SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen Adaylarının Eğitimde Yapay Zeka Algıları: Bir Metafor Analizi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.589-605, 2024 (Hakemli Dergi)
Self-Regulated Learning Behaviors of Pre-School Teacher Candidates in Flipped Learning
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.18, sa.3, ss.197-222, 2023 (Hakemli Dergi)
Digital Stories, Real Solutions: Teacher Candidates' Path to Classroom Management
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.14, sa.3, ss.69-91, 2023 (Hakemli Dergi)
Analyzing Online Group Interactions with Critical Qualitative Research Approach
Dijital Ölçme ve Değerlendirme Araştırmaları Dergisi (DMER)
, cilt.1, sa.2, ss.1-18, 2021 (Hakemli Dergi)
Music Down Here: A Project Based Learning Approach
International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.10, sa.3, ss.42-53, 2019 (Hakemli Dergi)
A Design Case for Implementing a Collaborative Strategy for Online Teams.
International Journal of Designs for Learning
, cilt.10, sa.1, ss.25-34, 2019 (Hakemli Dergi)
Instructional Strategies for Forming Online Collaborative Teams
International Journal on E-Learning (IJEL)
, cilt.18, sa.4, ss.349-372, 2019 (Scopus)
In Pursuit of Meaningful Dialogue: Using Protocols to Improve Discussion in Online and Face-to-Face Courses
International Journal of Interpreter Education
, cilt.5, sa.2, ss.73-84, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
School Administrators' Views on the Role of Artificial Intelligence in Shaping the Future of Education.
17th International Congress on Educational Administration - IEAC2024, Türkiye, 07 Ekim 2024
Uzaktan Eğitim Sürecinde Göz Ardı Edilen Duygusal Boyut: Öğrencilerin Duygusal Deneyimlerinin Analizi
Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi (KEAK), Sinop, Türkiye, 24 Ekim - 26 Kasım 2024, ss.108
Teachers’ Co-Coaching on Cheat Situations Involving Chatgpt: Analyzing Teachers’ Facebook Group Posts
16th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Türkiye, 11 Eylül 2023
The design and impact of small group online discussion board protocols
International Congress of Educational Research (EAB), 25 - 28 Nisan 2019
The Community of Inquiry (CoI) Framework for Overcoming Learning Barriers in Open and Distance Education
International Open Distance Learning Conference, 14 - 16 Kasım 2019
Quality Assurance in Distance Learning: Practicability of Quality Matters Program
International Open Distance Learning Conference, 14 Kasım - 16 Aralık 2019
Evaluation of Distance Education Common Courses: Case of a Public University
12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 2 - 04 Mayıs 2018
An innovative instructional approach to design online asynchronous discussions
International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), 2 - 04 Mayıs 2018
FATİH Projesi Kapsamında Hazırlanan EBA’xxnın ve Diğer Ülkelerdeki Eğitim Portallarının İncelenmesi.
International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), 2 - 04 Mayıs 2018
Impact of a Rural, Multi-county System of Care on the Wider Community.
the 30th Annual Research and Policy Conference, 3 - 05 Mart 2017
The Process of Applying Qualitative Coding Strategies into Asynchronous Discussions
International Congress of Qualitative Inquiry (ICQI), Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 17 Mayıs - 21 Ekim 2016
Implementing an Instructional Grouping Strategy into an Online Graduate Level Course: Design Case.
AECT International Convention, 17 - 21 Ekim 2016
Kitap & Kitap Bölümleri
Using Backward Design for Flipped Learning Environments
Learning, Design, and Technology. An International Compendium of Theory, Research, Practice, and Policy, Spector Michael,Lockee Barbara,Childress Marcus, Editör, Springer, London/Berlin , Geneve, ss.1-30, 2022
Factors Affecting Students’ Educational Communication Preferences during the Emergency Remote Teaching
Eğitim Araştırmaları 2022, Hafize Gümüş,Menşure Alkış Küçükaydın, Editör, Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları, Konya, ss.103-117, 2022
Erken Okuryazarlıkta Artırılmış Gerçeklik
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Teknoloji Kullanımı, Yahya Han ERBAŞ,Rahime Filiz AĞMAZ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.143-154, 2020
Erken Çocukluk Eğitiminde Öğretim Teknolojileri,
Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme, Rahime Filiz AĞMAZ,Funda ERGÜLEÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-14, 2020
Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme
Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme, Rahime Filiz AĞMAZ,Funda ERGÜLEÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-163, 2020
Tasarım Odaklı Düşünme Yaklaşımı: Ardunio ile Proje Geliştirme Süreci
Güncel Öğrenme Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, E. Keles,M.Kokoc, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.191-220, 2020
A Game-Based Student Response System: Engaging Assessment in the Classroom
Handbook of Research on Fostering Student Engagement With Instructional Technology in Higher Education, Alqurashi Emtinan, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.154-166, 2020