Makaleler
38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (10)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (14)
8. Montessori Eğitim Programının ÇocuklarınPsikososyal Gelişimlerine ve Sosyal Problem ÇözmeBecerilerine Etkisinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.135-153, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Ebeveyn-Çocuk İlişkisinin Okul Öncesi Dönem Çocukların Psikososyal Gelişimlerini Yordaması
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.1, ss.227-258, 2017 (Hakemli Dergi)
10. PREDICTION OF EMOTIONAL UNDERSTANDING AND EMOTION REGULATION SKILLS OF 4-5 AGE GROUP CHILDREN WITH TEACHER-CHILD RELATIONS
Eupropen journal of education studies
, cilt.3, sa.5, ss.59-78, 2017 (Hakemli Dergi)
11. The Predictive Power of Family Environment and Communication Skills on Problem Solving Skills An Investigation on Vocational School Students
E-İJER
, cilt.7, sa.2, ss.1-15, 2016 (Hakemli Dergi)
12. Prediction of Emotional Understanding and Emotion Regulation Skills of 4 5 Age Group Children with Parent Child Relations
Journal of Education and Practice
, cilt.7, sa.21, ss.42-58, 2016 (Hakemli Dergi)
16. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Sevgisi ve ÖğretmenlikMesleğine İlişkin Motivasyonlarının İncelenmesi
Journal ofTheoretical Educational Science
, cilt.7, sa.4, ss.482-504, 2014 (Hakemli Dergi)
25. Factors that affect the problem solving skills of preschool teacher candidates: Academic achievement and types of anxiety.
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN SCİENCES
, cilt.9, sa.2, ss.731-742, 2012 (Hakemli Dergi)
27. Okulöncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin KararVerme Stratejileri ile Sınav Kaygıları Arasındaki İlişki
Eskişehir Osmangazi ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.77-87, 2011 (Hakemli Dergi)
29. Derse katılmama durumundaki zaman yönelimi ölçeğinin psikometrik özellikleri
İLKÖĞRETİM ONLİNE
, cilt.10, sa.3, ss.1178-1190, 2011 (Hakemli Dergi)
31. Öğretmen Adaylarının Benlik Saygısı ve Stresle Başa ÇıkmaStillerinin İncelenmesi
E-International Journal of Educational Research
, cilt.2, sa.4, ss.89-104, 2011 (Hakemli Dergi)
32. Factors That Affect Psycho-Social Development of Preschool Children in Terms of Art Activities: Family and Teacher of Variables
US CHİNA EDUCATİON REWİEW
, cilt.1, sa.1, ss.103-110, 2011 (Hakemli Dergi)
34. Okul Öncesi Eğitim Öğretmenliği Bölümü ÖğrencilerininMotivasyon Kaynakları ve Sorunları
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler EnstitüsüDergisi,
, cilt.24, ss.173-187, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
4. Ebeveynlerin Sosyal Problem Çözme Becerileri ile Okul Öncesi Dönem Çocukların Sosyal Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
5. Relations Among Early Literacy Skills, Attention Skills , And Social Competence In Preschool Children
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
6. Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Sosyal Davranışları ve Saldırganlık Davranış Türleri ile Çocukların Ahlak ve Sosyal Kural Bilgisi Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK2018)., 28 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
7. MEB. HAYAT BOYU ÖĞRENME AİLE EĞİTİMİ ÇALIŞMALARIYLA İLGİLİ 12-18 YAŞ ARASINDA ÇOCUĞU OLAN EBEVEYNLERİN GÖRÜŞLERİ
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
8. OKUL ÖNCESİ EĞİTİME DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN SOSYAL DAVRANIŞLARI İLE DAVRANIŞ PROBLEMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
9. Türkiye ve Çek Cumhuriyetinin Okul Öncesi Eğitim Sisteminin Karşılaştırılması : Liberec Örneği
5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
10. Çocukların Bilişsel Stil ve Bilişsel Tempoları ile Davranış Problemleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
11. Ebeveyn çocuk ilişkisinin 4 5 yaş grubu çocukların duygu düzenleme becerilerini yordaması
II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, cilt.1, ss.184, (Özet Bildiri)
12. Ebeveyn çocuk ilişkisinin okul öncesi dönem çocukların psikososyal gelişilerini yordaması
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.97-98, (Özet Bildiri)
13. Meb. Hayat Boyu Öğrenme Aile Eğitimi Çalışmalarıyla İlgili 3-6 Yaş Arasında Çocuğu Olan Ebeveynlerin Görüşleri
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi( UBEK2018)., 28 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
14. Okul Öncesi Eğitiminde ŞarkılıOyunlar Yoluyla Değerler Eğitimi Nitel Örnek Bir Çalışma
I. Uluslararası TürkDünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
15. Okul Öncesi Eğitiminde Oyun veOyuncak Materyallerine İlişkin Yönetici Ve Öğretmen Görüşleri
I. Uluslararası TürkDünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
16. Montsesori Eğitim Yönteminin 4 5 Yaş Grubu Çocukların Sosyal Duygusal Gelişimine Etkisi
4.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 4 - 07 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
17. Montessori Eğitim Yöntemi nin 4 5 Yaş Grubu Çocukların Sosyal ve Duygusal Gelişimine Etkisi
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
18. Emotionregulation checklist Adaptation into Turkish and psychometric analyses for 4 5 years Paper
The Third International Symposium on Economics and SocialScience, 22 - 24 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)
19. Emotion Regulation Checklist Adaptation into Turkish and Psychometric Analyses for 4 5 Years
2015 Internation Symposium on Education and Social Science, 22 - 24 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)
20. The Relationship Emotional Regulation and Social Competence in Preschool
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-Learning, 10 - 11 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)
23. The Effects Of Montessori Education In Children s Social Emotional Development From The Aspect Of Teachers And Parents
International Education Conference in London, 7 - 11 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
24. Üniversite Öğrencilerinin Kaygı Durumu ve Sınav Kaygısı Arasındaki İlişki
The 5th International Balkan Education and Science Congress, Education in Balkans Today, 01 Ekim 2009 - 03 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)
25. Okul Öncesi Sosyal Yetkinlik ve Davranış Değerlendirme Öğretmen ve Ebeveyn Ölçeklerinin 4-5 yaş Grubu için Türkiye Uyarlaması.
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
26. Okul Öncesi Sosyal Yetkinlik ve Davranış Değerlendirme Öğretmen ve Ebeveyn Ölçeklerinin 4 5 Yaş Grubu İçin Türkiye ye Uyarlanması
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
27. Ortaöğretim Öğrencilerinde Empatik Eğilim İşbirliği Yapma Karakter Özelliği İnsani Değerler ve Bu Özellikler Arasındaki İlişkiler
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
28. Okul Öncesi Eğitim Öğretmen Adaylarının Boyun Eğici Davranışlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi.
International Science and Technology Conference, 27 - 29 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
29. Factors That Affect The Problem Solving Skill Teacher Candidates: Academic Achievement and Types of Anxiety
. International Conference Teacher Professional Development: Searching for New Pradigms, Agendas and Networks, 1 - 03 Kasım 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
1. Yaratıcı Drama ile İlişkili Kavramlar
ERKEN ÇOCUKLUK EĞITIMINDE YARATICI DRAMA, KARSAK Gülghan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-55, 2021
2. ÇOCUĞUN GELİŞİMSEL ÖZELLİKLERİ VE TEMEL GEREKSİNİMLER
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, DERELİ ESRA, Editör, LİSANS YAYINCILIK, İstanbul, ss.91-125, 2021
3. ERKEN ÇOCULUK DÖNEMİNDEKİ ÇOCUKLARIN İFADE EDİCİ DİL DÜZEYLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ1
Eğitim Bilimleri Alanında
Uluslararası Araştırmalar
VII, Mustafa ÇELİKTEN, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.19-33, 2021
4. MEB. Hayat Boyu Öğrenme Aile Eğitimi Çalışmalarıyla İlgili 12-18 Yaş Arasında Çocuğu Olan Ebeveynlerin Görüşleri.
Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim., Nevide Akpınar Dellal, Mustafa Volkan Coşkun, Editör, LAP Lambert Academic Publishing, ss.232-261, 2020
5. BEBEKLİK DÖNEMİNDE DİL GELİŞİMİ
Bebeklik Döneminde Gelişim ve Eğitim, ESRA DERELİ GÜNEŞ SALI, Editör, LİSANS YAYINCILIK, ss.221-263, 2020
7. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDEDUYGUSAL GELİŞİMİNDEĞERLENDİRİLMESİ
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Günseli YILDIRIM Güzin ÖZYILMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.89-117, 2020