Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Eleştirel Düşünme

Eğitim ve Bilim , cilt.25, sa.115, ss.3-9, 2000 (SSCI)

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Çoklu zeka

Language Journal , sa.95, ss.5-18, 2000 (Hakemli Dergi)

Yaratıcı Düşünce

Dil Dergisi , sa.88, ss.5-13, 2000 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Eğitim Programları ve Öğretim Alanının İçerik Analizi ve Eğilimleri

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Development of Language Engagement Scale

International Conference on Social Science Research (ICONSR 2018), 5 - 09 Eylül 2018

Türk Öğretmen Eğitimi Sisteminde Aktif Öğrenme Uygulamalarına Yönelik Betimsel Bir Araştırma

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017

Application Examples and Student Views on Active LearningIntegrated With Art Branches.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017)., Türkiye, 8 - 11 Mayıs 2017

Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Hacivat Karagöz Oyunun Öğrenci Başarısına Etkisi

I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, ss.185-186

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuantum Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüşleri

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.257-272

İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin İstasyon Tekniğine İlişkin Görüşleri

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu(USOS), Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuantum Öğrenme Yaklaşımına İlişlkin Görüşleri

VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014

Constructing a philosophy prospective teachers opinions about constructivisim

Social and Behavioral Sciences, Cairo, Mısır, 15 - 17 Ekim 2010, ss.278-285

Constructing a philosophy: prospective teachers' opinions about constructivism

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9 identifier identifier

İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının Öğelerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009

İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri

Proceedings of International Conference on Educational Science ICES' 08, 23 - 25 Haziran 2008

Yaratıcı Düşünmeye Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi

Proceedings of International Conference on Educational Science ICES' 08., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008

Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002

Fen Bilgisi Dersi Tutum Ölçeği

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002

Etkin Öğrenme Yaklaşımının Öğrenci Başarısına Etkisi

VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, ss.1-13

İlköğretimde Başarı Testi Geliştirmeye Bir Örnek

Eğitimde Yansımalar: IV. Cumhuriyet'in 75. Yılında İlköğretim 1. Ulusal Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Kasım 1998

Kitap & Kitap Bölümleri

Dönüştürücü Sınıf: Stil 1 Yaklaşımını Uygulamak ve Bir Sınıf Topluluğu Oluşturmak

Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Arı ASIM, Editör, EĞİTİM, Konya, ss.343-373, 2016

Çevre Eğitiminde Dil Kullanımı

Unterrichtsplanung Planning of Instruction Öğretimin Planlanması, Hasan Coşkun / Fatih Yılmaz / Mehmet Emin Aksoy, Editör, Dağyeli Verlag, Berlin, ss.294-308, 2015

Gegenwartge Structur des Türkischen Nationalen Bildungssystem

The Importance of Fairy Tales in Education, , Editör, Dağyeli Verlag, Berlin, ss.65-80, 2014

Metrikler

Yayın

47

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

5

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları