Yayınlar & Eserler

Makaleler 29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (3)
Scopus (13)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

2. School Administrators' Views on the Role of Artificial Intelligence in Shaping the Future of Education.

17th International Congress on Educational Administration - IEAC2024, Türkiye, 07 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

3. The Emotional Dimension Overlooked in Distance Education Process: Analysis of Students' Emotional Experiences

Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 10 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

4. Uzaktan Eğitim Sürecinde Göz Ardı Edilen Duygusal Boyut: Öğrencilerin Duygusal Deneyimlerinin Analizi

Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi (KEAK), Sinop, Türkiye, 24 Ekim - 26 Kasım 2024, ss.108, (Özet Bildiri)

5. Self-Regulated Learning Strategies Used by Students in Distance Education

17th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Türkiye, 14 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

6. Uzaktan Eğitimde Öğrencilerin Kullandıkları Öz-düzenlemeli Öğrenme Stratejileri

17th International Computer And Instructional Technologies Symposium, 3 - 05 Ekim 2024, ss.175, (Özet Bildiri)

7. Eğitimcilerin Çevrimiçi Ortamda Kullandıkları Öğretim Stratejileri

16th International Computer And Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)

8. Teachers’ Co-Coaching on Cheat Situations Involving Chatgpt: Analyzing Teachers’ Facebook Group Posts

16th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Türkiye, 11 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

9. An Overview of the Distance Education and Research Centers at Universities in Turkey

International Open & Distance Learning Conference, Türkiye, 28 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

10. Evaluation of Metaverse in terms Capabilities for Distance Education

International Open & Distance Learning Conference, Türkiye, 28 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

12. Strategies to access online collaborative learning: A systematic review

Edmedia, Amerika Birleşik Devletleri, 20 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

13. The design and impact of small group online discussion board protocols

International Congress of Educational Research (EAB), 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

15. Quality Assurance in Distance Learning: Practicability of Quality Matters Program

International Open Distance Learning Conference, 14 Kasım - 16 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

16. Music down here: A project-based learning approach

International Congress of Educational Research, 25 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

17. Okul öncesi hikaye kitaplarının toplumsal cinsiyet rolleri açısından incelenmesi.

UBEK-ICSE, Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, cilt.1, ss.478, (Özet Bildiri)

18. Evaluation of Distance Education Common Courses: Case of a Public University

12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

19. FATİH Projesi Kapsamında Hazırlanan EBA’xxnın ve Diğer Ülkelerdeki Eğitim Portallarının İncelenmesi.

International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

20. An innovative instructional approach to design online asynchronous discussions

International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), 2 - 04 Mayıs 2018

21. Impact of a Rural, Multi-county System of Care on the Wider Community.

the 30th Annual Research and Policy Conference, 3 - 05 Mart 2017, (Özet Bildiri)

23. Forming online groups: A Purposeful Instructional Grouping Strategy

AECT International Convention, 17 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

24. The Process of Applying Qualitative Coding Strategies into Asynchronous Discussions

International Congress of Qualitative Inquiry (ICQI), Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 17 Mayıs - 21 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

25. Building Collaborative Learning Communities in Online Courses

EdMedia: World Conference onEducational Media and Technology, 28 - 30 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

26. Purposeful Group Assignment Strategy and Team Building in Online Graduate Courses

AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

27. Does school context matter: Technology integration barriers in charter schools

AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

29. Design and Facilitation Strategies Used in Asynchronous Discussions

AECT International Convention, 29 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

30. School Principals Consider Technology Skills and Online Existing of Teacher Candidates

AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

32. Examining the role of a charter management organization in technology integration

AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

33. Enhancing Student Connections through Online Protocols

American Education Research Association (AERA), Amerika Birleşik Devletleri, 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

34. Learners’ Strategies for Interpreting Instructional Images

AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

36. Making Reading Assignments an Engaging Activity

Annual Sloan Consortium International Conference on Online Learning, 09 Kasım 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. Using Backward Design for Flipped Learning Environments

Learning, Design, and Technology. An International Compendium of Theory, Research, Practice, and Policy, Spector Michael,Lockee Barbara,Childress Marcus, Editör, Springer, London/Berlin , Geneve, ss.1-30, 2022

2. Factors Affecting Students’ Educational Communication Preferences during the Emergency Remote Teaching

Eğitim Araştırmaları 2022, Hafize Gümüş,Menşure Alkış Küçükaydın, Editör, Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları, Konya, ss.103-117, 2022

3. Erken Okuryazarlıkta Artırılmış Gerçeklik

Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ,Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.143-154, 2020

4. Erken Çocukluk Eğitiminde Öğretim Teknolojileri,

Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme, Rahime Filiz AĞMAZ,Funda ERGÜLEÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-14, 2020

5. Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme

Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme, Rahime Filiz AĞMAZ,Funda ERGÜLEÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-163, 2020

6. Tasarım Odaklı Düşünme Yaklaşımı: Ardunio ile Proje Geliştirme Süreci

Güncel Öğrenme Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, E. Keles,M.Kokoc, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.191-220, 2020

7. A Game-Based Student Response System: Engaging Assessment in the Classroom

Handbook of Research on Fostering Student Engagement With Instructional Technology in Higher Education, Alqurashi Emtinan, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.154-166, 2020
Metrikler

Yayın

78

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

198

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

281

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

52

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

68

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

64

Proje

7

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları