Makaleler
34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (5)
Scopus (10)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (10)
13. Kişisel Motivasyon Faktörlerinin Olumsuz Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Yapma Niyeti Üzerindeki Etkisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1224-1246, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Sebepli Eylem Teorisi Bağlamında, Kişilik Özelliklerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.77-94, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Katılım Düzeyi Seçenek Sayısının İncelenmesi: Optimal KatılımDüzeyi Seçenek Sayısına İlişkin Bir Çıkarım
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.464-484, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satınalma Niyeti Üzerindeki Rolü
Business Management Studies: An International Journal
, cilt.5, sa.1, ss.95-114, 2017 (Hakemli Dergi)
17. Akış Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir Model Önerisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.71-100, 2016 (Hakemli Dergi)
21. The Need For A Different Perspective To Understand The Brand Loyalty Symbolic Interactionism
International Journal of Economics, Commerce and Management
, cilt.2, sa.10, ss.1-11, 2014 (Hakemli Dergi)
22. The Perception of Institutionalisation of Ethics and Quality of Work Life The Perspective of Turkish Managers
Social Business
, cilt.4, sa.2, ss.169-180, 2014 (Hakemli Dergi)
24. The Perception of Institutionalization of Ethics and Quality of Work Life The Perspective of Turkish Managers
Social Business
, cilt.0, sa.0, 2014 (Hakemli Dergi)
25. Taraftarların Takımlarla Özdeşleşme Düzeylerinin Takımların Lisanslı Ürünlerine Yönelik Kalite Algısı ve Satın Alma Niyetine Etkisi
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.14, sa.1, ss.73-81, 2014 (Hakemli Dergi)
26. Marka Farkındalığı Marka İmajı Markadan Etkilenme Ve Markaya Güvenin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin İncelenmesi Turkcell Örneği
Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.147-161, 2014 (Hakemli Dergi)
27. Marka farkındalığı, marka imajı, markadan etkilenme ve markaya güvenin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin incelenmesi: Turkcell örneği
Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.147-161, 2014 (Hakemli Dergi)
28. Investigation of Brand Name Country of Origin Preference in Four Different Product Groups with Respect to Conspicuous Consumption Tendency
International Review of Management and Marketing
, cilt.3, sa.4, ss.190-203, 2013 (Hakemli Dergi)
29. The Effect of Brand Image and Religious Orientation on the Attitudestowards Religious Brand Names A Study on Youth Consumers
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.37-46, 2013 (Hakemli Dergi)
30. İnternet Ortamında Markaya Güvenin Online Markaların İmajı Üzerindeki Rolü
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.5-20, 2013 (Hakemli Dergi)
31. The Effect of Brand Image and Religious Orientation on The Attitudes Towards Religious Brand Names
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.37-46, 2013 (Hakemli Dergi)
33. Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın Alma Üzerindeki Etkisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.1-20, 2013 (Hakemli Dergi)
34. An Exploratory Investigation of Perceived Time Pressure and Brand Switching Due To Promotion for Different Products
European Journal of Social Sciences
, cilt.37, sa.1, ss.58-68, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
2. Luxury consumption tendency: Scale development and validation
American Marketing Association (AMA), 5 - 07 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
3. Meselenin Özünü Mü Yoksa Detaylarını Mı Zihinsel Olarak Algılamak Daha Kolay?: Fenomenlerin Soyutluğu ve KurgulamaSeviyesi Doğrultusunda Zihinsel İşyükünün EEG ile İncelenmesi
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.331-356, (Tam Metin Bildiri)
4. Meselenin Özünü Mü Yoksa Detaylarını Mı Zihinsel Olarak İşlemek Daha Kolay?: Fenomenlerin Soyutluğu ve Kurgulama Seviyesi Doğrultusunda Zihinsel İş Yükünün EEG ile İncelenmesi
23.Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)
5. A new approach to flow experience
Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 25 - 26 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
6. Elektroensefalografi (EEG) Olaya İlişkin Potansiyeller ile Tüketici Tercihlerinin ve Satın Alma Fiyatının Tahminlenmesi
22. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
7. Brand Trust In Unit And Number Effect Dichotomy
INTERNATIONAL SCIENTIFIC BUSINESS CONFERENCE – LIMEN 2016 Leadership and Management: Integrated Politics of Research and Innovations, 15 - 16 Aralık 2016, (Tam Metin Bildiri)
8. Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
9. Luxury Consumption Tendency:Conceptualization, Scale Development,and Validation
2016 Summer American Marketing Association Conference, 5 - 07 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
10. Katılım Düzeyi Seçenek Sayısının Veri Karakteristiği ve Veri Kalitesi Kapsamında İncelenmesi: Optimal Katılım Düzeyi Seçenek Sayısına İlişkin Bir Çıkarım
Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 20 Haziran 2014 - 24 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
11. Bir dizi marka değeri bileşeninin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin sosyal medya üzerinden incelenmesi
11th International Conference on Knowledge, Economy and Management, 27 - 30 Kasım 2013, ss.663-675, (Tam Metin Bildiri)
12. Bir Dizi Marka Değeri Bileşeninin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin Sosyal Medya Üzerinden İncelenmesi
11th International Conference On Knowledge, Economy Management, 27 - 30 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
13. Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın alma Üzerindeki Etkisi
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.507-515, (Tam Metin Bildiri)
14. The Effect of Brand Image and Religious Orientation on the Attitudes Towards Religious Brand Name
42nd European Marketing Academy Conference, 4 - 07 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
15. The Effect of Brand Image and Religious Orientation on the Attitudes towards Religious Brand Names
42nd EMAC Confrence, Türkiye, 4 - 07 Haziran 2013
16. The Perception of Institutionalization of Ethics and Quality of Work Life
Social Business@Anadolu International Conference, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2013, ss.71-75, (Tam Metin Bildiri)
17. Taraftarların Özdeşleşme Düzeylerinin Takımlarının Lisanslı Ürünlerine Yönelik Kalite Algısına ve Satın Alma Niyetine Etkisi
12. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2013, ss.658-663, (Tam Metin Bildiri)
18. Sebepli Eylem Teorisi Bağlamında Kişilik Özelliklerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü
17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
2. Deniz Lojistik ve Taşımacılık Hukuku
Adalet Yayınevi, 2012
3. Uluslararası Lojistik Hukuku
Adalet Yayınevi, 2010
