Yayınlar & Eserler

Makaleler 57
Tümü (57)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (5)
Scopus (8)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (30)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 48

1. The effect of teaching methods on student achievement in geography teaching.

2nd International Congress on Geographical Education, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.402-405, (Özet Bildiri)

2. Bağlam Temelli Öğrenme Ortamı Algısı Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.349-350, (Özet Bildiri)

4. Avrupa Birliği Eğitim Politikalarına Göre Fen Eğitimi ve Türkiye’xxye Yansımaları

III. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.51, (Özet Bildiri)

5. Öğretmen adaylarının iletişim becerileri ile öğretme motivasyonu arasındaki ilişkinin incelenmesi

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

6. 2018 İlköğretim Programları Perspektifinden Değerlerimiz

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

7. Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerinin öğretim elemanlarının görüşlerine göre incelenmesi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. Eğitim programları aracılığıyla dijital yeterliklerin kazandırılması: Dijital Yeterlikler Çerçevesi örneği.

International Symposium on Multidisciplinary Academic Studies, Berlin, Almanya, 28 Temmuz - 01 Ağustos 2018, (Tam Metin Bildiri)

9. E-Learning readiness of university students and effect on academic achievement.

25th International Conference on Learning, Atina, Yunanistan, 21 - 23 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

10. Tutumun Öz-Yeterliğe Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

II. International Social Sciences and Humanities, Berlin, Almanya, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.49, (Özet Bildiri)

11. INTEGRATED OR SEPARATED? COMPARING TWO WAYS OF EXPLICIT STRATEGIES-BASED LISTENING INSTRUCTION

27. INTERNATIONAL CONFERENCE on EDUCATIONAL SCIENCES, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

12. Ortaokul İngilizce dersi öğretim programının uygulanmasında öğretmenlerin karşılaştıkları problemler

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

13. Türk kültürünün aktarım aracı olarak Pepee çizgi filminin incelenmesi.

1st International Conference on Basic Education, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

14. Teknolojisiz eğitim mümkün mü?: Waldorf Okulları örneği.

International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.89-90, (Özet Bildiri)

15. 2017 İlkokul ve ortaokul İngilizce dersi öğretim programının incelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

16. Improving Reading Comprehension Level and Strategy Use Through Strategies- Based Reading Instruction

6th World Congress on Educational and Instructional Studies, 26 - 28 Ekim 2017, ss.44, (Özet Bildiri)

17. Temel eğitim web sayfalarının incelenmesi: Türkiye ve İngiltere örnekleri.

5th International Conference on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.444-445, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Eğitim programlarının uygulanması ile ilgili ulusal ve uluslararası tezlerin tematik ve metadolojik analizi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

19. A thematic and methodological evaluation of context-based learning approach.

International Science and Tecnology Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.140, (Özet Bildiri)

20. Factors that affect the interactive whiteboard usage of teachers and its effect on performance

13th Annual BESA Conference, Liverpool, Birleşik Krallık, 29 - 30 Haziran 2017, ss.30-31, (Özet Bildiri)

21. Üstün yetenekli/zekâlı öğrencilerin eğitiminde teknolojinin yeri.

International Talented And Gifted Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2017, ss.95-96, (Özet Bildiri)

22. Reasons for undesirable student behaviors

16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.340-341, (Özet Bildiri)

23. Evaluation of teaching technologies and material design course in terms of contribution to technology ıntegration.

16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.120-121, (Özet Bildiri)

24. The role of teacher training programs for technology integration

26th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

25. The relationship between academic self-efficacy and teaching self-efficacy of teacher candidates

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.563-564, (Özet Bildiri)

26. An integrated view to technology integration in education

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.344-354, (Özet Bildiri)

27. Transition framework for teachers’ use of the interactive whiteboard: A scale development study

12th European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, ss.140-141, (Özet Bildiri)

28. A scale development study for evaluating teacher performance.

12th European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, ss.141-142, (Özet Bildiri)

29. Teknoloji destekli eğitim ortamlarında iletişim Bir sınıf etkileşim analizi çalışması

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

31. Şeref sözleşmesinin öğrencilerin akademik usulsüzlük davranışlarına etkisi

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

35. Öğretim ilke ve yöntemleri ders programının değerlendirilmesi

15th International Primary Education Symposium, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

37. Values Education in Social Media

The Third İnternational Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

41. Kadınların internet kullanım durumları

1. Kadın Araştırmaları Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mart 2012, (Özet Bildiri)

42. Cooperation between non-governmental organizations and university in sustainable development

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2481-2486, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

43. Öğretmen adaylarının fen öğretimi öz-yeterlik inançları ile sosyalöz-yeterlikleri arasındaki ilişki

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.420-426, (Tam Metin Bildiri)

44. Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançları İle Sosyal Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişki

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.420-426, (Özet Bildiri)

45. Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Öğrenme Biçimlerin Tercih Etmelerindeki Etkisi

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 6 - 09 Eylül 2004, ss.266-268, (Özet Bildiri)

46. Malatya öğretmen adaylarının düşünme stillerinin öğrenme biçimlerini tercih etmelerindeki etkisi

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 6 - 09 Ocak 2004, (Özet Bildiri)

47. Okul Yöneticisi Yeterliklerine Dayalı Eğitim Programı Önerisi Hizmet Öncesi Hizmetiçi Eğitim

21. Yüzyıl Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2002, ss.145-161, (Tam Metin Bildiri)

48. İlköğretimdeki Sosyal Becerilerin Gerçekleşme Düzeyi

IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, ss.277-290, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Değerler Eğitimi

Fen Öğretim Programları, Şengül S. ANAGÜN, Editör, ANI YAYINCILIK, ss.155-185, 2020

2. Okulda ve Eğitimde Etik Dışı Davranışlar, Etik İkilemler, Sorunlar ve Çözüm Yolları

Eğitimde Ahlak ve Etik, Behçet ORALl, Ahmet ÇOBAN, Mehmet BARS, Editör, Pegem, ss.212-222, 2019

3. Bazı Siyasi ve Ekonomik İdeolojiler Açısından Eğitim

Eğitim Felsefesi, Mustafa ERGÜN, Ahmet ÇOBAN, Editör, Pegem, ss.326-342, 2019

4. Öğretmen Yetiştirme Sistemi ve Teknoloji Entegrasyonu

Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), Mustafa Ergün, Behçet Oral, Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.441-463, 2018

7. Proje tabanlı öğrenme

Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Behçet Oral, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.527-539, 2011
Metrikler

Yayın

116

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

34

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

76

Proje

6

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları