Makaleler
34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (11)
Scopus (15)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (7)
3. The Effect of Using Technology in Primary School Math Teaching on Students’ Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
FIRE: Forum of International Research in Education
, cilt.7, sa.2, ss.1-21, 2021 (Hakemli Dergi)
5. The Views of Pre-Service Elementary Teachers About Online and Traditional Peer Assessment
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.8, sa.2, ss.409-422, 2021 (ESCI, TRDizin)
9. Mühendislik Öğrencilerinin STEM Odaklı Öğretim Modülü Tasarımlarının İncelenmesi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.37, ss.73-91, 2020 (TRDizin)
11. Safe building design by small architects: A design activity developed for elementary mathematics course
Elementary Education Online
, cilt.19, sa.4, ss.40-49, 2020 (Scopus, TRDizin)
17. Gifted Students Designing Eco-Friendly STEM Projects
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.4, ss.1553-1570, 2019 (ESCI, TRDizin)
19. Case Studies of Science Teachers Designing Socioscientific Issues-Based Instruction
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.34, sa.1, ss.71-89, 2019 (ESCI, TRDizin)
21. Ortaokul Matematı̇k Derslerı̇nde Stem Uygulamalarina Yönelı̇k Öğretmen Görüşlerı̇
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.354-360, 2017 (Hakemli Dergi)
23. QR Kodların Fen Eğitimine Entegresyonu: Öğretmen Görüşleri ve Öneriler
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.433-457, 2017 (TRDizin)
25. TEACHERS’ VIEWS ON STEM EDUCATIONIN SECONDARY MATHEMATICS CLASSES
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.6, sa.4, ss.354-360, 2017 (Hakemli Dergi)
28. Native American Students Understanding of Geologic Time Scale 4th 8th Grade Ojibwe Students Understanding of Earth s Geologic History
International Journal of Environmental and Science Education
, cilt.11, sa.4, ss.485-503, 2016 (Hakemli Dergi)
29. Use of Web 2.0 Technologies to Enhance Learning Experiences in Alternative School Settings
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.4, sa.4, ss.272-283, 2016 (ESCI, Scopus)
30. Fen bilimleri dersinde Algodoo kullanımına yönelik öğrenci görüşleri
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.28-40, 2016 (TRDizin)
31. The integration Media Design Processes in STEM Education
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.60, ss.221-240, 2015 (Scopus, TRDizin)
32. Constructing Media Artifacts in a Social Constructivist Environment to Enhance Students' Environmental Awareness and Activism
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, cilt.24, sa.1, ss.103-118, 2015 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
34. Saving Pelicans A STEM Integration Unit
Science Scope
, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
60
4. AGORA: A Gamified Interactive Educational Mobile Application
European Science Education Research Association, Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, (Özet Bildiri)
5. Gifted students designing eco-friendly STEM projects
European Science Education Research Association (ESERA), Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, (Özet Bildiri)
6. Okul Sonrası Kodlama Süreci İle İlkokul Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
7. Öğretmen Adaylarının Okul-Dışı STEM Etkinlikleri Kapsamındaki Deneyimleri: Öğreniyorum - Öğretiyorum
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
8. The paradox of distance education in education of girls
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. İlkokul Öğrencilerinin STEM Odaklı Proje Tasarımları: Bir Durum Çalışması
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
10. Okullarda Problem Çözme ve Tasarım Kültürünün Oluşturulması: PD-STEM Uygulamaları Atölyesi
Eğitimde Değişim Konferansı, Konya, Türkiye, 20 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
12. Elementary School Students’ Problem Solving Strategies in an After School STEM Club
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
13. İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNİN VE KULLANDIKLARI DİL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
unesak, Ankara, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.437-456, (Tam Metin Bildiri)
15. Fen eğitiminde teknoloji destekli öğrenme ortamları tasarımı çalıştayı
XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EğitimiKongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
16. Sürdürülebilir Yaşam İçin STEM Odaklı Çözümler Çalıştayı
2. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
19. Ortaokul Matematik Derslerinde StEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
6thWorld Congresson Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2017, 26 - 28 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
20. Farklı Branştaki Öğretmenlerin STEM Odaklı Öğretim Süreçleri Tasarımı
Intermational Academic Research Congress, Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
21. Investigating STEM Education Reform through 4P Framework
European Science Education Research Association (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
22. Disiplinlerarası öğretime yönelik algı ölçeğinin Türkçe’xxye Uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
IV. International Eurasian Educational Research Congress/EJER 2017, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
23. Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Algı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Denizli, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
25. Tasarım Temelli Öğretim: Geleceğin Okulunu Tasarlıyorum.
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2105-2107, (Özet Bildiri)
26. A Case Study of a Science and a Social Studies Teachers’ Experiences of Co- Teaching SSI-Based Environmental Ethics Class
National Association for Research in Science Teaching (NARST), St Antonio, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
27. Tasarım Temelli Öğretim: Geleceğin Okulunu Tasarliyorum
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
28. Problem Odaklı Mühendislik Tasarım Görevlerinde 9. Sınıf öğrencilerinin Bilişsel Süreçleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
31. Teoriden Uygulamaya Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
32. Fen ve Teknoloji Dersinde Probleme Dayalı Stem Uygulamaları ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
33. Fen ve teknoloji dersinde probleme dayalı stem uygulamaları ve öğretmen adayalrının görüşleri
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
35. Towards a framework of technological knowledge as content knowledge
Association for Educational Communications and Technology (AECT), Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
38. Developing and assessing conceptual thinking about vulnerability toward climate change in teachers serving Native American communities
American Educational Research Association (AERA), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
39. Eliciting Students’ Understanding of River Geography and Socioscientific Issues through a Critical Response Protocol
National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 15 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
40. Use of an Online Learning Environment to Enhance Experiences of Youth in Engineering Design Processes
National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
41. Building a Rube Goldberg Machine How youth use evidence based argument to identify the best solution to a problem
Association for Science Teacher Education, Portland, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Ocak 2015, (Özet Bildiri)
42. In service secondary science teachers knowledge base for teaching climate change
Association for Science Teacher Education (ASTE), Portland, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Ocak 2015, (Özet Bildiri)
43. A technology rich professional development program and its influence on participant teachers practices
Association for Educational Communications and Technology (AECT), Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
44. Technology Integration and Water Sustainability inSTEM Education: a Professional DevelopmentExperience
Association for Educational Communications and Technology, Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
45. Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) odaklı bir eğitim reformunun analizi: Mısır Örneği
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
46. Teknolojik pedagojik alan bilgisi oyunu ile fen bilimleri derslerinde teknoloji entegresyonu
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
47. Fen Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Bağlam Faktörü Açısından İncelenmesi: Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Örneği
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
49. Using photo elicitation interview along with concept mapping to conceptualize in-service secondary school science teachers’ knowledge base for teaching climate change
National Association for Researchin Science Teaching (NARST), Pittsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 03 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
50. Secondary science teachers’ understanding of socioscientific issues and its effects on their curriculum implementation plans
Association of Science Teacher Education (ASTE), San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 15 - 18 Ocak 2014, (Özet Bildiri)
51. Using photo elicitation interview to conceptualize in-service secondary school science teachers’ knowledge base for teaching climate change
Association of Science Teacher Education(ASTE), San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 15 - 18 Ocak 2014, (Özet Bildiri)
52. Watershed conceptions of upper elementary American Indian students during a place based inquiry unit on watershed management
American Educational Research Association (AERA), San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
53. In Service secondary school science teachers conceptions about global climate change
American Educational research Association, San-Francisco, Kostarika, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
54. Designing Social Networks to Promote Student Motivation and Engagement in Alternative School Environments
Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Mart 2013, (Özet Bildiri)
55. Designing multimedia artifacts to enhance students' conceptual understanding of Climate Change
Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 25 Mart 2013, (Özet Bildiri)
56. The Impact of Technology Integrated Curriculum on Student Knowledge and Attitudes about Global Climate Change
National Life Discovery Conference of the Ecological Society of America (ESA), Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 16 Mart 2013, (Özet Bildiri)
57. Implementation of a place-based approach to enhance students’ understanding of watershed management
TheAssociation for Science Teacher Education (ASTE), Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013, (Özet Bildiri)
58. A Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) based lesson plan assessment instrument
The Association for Science Teacher Education (ASTE), Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 9 - 12 Ocak 2013, (Özet Bildiri)
60. Native American Students’ Understandings of Geologic Time Scale: 4-8th Grade Students’ Understandings of Earth's Geologic History
World Conference On Educational Sciences, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3159-3163, (Özet Bildiri)
Kitaplar
20
1. Sosyobilimsel Konular ve Genç Aktivizmi
Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Namdar Bahadır, Editör, Nobel, Ankara, ss.201-220, 2022
2. Sosyobilimsel Konular ve Yer Temelli Eğitim
Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Bahadır Namdar, Editör, Nobel, Ankara, ss.179-200, 2022
3. Sosyobilimsel Konularda Öğrenci Failliği
Sosyobilimsel Konular, Karışan Dilek, Yenilmez Türkoğlu Ayşe, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.29-50, 2021
5. STEM Eğitimi Yaklaşımı
İlkokulda Fen Öğretimi, Bilican Kader, Şenler Burcu, Editör, VizeTek Yayıncılık, Ankara, ss.291-316, 2021
6. Erken Çocuklukta Fen - Teknoloji - Mühendislik - Matematik (FeTeMM) Çalışmaları
Erken Çocuklukta Fen ve Teknoloji, Artun Hüseyin, Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.158-166, 2021
7. STEM Eğitmi Yaklaşımı
İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, BİLİCAN Kader, ŞENLER, Burcu, Editör, Vizetek, ss.291-316, 2021
8. Erken Çocuklukta Fen - Teknoloji - Mühendislik - Matematik (FeTeMM) Çalışmaları
ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN VE TEKNOLOJİ, Artun Hüseyin,Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.158-166, 2021
10. Ekran Okuma Stratejisi
Okuduğunu Anlama Stratejileri, Kıroğlu Kasım, Editör, PEGEM, Ankara, ss.164-175, 2020
11. STEM Eğitim Yaklaşımı
Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, ALİ GÜNAY BALIM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.171-187, 2019
12. Üstbilişsel Strateji Öğretimi
STEM Öğretimi İçin 20 Strateji, SONER DURMUŞ, ALİ SABRİ İPEK, BAHADIR YILDIZ, Editör, Nobel, Ankara, ss.213-221, 2018
13. Eğitim Programları Geliştirme
Öğretim İlke ve Yöntemleri, ASIM ARI, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.27-45, 2018
14. STEM Eğitim Merkezleri
Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni, Salih, Editör, PEGEM, Ankara, ss.93-114, 2017
15. STEM Eğitiminde Matematik Odaklı Gerçek Dünya Problemleri ve Matematiksel Modelleme
Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni, Salih, Editör, PEGEM, Ankara, ss.347-368, 2017
16. STEM Eğitimi
Fen Eğitiminde Güncel Konular, Taşkın, Özgür, Editör, PEGEM, Ankara, ss.318-335, 2017
17. Biilm Egitiminde Bütünlestirilmis Program Yaklasımı
Çocuk Bilim ve Teknoloji, Evrim GENÇ KUMTEPE, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.206-230, 2016
18. Bilim Tarihi ve Bilim Teknoloji Okuryazarlığı
Çocuk Bilim ve Teknoloji, Evrim Genç Kumtepe, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-29, 2016
19. ASSURE Modele Dayalı Teknoloji İle Zenginleştirilmiş Uygulamalı Etkinlikler
Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Özgül Keleş, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.45-77, 2015
20. Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Eğitimi
Uygulamalı etkinlerle fen eğitiminde yeni yaklaşımlar, Özgül Keleş, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.77-97, 2015