Yayınlar & Eserler

Makaleler 46
Tümü (46)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (36)

43. Eleştirel Düşünme

Eğitim ve Bilim , cilt.25, sa.115, ss.3-9, 2000 (SSCI)

44. Yaratıcı Düşünce

Dil Dergisi , sa.88, ss.5-13, 2000 (Hakemli Dergi)

45. Çoklu zeka

Language Journal , sa.95, ss.5-18, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. English Learning Infacts: Experiences of Families

15th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2022), Sevilla, İspanya, 7 - 09 Kasım 2022, ss.1280, (Özet Bildiri)

2. Eğitim Programları ve Öğretim Alanının İçerik Analizi ve Eğilimleri

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

3. Development of Language Engagement Scale

International Conference on Social Science Research (ICONSR 2018), 5 - 09 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

5. Türk Öğretmen Eğitimi Sisteminde Aktif Öğrenme Uygulamalarına Yönelik Betimsel Bir Araştırma

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

6. Application Examples and Student Views on Active LearningIntegrated With Art Branches.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017)., Türkiye, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

7. Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Hacivat Karagöz Oyunun Öğrenci Başarısına Etkisi

I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, ss.185-186, (Özet Bildiri)

8. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuantum Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüşleri

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.257-272, (Tam Metin Bildiri)

10. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin İstasyon Tekniğine İlişkin Görüşleri

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu(USOS), Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

11. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuantum Öğrenme Yaklaşımına İlişlkin Görüşleri

VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

14. Constructing a philosophy prospective teachers opinions about constructivisim

Social and Behavioral Sciences, Cairo, Mısır, 15 - 17 Ekim 2010, ss.278-285, (Tam Metin Bildiri)

15. Constructing a philosophy: prospective teachers' opinions about constructivism

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

16. İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının Öğelerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

18. İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri

Proceedings of International Conference on Educational Science ICES' 08, 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

19. Yaratıcı Düşünmeye Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi

Proceedings of International Conference on Educational Science ICES' 08., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

20. Fen Bilgisi Dersi Tutum Ölçeği

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Özet Bildiri)

21. Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Özet Bildiri)

23. Etkin Öğrenme Yaklaşımının Öğrenci Başarısına Etkisi

VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)

24. İlköğretimde Başarı Testi Geliştirmeye Bir Örnek

Eğitimde Yansımalar: IV. Cumhuriyet'in 75. Yılında İlköğretim 1. Ulusal Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Kasım 1998, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Active Learning in English Language Teaching: Bridging Theory and Practice

Current Studies in Social Sciences 2024, KIRAY SEYİT AHMET, ÇARDAK OSMAN, Editör, ISRES Publishing., Konya, ss.164-192, 2024

2. IMPACTS OF COVID-19 IN THE WORLD COUNTRIES

CURRENT STUDIES IN SOCIAL SCIENCES 2022, Oya TUNABOYLU Özkan AKMAN, Editör, ISRES Publishing, International Society for Research in Education and Science, Konya, ss.120-138, 2022

3. Student Respond Systems (SRSs)

Current Studies in Educational Disciplines 2022, Dr. Mustafa Tevfik Hebebci Oğuz Yılmaz, Editör, Published by ISRES Publishing, International Society for Research in Education and Science (ISRES), Konya, ss.119-144, 2022

4. IMPACTS OF COVID-19 ON TURKEY

Current Studies in Health and Life Sciences 2022, Prof. Dr. Mehmet ÖZASLAN, Editör, ISRES Publishing, International Society for Research in Education and Science, Konya, ss.78-89, 2022

5. The Definition and Importance of Distance Education

Current Studies in Educational Disciplines 2021 , KIRAY S.A, Tomevska E., Editör, ISRES, Konya, ss.116-149, 2021

6. What is (not) Active Learning? How to Learn Actively?

Research Highlights in Education and Science 2020, Sahin Idin, Editör, ISRES Publishing, Konya, ss.23-39, 2020

7. Dönüştürücü Sınıf: Stil 1 Yaklaşımını Uygulamak ve Bir Sınıf Topluluğu Oluşturmak

Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Arı ASIM, Editör, EĞİTİM, Konya, ss.343-373, 2016

8. Çevre Eğitiminde Dil Kullanımı

Unterrichtsplanung Planning of Instruction Öğretimin Planlanması, Hasan Coşkun / Fatih Yılmaz / Mehmet Emin Aksoy, Editör, Dağyeli Verlag, Berlin, ss.294-308, 2015

9. Gegenwartge Structur des Türkischen Nationalen Bildungssystem

The Importance of Fairy Tales in Education, , Editör, Dağyeli Verlag, Berlin, ss.65-80, 2014
Metrikler

Yayın

87

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

41

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

76

Proje

6

Tez Danışmanlığı

36

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları