SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Montessori Eğitim Programının ÇocuklarınPsikososyal Gelişimlerine ve Sosyal Problem ÇözmeBecerilerine Etkisinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.135-153, 2017 (Hakemli Dergi)
Ebeveyn-Çocuk İlişkisinin Okul Öncesi Dönem Çocukların Psikososyal Gelişimlerini Yordaması
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.1, ss.227-258, 2017 (Hakemli Dergi)
PREDICTION OF EMOTIONAL UNDERSTANDING AND EMOTION REGULATION SKILLS OF 4-5 AGE GROUP CHILDREN WITH TEACHER-CHILD RELATIONS
Eupropen journal of education studies
, cilt.3, sa.5, ss.59-78, 2017 (Hakemli Dergi)
The Predictive Power of Family Environment and Communication Skills on Problem Solving Skills An Investigation on Vocational School Students
E-İJER
, cilt.7, sa.2, ss.1-15, 2016 (Hakemli Dergi)
Prediction of Emotional Understanding and Emotion Regulation Skills of 4 5 Age Group Children with Parent Child Relations
Journal of Education and Practice
, cilt.7, sa.21, ss.42-58, 2016 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Sevgisi ve ÖğretmenlikMesleğine İlişkin Motivasyonlarının İncelenmesi
Journal ofTheoretical Educational Science
, cilt.7, sa.4, ss.482-504, 2014 (Hakemli Dergi)
Factors that affect the problem solving skills of preschool teacher candidates: Academic achievement and types of anxiety.
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN SCİENCES
, cilt.9, sa.2, ss.731-742, 2012 (Hakemli Dergi)
Okulöncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin KararVerme Stratejileri ile Sınav Kaygıları Arasındaki İlişki
Eskişehir Osmangazi ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.77-87, 2011 (Hakemli Dergi)
Derse katılmama durumundaki zaman yönelimi ölçeğinin psikometrik özellikleri
İLKÖĞRETİM ONLİNE
, cilt.10, sa.3, ss.1178-1190, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Benlik Saygısı ve Stresle Başa ÇıkmaStillerinin İncelenmesi
E-International Journal of Educational Research
, cilt.2, sa.4, ss.89-104, 2011 (Hakemli Dergi)
Factors That Affect Psycho-Social Development of Preschool Children in Terms of Art Activities: Family and Teacher of Variables
US CHİNA EDUCATİON REWİEW
, cilt.1, sa.1, ss.103-110, 2011 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Eğitim Öğretmenliği Bölümü ÖğrencilerininMotivasyon Kaynakları ve Sorunları
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler EnstitüsüDergisi,
, cilt.24, ss.173-187, 2010 (Hakemli Dergi)
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ebeveynlerin Sosyal Problem Çözme Becerileri ile Okul Öncesi Dönem Çocukların Sosyal Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2019
Relations Among Early Literacy Skills, Attention Skills , And Social Competence In Preschool Children
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 Ekim 2019
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Sosyal Davranışları ve Saldırganlık Davranış Türleri ile Çocukların Ahlak ve Sosyal Kural Bilgisi Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK2018)., 28 - 30 Eylül 2018
MEB. HAYAT BOYU ÖĞRENME AİLE EĞİTİMİ ÇALIŞMALARIYLA İLGİLİ 12-18 YAŞ ARASINDA ÇOCUĞU OLAN EBEVEYNLERİN GÖRÜŞLERİ
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 01 Ekim 2017
OKUL ÖNCESİ EĞİTİME DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN SOSYAL DAVRANIŞLARI İLE DAVRANIŞ PROBLEMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017
Türkiye ve Çek Cumhuriyetinin Okul Öncesi Eğitim Sisteminin Karşılaştırılması : Liberec Örneği
5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, 18 - 21 Ekim 2017
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Çocukların Bilişsel Stil ve Bilişsel Tempoları ile Davranış Problemleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, 18 - 21 Ekim 2017
Ebeveyn çocuk ilişkisinin 4 5 yaş grubu çocukların duygu düzenleme becerilerini yordaması
II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, cilt.1, ss.184
Ebeveyn çocuk ilişkisinin okul öncesi dönem çocukların psikososyal gelişilerini yordaması
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.97-98
Meb. Hayat Boyu Öğrenme Aile Eğitimi Çalışmalarıyla İlgili 3-6 Yaş Arasında Çocuğu Olan Ebeveynlerin Görüşleri
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi( UBEK2018)., 28 - 30 Eylül 2018
Okul Öncesi Eğitiminde ŞarkılıOyunlar Yoluyla Değerler Eğitimi Nitel Örnek Bir Çalışma
I. Uluslararası TürkDünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015
Okul Öncesi Eğitiminde Oyun veOyuncak Materyallerine İlişkin Yönetici Ve Öğretmen Görüşleri
I. Uluslararası TürkDünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015
Montsesori Eğitim Yönteminin 4 5 Yaş Grubu Çocukların Sosyal Duygusal Gelişimine Etkisi
4.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 4 - 07 Eylül 2015
Montessori Eğitim Yöntemi nin 4 5 Yaş Grubu Çocukların Sosyal ve Duygusal Gelişimine Etkisi
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015
Emotionregulation checklist Adaptation into Turkish and psychometric analyses for 4 5 years Paper
The Third International Symposium on Economics and SocialScience, 22 - 24 Temmuz 2015
Emotion Regulation Checklist Adaptation into Turkish and Psychometric Analyses for 4 5 Years
2015 Internation Symposium on Education and Social Science, 22 - 24 Temmuz 2015
The Relationship Emotional Regulation and Social Competence in Preschool
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-Learning, 10 - 11 Temmuz 2015
The Effects Of Montessori Education In Children s Social Emotional Development From The Aspect Of Teachers And Parents
International Education Conference in London, 7 - 11 Haziran 2015
Üniversite Öğrencilerinin Kaygı Durumu ve Sınav Kaygısı Arasındaki İlişki
The 5th International Balkan Education and Science Congress, Education in Balkans Today, 01 Ekim 2009 - 03 Ekim 2014
Okul Öncesi Sosyal Yetkinlik ve Davranış Değerlendirme Öğretmen ve Ebeveyn Ölçeklerinin 4-5 yaş Grubu için Türkiye Uyarlaması.
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
Okul Öncesi Sosyal Yetkinlik ve Davranış Değerlendirme Öğretmen ve Ebeveyn Ölçeklerinin 4 5 Yaş Grubu İçin Türkiye ye Uyarlanması
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
Ortaöğretim Öğrencilerinde Empatik Eğilim İşbirliği Yapma Karakter Özelliği İnsani Değerler ve Bu Özellikler Arasındaki İlişkiler
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011
Okul Öncesi Eğitim Öğretmen Adaylarının Boyun Eğici Davranışlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi.
International Science and Technology Conference, 27 - 29 Ekim 2010
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Factors That Affect The Problem Solving Skill Teacher Candidates: Academic Achievement and Types of Anxiety
. International Conference Teacher Professional Development: Searching for New Pradigms, Agendas and Networks, 1 - 03 Kasım 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Yaratıcı Drama ile İlişkili Kavramlar
ERKEN ÇOCUKLUK EĞITIMINDE YARATICI DRAMA, KARSAK Gülghan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-55, 2021
ÇOCUĞUN GELİŞİMSEL ÖZELLİKLERİ VE TEMEL GEREKSİNİMLER
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, DERELİ ESRA, Editör, LİSANS YAYINCILIK, İstanbul, ss.91-125, 2021
ERKEN ÇOCULUK DÖNEMİNDEKİ ÇOCUKLARIN İFADE EDİCİ DİL DÜZEYLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ1
Eğitim Bilimleri Alanında
Uluslararası Araştırmalar
VII, Mustafa ÇELİKTEN, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.19-33, 2021
MEB. Hayat Boyu Öğrenme Aile Eğitimi Çalışmalarıyla İlgili 12-18 Yaş Arasında Çocuğu Olan Ebeveynlerin Görüşleri.
Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim., Nevide Akpınar Dellal, Mustafa Volkan Coşkun, Editör, LAP Lambert Academic Publishing, ss.232-261, 2020
BEBEKLİK DÖNEMİNDE DİL GELİŞİMİ
Bebeklik Döneminde Gelişim ve Eğitim, ESRA DERELİ GÜNEŞ SALI, Editör, LİSANS YAYINCILIK, ss.221-263, 2020
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDEDUYGUSAL GELİŞİMİNDEĞERLENDİRİLMESİ
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Günseli YILDIRIM Güzin ÖZYILMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.89-117, 2020