Yayınlar & Eserler

Makaleler 53
Tümü (53)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (5)
Scopus (8)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (29)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 100

1. Öğretmen adaylarının kendi mesleki gelişimlerini değerlendirmeleri

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.261-268, (Tam Metin Bildiri)

2. DEĞER EĞİTİMİNDE DİGİTAL ÖYKÜ KULLANIMI

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, ss.448-451, (Özet Bildiri)

3. SOSYAL DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİ MİHVER DERSLERDE NASIL YER ALMAKTADIR?

VII. INTERNATIONAL CONGRESS of EDUCATION and SCIENCE, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2024, ss.133, (Özet Bildiri)

4. BAZI ASYA VE AVRUPA ÜLKELERİNDEKİ SINIF ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI İNCELEMESİ

VII. INTERNATIONAL CONGRESS of EDUCATION and SCIENCE, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2024, ss.40, (Özet Bildiri)

5. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İnfografiklerinde Hayat Bilgisi

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.231-234, (Özet Bildiri)

6. Sınıf öğretmeni adaylarının hazırladıkları ders planlarında yaratıcı drama

32nd International Congress on Creative Drama in Education “Eternal Cycle", Eskişehir, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2024, ss.133-136, (Tam Metin Bildiri)

7. Türkiye’de ve Dünya’da sınıf öğretmenliği

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Antalya, Türkiye, 09 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

8. Sınıf eğitimi alanında yapılan yaratıcı düşünme becerisi çalışmalarının incelenmesi

International Education Congress (Educongress), Ankara, Türkiye, 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

9. Dördüncü sınıf Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin okunabilirlik düzeyleri ve okuduğunu anlama

7th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER), Ankara, Türkiye, 04 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

11. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hazırladıkları Ders Planlarında Hayat Bilgisi Öğretimi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

13. The Experiences of Teachers Working in the Education of Syrian Students Under Temporary Protection in the Epidemic

Ninth International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2021), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.165-166, (Özet Bildiri)

14. Experiences of Primary School Teachers with Foreign Students in the Class

19th International Classroom Teaching Education Symposium, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

15. Experiences of primary school teachers with special needs students in the class,

19th International Classroom Teaching Education Symposium, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

16. Educational experiences of teachers involved in the education of Syrian students under temporary protection

The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

17. Sürdürülebilir kalkınma amaçlarının bilim çocuk dergilerine yansıması

International Congress of Science Culture and Education, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

18. Sınıf öğretmenliği lisans programı derslerinin işlevselliğinin değerlendirilmesi,

International Congress of Science Culture and Education, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

19. Cumhuriyetten günümüze ilkokul programlarındaki dersler ve ders saatlerinin analizi

5th International Congress Of Eurasian Social Sciences, Muğla, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

20. Kodlama etkinliklerine ve analitik düşünme becerisine yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi

International Pegem Conference on Education, Antalya, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

22. Fen bilgisi ve sınıf öğretmeni adaylarının çevreye ilişkin algılarının kavramlara yansıması: Bir fenomenolojik araştırma

VIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

23. İlk okuma yazma öğretiminde örüntü becerisinin etkisine yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi

2nd International Elementary Education Congress, Muğla/Bodrum, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, cilt.1, ss.986-994, (Tam Metin Bildiri)

24. Öğretme-Öğrenme Süreci Öğrenci Merkezli Mi Öğretmen Merkezli Mi?

VIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.2210-2211, (Özet Bildiri)

25. Sınıf öğretmenlerinin mesleğe yönelik tutum ve öz yeterliklerinin 21. yüzyıl becerilerini yordama gücü

3rd International Limitless Education and Research Symposium, İzmir, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1, ss.113, (Özet Bildiri)

26. The development and validation of emotional literacy skills scale teacher form

XIX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 30 - 31 Ocak 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. İnsan hakları, yurttaşlık ve demokrasi dersinde kelime ilişkilendirme testi yoluyla değer analizi

Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. Yabancı Uyruklu Öğrencilere Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimleri

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 26-28 Nisan, Bodrum/Muğla., Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

29. İlk okuma yazma dersinin sınıf öğretmeni adayları üzerindeki yansımaları

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), 2nd International Limitless Education and Research Symposium, Muğla/Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

30. Sınıf öğretmeni adaylarının görüşlerine göre öğretim elemanları

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) 17th International Classroom Teaching Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

31. Sınıf Öğretmenlerinin İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına İlişkin Görüşleri

I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

33. İlkokul Öğrencilerin Algılarına Göre Milli ve Kültürel Değerler

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

34. Öğretmen adaylarının öğrenme ortamlarına ilişkin görüşleri.

IV. International Eurasion Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

35. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri

IVth International Eurasian Educational research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

36. Science In Our Life: Science With Photography

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

37. Science in our life science with photograph.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

38. Gamification of teaching the perodic table: Teaching practices of science pre-service teachers.

International Conference on Research in Education Science., Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

39. Öğretmenlik Mesleğine Yolculuk: Yeni Atanan Öğrtmenlerin Yaşadıkları Deneyimler

IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

40. Öğretmenlik mesleğine yolculuk: Yeni atanan öğretmenlerin yaşadıkları deneyimler.

IV. International Eurasion Educational Research Congress, Pamukkale/Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

41. Sınıf öğretmenlerinin gözüyle sınıf öğretmeni olmak

26. International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

42. Sınıf öğretmenliği eğitimindeki güncel eğilimler eğitim fakültesi dergilerinde yayımlanan çalışmaların incelenmesi

5.th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

44. Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme ve değerlendirme yaklaşımları

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

45. Sınıf öğretmenlerin ve ailelerin birbirinden beklentileri

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

46. Sınıf öğretmenlerinin öğretimin bireyselleştirilmesine ilişkin görüşleri

XV. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

47. İlk okuma yazmayı bitişik eğik yazıyla öğrenen öğrencilerin bitişik eğik yazı tutumları ve kullanım durumları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

48. Okul öncesi eğitimde okuma yazma hazırlık çalışmalarına ilişkin öğretmen tutumları Eskişehir il örneği

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

49. Yöresel Çocuk Oyunlarının Çocukların Gelişimine Olan Etkilerinin Değerlendirilmesi

I. International Congress of Turkic World Childrens’ Games and Toys, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, cilt.1, ss.334-342, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

50. Sınıf öğretmenlerinin gözüyle kaynaştırma eğitimi gerçeği

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

51. Oyunla öğretim etkinliklerinin sözcük öğretimine etkisi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

52. Öğretmen deneyimleri ışığında birleştirilmiş sınıf gerçeği

9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

53. Beşinci sınıf öğrencilerinin öyküleyici metin yazma becerilerinin değerlendirilmesi

1st Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

54. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen bilgisi öğretmenliğini seçme nedenleri ve gelecek beklentileri

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

55. Kırsal Alanda Öğretmen Olmak Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısı

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

56. İlkokula başlama yaşının erkene alınmasına ilişkin birinci sınıf öğretmenlerinin görüşleri

Cumhuriyetin Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2014, (Özet Bildiri)

57. Beşinci sınıf öğrencilerinin yazım ve noktalama kurallarını uygulama becerilerinin değerlendirilmesi

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

58. Öğretmen adaylarının ilk okuma yazma öğretimi dersine ve kendi yapabilirliklerine ilişkin görüşleri

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kuşadası AYDIN, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

60. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin Türkçe öğretimine ilişkin görüşleri ve yeterlik algıları

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

61. Sözcük öğretimine ilişkin öğretmen görüşleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

62. Değerlerimiz teması bağlamında ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin değer algısı

Değerler Eğitimi Sempozyumu “Sosyal ve Kurumsal Yönleriyle Değerler Eğitimi”, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

63. Konu bağımlı ve konu bağımsız yazma çalışmalarının karşılaştırılması

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

64. Hayat bilgisi dersinde kullanılan performans değerlendirmeye ilişkin öğretmen görüşleri

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, cilt.1, ss.875-881, (Tam Metin Bildiri)

65. Teachers and students' views on the teaching and learning process of the social studies course

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2744-2749, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

66. The Turkish adaptation study results of constructivist learning environments scale: Confirmatory factor analysis results

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1482-1487, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

67. Destekleyici metin çalışmalarının kırsal kesim öğrencilerinin kelime kazanım düzeylerine etkisi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kuşadası AYDIN, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

68. İşbirlikli yazma çalışmalarının ilköğretim üçüncü sınıf öğrencilerinin yazma başarılarına etkisi

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

69. Teachers views for arranging and managing group activities which are required by constructivisim

International Conference on Education, Economy and Society, Paris, Fransa, 17 - 19 Temmuz 2008, cilt.1, ss.105-116, (Tam Metin Bildiri)

70. Çoklu değerlendirme etkinlikleri üzerine bir çalışma

1. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1, ss.265-279, (Tam Metin Bildiri)

71. Türkçe dersinde kullanılan çoklu değerlendirme biçimleri üzerine bir çalışma

International Symposium on Social Sciences Education, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1, ss.408-414, (Tam Metin Bildiri)

72. Sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersinin uygulama aşamasında karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri

7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, cilt.1, ss.783-788, (Tam Metin Bildiri)

73. Beşinci sınıf öğrencilerinin metne ve görsellere dayalı yazılı anlatımlarının değerlendirilmesi

7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, cilt.1, ss.1043-1048, (Tam Metin Bildiri)

74. Fen ve teknoloji öğretimi dersinde gerçekleştirilen assure modeli uygulamaları ve sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri

Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

75. Yapılandırmacı öğrenme ortamlarının düzenlenmesinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri

6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, cilt.1, ss.479-484, (Tam Metin Bildiri)

76. Yapılandırmacı öğrenme ortamı ölçeği geçerlik güvenilirlik çalışması

6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, cilt.1, ss.493-498, (Tam Metin Bildiri)

77. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Fen Bilgisi Laboratuar Uygulamaları Dersine Yönelik Görüşleriyle Ders Başarıları Arasındaki İlişki

XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.973-976, (Özet Bildiri)

79. Öğretmen Adaylarının Ortaöğretim Okullarındaki Laboratuar Kullanımına İlişkin Görüşleri

XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültes, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.979-982, (Özet Bildiri)

81. Fen ve teknoloji dersinin öğretiminde yapılandırmacı kuram ve öğrenme öğretme ortamlarının düzenlenmesi

5th International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.1, ss.331-339, (Tam Metin Bildiri)

82. Bilim Kurgu Filmlerinin Öğretmen Adaylarının Fen Derslerindeki Başarılara Yansıması

14. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.930-935, (Tam Metin Bildiri)

83. Öğretmen adaylarının hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri Eskişehir ili örneği

Eğitimde Yansımalar: VIII. Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, cilt.1, ss.394-405, (Tam Metin Bildiri)

84. Öğretmen adaylarının ilköğretim hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri

Eğitimde Yansımalar VIII: Yeni ilköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.394-405, (Tam Metin Bildiri)

85. Geleneksel çocuk oyunlarının eğitimsel değeri

OMEP World Council and Conference, Kuşadası AYDIN, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, cilt.2, ss.2-10, (Tam Metin Bildiri)

88. Bilim-kurgu filmlerinin öğretmen adaylarının fen derslerindeki başarılarına yansıması

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.930-935, (Tam Metin Bildiri)

89. Bilim Kurgu Filmlerinin Öğretmen Adaylarının Fen Derslerindeki Başarılarına Yansımaları

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.930-935, (Tam Metin Bildiri)

90. Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi bölümü öğrencilerinin öğretim materyali olarak geliştirdikleri bilgisayar yazılımlarının değerlendirilmesi

5th International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.1, ss.122-129, (Tam Metin Bildiri)

91. İlköğretim okullarında teknoloji kullanımı

4th International Educational Technology Conference, Skaraya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, cilt.1, ss.479-484, (Tam Metin Bildiri)

92. İlköğretim öğrencilerinin trafik çağrışımları

2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.366-370, (Tam Metin Bildiri)

93. Trafik polislerinin sosyal kaygı düzeyleri

2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.595-601, (Tam Metin Bildiri)

94. Trafik bilinci oluşturma yönünden ilköğretim programına bakış

2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.546-553, (Tam Metin Bildiri)

95. Beşinci sınıf öğrencilerinin Türkçe dersinde okuduğunu anlama becerisiyle ilgili hedef davranışların gerçekleşme düzeyleri

12. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.2, ss.1285-1302, (Tam Metin Bildiri)

97. Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı öğrencilerinin profili beklenti ve sorunları

Eğitimde Bilime Katkı Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Özet Bildiri)

98. Sınıf öğretmenlerinin bireyselleştirilmiş öğretimdeki yeterlilikleri

2. Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2000, (Özet Bildiri)

99. İlköğretim birinci kademe öğretmenlerine göre ilk okuma yazma öğretiminde en etkili metot hangisidir

3. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Adana, Türkiye, 23 - 24 Ekim 1997, cilt.1, ss.265-270, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 23

1. Türkiye, İspanya, İngiltere, Kanada, Almanya, Avusturalya, Hollanda ve Amerika Birleşik Devletleri’nde Sınıf Öğretmenliği Lisans Programları.

EĞİTİM BİLİMLERİ VE ALAN EĞİTİMİ Güncel Konular, COŞKUN İBRAHİM, ILGAZ GÖKHAN, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.131-152, 2024

4. Çevre eğitiminde paydaşların rolü.

Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Anagün Şengül Saime ve Türkan Ercan Özaydın, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.335-370, 2023

5. Türkçe Öğretim Programı Analizi

K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ : TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ DOĞRULTUSUNDA TEMEL EĞİTİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ, Morkoç, Tuncay, Editör, Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.37-123, 2023

6. Sınıf öğretmeni yetiştirmede yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri

Sınıf eğitiminde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri, Hanife Esen Aygün, Editör, Eğiten Kitap., Ankara, ss.323-359, 2023

9. Türkçe Öğretimi ve Özel Eğitim

Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan ve Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-14, 2021

10. İlkokulda Türkçe öğretimi

İlkokulda öğretim öğretmen el kitabı, İsa Korkmaz, Editör, Pegem AKademi, Ankara, ss.71-105, 2021

11. Örnekleriyle Çocuk Edebiyatı Türleri-3

Çocuk Edebiyatı, Şahin Ayfer, Editör, Pegem AKademi, Ankara, ss.183-211, 2021

12. Türkçe öğretimi ve özel eğitim

Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan, Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-14, 2021

13. İlk Okuma Yazma Öğretimine Genel Bakış ve Özel Eğitimde İlk Okuma Yazma Öğretimi.

Özel Eğitimde İlk Okuma Yazma Öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan ve Anılan Hüseyin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.1-17, 2021

14. İlk okuma yazma öğretimine genel bakış ve özel eğitimde ilk okuma yazma öğretimi

Özel eğitimde ilk okuma yazma öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan, Anılan Hüseyin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-17, 2021

15. Dinleme becerisi ve öğretimi

Kapsayıcı dil öğretimi, Emre ÜNAL, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.15-71, 2020

16. K-W-L Okuma Stratejisi

Okuduğunu anlama stratejileri, Kasım KIROĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.79-97, 2020

19. Okumada Akıcılık

Okuma ve Okuduğunu Anlama, Anılan Hüseyin, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.75-119, 2019

20. OKURYAZARLIK VE TÜRLERİ

OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA, DOÇ.DR.HÜSEYİN ANILAN, Editör, VİZETEK, ss.1, 2019

21. Okumada kuram ve modeller

Okuma ve okuduğunu anlama, Hüseyin Anılan, Editör, Vizetek, Ankara, ss.30-58, 2019

23. Çocuk gelişiminde tanıma ve değerlendirme.

Çocukları Tanıma ve Değerlendirme, Alper Tolga KUMTEPE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.2-33, 2016
Metrikler

Yayın

178

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

17

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

132

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

343

Proje

13

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları