Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
2015 - 2018 Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
-
2013 - 2015 Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1996 - 2004 Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
-
2011 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2007 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Verdiği Dersler
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Doktora EĞİTİMDE ETKİN ÖĞRENME YAKLAŞIMI
-
Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
-
Lisans Karşılaştırmalı Eğitim
-
Yüksek Lisans Lisansüstü Dnışmanlık
-
Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Doktora Lisansüstü Danışmanlık
-
Lisans OKUL DENEYİMİ
-
Yüksek Lisans TÜRKİYEDE ÇEVRE KİRLİLİĞİ
-
Doktora UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Yüksek Lisans TÜRKİYEDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME
-
Doktora Eğitimde Güncel Tartışmalar
-
Yüksek Lisans Dönem Projesi
-
Yüksek Lisans Türkiye’xxde Öğretmen Yetiştirme
-
Yüksek Lisans Fen Eğitiminde Yeni Yklaşımlar
-
Yüksek Lisans Lisansüstü Danışmanlık
-
Yüksek Lisans Öğrenci Merkezli Eğitim
-
Yüksek Lisans Öğrenme Öğretme Sürecinin Teorik Temelleri
Yönetilen Tezler
-
TÜRKİYE'DE İNGİLİZCE EĞİTİMİ ALANINDA 2015-2019 YILLARI ARASINDA YAPILAN ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ
DEMİRCİ C. (Danışman)
İ.DEMİRAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İngilizce hazırlık programında yabancı dil kaygısının ingilizce başarısına etkisinde öğrenci katılımının rolü
DEMİRCİ C. (Danışman)
E.ORUÇ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN AİLELERİNİN VE BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLİŞKİN DENEYİMLERİ
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.ÖZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYELERİ İLE ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİLE YÖNELİK TUTUMLARI VE KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
DEMİRCİ C. (Danışman)
Ç.YILDIRAN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
İngilizce Öğretmenlerinin Web 2.0 Hızlı İçerik Geliştirme Öz Yeterlik Algı Düzeyleri ve Web 2.0 Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
DEMİRCİ C. (Danışman)
M.ARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Yabancı okullar eğitim programlarının 1820-1938 yılları arasında Türk eğitim sistemine ve toplumsal yaşama etkileri
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.PADEM(Öğrenci), Doktora, 2020 -
İngilizce küresel ölçütü (İKO) kriterleri bağlamında uygulanan İngilizce hazırlık programının aydınlatıcı değerlendirme modeline göre değerlendirilmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
M.GÜLTEKİN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Türkiye'de yetişkin eğitimi temalı 2007-2018 yılları arasında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
D.ELDELEKLİOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkiye'de aktif öğrenme temalı 2013-2018 yılları arasında yapılan çalışmaların incelenmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
E.ARIKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Özel Yetenekli Öğrencilerin Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Uzaktan Hizmet İçi Eğitim Modeli Önerisi
DEMİRCİ C. (Danışman)
G.İĞCİ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Türkiye'de uzaktan eğitim temalı 2013-2018 yılları arasında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
E.ORAKCIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
2013-2018 yılları arasında öğretmenlik mesleğine yönelik tutum temalı lisansüstü tezlerin incelenmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.PIÇAKÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
2013-2018 YILLARI ARASINDA ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNE HAZIRLANAN YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNİN İNCELENMESİ
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.PIÇAKÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Türkçe Eğitimine İlişkin Program Değerlendirme Tezlerinin İçerik Analizi ve Araştırma Eğilimleri
DEMİRCİ C. (Danışman)
M.TARIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
TEOG sınavı İngilizce sorularının İngilizce öğretim programına uygunluğu ve yenilenmiş bloom taksonomisine göre sınıflandırılması
DEMİRCİ C. (Danışman)
M.GÖKDENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kuantum öğrenme yaklaşımına ilişkin görüşleri
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.ETYEMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde başarı, tutum ve kalıcı öğrenmeye etkisi
DEMİRCİ C. (Danışman)
K.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim 6. ve 7. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
DEMİRCİ C. (Danışman)
E.ÇENGELCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
DEMİRCİ C. (Danışman)
M.YEŞİLAYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İşbirliğine dayalı öğrenmenin fen bilgisi dersinde başarı, tutum ve kalıcı öğrenmeye etkisi
DEMİRCİ C. (Danışman)
A.ÖZÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Yaratıcı düşünmeye dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerinyaratıcı düşünme ve problem çözme becerilerine etkisi
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.KARATAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İlköğretim 4. ve 5. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri (Kütahya il örneği)
DEMİRCİ C. (Danışman)
Ö.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007