Yayınlar & Eserler

Makaleler 42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (6)
Scopus (7)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (22)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 27

2. Nurses' Perceptions of Nursing Students and Nursing Academic Staff in Clinical Practice: A Qualitative Study

7TH INTERNATIONAL CURRENT ISSUES CONGRESS ON MEDICINE, NURSING, MIDWIFERY, HEALTH SCIENCES, Sakarya, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2025, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3. Sosyal Ekolojik Model Bağlamında Okul Müdürlerinin Mülteci Öğrencilere Yönelik Sözlü Zorbalığa Karşı Mücadelesi: Türkiye-Filistin Örneği

5th International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRS' 20025), 19 Mart 2025, (Tam Metin Bildiri)

4. Reflections of Geoeconomic Differences on Education: Eskisehir Case

European Educational Research Association, Nicosia, Kıbrıs (Gkry), 27 - 30 Ağustos 2024, (Tam Metin Bildiri)

5. Some Remedies for Lifelong Learning and Improving the Quality of Lifelong Learning Activities for the Turkish Elderly

American Educational Research Association (AERA), PHILADELPHIA, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)

6. Eğitim Müfettişlerinin Soruşturma Yaparken Karşılaştıkları Sorunlar

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, (Özet Bildiri)

7. EXPECTATIONS FROM AND EXPECTATIONS OF GENERATION Z: A PHENOMENOLOGICAL ANALYSIS

5. ULUSLARARASI 5 OCAK SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, 05 Ocak 2024, (Özet Bildiri)

8. 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNDE GÖRÜLEN İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARI

14 th International Congress on New Trends in Education, Aydın, Türkiye, 31 Ağustos - 03 Eylül 2023, ss.73-74, (Özet Bildiri)

10. Is Teachers' Psychological Well-Being High or Is It in Decline During COVID-19?

AERA Annual Meeting, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 26 Nisan 2022, (Tam Metin Bildiri)

11. Ergenlikte Müziğin Mutluluk Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 17 - 21 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

12. Okul Müdürlerinin Motivasyonel Dil Kullanımı ile Öğretmenlerin Okul İklimi Arasındaki İlişki

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.630-642, (Tam Metin Bildiri)

13. Okul Müdürlerinin Motivasyonel Dil Kullanımı ile Öğretmenlerin Okul İklimi Algısı Arasındaki İlişki

VI. International Euroasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 23 Haziran 2019, ss.726-728, (Özet Bildiri)

14. Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı ÖğrenmeYaklaşımı Uygulamalarının Liderlik Davranışlarına Etkileri Üzerine Bir Çalışma

3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK-ICSE), Afyonkarahisar, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, ss.43, (Özet Bildiri)

15. Endüstri̇ 4.0 ve Eğiṫi̇m: Bi̇r Türkiye Perspekti̇fi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.80-81, (Özet Bildiri)

16. Öğretmen Adaylarının Öğretimsel Muhalefet Düzeyi

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.36-38, (Özet Bildiri)

17. Okul Yöneticilerinin Kadın Öğretmenlerin Akademik Gelişimine Yönelik Tutumları

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.167-169, (Özet Bildiri)

19. Aday Öğretmen Yetiştirme Programının Değerlendirilmesi: Nitel Bir Araştırma

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.694-696, (Özet Bildiri)

20. School Climates According to Perceptions of Teachers: A Qualitative Research

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.531-532, (Özet Bildiri)

21. Stajyer Öğretmenlerin Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Hakkındaki Algıların İncelenmesi

Uluslararası Yükseköğretimde Mesleki Eğitim ve Öğretim Sempozyumu, Çorum, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2016, ss.144, (Özet Bildiri)

22. Dromokratik toplumlarda eğitim ve okulun açmazları Paul Virilioik açıdan analojik bir çözümleme

Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2015, ss.55, (Özet Bildiri)

23. Karmaşıklık teorisi bağlamında intibak ettirici liderlik kavramsal bir çözümleme

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.460-461, (Özet Bildiri)

24. Çalışarak Öğrenim Gören Yükseköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Sosyal Yaşamları Üzerine

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.32-33, (Özet Bildiri)

25. Okulun özgür insan yetiştirmedeki başarısızlığı üzerine paradigma gerçekliği ve simulasyon teorisi açısından bir çözümleme

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Uluslararası Katılımlı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.117, (Özet Bildiri)

26. Okul müdürlerinin kullandığı motivasyonel dilin öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışlarına olan etkisi Motivasyonel dil teorisi ışığında

5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.185-200, (Tam Metin Bildiri)

27. İlköğretim okulu öğrencilerinin okula aileye ve sosyal çevreye ilişkin değer yargıları

Değerler Eğitimi Sempozyumu Sosyal ve Kurumsal Yönleriyle Değerler Eğitimi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2010, ss.188-189, (Özet Bildiri)
Kitaplar 22

1. Remedies for Lifelong Learning and Improving the Quality of Lifelong Learning Activities for the Turkish Elderly

Lifelong Learning: The Education of the Aging Population, Fantacone Dominick, Wan Guofang, Wang Qiu, Editör, Emerald Publishing Limited, New York, ss.210-222, 2025

2. Global Citizenship Identity: Factors Influencing Students' Self-Perception as Global Citizens in Schools

Cultural Awareness and Diversity Management in Contemporary Education, ÖZEN HAMİT, Polat Gülşah, Editör, IGI Global Scientific Publishing, ss.433-460, 2024

3. Strategies for Diversity Management in the Educational Landscape: Cornerstones, Principles, and Dimensions

Cultural Awareness and Diversity Management in Contemporary Education, ÖZEN HAMİT, Polat Gülşah, Editör, IGI Global Scientific Publishing, ss.19-62, 2024

4. EĞİTİMDE KÜLTÜREL DUYARLILIK: OKUL LİDERLERİNİN SOSYAL ADALET ÇERÇEVESİNDE İKLİM YARATMA STRATEJİLERİ

Eğitim Yönetimi Alanında Uluslararası Araştırmalar I, ÇELİKTEN MUSTAFA, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.37-62, 2024

5. Özel Yaşam Kurgusu Bağlamında Ötekileştirme

Üniversitede Ötekileştirme: Ayrımcılığı Keşfetmek, Hamit Özen, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.113-121, 2023

6. HOMO SACER VE BİR İSTİSNA HALİ OLARAK ZORUNLU EĞİTİM

Disiplinlerarası Mükemmellik Arayışı 2023, Bayar Adem; Toytok Hakan, Editör, Duvar Yayıncılık, İstanbul, ss.59-73, 2023

7. Üniversitede Din Kökenli Ötekileştirme

Üniversitede Ötekileştirme: Ayrımcılığı Keşfetmek, Özen Hamit, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.99-111, 2023

8. Türk Eğitim Sisteminde Endüstri 4.0 Paradigması: Uygulamalar ve Etkileri

Endüstri 4.0 ve Çalışma Hayatında Yeni Eğilimler, Güven Murat; Salih Dursun, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.185-223, 2023

9. : Özkontrol (Self-Control)

Eğitimin Özü: Eğitim Liderliği ve Okul Gelişimi Süreçlerinde Öz ve Kendilik, Bolat Özgür- Özdemir Servet, Editör, PEGEM YAYINCILIK, Ankara, ss.147-166, 2022

10. Okulun Yapı, Süreç ve İşleyişi

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Aypay Ahmet - Özdemir Murat, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.63-74, 2022

11. Yapı İle Yazmak

Nitel Araştırma Nasıl Yazılır?, Turan Selahattin, Editör, ASOS Yayınevi, Eskişehir, ss.45-76, 2021

12. İntibak ettirici liderlik

Liderlik: Kuram, araştırma, uygulama, Kürşad Yılmaz, Editör, PEGEM, Ankara, ss.343-354, 2020

13. Complex Adaptive Leadership for School Principals (CAL-SP): Theory and Practice in the Case of Turkish Schools

School Leadership That Works: Ideas from Around the World, Peter Litchka, Editör, Rowman Littlefield Publishers, Maryland, ss.47-70, 2019

14. Endüstri 4.0 ve Eğitim: Türkiye’den Geleceğe Bakış

Araştıran Okul, Mustafa Yavuz, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.287-312, 2019

15. Eğitimin Hukuki Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Asım Arı, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, ss.131-154, 2019

16. Eğitiminde Sosyal Etmenler ve Eğitimin İşlevleri

Eğitim Bilimine Giriş, Doç. Dr. Asım Arı, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.113-130, 2018

17. Yarı Deneysel Desenler

Araştırma Yöntemleri Desen ve Analiz, Ahmet Aypay, Editör, ANI, Ankara, ss.315-340, 2015

18. Türkiye ve Öğretim Elemanları

Türkiye’de Yükseköğretim Alanı Kapsamı ve Politikaları, AHMET AYPAY, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.121-146, 2015

19. Yanal Bağlantıların Tasarımı: İrtibat Araçları

Örgütler ve Yapıları, AHMET AYPAY, Editör, NOBEL, Ankara, ss.161-180, 2014

20. Dikkatli Bir Gözlemci Olmak

Nitel Araştırma Desen ve Uygulama İçin Bir Rehber, SELAHATTİN TURAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.111-130, 2014

21. Yazılı Medyayı Okuma

Eğitim Araştırma ve Politikalarının Eleştirel Değerlendirilmesi Öğretme ve Öğrenmede Temel Sorunlar, AHMET AYPAY, Editör, NOBEL, Ankara, ss.73-98, 2014

22. Dokümanlardan Veri Toplanması

Nitel Araştırma Desen ve Uygulama İçin Bir Rehber, SELAHATTİN TURAN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.131-155, 2013
Metrikler

Yayın

92

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

530

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

9

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

49

Toplam Atıf Sayısı

82

Proje

3

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları