-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2015 - 2018 Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2013 - 2015 Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1996 - 2004 Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
-
2024 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2023 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2011 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2007 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
Doktora
Karşılaştırmalı Eğitim
Uzmanlık Alan II Dersi
Eğitimde Güncel Tartışmalar
Uzmanlık Alan Dersi
EĞİTİMDE ETKİN ÖĞRENME YAKLAŞIMI
Lisansüstü Danışmanlık
UZMANLIK ALAN DERSİ
Eğitimde Güncel Tartışmalar
-
Yüksek Lisans
Uzmanlık Alan Dersi
Öğrenci Merkezli Eğitim
SEMİNER
Türkiye'de Öğretmen Yetiştirme
Uzmanlık Alan Dersi I
Uzmanlık Alan Dersi
Seminer
Lisansüstü Dnışmanlık
UZMANLIK ALAN DERSİ
TÜRKİYEDE ÇEVRE KİRLİLİĞİ
TÜRKİYEDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME
Dönem Projesi
Türkiye’xxde Öğretmen Yetiştirme
Fen Eğitiminde Yeni Yklaşımlar
Lisansüstü Danışmanlık
Öğrenci Merkezli Eğitim
Öğrenme Öğretme Sürecinin Teorik Temelleri
-
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması II
Mikroöğretim
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretmenlik Uygulaması I
Öğretim İlke ve Yöntemleri
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
Karşılaştırmalı Eğitim
OKUL DENEYİMİ
-
TÜRKİYE'DE İNGİLİZCE EĞİTİMİ ALANINDA 2015-2019 YILLARI ARASINDA YAPILAN ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ
DEMİRCİ C. (Danışman)
İ.DEMİRAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN AİLELERİNİN VE BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLİŞKİN DENEYİMLERİ
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.ÖZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İngilizce hazırlık programında yabancı dil kaygısının ingilizce başarısına etkisinde öğrenci katılımının rolü
DEMİRCİ C. (Danışman)
E.ORUÇ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
İngilizce Öğretmenlerinin Web 2.0 Hızlı İçerik Geliştirme Öz Yeterlik Algı Düzeyleri ve Web 2.0 Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
DEMİRCİ C. (Danışman)
M.ARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İngilizce küresel ölçütü (İKO) kriterleri bağlamında uygulanan İngilizce hazırlık programının aydınlatıcı değerlendirme modeline göre değerlendirilmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
M.GÜLTEKİN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYELERİ İLE ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİLE YÖNELİK TUTUMLARI VE KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
DEMİRCİ C. (Danışman)
Ç.YILDIRAN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Yabancı okullar eğitim programlarının 1820-1938 yılları arasında Türk eğitim sistemine ve toplumsal yaşama etkileri
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.PADEM(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Özel Yetenekli Öğrencilerin Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Uzaktan Hizmet İçi Eğitim Modeli Önerisi
DEMİRCİ C. (Danışman)
G.İĞCİ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Türkiye'de aktif öğrenme temalı 2013-2018 yılları arasında yapılan çalışmaların incelenmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
E.ARIKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkiye'de uzaktan eğitim temalı 2013-2018 yılları arasında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
E.ORAKCIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
2013-2018 yılları arasında öğretmenlik mesleğine yönelik tutum temalı lisansüstü tezlerin incelenmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.PIÇAKÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkiye'de yetişkin eğitimi temalı 2007-2018 yılları arasında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
D.ELDELEKLİOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
TEOG sınavı İngilizce sorularının İngilizce öğretim programına uygunluğu ve yenilenmiş bloom taksonomisine göre sınıflandırılması
DEMİRCİ C. (Danışman)
M.GÖKDENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Türkçe Eğitimine İlişkin Program Değerlendirme Tezlerinin İçerik Analizi ve Araştırma Eğilimleri
DEMİRCİ C. (Danışman)
M.TARIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
2013-2018 YILLARI ARASINDA ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNE HAZIRLANAN YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNİN İNCELENMESİ
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.PIÇAKÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kuantum öğrenme yaklaşımına ilişkin görüşleri
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.ETYEMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
DEMİRCİ C. (Danışman)
M.YEŞİLAYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde başarı, tutum ve kalıcı öğrenmeye etkisi
DEMİRCİ C. (Danışman)
K.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim 6. ve 7. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
DEMİRCİ C. (Danışman)
E.ÇENGELCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim 4. ve 5. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri (Kütahya il örneği)
DEMİRCİ C. (Danışman)
Ö.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İşbirliğine dayalı öğrenmenin fen bilgisi dersinde başarı, tutum ve kalıcı öğrenmeye etkisi
DEMİRCİ C. (Danışman)
A.ÖZÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Yaratıcı düşünmeye dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerinyaratıcı düşünme ve problem çözme becerilerine etkisi
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.KARATAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007