SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bütüncül Öğrenme Eğilimleri Ölçeğini Geliştirme Çalışması
Asya öğretim Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.1-20, 2022 (Hakemli Dergi)
İngiltere deki Türk Öğrencilerin Kültürleşme Tercihleri ve Bu Tercihlerin Okula Aidiyet Duygusuyla İlişkisi
Sosyoloji Dergisi
, cilt.3, sa.30, ss.195-225, 2015 (ESCI)
Okulöncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin KararVerme Stratejileri ile Sınav Kaygıları Arasındaki İlişki
Eskişehir Osmangazi ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.77-87, 2011 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Eğitim Öğretmenliği Bölümü ÖğrencilerininMotivasyon Kaynakları ve Sorunları
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler EnstitüsüDergisi,
, cilt.24, ss.173-187, 2010 (Hakemli Dergi)
Effectiveness of concept maps in vocabulary instruction
Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.0, sa.33, ss.1-16, 2008 (Scopus)
The necessity and applicability levels of the courses thatare offered in the departments of computer education andinstructional technologies
Turkish Online Journal Of Educational Technology
, cilt.3, sa.12, ss.120-128, 2007 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Düzeyleri
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.12, ss.125-139, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The analysis of teachers needs for in service training within the context of technology integration by FATIH project
International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016
Öğretmen adaylarının problem çözme yeterliklerinin yordayıcısı olarak bilişüstü farkındalık becerileri
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
The effect of attitude on academic success a meta analysis study
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
The examination of curriculum and instruction congresses in terms of several variables and their effect on field
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
Türk dünyasında çocuk oyuncakları Bir saha çalışması
1.Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, ss.94
Okuma Alışkanlığı Göstergelerine Göre İlköğretim Öğrencilerinin Durumları
Ulusal Türkçe Öğretimi Kongresi, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2008, ss.282-289
Yapılandırmacı öğrenme ortamlarının düzenlenmesinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, cilt.1, ss.479-484
Yapılandırmacı öğrenme ortamı ölçeği geçerlik güvenilirlik çalışması
6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, cilt.1, ss.493-498
Öğretmen adaylarının hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri Eskişehir ili örneği
Eğitimde Yansımalar: VIII. Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, cilt.1, ss.394-405
Öğretmen adaylarının ilköğretim hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri
Eğitimde Yansımalar VIII: Yeni ilköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.394-405
Kitap & Kitap Bölümleri
Aile İçi Uyumlu Etkileşim
Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2015
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
Etkili Öğretim Yöntemleri, Bahaddin Acat, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.204-222, 2014