Yayınlar & Eserler

Makaleler 34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (11)
Scopus (15)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 60

1. Sınıf Öğretmenlerinin STEM Temelli Etkinlik Tasarlama Süreçleri

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

2. İlkokul Öğrencilerinin Stem Odaklı Tasarım Süreçlerindeki Deneyimleri Üzerine Bir DurumÇalışması

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.284, (Özet Bildiri)

3. The Examining of Reasoning of Pre-Service Teachers from Different Field in Various SocioScientific Issues

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

4. AGORA: A Gamified Interactive Educational Mobile Application

European Science Education Research Association, Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, (Özet Bildiri)

5. Gifted students designing eco-friendly STEM projects

European Science Education Research Association (ESERA), Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, (Özet Bildiri)

6. Okul Sonrası Kodlama Süreci İle İlkokul Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

7. Öğretmen Adaylarının Okul-Dışı STEM Etkinlikleri Kapsamındaki Deneyimleri: Öğreniyorum - Öğretiyorum

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

8. The paradox of distance education in education of girls

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. İlkokul Öğrencilerinin STEM Odaklı Proje Tasarımları: Bir Durum Çalışması

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

11. Designing an After School STEM Program for Elementary Students

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

12. Elementary School Students’ Problem Solving Strategies in an After School STEM Club

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

14. Fen bilimleri dersinde mühendislik tasarım temelli Algodoo etkinlikleri: Eylem Araştırması

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongres, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

15. Fen eğitiminde teknoloji destekli öğrenme ortamları tasarımı çalıştayı

XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

16. Sürdürülebilir Yaşam İçin STEM Odaklı Çözümler Çalıştayı

2. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

17. Mühendislik Öğrencilerinin STEM Eğitimi Odaklı Öğretim Süreçlerindeki Deneyimleri

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.246-247, (Özet Bildiri)

18. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Eğitim Reformunun İlk Yıllarındaki Mücadelesi: Fenomenolojik Bir Çalışma

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.851-852, (Özet Bildiri)

19. Ortaokul Matematik Derslerinde StEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri

6thWorld Congresson Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2017, 26 - 28 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

20. Farklı Branştaki Öğretmenlerin STEM Odaklı Öğretim Süreçleri Tasarımı

Intermational Academic Research Congress, Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

21. Investigating STEM Education Reform through 4P Framework

European Science Education Research Association (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Disiplinlerarası öğretime yönelik algı ölçeğinin Türkçe’xxye Uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

IV. International Eurasian Educational Research Congress/EJER 2017, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

25. Tasarım Temelli Öğretim: Geleceğin Okulunu Tasarlıyorum.

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2105-2107, (Özet Bildiri)

26. A Case Study of a Science and a Social Studies Teachers’ Experiences of Co- Teaching SSI-Based Environmental Ethics Class

National Association for Research in Science Teaching (NARST), St Antonio, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

27. Tasarım Temelli Öğretim: Geleceğin Okulunu Tasarliyorum

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

28. Problem Odaklı Mühendislik Tasarım Görevlerinde 9. Sınıf öğrencilerinin Bilişsel Süreçleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

29. Fen ve Teknoloji Öğretimi Dersinde Probleme Dayalı STEM Uygulamaları ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri

International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

30. Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuarlarında QR Kodlarla Zenginleştirilmiş Poster Kullanımları

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

31. Teoriden Uygulamaya Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

32. Fen ve Teknoloji Dersinde Probleme Dayalı Stem Uygulamaları ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

33. Fen ve teknoloji dersinde probleme dayalı stem uygulamaları ve öğretmen adayalrının görüşleri

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

34. Case Studies of Secondary School Science Teachers Designing Technology Rich SSI Based Instruction

The National Association for Research in Science Teaching (NARST), 14 - 17 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

35. Towards a framework of technological knowledge as content knowledge

Association for Educational Communications and Technology (AECT), Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

36. Engaging students in community-based issues through authentic problem-based learning experiences

European Science Education Research Association (ESERA), Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

37. The impact of model-eliciting activities on attitude towards STEM education

European Science Education Research Association (ESERA), Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

38. Developing and assessing conceptual thinking about vulnerability toward climate change in teachers serving Native American communities

American Educational Research Association (AERA), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

39. Eliciting Students’ Understanding of River Geography and Socioscientific Issues through a Critical Response Protocol

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 15 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

40. Use of an Online Learning Environment to Enhance Experiences of Youth in Engineering Design Processes

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

41. Building a Rube Goldberg Machine How youth use evidence based argument to identify the best solution to a problem

Association for Science Teacher Education, Portland, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Ocak 2015, (Özet Bildiri)

42. In service secondary science teachers knowledge base for teaching climate change

Association for Science Teacher Education (ASTE), Portland, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Ocak 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

43. A technology rich professional development program and its influence on participant teachers practices

Association for Educational Communications and Technology (AECT), Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

44. Technology Integration and Water Sustainability inSTEM Education: a Professional DevelopmentExperience

Association for Educational Communications and Technology, Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

45. Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) odaklı bir eğitim reformunun analizi: Mısır Örneği

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

46. Teknolojik pedagojik alan bilgisi oyunu ile fen bilimleri derslerinde teknoloji entegresyonu

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

47. Fen Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Bağlam Faktörü Açısından İncelenmesi: Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Örneği

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

53. In Service secondary school science teachers conceptions about global climate change

American Educational research Association, San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

54. Designing Social Networks to Promote Student Motivation and Engagement in Alternative School Environments

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Mart 2013, (Özet Bildiri)

55. Designing multimedia artifacts to enhance students' conceptual understanding of Climate Change

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 25 Mart 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

56. The Impact of Technology Integrated Curriculum on Student Knowledge and Attitudes about Global Climate Change

National Life Discovery Conference of the Ecological Society of America (ESA), Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 16 Mart 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

57. Implementation of a place-based approach to enhance students’ understanding of watershed management

TheAssociation for Science Teacher Education (ASTE), Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013, (Özet Bildiri)

58. A Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) based lesson plan assessment instrument

The Association for Science Teacher Education (ASTE), Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013, (Özet Bildiri)

59. Conceptualizing In-service Secondary School Science Teachers' Knowledge Base for Climate Change Content

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 25 Mart 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 20

1. Sosyobilimsel Konular ve Genç Aktivizmi

Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Namdar Bahadır, Editör, Nobel, Ankara, ss.201-220, 2022

2. Sosyobilimsel Konular ve Yer Temelli Eğitim

Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Bahadır Namdar, Editör, Nobel, Ankara, ss.179-200, 2022

3. Sosyobilimsel Konularda Öğrenci Failliği

Sosyobilimsel Konular, Karışan Dilek, Yenilmez Türkoğlu Ayşe, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.29-50, 2021

4. The Use of Augmented Reality Applications in Second Grade Mathematics Course: Students’ Knowledge of Shapes

Designing, Deploying, and Evaluating Virtual and Augmented Reality in Education, Gokce Akcayir Epp Carrie Demmans, Editör, IGI Global, Vancouver, ss.220-241, 2021

5. STEM Eğitimi Yaklaşımı

İlkokulda Fen Öğretimi, Bilican Kader, Şenler Burcu, Editör, VizeTek Yayıncılık, Ankara, ss.291-316, 2021

6. Erken Çocuklukta Fen - Teknoloji - Mühendislik - Matematik (FeTeMM) Çalışmaları

Erken Çocuklukta Fen ve Teknoloji, Artun Hüseyin, Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.158-166, 2021

7. STEM Eğitmi Yaklaşımı

İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, BİLİCAN Kader, ŞENLER, Burcu, Editör, Vizetek, ss.291-316, 2021

8. Erken Çocuklukta Fen - Teknoloji - Mühendislik - Matematik (FeTeMM) Çalışmaları

ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN VE TEKNOLOJİ, Artun Hüseyin,Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.158-166, 2021

9. Fen Eğitimi ve 21. Yüzyıl Becerileri

21. Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi, Anagün Ş., Cavaş P., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.17-37, 2021

10. Ekran Okuma Stratejisi

Okuduğunu Anlama Stratejileri, Kıroğlu Kasım, Editör, PEGEM, Ankara, ss.164-175, 2020

11. STEM Eğitim Yaklaşımı

Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, ALİ GÜNAY BALIM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.171-187, 2019

12. Üstbilişsel Strateji Öğretimi

STEM Öğretimi İçin 20 Strateji, SONER DURMUŞ, ALİ SABRİ İPEK, BAHADIR YILDIZ, Editör, Nobel, Ankara, ss.213-221, 2018

13. Eğitim Programları Geliştirme

Öğretim İlke ve Yöntemleri, ASIM ARI, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.27-45, 2018

14. STEM Eğitim Merkezleri

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni, Salih, Editör, PEGEM, Ankara, ss.93-114, 2017

15. STEM Eğitiminde Matematik Odaklı Gerçek Dünya Problemleri ve Matematiksel Modelleme

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni, Salih, Editör, PEGEM, Ankara, ss.347-368, 2017

16. STEM Eğitimi

Fen Eğitiminde Güncel Konular, Taşkın, Özgür, Editör, PEGEM, Ankara, ss.318-335, 2017

17. Biilm Egitiminde Bütünlestirilmis Program Yaklasımı

Çocuk Bilim ve Teknoloji, Evrim GENÇ KUMTEPE, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-230, 2016

18. Bilim Tarihi ve Bilim Teknoloji Okuryazarlığı

Çocuk Bilim ve Teknoloji, Evrim Genç Kumtepe, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-29, 2016

19. ASSURE Modele Dayalı Teknoloji İle Zenginleştirilmiş Uygulamalı Etkinlikler

Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Özgül Keleş, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.45-77, 2015

20. Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Eğitimi

Uygulamalı etkinlerle fen eğitiminde yeni yaklaşımlar, Özgül Keleş, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.77-97, 2015
Metrikler

Yayın

115

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

15

Atıf (WoS)

73

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

83

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

80

Proje

18

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları