SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teachers’ Views on the Use of Social Media: Evaluation of Social Media as a New Generation Surveillance Mechanism
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.1, ss.18-49, 2020 (Hakemli Dergi)
Teacher Perspectives on Classroom Management
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.7, sa.1, ss.99-113, 2020 (Hakemli Dergi)
Educational Challenges of Syrian Refugees in Turkey:Through the Lenses of Complex Adaptive Leadership Theory
Educational Planning
, cilt.26, sa.4, ss.41-56, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Yapısal Güçlendirilmesi Fenomenolojik Bir Yaklaşım
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.203-224, 2019 (Hakemli Dergi)
Endüstri 4.0 ve Eğitim: Bir Türkiye Perspektifi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.5, ss.103-113, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Çalışan Sesliliğine Yönelik Algılarının İncelenmesi: Fenomenolojik Yaklaşım
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.1-21, 2019 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarının Öğretmen Liderliği Davranışlarına Etkileri
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.191-212, 2019 (Hakemli Dergi)
Use of Social Network Analysis in Determining Stakeholders: An Instance of Poisoned Soldiers in a Military Training Brigade Command
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.8, sa.2, ss.143-151, 2018 (Hakemli Dergi)
Stajyer Öğretmenlerin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Okul Müdürleri, Öğretmen ve Öğrencileri Hakkındaki Algılarının İncelenmesi: Fenomenolojik Yaklaşım
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.1050-1094, 2017 (Hakemli Dergi)
Karmaşıklık teorisi ve karmaşık uyum sağlayıcı liderlik: Kuramsal bir analiz
Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.47, ss.67-85, 2017 (Hakemli Dergi)
Subterranean Failures of Education in Flourishing Individuals: From the Perspectives of Paradigm and the Simulation Theory
American International Journal of Social Science
, cilt.6, sa.2, ss.25-33, 2017 (Hakemli Dergi)
Social Phobia in Higher Education: The Influence of Nomophobia on Social phobia
Global e-Learning Journal
, cilt.5, sa.2, ss.1-8, 2016 (Hakemli Dergi)
An aplication of chaos theory to educational administrator s behavior Overwhelming the cheating crisis on an exam
International Journal of Academic Research Part B
, cilt.5, sa.3, ss.128-133, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim okulu öğrencilerinin okula aileye ve sosyal çevreye ilişkin değer yargıları
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama
, cilt.3, sa.6, ss.51-74, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı ÖğrenmeYaklaşımı Uygulamalarının Liderlik Davranışlarına Etkileri Üzerine Bir Çalışma
3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK-ICSE), Afyonkarahisar, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, ss.43
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitimin Hukuki Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Asım Arı, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, ss.131-154, 2019
Endüstri 4.0 ve Eğitim: Türkiye’den Geleceğe Bakış
Araştıran Okul, Mustafa Yavuz, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.287-312, 2019
Eğitiminde Sosyal Etmenler ve Eğitimin İşlevleri
Eğitim Bilimine Giriş, Doç. Dr. Asım Arı, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.113-130, 2018
Yarı Deneysel Desenler
Araştırma Yöntemleri Desen ve Analiz, Ahmet Aypay, Editör, ANI, Ankara, ss.315-340, 2015
Yanal Bağlantıların Tasarımı: İrtibat Araçları
Örgütler ve Yapıları, AHMET AYPAY, Editör, NOBEL, Ankara, ss.161-180, 2014
Yazılı Medyayı Okuma
Eğitim Araştırma ve Politikalarının Eleştirel Değerlendirilmesi Öğretme ve Öğrenmede Temel Sorunlar, AHMET AYPAY, Editör, NOBEL, Ankara, ss.73-98, 2014