Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Uncovering Teachers\u2019 Implicit Leadership Theories for School Administrators: A Qualitative Inquiry
Responsible Education, Learning and Teaching in Emerging Economies
, cilt.3, sa.2, ss.71-80, 2021 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Öz yeterlilik Düzeylerinin kademik Başarı Ve Bazı Değişkinler Açısından İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.23, ss.371-388, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL MATERYAL TASARIMI YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
13. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, ss.89-95, (Tam Metin Bildiri)
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Seeking Quality in Education Government Incentives to Private Schools in Turkey
International Conference on Emerging Trends In Multidisciplinary Research (ETMR-2015), Istanbul-Turkey, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
Implicit Leadership Theories of Teachers on Principals Leadership Behaviors
EJER, 8 - 10 Haziran 2015, ss.899-902, (Özet Bildiri)
Android Tabanlı Bir Yapılandırılmış Grid Uygulamasının Ürüne Dayalı Program Değerlendirme Yaklaşımına Göre Değerlendirilmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.81
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.75
Kitaplar
Okul Dışı Öğrenme
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doç. Dr. Hale Sucuoğlu, Dr. Öğr. Üy. Meltem Gökdağ Baltaoğlu, Editör, Lisans yayıncılık, İstanbul, ss.219-230, 2022
Testler
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.563-585, 2021
Kişisel Sosyal ve Ahlaki Gelişim
Eğitim Psikolojisi, Doç.Dr. Asım Arı, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.123-144, 2017
Eğitim Program Liderliği
nobel, Ankara, 2016
Yaz Kur an KursuÖğreticileri Hizmet İçi Eğitim Programı
Eğitim Kitabevi, Konya, 2016
Montessori Eğitim Modeli
Alternatif Öğrenme Öğretme Yaklaşım ve Yöntemleri, Asım ARI, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.213-234, 2015
Jenaplan Eğitim Yaklaşımı
Alternatif Öğrenme Öğretme Yaklaşım ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.285-298, 2015
İç İçeleştirilmiş Öğretim (Sheltered Instruction)
Alternatif Öğrenme Öğretme Yaklaşım ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.257-267, 2015