Eğitim Bilgileri
2005 - 2012
2005 - 2012Bütünleşik Doktora
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye
2005 - 2008
2005 - 2008Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İktisat Bölümü, Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi Ve Kamu Yönetimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Bütünleşik Doktora
Tüketicilerin satın alma kararında içsel referans fiyat seçimini etkileyen faktörler
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İŞLETME
-Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2018 - 2024
2018 - 2024Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2012 - 2018
2012 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ
2009 - 2012
2009 - 2012Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorBölüm Kalite Komisyonu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorBirim Kalite Komisyonu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorBölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorErasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2022 - 2025
2022 - 2025Bölüm Başkan Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2017 - 2020
2017 - 2020Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ
2018 - 2019
2018 - 2019Dekan Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
2013 - 2018
2013 - 2018Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
2013 - 2018
2013 - 2018Enstitü Kurul Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
2013 - 2018
2013 - 2018Enstitü Müdür Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
2012 - 2018
2012 - 2018Bölüm Başkan Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ
Verdiği Dersler
Doktora
Fiyatlandırma Stratejileri
Uzmanlık Alan Dersi
Seminer
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
Strateji ve Pazarlama
Yüksek Lisans
Dönem Projesi
Satış Gücü Yönetimi ve Örgüt Kültürü
Uzmanlık Alan Dersi
Pazarlama Yönetimi
Seminer Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Dijital Pazarlama (İkinci Öğretim)
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar
Fiyatlandırma Yönetimi
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
Tüketici Davranışları
Seminer Pazarlama Yönetimi
Hizmet Pazarlaması (İkinci Öğretim)
Pazarlamada Nicel Araştırma
Hizmet Pazarlaması
Marka Yönetimi
Pazarlamada Örnek Olaylar
Pazarlamanın Temelleri
Üretim Yönetimi Uygulamaları (Dönem Projesi)
Pazarlama Çalışmaları (Dönem Projesi)
Tüketici Davranışları
Pazarlama Yönetimi Uygulamaları (Dönem Projesi)
Endüstriyel Pazarlama
Pazarlamanın Temelleri
Lisans
Üretim Yönetimi Araştırmaları I
Kişisel Gelişim
Pazarlama Yönetimi (İkinci Öğretim)
Pazarlama İlkeleri (İkinci Öğretim)
Pazarlama İlkeleri
Pazarlama Yönetimi
Pazarlama İlkeleri
Pazarlama Yönetimi
Üretim Yönetimi Araştırmaları II
Kişisel Gelişim (İkinci Öğretim)
Kişisel Gelişim
Üretim Yönetimi Araştırmaları II (İkinci Öğretim)
Üretim Yönetimi Araştırmaları I (İkinci Öğretim)
Kişisel Gelişim (İkinci Öğretim)
Uluslararası Ticaret ve Pazarlama
Uluslararası Ticaret ve Pazarlama (İkinci Öğretim)
Pazarlama Yönetimi (İkinci Öğretim)
Toplumsal Sorumluluk ve Vergi Bilinci (İkinci Öğretim)
Hizmet Pazarlaması
Kişisel Gelişim
Uluslararası Ticaret ve Pazarlama
Kişisel Gelişim (İkinci Öğretim)
Uluslararası Ticaret ve Pazarlama (İkinci Öğretim)
Uluslararası Pazarlama
Principles of Marketing
Toplumsal Sorumluluk ve Vergi Bilinci
Girişimcilik ve Küçük İşletmeler
Uluslararası Pazarlama (İkinci Öğretim)
Dijital Pazarlama
Dijital Pazarlama (İkinci Öğretim)
Marketing Management
Web Tasarımı
Web Tasarımı (İkinci Öğretim)
İşletmelerde Sosyal Sorumluluk ve İş Ahlakı
Müzakere Teknikleri
İşletmelerde Sosyal Sorumluluk ve İş Ahlakı (İkinci Öğretim)
Makaleler
2020
20201. Satış Elemanının Örgütsel Bağlılığının Müşteri Odaklılığı Üzerine Etkisi: Seyahat Acenteciliği Sektöründe Bir Araştırma
Tekin Y., Kimzan H. S.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.22, sa.3, ss.841-856, 2020 (TRDizin)
2017
20172. Marka Deneyimi ve Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Tatmininin Rolü
KARA G., KİMZAN H. S.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.17, sa.4, ss.73-89, 2017 (TRDizin)
2016
20163. Alışveriş Merkezinde Gerçekleştirilen Etkinliklerin Tüketici Tutumları Üzerine Etkisi: Alışveriş Merkezi Ziyaretçileri Üzerine Bir Araştırma
ÖGEL S., KİMZAN H. S.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.18, sa.4, ss.693-717, 2016 (TRDizin)
2016
20164. A Case Study of the Mediating Role of Innovation on the Relationship Between Environmental Uncertainty, Market Orientation, and Firm Performance
Uzkurt C., KİMZAN H. S., YILMAZ C.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND TECHNOLOGY MANAGEMENT
, cilt.13, sa.6, 2016 (ESCI, Scopus)
2016
20165. Görsel Ürün Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisinin İncelenmesi
MUMCU Y., KİMZAN H. S.
Eurasian BusinessEconomics Journal , cilt.1, ss.503-512, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20166. Kompulsif Satın Alma Eğilimi ve Alışveriş Sonrası Pişmanlık İlişkisinde Kontrolsüz Kredi Kartı Kullanımın Rolü AVM Müşterileri Üzerine Bir Araştırma
KORUR M. G., KİMZAN H. S.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.43-71, 2016 (TRDizin)
2016
20167. The Role of Fair Trade Trust on the Relationship of Fair Trade Knowledge, Fair Trade Adhesion, and Willingness to Pay Fair Trade Premium: The Case of Turkey
Kapusuz S., KİMZAN H. S.
TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
, cilt.9, sa.1, ss.70-89, 2016 (ESCI, TRDizin)
2013
20138. Role of innovation in the relationship between organizational culture and firm performance A study of the banking sector in Turkey
Uzkurt C., Kumar R., KİMZAN H. S., Eminoglu G.
EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION MANAGEMENT
, cilt.16, sa.1, ss.92-119, 2013 (ESCI, Scopus)
2012
20129. Tüketicilerin İçsel Referans Fiyat Tercihlerinin Farklı Ürünler Bakımından Deneysel Tasarım Yoluyla İncelenmesi
KİMZAN H. S.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.117-144, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201210. THE IMPACT OF ENVIRONMENTAL UNCERTAINTY DIMENSIONS ON ORGANISATIONAL INNOVATIVENESS: AN EMPIRICAL STUDY ON SMEs
Uzkurt C., Kumar R., KİMZAN H. S., Sert H.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION MANAGEMENT
, cilt.16, sa.2, 2012 (ESCI, Scopus)
2011
201111. Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi
UZKURT C., KİMZAN H. S.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.8, ss.71-82, 2011 (TRDizin)
2011
201112. Pazarlama Teorisi nin Felsefi Temelleri Değişim mi İlişki mi?
ERDOĞAN B. Z., TİLTAY M. A., KİMZAN H. S.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.1-27, 2011 (TRDizin)
2010
201013. Tüketiciliğin Gelişen Gücü Siyasal Tüketicilik
KİMZAN H. S., KAYA F.
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.11, sa.1, ss.277-296, 2010 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. The Effect of Earthquake Anxiety on Willingness to Pay More Rent
Kimzan H. S.
48th EBES Conference, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Temmuz 2024, ss.64, (Özet Bildiri)
2024
20242. The Effect of Consumer Innovativeness on Consumers' Price Sensitivity and Reference Prices
KİMZAN H. S.
46th EBES Conference, Roma, İtalya, 10 - 12 Ocak 2024, (Özet Bildiri)
2023
20233. The Effect of Inflation on Consumers' Choice of Reference Price
KİMZAN H. S.
45th EBES Conference, Macaristan, 11 - 13 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20234. Examining the Relationship between the Factors Influencing University Students’ Choice of RentalHousing and Price Sensitivity
Uludağ Ö., Kimzan H. S.
44th EBES Conference, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)
2020
20205. The Role of Perceived Risk in the Relationship between Consumer Trust and Mobile Banking Usage Intention
Erdoğan H., Kimzan H. S.
32nd EBES Conference, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Ağustos 2020, ss.38, (Özet Bildiri)
2020
20206. The Role of Customer Trust in the Relationship between Commercial Friendship and CustomerSatisfaction
FOLLAD M., KİMZAN H. S.
32nd EBES Conference, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Ağustos 2020, (Özet Bildiri)
2018
20187. Nomofobi ile Satın Alma Davranışı İlişkisinde Mobil Ticaretin Rolü
CAN E., KİMZAN H. S.
23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)
2016
20168. Assessment of the Eskisehir 2013 Turkish World Capital of Culture on the National Press in the Framework of City Marketing
KARAKULLUKCU B., KİMZAN H. S.
Inaugural Conference of the International Place Branding Association, 7 - 09 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
2016
20169. Görsel Ürün Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisinin İncelenmesi
MUMCU Y., KİMZAN H. S.
15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201610. The role of environmental knowledge and recycling incentives in formation of recycling attitudes
ÖGEL S., KİMZAN H. S.
International Marketing Trends Conference, 21 - 23 Ocak 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201511. Ürünün Görsel Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisi
YİĞİT M., KİMZAN H. S.
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201512. Adil Ticaret Bilgisi ile Adil Ticaret Bağlılığı İlişkisinde Adil Ticarete Duyulan Güvenin Rolü
KİMZAN H. S., KAPUSUZ S.
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201513. The Mediating Role of Customer Satisfaction in theRelationship between Brand Experience and RepurchaseIntention
KİMZAN H. S., KARA G.
10th Global Brand Conference, 27 - 29 Nisan 2015, ss.103-110, (Özet Bildiri)
2015
201514. The Effect of Visual Product Aesthetics on Consumers' Price Sensitivity
Mumcu Y., KİMZAN H. S.
4th World Conference on Business, Economics and Management (WCBEM), Ephesus, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, cilt.26, ss.528-534, (Tam Metin Bildiri)
2013
201315. Partitioned Pricing and Consumer Perception in Online Purchases
KİMZAN H. S.
Academic and Business Research Institute (AABRI) International Conference - Las Vegas 2013, 10 - 12 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
2013
201316. The Effects of Price Promotion Frames and Limited time Scarcity Messages on Consumers Purchase Intentions
KİMZAN H. S.
Academic and Business Research Institute (AABRI) International Conference - Las Vegas 2013, 10 - 12 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)
2012
201217. The Effects of Price Promotion Frames on Consumers Purchase Intentions in the Presence of Scarcity Messages
KİMZAN H. S.
13th International Conference on Econometrics, Operations Research and Statistics, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2011
201118. The Multi dimensional Nature of Internal Reference Prices
KİMZAN H. S.
13th Pricing Conference, 18 - 20 Ağustos 2011, (Özet Bildiri)
2011
201119. Online Social Network Users View of Political Consumerism A Case of Facebook
KAYA F., KİMZAN H. S.
10th International Marketing Trends Conference, 20 - 22 Ocak 2011, (Tam Metin Bildiri)
2010
201020. Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi
UZKURT C., KİMZAN H. S.
15. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Öğrencileşme
Uludağ Ö., Kimzan H. S.
Uygulamalı Sosyal Bilimlere Yeni Yaklaşımlar, Prof. Dr. Salih ÖZTÜRK,Dr. Mustafa Latif EMEK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.3-18, 2024
2023
20232. Ticari Arkadaşlık ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Rolü
Altuna B., Kimzan H. S.
Güncel Yönetim Konularında Çoklu Alan Çözümlemeleri, Doç. Dr. Serdar Vural UYGUN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.95-111, 2023
2023
20233. İçsel Pazarlamanın İş Tatmini ve İşgören Performansına Etkisi
ADIYAMAN O., KİMZAN H. S.
Farklı Bakış Açıları ile Pazarlama, Aybüke Yalçın, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.89-124, 2023
2023
20234. Marka Bağımlılığı, Fiyat Duyarlılığı ve Kompulsif Satın Alma Arasındaki İlişki: Giyim Sektörü Üzerine Bir Araştırma
POLAT S. G., KİMZAN H. S.
Disiplinler Arası Güncel Çalışmalar II, Prof. Dr. Salih ÖZTÜRK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.175-208, 2023
2022
20225. Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Parasosyal Etkileşimin Rolü
ERTUĞRUL S., KİMZAN H. S.
Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Prof. Dr. Mücahit ÇELİK, Dr. Öğr. Üyesi Kadir ÇELİK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.191-210, 2022
2021
20216. Soylulaştırma
ULUDAĞ Ö., KİMZAN H. S.
İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.75-97, 2021
2020
20207. Nomofobi ile Online Satın Alma Davranışı İlişkisinde Mobil Ticaret Kullanımının Rolü
Can E., Kimzan H. S.
Küresel ve Yerel Bağlamda Siyaset, Ticaret ve Muhasebe, Mehmet Demir,Ali Çiçek, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.221-262, 2020
2020
20208. Editör
Kimzan H. S. (Editör)
Pazarlama ve Yönetim Perspektifinden İşletmecilik Çalışmaları, Halil Semih Kimzan, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.1-2, 2020
2020
20209. Tüketicilerin Kültürel Stres ve Özsaygı Düzeylerinin Telafi Edici Tüketim Üzerindeki Etkisi
Trabelsi R., Kimzan H. S.
Pazarlama ve Yönetim Perspektifinden İşletmecilik Çalışmaları, Halil Semih Kimzan, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.153-192, 2020
2019
201910. The Impact of Environmental Uncertainty Dimensions on Organizational Innovativeness: An Empirical Study on SMEs
Uzkurt C., Kumar R., Kimzan H. S., Sert H.
Series on Technology Management (Vol.33). Managing Innovation: What Do We Know About Innovation Success Factors?, Alexander Brem,Joe Tidd and Tugrul Daim, Editör, World Scientific Publishing , Singapore, ss.221-243, 2019
2019
201911. Pricing and Price Management
Kimzan H. S.
Marketing Management, Gülfidan BARIŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.61-81, 2019
2018
201812. Marketing Mix
KİMZAN H. S.
Principles of Marketing, Prof.Dr.Sevgi Ayşe ÖZTÜRK, Editör, Anadolu University Press, ss.190-215, 2018
2017
201713. The Impact of Environmental Uncertainty Dimensions on Organizational Innovativeness: An Empirical Study on SMEs
Uzkurt C., Kumar R., Kimzan H. S., Sert H.
Series on Technology Management (Vol.28). Promoting Innovation in New Ventures and Small- and Medium-Sized Enterprises, Joe Tidd, Editör, World Scientific Publishing , Singapore, ss.151-175, 2017
2015
201514. Fiyatlandırma Kararları
YOLAL M., KALYONCUOĞLU S., ÖZKAN ÖZDEMİR P., BULUT Z. A., ÖZMEN A., ULAŞ D., et al.
Küresel Pazarlama, Prof.Dr.Rezan TATLIDİL, Editör, Nobel, ss.318-349, 2015
Desteklenen Projeler
2017 - 2019
2017 - 2019Ürün Yerleştirmenin Satınalma Niyeti üzerindeki Etkisinde Parasosyal Etkileşimin Rolü,
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KİMZAN H. S. (Yürütücü), Başyiğit S.
2017 - 2018
2017 - 2018Nomofobi ve Mobil Ticaretin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KİMZAN H. S. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015Adil Ticaret Etiketlerinin Satın Alma İstekliliğine Etkisinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
KİMZAN H. S. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2018 - 2019
2018 - 2019Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi
Baş Editör
2018 - 2018
2018 - 2018Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
2014 - 2018
2014 - 2018Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mart 2021
Mart 2021FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2021
Mart 2021EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION MANAGEMENT
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2020
Ekim 2020SAGE OPEN
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020ALANYA AKADEMİK BAKIŞ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2020
Ocak 2020EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION MANAGEMENT
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2019
Eylül 2019BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2019
Eylül 2019INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, FINANCE, AND MANAGEMENT SCIENCES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2019
Eylül 2019BUSINESS & MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2018
Ekim 2018JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT-SSCI
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2018
Ağustos 2018INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND TECHNOLOGY MANAGEMENT
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2017
Mayıs 2017ERGONOMICS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2017
Ocak 2017SMALL BUSINESS ECONOMICS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Akademik Dolaşım Faaliyetleri
2019 - 2019
2019 - 2019Erasmus Programı
Ders Verme
Vysoká skola podnikání a práva, Çek Cumhuriyeti
2019 - 2019
2019 - 2019Erasmus Programı
Ders Verme
Vives University of Applied Sciences, Belçika
2018 - 2018
2018 - 2018Erasmus Programı
Ders Verme
Vysoká skola podnikání a práva, Çek Cumhuriyeti
Ödüller
Ocak 2014
Ocak 2014Eskişehir Osmangazi Üniversitesi 2013 yılı Uluslararası Makale Atıf İkincilik Ödülü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Davetli Konuşmalar
Mayıs 2017
Mayıs 2017Muhasebe Mesleğinde Hizmet Pazarlaması
Seminer
Eskişehir Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası-Türkiye
Burslar
2006 - 2012
2006 - 2012Yurtiçi Doktora Bursu
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 202
h-indeksi (WOS): 4
Jüri Üyelikleri
Haziran-2025
Haziran 2025Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Anadolu Üniversitesi
Mayıs-2025
Mayıs 2025Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi - Üniversitelerarası Kurul Başkanlığı
Temmuz-2024
Temmuz 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Anadolu Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Tez Savunma (Doktora)
- Anadolu Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Doktora Yeterlik Sınavı
- Anadolu Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Tez Savunma (Doktora)
- Anadolu Üniversitesi
Temmuz-2023
Temmuz 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Anadolu Üniversitesi
Temmuz-2023
Temmuz 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Anadolu Üniversitesi
Haziran-2023
Haziran 2023Tez Savunma (Doktora)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Anadolu Üniversitesi
Temmuz-2022
Temmuz 2022Tez Savunma (Doktora)
- Anadolu Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Ağustos-2020
Ağustos 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Temmuz-2020
Temmuz 2020Tez Savunma (Doktora)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Ocak-2020
Ocak 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Anadolu Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Anadolu Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Anadolu Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Anadolu Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Anadolu Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Anadolu Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Doktora Yeterlik Sınavı
- Anadolu Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Doktora Yeterlik Sınavı
- Anadolu Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Doktora Yeterlik Sınavı
- Anadolu Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Doktora Yeterlik Sınavı
- Anadolu Üniversitesi
Aralık-2018
Aralık 2018Tez Savunma (Doktora)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Ocak-2018
Ocak 2018Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Anadolu Üniversitesi
Ocak-2018
Ocak 2018Doktora Yeterlik Sınavı
- Anadolu Üniversitesi
Kasım-2017
Kasım 2017Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Kasım-2017
Kasım 2017Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Ekim-2017
Ekim 2017Tez Savunma (Doktora)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Temmuz-2017
Temmuz 2017Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Afyon Kocatepe Üniversitesi
Haziran-2017
Haziran 2017Tez Savunma (Doktora)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Haziran-2017
Haziran 2017Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Mayıs-2017
Mayıs 2017Doktora Yeterlik Sınavı
- Anadolu Üniversitesi
Mayıs-2017
Mayıs 2017Doktora Yeterlik Sınavı
- Anadolu Üniversitesi
Temmuz-2016
Temmuz 2016Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Anadolu Üniversitesi
Aralık-2015
Aralık 2015Tez Savunma (Doktora)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Eylül-2014
Eylül 2014Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Ocak-2014
Ocak 2014Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Ağustos-2013
Ağustos 2013Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Mart-2013
Mart 2013Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Ekim-2012
Ekim 2012Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Ekim-2012
Ekim 2012