Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Erken Çocukluk Döneminde Dijital Medya Kullanımı: Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüş ve Önerileri

16th International Computer And Instructional Technologies Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023

Okul öncesi öğretmen adaylarının covid-19 sürecinde dış mekan etkinliklerine ilişkin görüşleri

7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi (IECEC-UOEK-2021), İzmir, Türkiye, 24 Kasım 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Montessori Eğitim Yöntemi ve Okul Öncesi Dönem Üstün Potansiyelli Çocuklar

Uluslararası Özel Yetenekliler Eğitimi Kongresi - IGATE21, Ankara, Türkiye, 11 Ekim 2021

Ebeveyn çocuk ilişkisinin 4 5 yaş grubu çocukların duygu düzenleme becerilerini yordaması

II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, cilt.1, ss.184

Ebeveyn çocuk ilişkisinin okul öncesi dönem çocukların psikososyal gelişilerini yordaması

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.97-98

Okul Öncesi Eğitiminde ŞarkılıOyunlar Yoluyla Değerler Eğitimi Nitel Örnek Bir Çalışma

I. Uluslararası TürkDünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015

The Relationship Emotional Regulation and Social Competence in Preschool

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-Learning, 10 - 11 Temmuz 2015

The RelationshipEmotion Regulation and Social Competence in Preschool

nternational Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning in Budapest 2015, 10 - 11 Temmuz 2015

An Investigation of Ethic Values on TechnicalVocational School Students

nternational Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning in Budapest 2015, 9 - 11 Temmuz 2015

Üniversite Öğrencilerinin Kaygı Durumu ve Sınav Kaygısı Arasındaki İlişki

The 5th International Balkan Education and Science Congress, Education in Balkans Today, 01 Ekim 2009 - 03 Ekim 2014

Factors That Affect The Problem Solving Skill Teacher Candidates: Academic Achievement and Types of Anxiety

. International Conference Teacher Professional Development: Searching for New Pradigms, Agendas and Networks, 1 - 03 Kasım 2009

Kitap & Kitap Bölümleri

Yaratıcı Drama ile İlişkili Kavramlar

ERKEN ÇOCUKLUK EĞITIMINDE YARATICI DRAMA, KARSAK Gülghan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-55, 2021

ÇOCUĞUN GELİŞİMSEL ÖZELLİKLERİ VE TEMEL GEREKSİNİMLER

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, DERELİ ESRA, Editör, LİSANS YAYINCILIK, İstanbul, ss.91-125, 2021

ERKEN ÇOCULUK DÖNEMİNDEKİ ÇOCUKLARIN İFADE EDİCİ DİL DÜZEYLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ1

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar VII, Mustafa ÇELİKTEN, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.19-33, 2021

MEB. Hayat Boyu Öğrenme Aile Eğitimi Çalışmalarıyla İlgili 12-18 Yaş Arasında Çocuğu Olan Ebeveynlerin Görüşleri.

Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim., Nevide Akpınar Dellal, Mustafa Volkan Coşkun, Editör, LAP Lambert Academic Publishing, ss.232-261, 2020

BEBEKLİK DÖNEMİNDE DİL GELİŞİMİ

Bebeklik Döneminde Gelişim ve Eğitim, ESRA DERELİ GÜNEŞ SALI, Editör, LİSANS YAYINCILIK, ss.221-263, 2020

Erken Çocukluk Döneminde Medya Kültürü

Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme, Rahime Filiz Ağmaz,Funda Ergüleç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.55-76, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDEDUYGUSAL GELİŞİMİNDEĞERLENDİRİLMESİ

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Günseli YILDIRIM Güzin ÖZYILMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.89-117, 2020

Metrikler

Yayın

75

Atıf (WoS)

28

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

36

H-İndeks (Scopus)

5

Proje

5

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları