erişiye Etkisi
Eğitim ve Bilim
, cilt.31, sa.139, ss.10-18, 2006 (Hakemli Dergi)
Etkin Öğrenme Yaklaşımının Erişiye Etkisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.25, ss.38-47, 2003 (Hakemli Dergi)
Çoklu zeka
Language Journal
, sa.95, ss.5-18, 2000 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Düşünce
Dil Dergisi
, sa.88, ss.5-13, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Eğitim Programları ve Öğretim Alanının İçerik Analizi ve Eğilimleri
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
Development of Language Engagement Scale
International Conference on Social Science Research (ICONSR 2018), 5 - 09 Eylül 2018
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018
Türk Öğretmen Eğitimi Sisteminde Aktif Öğrenme Uygulamalarına Yönelik Betimsel Bir Araştırma
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
Application Examples and Student Views on Active LearningIntegrated With Art Branches.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017)., Türkiye, 8 - 11 Mayıs 2017
Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Hacivat Karagöz Oyunun Öğrenci Başarısına Etkisi
I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, ss.185-186
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuantum Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüşleri
VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.257-272
Öğretmen Adaylarının Kuantum Öğrenme Yaklaşımında Kullanılan Not Alma Tekniklerine İlişkin Görüşleri ve Uygulama Örnekleri
23. UlusalEğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.141
İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin İstasyon Tekniğine İlişkin Görüşleri
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu(USOS), Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuantum Öğrenme Yaklaşımına İlişlkin Görüşleri
VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuantum Öğrenme Yaklaşımının Önemine ve Uygulanabilirliğine İlişkin Görüşleri
EJER Congress Abstracts of Paper, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.442-443
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavram Yanılgıları Hakkındaki Görüşleri ve Kavram Yanılgılarıyla Başetme Yöntemleri
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Constructing a philosophy prospective teachers opinions about constructivisim
Social and Behavioral Sciences, Cairo, Mısır, 15 - 17 Ekim 2010, ss.278-285
İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının Öğelerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009
İlköğretim 6 ve 7 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının İçeriğine ve Öğrenme Öğretme Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri
The First International Congress of Educational Research, 1 - 03 Mayıs 2009
İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Proceedings of International Conference on Educational Science ICES' 08, 23 - 25 Haziran 2008
Yaratıcı Düşünmeye Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Proceedings of International Conference on Educational Science ICES' 08., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008
Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği
XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002
Fen Bilgisi Dersi Tutum Ölçeği
XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Bölümü 1 ve 4 Sınıf Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Öğrencilere Ait Bazı Değişkenler Açısından Belirlenmesi
X. Ulusal Eğitim Biliimleri Kongresi, Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, ss.424-439
Etkin Öğrenme Yaklaşımının Öğrenci Başarısına Etkisi
VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, ss.1-13
İlköğretimde Başarı Testi Geliştirmeye Bir Örnek
Eğitimde Yansımalar: IV. Cumhuriyet'in 75. Yılında İlköğretim 1. Ulusal Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Kasım 1998
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
II. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 06 Haziran 1996
Kitap & Kitap Bölümleri
Dönüştürücü Sınıf: Stil 1 Yaklaşımını Uygulamak ve Bir Sınıf Topluluğu Oluşturmak
Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Arı ASIM, Editör, EĞİTİM, Konya, ss.343-373, 2016
Çevre Eğitiminde Dil Kullanımı
Unterrichtsplanung Planning of Instruction Öğretimin Planlanması, Hasan Coşkun / Fatih Yılmaz / Mehmet Emin Aksoy, Editör, Dağyeli Verlag, Berlin, ss.294-308, 2015
Gegenwartge Structur des Türkischen Nationalen Bildungssystem
The Importance of Fairy Tales in Education, , Editör, Dağyeli Verlag, Berlin, ss.65-80, 2014
36 72 Aylık Çocuklar İçin Okul Öncesi Eğitim Programları
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2002