Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDE ÜRETKEN YAPAY ZEKÂ KULLANIMINA İLİŞKİN DENEYİM VE GÖRÜŞLERİ

AHI EVRAN INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH - V, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 16 - 18 Mayıs 2025, ss.112-121, (Tam Metin Bildiri)

2. ÜRETKEN YAPAY ZEKA DESTEKLI MADDE OLUŞTURMA: ÖĞRETMEN ADAYLARININ KULLANDIKLARI İSTEMLER ÜZERINE BIR İNCELEME

10th INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 10 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. Eğitimde Üretken Yapay Zekâ: Öğretmen Adaylarının Görüşleri ve Kullanım Amaçları

9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, ss.10-11, (Özet Bildiri)

5. Üniversite öğrencilerinin yürütücü işlevler becerileri ile sosyo-demografik değişkenleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi

7. Uluslararası Ankara Multidisipliner Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Mart 2024, ss.33-39, (Tam Metin Bildiri)

6. Öğretim Görevlilerinin Çevrimiçi Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Özyeterlilik Algıları

16. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

7. READING ASSESSMENT PRACTICES AND PROFESSIONAL NEEDS OF TEACHERS IN TURKIYE: THE CASE OF PIRLS 2021

VI.INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, Türkiye, 18 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)

8. INVESTIGATING ASSESSMENT PREFERENCES OF PRE-SERVICE TEACHERS

V. INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 15 Ocak 2023, (Tam Metin Bildiri)

9. Aday Öğretmenlerin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

5th EGE SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İzmir, Türkiye, 21 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

10. Zorunlu Çevrimiçi Eğitim Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Siber Aylaklık Davranışları

Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Elazığ, Türkiye, 24 - 26 Ocak 2022, ss.117, (Özet Bildiri)

11. Measuring Constructs, Constructing Measures: Assessing Discourse Competence

Linguapeda 2019, Helsinki, Finlandiya, 17 - 18 Mayıs 2019, ss.20, (Özet Bildiri) Creative Commons License

13. Afrika Sahraaltı İslam Coğrafyasında Türkçe Öğretimi ve Dil Politikası

2. Uluslararası Yabancı Dil olarak Türkçe Sempozyumu, Munich, Almanya, 19 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

14. Validity of the Adapted Online Self-regulated Learning Questionnaire

Annual Conference of the American Educational Research Association, 8 - 12 Nisan 2016

17. Computerized ToEFL Acceptance Model

Proc. the 1st Int. Conference on Assessment and Evaluation, 30 Aralık 2012
Kitaplar 3

1. Öğrenmede Ölçme ve Değerlendirme

Eğitim Psikolojisi, Ayşe Aypay, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.267-296, 2025

2. Geri Bildirim

Sınıf İçi Öğrenmeleri Ölçme ve Değerlendirme: Kavram ve Uygulamalar, Hasan Tabak,Vildan Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.310-339, 2023

3. Veri Analizi ve Değerlendirilmesi

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Hasan Tabak, Beyza Aksu Dünya, Fatih Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.290-333, 2022
Metrikler

Yayın

45

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

260

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

40

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları