Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (2)
Scopus (12)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. The analysis of teachers needs for in service training within the context of technology integration by FATIH project

International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2. Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması

XVIII. Uluslararası AMSE-AMCE-WAER Kongresi - Günümüz Eğitimini Yarınlara Hazırlamak, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.132, (Özet Bildiri)

3. Öğretmen adaylarının problem çözme yeterliklerinin yordayıcısı olarak bilişüstü farkındalık becerileri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

5. Türkiye de Yükseköğretim ve Öğretmen Yetiştirme Alanlarında Akreditasyon Çalışmaları

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.443, (Özet Bildiri)

6. Adaptation of the Servant Leadership Scale into Turkish and Determination of Teacher candidates Servant Leadership

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.70-71, (Özet Bildiri)

7. The effect of attitude on academic success a meta analysis study

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

8. The examination of curriculum and instruction congresses in terms of several variables and their effect on field

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

9. Türk Dünyası'nda Somut Olmayan Kültürel Mirasın Matematik Öğretiminde Kullanılması

I.ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI ÇOCUK OYUN VE OYUNCAKLARI KURULTAYI, Eskişehir, Türkiye, 14 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

10. Türk dünyasında çocuk oyuncakları Bir saha çalışması

1.Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, ss.94, (Özet Bildiri)

11. İlköğretim Okulu Müdürlerinin Hesap Verebilirliğe İlişkin Algıları

20.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

12. Okuma Alışkanlığı Göstergelerine Göre İlköğretim Öğrencilerinin Durumları

Ulusal Türkçe Öğretimi Kongresi, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2008, ss.282-289, (Tam Metin Bildiri)

13. To compare student centred education and teacher centred education in primary science and technology lesson in terms of learning environments

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1805-1809, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

14. Yapılandırmacı öğrenme ortamı ölçeği geçerlik güvenilirlik çalışması

6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, cilt.1, ss.493-498, (Tam Metin Bildiri)

15. Yapılandırmacı öğrenme ortamlarının düzenlenmesinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri

6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, cilt.1, ss.479-484, (Tam Metin Bildiri)

16. Öğretmen adaylarının hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri Eskişehir ili örneği

Eğitimde Yansımalar: VIII. Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, cilt.1, ss.394-405, (Tam Metin Bildiri)

17. Öğretmen adaylarının ilköğretim hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri

Eğitimde Yansımalar VIII: Yeni ilköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.394-405, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Devlet ve Eğitim

Eğitim Yönetimi: Teori-Araştırma-Uygulama, TURAN SELAHATTİN, Editör, ASOS YAYINLARI, Elazığ, ss.391-422, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu

Etkili Öğretim Yöntemleri, Bahaddin Acat, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.204-222, 2014
Metrikler

Yayın

44

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

39

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

94

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

48

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

131

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları