Makaleler
42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (6)
Scopus (7)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (22)
1. TBMM’ye 1986-2025 arasında sunulan kanun tekliflerinde öğretmenlerle ilgili konuların analiz
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.749-782, 2025 (TRDizin)
4. Establishing the connection between teacher leadership and students’ self-efficacy: Investigating the mediating roles of students’ career adaptability
Educational Planning
, cilt.32, sa.1, ss.61-78, 2025 (Hakemli Dergi)
9. Eğitim Müfettişlerinin Soruşturma Sürecinde Karşılaştığı Zorluklar
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.77-99, 2024 (Hakemli Dergi)
10. A Theoretical Analysis for Resilience: Developing a Complex Adaptive Leadership Model in Schools
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.49-72, 2024 (Hakemli Dergi)
13. Problems Faced by School Administrators Regarding Different Genders
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.8, sa.2, ss.199-227, 2021 (Hakemli Dergi)
15. Dromokratik Çağda Eğitim ve Okulun Açmazları: Paul Virilioik Açıdan Analojik Bir Çözümleme
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, sa.Eğitim veToplum Özel Sayısı, ss.145-167, 2020 (TRDizin)
16. Teachers’ Views on the Use of Social Media: Evaluation of Social Media as a New Generation Surveillance Mechanism
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.1, ss.18-49, 2020 (Hakemli Dergi)
17. Teacher Perspectives on Classroom Management
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.7, sa.1, ss.99-113, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Endüstri 4.0 ve Eğitim: Bir Türkiye Perspektifi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.5, ss.103-113, 2019 (Hakemli Dergi)
21. Öğretmenlerin Yapısal Güçlendirilmesi Fenomenolojik Bir Yaklaşım
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.203-224, 2019 (Hakemli Dergi)
22. Öğretmenlerin Çalışan Sesliliğine Yönelik Algılarının İncelenmesi: Fenomenolojik Yaklaşım
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.1-21, 2019 (Hakemli Dergi)
24. Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarının Öğretmen Liderliği Davranışlarına Etkileri
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.191-212, 2019 (Hakemli Dergi)
31. Use of Social Network Analysis in Determining Stakeholders: An Instance of Poisoned Soldiers in a Military Training Brigade Command
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.8, sa.2, ss.143-151, 2018 (Hakemli Dergi)
34. Stajyer Öğretmenlerin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Okul Müdürleri, Öğretmen ve Öğrencileri Hakkındaki Algılarının İncelenmesi: Fenomenolojik Yaklaşım
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.1050-1094, 2017 (Hakemli Dergi)
35. Karmaşıklık teorisi ve karmaşık uyum sağlayıcı liderlik: Kuramsal bir analiz
Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.47, ss.67-85, 2017 (Hakemli Dergi)
36. Subterranean Failures of Education in Flourishing Individuals: From the Perspectives of Paradigm and the Simulation Theory
American International Journal of Social Science
, cilt.6, sa.2, ss.25-33, 2017 (Hakemli Dergi)
37. Social Phobia in Higher Education: The Influence of Nomophobia on Social phobia
Global e-Learning Journal
, cilt.5, sa.2, ss.1-8, 2016 (Hakemli Dergi)
40. An aplication of chaos theory to educational administrator s behavior Overwhelming the cheating crisis on an exam
International Journal of Academic Research Part B
, cilt.5, sa.3, ss.128-133, 2013 (Hakemli Dergi)
42. İlköğretim okulu öğrencilerinin okula aileye ve sosyal çevreye ilişkin değer yargıları
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama
, cilt.3, sa.6, ss.51-74, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
1. Educational Leadership and Social Justice: A Comprehensive Bibliometric and Thematic Exploration
The 39th Annual UCEA Convention, San Juan, Arjantin, 19 Kasım 2025, (Özet Bildiri)
11. Ergenlikte Müziğin Mutluluk Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 17 - 21 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
14. Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı ÖğrenmeYaklaşımı Uygulamalarının Liderlik Davranışlarına Etkileri Üzerine Bir Çalışma
3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK-ICSE), Afyonkarahisar, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, ss.43, (Özet Bildiri)
Kitaplar
22
4. EĞİTİMDE KÜLTÜREL DUYARLILIK: OKUL LİDERLERİNİN SOSYAL ADALET ÇERÇEVESİNDE İKLİM YARATMA STRATEJİLERİ
Eğitim Yönetimi Alanında Uluslararası Araştırmalar I, ÇELİKTEN MUSTAFA, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.37-62, 2024
5. Özel Yaşam Kurgusu Bağlamında Ötekileştirme
Üniversitede Ötekileştirme: Ayrımcılığı Keşfetmek, Hamit Özen, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.113-121, 2023
10. Okulun Yapı, Süreç ve İşleyişi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Aypay Ahmet - Özdemir Murat, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.63-74, 2022
12. İntibak ettirici liderlik
Liderlik: Kuram, araştırma, uygulama, Kürşad Yılmaz, Editör, PEGEM, Ankara, ss.343-354, 2020
14. Endüstri 4.0 ve Eğitim: Türkiye’den Geleceğe Bakış
Araştıran Okul, Mustafa Yavuz, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.287-312, 2019
15. Eğitimin Hukuki Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Asım Arı, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, ss.131-154, 2019
16. Eğitiminde Sosyal Etmenler ve Eğitimin İşlevleri
Eğitim Bilimine Giriş, Doç. Dr. Asım Arı, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.113-130, 2018
17. Yarı Deneysel Desenler
Araştırma Yöntemleri Desen ve Analiz, Ahmet Aypay, Editör, ANI, Ankara, ss.315-340, 2015
19. Yanal Bağlantıların Tasarımı: İrtibat Araçları
Örgütler ve Yapıları, AHMET AYPAY, Editör, NOBEL, Ankara, ss.161-180, 2014
21. Yazılı Medyayı Okuma
Eğitim Araştırma ve Politikalarının Eleştirel Değerlendirilmesi Öğretme ve Öğrenmede Temel Sorunlar, AHMET AYPAY, Editör, NOBEL, Ankara, ss.73-98, 2014
Metrikler
Yayın (WoS)
9
Yayın (Scopus)
8
Atıf (WoS)
11
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
15
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
530
Atıf (TrDizin)
13
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
9
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
49
Toplam Atıf Sayısı
82
Proje
3
