Articles
57
All (57)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (5)
Scopus (8)
TRDizin (24)
Other Publications (30)
3. TIP EĞİTİMCİLERİNİN TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, vol.21, no.83, pp.1017-1032, 2022 (TRDizin)
7. A Postmodern Orientation in Career Counselling: Career Adaptability
Osmangazi Journal of Educational Research
, vol.7, no.2, pp.105-121, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
8. Sınıf İçinde Gösterilen İstenmeyen Davranışlar ve Nedenleri
ELEKTRONİK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ (EJEDUS)
, vol.9, pp.207-219, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
11. Entegre Program Modeline Göre Tasarlanan Bir Dersin Değerlendirilmesi
Electronic Journal of Educational Sciences
, vol.8, no.15, pp.57-75, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
13. Entegre Program Modeline Göre Tasarlanan Bir Dersin Uygulanabilirlik ve Etkililik Yönünden Değerlendirilmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
, vol.4, no.1, pp.14-41, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
16. Üstün Yetenekli/Zekalı Öğrencilerin Eğitiminde Teknolojinin Yeri
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.7, no.13, pp.45-57, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
17. TEKNOLOJİ KABUL MODELİ ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL TEKNOLOJİLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Asya Öğretim Dergisi
, vol.5, no.2, pp.1-18, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
18. IMPROVING READING COMPREHENSION LEVEL AND STRATEGY USE THROUGH STRATEGIES-BASED READING INSTRUCTION
JOURNAL OF EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES IN THE WORLD
, vol.7, no.4, pp.1-11, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
19. Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarimi Dersinin Teknoloji Entegrasyonuna Katkisi Açisindan Değerlendirilmesi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
, vol.5, no.2, pp.29-41, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
20. İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN OKULDAKİ ŞİDDET ÜZERİNE GÖRÜŞLERİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.11, no.40, pp.89-108, 2017 (TRDizin)
21. Comparison of Turkey and United States in terms of teacher performance indicators
Journal of Pedagogical Research
, vol.1, no.1, pp.64-76, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
22. Teknoloji destekli eğitim ortamlarında iletişim Bir sınıf etkileşim analizi çalışması
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.2, pp.192-199, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
23. Karşılaştırmalı Eğitim Programları Araştırma Eğilimlerinin Belirlenmesi Bir içerik Analizi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, vol.5, no.1, pp.446-468, 2016 (TRDizin)
26. Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Eskişehir Osmangazi ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi
, vol.16, no.1, pp.135-152, 2015 (TRDizin)
27. Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin ÖğretmenGörüşlerinin Değerlendirilmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.16, no.1, pp.135-152, 2015 (TRDizin)
29. Yazılı Basına Yansımaları ile Okulda Şiddet Olaylarının İncelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, vol.1, no.7, pp.44-59, 2014 (TRDizin)
32. İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin okuldaki şiddet üzerine görüşleri
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.40, no.11, pp.89-108, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
33. Meanings imposed by teacher candidates on basic values
Practice and Theory in Systems of Education
, vol.2, no.7, pp.165-174, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
34. İlköğretim okul yöneticilerinin şiddet türlerine yönelik görüşleri ve şiddetle başa çıkma yöntemleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi [Educational Administration-Theory and Practice],
, vol.1, no.18, pp.37-64, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
35. Yönetici öğretmen öğrenci ve veli gözünde öğretmenin sahip olması gereken değerler
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, vol.1, no.2, pp.25-38, 2012 (ESCI, Scopus, TRDizin)
36. Teachers evaluation of student centered learning environments
Education
, vol.1, no.133, pp.49-66, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
37. Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.7, no.1, pp.3-25, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
38. Yaşam Boyu Öğrenmenin Gereği Olarak Bilgi ve İletişim Teknolojileri
E-Journal of New World Sciences Academy
, vol.1, no.6, pp.1023-1038, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
39. The Examination of the Proffessional Anxiety Levels of Teacher Candidates
Eğitimde Kuram ve Uygulama Journal of Theory and Practice in Education
, vol.1, no.7, pp.3-25, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
40. Patterns and Forms of Violent Behaviors Encountered Among Pupils in Turkish Public Schools
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi
, vol.1, no.1, pp.53-74, 2010 (TRDizin)
41. İlköğretim Öğretmenlerinin Eğitim Öğretimle İlgili Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.29, pp.131-152, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
42. Cooperation Between Non govermental Organizations and University in Sustainable Development
Procedia Social and Behavioral Sciences
, no.2, pp.2481-2486, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
44. The Emphasis of Female Education for Developing Countries
The International Journal of Learning
, vol.16, no.10, pp.329-342, 2009 (Scopus)
45. İlköğretim Öğrencilerinin Empati Becerisine Sahip Olma Düzeyleri
Çağdaş Eğitim Dergisi
, vol.370, no.34, pp.15-21, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
46. PREFERENCES ON INTERNET BASED LEARNING ENVIRONMENTS IN STUDENT-CENTERED EDUCATION
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, vol.9, no.4, pp.154-174, 2008 (ESCI, Scopus, TRDizin)
47. Preferences on Internet Based Learning Environments ın Student Centered Education
Turkish Online Journal of Distance Education (TOJDE)
, vol.9, no.4, pp.154-174, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
48. İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitime İlişkin Görüşleri Perceptions of Primary School Teachers about in Service Training
Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, no.19, pp.185-201, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
50. Öğretmen Adaylarının Sosyal Özyeterlik Algılarının Belirlenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.8, no.1, pp.1-18, 2007 (TRDizin)
51. Ortaöğretim kurumlarının etkili okulözelliklerine sahip olma düzeyleri
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi
, no.16, pp.120-136, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
52. Critical Thinking Dispositions of the Turkish Teacher Candidates
TOJET – The Turkish Online Journal of Educational Technology
, vol.5, no.4, pp.22-36, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
54. Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Öğrenme Biçimlerini Tercih Etmelerindeki Etkisi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, vol.234, no.30, pp.22-32, 2005 (TRDizin)
55. Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Belirlenmesi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.2, no.5, pp.87-106, 2004 (TRDizin)
56. Okul Yöneticilerinin İletişim Becerilerine İlişkin Öğretmen Algı ve Beklentileri
Milli Eğitim Dergisi
, no.157, pp.226-237, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
57. Öğretmen Lisesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelimleri
Eğitim Yönetimi Dergisi
, vol.2, no.3, pp.162-173, 1997 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
48
1. The effect of teaching methods on student achievement in geography teaching.
2nd International Congress on Geographical Education, Eskişehir, Turkey, 3 - 05 October 2019, pp.402-405, (Summary Text)
4. Avrupa Birliği Eğitim Politikalarına Göre Fen Eğitimi ve Türkiye’xxye Yansımaları
III. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Germany, 2 - 05 May 2019, pp.51, (Summary Text)
6. 2018 İlköğretim Programları Perspektifinden Değerlerimiz
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Turkey, 11 - 13 October 2018, (Full Text)
7. Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerinin öğretim elemanlarının görüşlerine göre incelenmesi
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Turkey, 11 - 13 October 2018, (Full Text)
8. Eğitim programları aracılığıyla dijital yeterliklerin kazandırılması: Dijital Yeterlikler Çerçevesi örneği.
International Symposium on Multidisciplinary Academic Studies, Berlin, Germany, 28 July - 01 August 2018, (Full Text)
9. E-Learning readiness of university students and effect on academic achievement.
25th International Conference on Learning, Atina, Greece, 21 - 23 June 2018, (Summary Text)
10. Tutumun Öz-Yeterliğe Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
II. International Social Sciences and Humanities, Berlin, Germany, 17 - 20 May 2018, pp.49, (Summary Text)
12. Ortaokul İngilizce dersi öğretim programının uygulanmasında öğretmenlerin karşılaştıkları problemler
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, (Summary Text)
13. Türk kültürünün aktarım aracı olarak Pepee çizgi filminin incelenmesi.
1st International Conference on Basic Education, Bursa, Turkey, 29 - 31 March 2018, (Summary Text)
14. Teknolojisiz eğitim mümkün mü?: Waldorf Okulları örneği.
International Congress on Science and Education, Afyon, Turkey, 23 - 25 March 2018, pp.89-90, (Summary Text)
15. 2017 İlkokul ve ortaokul İngilizce dersi öğretim programının incelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 October 2017, (Summary Text)
16. Improving Reading Comprehension Level and Strategy Use Through Strategies- Based Reading Instruction
6th World Congress on Educational and Instructional Studies, 26 - 28 October 2017, pp.44, (Summary Text)
17. Temel eğitim web sayfalarının incelenmesi: Türkiye ve İngiltere örnekleri.
5th International Conference on Curriculum and Instruction, Muğla, Turkey, 26 - 28 October 2017, pp.444-445, (Summary Text)
18. Eğitim programlarının uygulanması ile ilgili ulusal ve uluslararası tezlerin tematik ve metadolojik analizi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, 26 - 28 October 2017, (Summary Text)
20. Factors that affect the interactive whiteboard usage of teachers and its effect on performance
13th Annual BESA Conference, Liverpool, United Kingdom, 29 - 30 June 2017, pp.30-31, (Summary Text)
21. Üstün yetenekli/zekâlı öğrencilerin eğitiminde teknolojinin yeri.
International Talented And Gifted Conference, Ankara, Turkey, 4 - 06 June 2017, pp.95-96, (Summary Text)
22. Reasons for undesirable student behaviors
16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017, pp.340-341, (Summary Text)
24. The role of teacher training programs for technology integration
26th International Conference on Educational Sciences, Turkey, 20 - 23 April 2017, (Summary Text)
27. Transition framework for teachers’ use of the interactive whiteboard: A scale development study
12th European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, Italy, 25 - 28 January 2017, pp.140-141, (Summary Text)
28. A scale development study for evaluating teacher performance.
12th European Conference on Social and Behavioral Sciences, Catania, Italy, 25 - 28 January 2017, pp.141-142, (Summary Text)
29. Teknoloji destekli eğitim ortamlarında iletişim Bir sınıf etkileşim analizi çalışması
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, 27 - 29 October 2016, (Summary Text)
30. Öğretmen performans göstergeleri açısından Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri nin karşılaştırılması
4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 October 2016, (Summary Text)
31. Şeref sözleşmesinin öğrencilerin akademik usulsüzlük davranışlarına etkisi
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 May - 03 June 2016, (Summary Text)
32. Yeniliklerin yayılması teorisi bağlamında öğretmen adaylarının bulut teknolojisi kullanımlarını etkileyen faktörler
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER, 30 May - 02 June 2016, (Summary Text)
33. Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Yordayıcısı Olarak Bilgi Okuryazarlığı Öz Yeterlik Algısı
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER, 30 May - 02 June 2016, (Summary Text)
34. Teknoloji kabul modeli çerçevesinde öğretmen adaylarının mobil teknolojilere yönelik görüşlerinin incelenmesi
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER, 30 May - 02 June 2016, (Summary Text)
35. Öğretim ilke ve yöntemleri ders programının değerlendirilmesi
15th International Primary Education Symposium, 11 - 14 May 2016, (Summary Text)
36. Öğretmen adaylarının öğretmenlik meslek bilgisi derslerinin önemi ve bu derslerin mesleki yeterliklerine etkisine ilişkin görüşleri
15th International Primary Education Symposium, 11 - 14 May 2016, (Summary Text)
37. Values Education in Social Media
The Third İnternational Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, 22 - 24 October 2015, (Summary Text)
38. The examination of pre service English teachers attitudes and self efficacy levels on computer assisted instruction
International Conference on ICT in Language Teaching, 4 - 05 June 2015, (Summary Text)
39. Karşılaştırmalı Eğitim Programları Araştırma Eğilimlerinin Belirlenmesi Bir içerik Analizi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 16 - 18 April 2015, (Summary Text)
40. Evaluation of Activities Related to Beatufy Maintenanca and Repaiır of School and Its Envireonment within the Scope of Community Service Implementations
13th International Academic Conference, 15 - 18 September 2014, (Summary Text)
41. Kadınların internet kullanım durumları
1. Kadın Araştırmaları Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 6 - 08 March 2012, (Summary Text)
43. Öğretmen adaylarının fen öğretimi öz-yeterlik inançları ile sosyalöz-yeterlikleri arasındaki ilişki
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Turkey, 28 - 30 September 2005, pp.420-426, (Full Text)
44. Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançları İle Sosyal Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişki
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Turkey, 28 - 30 September 2005, pp.420-426, (Summary Text)
45. Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Öğrenme Biçimlerin Tercih Etmelerindeki Etkisi
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Turkey, 6 - 09 September 2004, pp.266-268, (Summary Text)
46. Malatya öğretmen adaylarının düşünme stillerinin öğrenme biçimlerini tercih etmelerindeki etkisi
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Turkey, 6 - 09 January 2004, (Summary Text)
47. Okul Yöneticisi Yeterliklerine Dayalı Eğitim Programı Önerisi Hizmet Öncesi Hizmetiçi Eğitim
21. Yüzyıl Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesi Sempozyumu, Turkey, 16 - 17 May 2002, pp.145-161, (Full Text)
48. İlköğretimdeki Sosyal Becerilerin Gerçekleşme Düzeyi
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 27 - 30 September 2000, pp.277-290, (Summary Text)
Books
7
2. Okulda ve Eğitimde Etik Dışı Davranışlar, Etik İkilemler, Sorunlar ve Çözüm Yolları
in: Eğitimde Ahlak ve Etik, Behçet ORALl, Ahmet ÇOBAN, Mehmet BARS, Editor, Pegem, pp.212-222, 2019
3. Bazı Siyasi ve Ekonomik İdeolojiler Açısından Eğitim
in: Eğitim Felsefesi, Mustafa ERGÜN, Ahmet ÇOBAN, Editor, Pegem, pp.326-342, 2019
4. Öğretmen Yetiştirme Sistemi ve Teknoloji Entegrasyonu
in: Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), Mustafa Ergün, Behçet Oral, Taha Yazar, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.441-463, 2018
5. Aile İçi Uyumlu Etkileşim
Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2015
6. Ortaokul Toplum Hizmeti Dersi Etkinlik Örnekleri
Eğitim Kitapevi, Konya, 2014
7. Proje tabanlı öğrenme
in: Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Behçet Oral, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.527-539, 2011