SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sınıf öğretmenliği alanında yapılan çalışmalarda güncel eğilimler
Temel Eğitim Dergisi
, cilt.20, ss.37-50, 2023 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin dijital okuryazarlık durumlarının incelenmesi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.203-235, 2023 (Hakemli Dergi)
Suriyeli öğrencilerin eğitiminde görevli öğretmenlerin COVID-19 salgınındaki deneyimleri
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.25-48, 2022 (Hakemli Dergi)
The effect of KWL reading strategy in elementary school 4th grade students to reading comprehension
Bulletin of Education and Research
, cilt.43, sa.3, ss.23-46, 2021 (Hakemli Dergi)
The development and validation of the emotional literacy skills scale
International Journal of Contemporary Educational Research (IJCER)
, cilt.7, sa.2, ss.258-270, 2020 (Hakemli Dergi)
Kodlama etkinliklerine ve analitik düşünme becerisine yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (AUJEF)
, cilt.4, sa.4, ss.307-324, 2020 (Hakemli Dergi)
Hayat Bilgisi Dersi Değer Eğitiminde Örnek Olay Yönteminin Kullanılması: Bir Eylem Araştırması
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.48, sa.1, ss.177-202, 2019 (Scopus)
Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Birinci Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.1033-1061, 2019 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, ss.200-211, 2016 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecini Temel Alan Ölçme Değğerlendirme Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.5, ss.200-210, 2016 (Hakemli Dergi)
Determining the levels of the fifth grade students persuasive writing skills
European Journal of Education Studies
, cilt.2, sa.16, ss.99-118, 2016 (Hakemli Dergi)
Beşinci sınıf öğrencilerinin öyküleyici metin yazma becerilerinin değerlendirilimesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.26, ss.121-147, 2015 (Hakemli Dergi)
Kırsal Alanda Öğretmen Olmak Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısı
Turkish Studies, International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.10, sa.11, ss.149-172, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin gözüyle kaynaştırma eğitimi gerçeği
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.74-90, 2015 (Hakemli Dergi)
The view of teachers of first graders regarding scheduling the age of starting school to an earlier time
Mevlana International Journal of Education (MIJE)
, cilt.5, sa.1, ss.26-44, 2015 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen bilgisi öğretmenliğini seçme nedenleri ve gelecek beklentileri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.51-64, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkçe dersinde öğrenilen yeni sözcüklerin yazılı anlatımlarda kullanım durumu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.111-132, 2011 (Hakemli Dergi)
Hayat bilgisi dersinde kullanılan performans değerlendirmeye ilişkin öğretmen görüşleri
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.3, ss.1356-1369, 2010 (Hakemli Dergi)
Altıncı sınıf matematik öğretmenlerinin matematik dersi öğretim programının uygulanabilirliğine ilişkin görüşleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.16, ss.128-141, 2008 (Hakemli Dergi)
Altıncı sınıf matematik öğretmenlerinin matematik dersi öğretim programının alt boyutlarına ilişkin görüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, ss.35-45, 2008 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Meslek Seçimi ve Üniversite Tercihlerine İlişkin Görüşleri
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.238-249, 2008 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim öğrencilerinin meslek seçimi ve üniversite tercihlerine ilişkin görüşleri Eskişehir örneği
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.3, sa.2, ss.238-249, 2008 (Hakemli Dergi)
Fizik Kimya ve Biyoloji Dersi Ders Kitaplarının Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesi
e – Journal of New World Sciences Academy
, cilt.2, sa.4, ss.313-320, 2007 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Gösterdikleri Tepkiler
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.235-244, 2006 (Hakemli Dergi)
Yazılı anlatım becerilerinin geliştirilmesinde kelime ağı oluşturma yönteminin etkililiği
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.1-23, 2006 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin istenmeyen öğrenci davranışlarına gösterdikleri tepkiler
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.235-244, 2006 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programı Öğrencilerinin Profili, Beklenti ve Sorunları
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.17, ss.103-109, 2005 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı öğrencilerinin profili beklenti ve sorunları
Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.103-109, 2005 (Hakemli Dergi)
Bazı değişkenler açısından Türkçe dersinde okuduğunu anlama
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.89-102, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen adaylarının kendi mesleki gelişimlerini değerlendirmeleri
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.261-268
Türkiye’de ve Dünya’da sınıf öğretmenliği
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Antalya, Türkiye, 09 Kasım 2023
Sınıf eğitimi alanında yapılan yaratıcı düşünme becerisi çalışmalarının incelenmesi
International Education Congress (Educongress), Ankara, Türkiye, 23 Eylül 2023
Experiences of Primary School Teachers with Foreign Students in the Class
19th International Classroom Teaching Education Symposium, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021
Experiences of primary school teachers with special needs students in the class,
19th International Classroom Teaching Education Symposium, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021
Educational experiences of teachers involved in the education of Syrian students under temporary protection
The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021
Sınıf öğretmenliği lisans programı derslerinin işlevselliğinin değerlendirilmesi,
International Congress of Science Culture and Education, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2021
Öğretme-Öğrenme Süreci Öğrenci Merkezli Mi Öğretmen Merkezli Mi?
VIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.2210-2211
Sınıf öğretmenlerinin mesleğe yönelik tutum ve öz yeterliklerinin 21. yüzyıl becerilerini yordama gücü
3rd International Limitless Education and Research Symposium, İzmir, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1, ss.113
The development and validation of emotional literacy skills scale teacher form
XIX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 30 - 31 Ocak 2019
İnsan hakları, yurttaşlık ve demokrasi dersinde kelime ilişkilendirme testi yoluyla değer analizi
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
Yabancı Uyruklu Öğrencilere Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimleri
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 26-28 Nisan, Bodrum/Muğla., Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
İlk okuma yazma dersinin sınıf öğretmeni adayları üzerindeki yansımaları
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), 2nd International Limitless Education and Research Symposium, Muğla/Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Sınıf öğretmeni adaylarının görüşlerine göre öğretim elemanları
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) 17th International Classroom Teaching Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Sınıf Öğretmenlerinin İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına İlişkin Görüşleri
I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kendi Öğretmen Yeterliliklerine İlişkin Görüşleri
I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, 29 - 31 Mart 2018
İlkokul Öğrencilerin Algılarına Göre Milli ve Kültürel Değerler
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 23 - 25 Mart 2018
Öğretmen adaylarının öğrenme ortamlarına ilişkin görüşleri.
IV. International Eurasion Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri
IVth International Eurasian Educational research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Science in our life science with photograph.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
Gamification of teaching the perodic table: Teaching practices of science pre-service teachers.
International Conference on Research in Education Science., Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
Öğretmenlik Mesleğine Yolculuk: Yeni Atanan Öğrtmenlerin Yaşadıkları Deneyimler
IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Sınıf öğretmenlerinin gözüyle sınıf öğretmeni olmak
26. International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri
World Conference on Educational and Instructional Studies, 27 - 29 Ekim 2016
Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme ve değerlendirme yaklaşımları
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016
Öğretmen deneyimleri ışığında birleştirilmiş sınıf gerçeği
9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014
Kırsal Alanda Öğretmen Olmak Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısı
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
Öğretmen adaylarının ilk okuma yazma öğretimi dersine ve kendi yapabilirliklerine ilişkin görüşleri
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kuşadası AYDIN, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Sözcük öğretimine ilişkin öğretmen görüşleri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Değerlerimiz teması bağlamında ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin değer algısı
Değerler Eğitimi Sempozyumu “Sosyal ve Kurumsal Yönleriyle Değerler Eğitimi”, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011
Konu bağımlı ve konu bağımsız yazma çalışmalarının karşılaştırılması
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Destekleyici metin çalışmalarının kırsal kesim öğrencilerinin kelime kazanım düzeylerine etkisi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kuşadası AYDIN, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
Teachers views for arranging and managing group activities which are required by constructivisim
International Conference on Education, Economy and Society, Paris, Fransa, 17 - 19 Temmuz 2008, cilt.1, ss.105-116
Çoklu değerlendirme etkinlikleri üzerine bir çalışma
1. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1, ss.265-279
Türkçe dersinde kullanılan çoklu değerlendirme biçimleri üzerine bir çalışma
International Symposium on Social Sciences Education, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1, ss.408-414
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersinin uygulama aşamasında karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri
7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, cilt.1, ss.783-788
Beşinci sınıf öğrencilerinin metne ve görsellere dayalı yazılı anlatımlarının değerlendirilmesi
7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, cilt.1, ss.1043-1048
Fen ve teknoloji öğretimi dersinde gerçekleştirilen assure modeli uygulamaları ve sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
Yapılandırmacı öğrenme ortamlarının düzenlenmesinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, cilt.1, ss.479-484
Yapılandırmacı öğrenme ortamı ölçeği geçerlik güvenilirlik çalışması
6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, cilt.1, ss.493-498
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Fen Bilgisi Laboratuar Uygulamaları Dersine Yönelik Görüşleriyle Ders Başarıları Arasındaki İlişki
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.973-976
Eğitim fakültesi öğrencilerinin fen bilgisi laboratuvar uygulamaları dersine yönelik görüşleriyle ders başarıları arasındaki İlişki
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
Öğretmen Adaylarının Ortaöğretim Okullarındaki Laboratuar Kullanımına İlişkin Görüşleri
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültes, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.979-982
Öğretmen adaylarının ortaöğretim okullarındaki laboratuvar kullanımına ilişkin görüşleri
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
Fen ve teknoloji dersinin öğretiminde yapılandırmacı kuram ve öğrenme öğretme ortamlarının düzenlenmesi
5th International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.1, ss.331-339
Bilim Kurgu Filmlerinin Öğretmen Adaylarının Fen Derslerindeki Başarılara Yansıması
14. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.930-935
Öğretmen adaylarının hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri Eskişehir ili örneği
Eğitimde Yansımalar: VIII. Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, cilt.1, ss.394-405
Öğretmen adaylarının ilköğretim hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri
Eğitimde Yansımalar VIII: Yeni ilköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.394-405
Geleneksel çocuk oyunlarının eğitimsel değeri
OMEP World Council and Conference, Kuşadası AYDIN, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, cilt.2, ss.2-10
İlköğretim fen bilgisi ve ilköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin fen bilgisi laboratuvar uygulamaları I II dersinden beklentileri ve karşılaştıkları güçlükler
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005
Fizik kimya ve biyoloji dersi ders kitaplarının öğretmen adayları tarafından değerlendirilmesi
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005
Bilim-kurgu filmlerinin öğretmen adaylarının fen derslerindeki başarılarına yansıması
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.930-935
Bilim Kurgu Filmlerinin Öğretmen Adaylarının Fen Derslerindeki Başarılarına Yansımaları
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.930-935
İlköğretim okullarında teknoloji kullanımı
4th International Educational Technology Conference, Skaraya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, cilt.1, ss.479-484
İlköğretim öğrencilerinin trafik çağrışımları
2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.366-370
Trafik polislerinin sosyal kaygı düzeyleri
2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.595-601
Trafik bilinci oluşturma yönünden ilköğretim programına bakış
2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.546-553
Beşinci sınıf öğrencilerinin Türkçe dersinde okuduğunu anlama becerisiyle ilgili hedef davranışların gerçekleşme düzeyleri
12. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.2, ss.1285-1302
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Modellerine İlişkin Algıları Eskişehir İli Örneği
13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004
Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı öğrencilerinin profili beklenti ve sorunları
Eğitimde Bilime Katkı Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003
Kitap & Kitap Bölümleri
Türkiye, İspanya, İngiltere, Kanada, Almanya, Avusturalya, Hollanda ve Amerika Birleşik Devletleri’nde Sınıf Öğretmenliği Lisans Programları.
EĞİTİM BİLİMLERİ VE ALAN EĞİTİMİ
Güncel Konular, COŞKUN İBRAHİM, ILGAZ GÖKHAN, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.131-152, 2024
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe öğretim becerilerinin geliştirilmesi eğitici eğitimi kılavuzu
Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2023
Türkçe Öğretim Programı Analizi
K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ :
TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ
DOĞRULTUSUNDA
TEMEL EĞİTİM PROGRAMLARININ
DEĞERLENDİRİLMESİ, Morkoç, Tuncay, Editör, Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.37-123, 2023
Sınıf öğretmeni yetiştirmede yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri
Sınıf eğitiminde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri, Hanife Esen Aygün, Editör, Eğiten Kitap., Ankara, ss.323-359, 2023
Türkçe Öğretimi ve Özel Eğitim
Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan ve Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-14, 2021
İlkokulda Türkçe öğretimi
İlkokulda öğretim öğretmen el kitabı, İsa Korkmaz, Editör, Pegem AKademi, Ankara, ss.71-105, 2021
Örnekleriyle Çocuk Edebiyatı Türleri-3
Çocuk Edebiyatı, Şahin Ayfer, Editör, Pegem AKademi, Ankara, ss.183-211, 2021
Türkçe öğretimi ve özel eğitim
Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan, Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-14, 2021
İlk okuma yazma öğretimine genel bakış ve özel eğitimde ilk okuma yazma öğretimi
Özel eğitimde ilk okuma yazma öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan, Anılan Hüseyin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-17, 2021
OKURYAZARLIK VE TÜRLERİ
OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA, DOÇ.DR.HÜSEYİN ANILAN, Editör, VİZETEK, ss.1, 2019
Okumada kuram ve modeller
Okuma ve okuduğunu anlama, Hüseyin Anılan, Editör, Vizetek, Ankara, ss.30-58, 2019
Çocuk gelişiminde tanıma ve değerlendirme.
Çocukları Tanıma ve Değerlendirme, Alper Tolga KUMTEPE, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.2-33, 2016