Akademik Unvanlar
-
2015 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2015 Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1995 - 2004 Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Ve Bilgisayar Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2015 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2011 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2008 Bölüm Başkan Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, İlköğretim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2009 - Devam Ediyor Doçent
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
-
2004 - 2009 Yardımcı Doçent
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
-
1995 - 2004 Araştırma görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Yönetilen Tezler
-
Sekizinci sınıf öğrencilerinin istatistiksel akıl yürütme düzeylerinin incelenmesi
ANAPA SABAN P. (Danışman)
L.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SEMBOL HİSSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME: BİR DURUM ÇALIŞMASI
ANAPA SABAN P. (Danışman)
T.TAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
TEKNOLOJİ DESTEKLİ ORTAMDA MATEMATİKSEL MODELLEMENİN GEOMETRİK MUHAKEMEYE ETKİSİ: BİLİŞSEL VE ALGISAL SÜREÇLER ÜZERİNE BİR AÇIKLAMA
ANAPA SABAN P. (Danışman)
E.KIRKBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
5. sınıf öğrencilerinin kesir kavramını oluşturma süreçlerinin APOS teorik çerçevesinde incelenemesi
ANAPA SABAN P. (Danışman)
R.GÜNAYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin otantik matematiksel modelleme etkinlikleri ile problem çözme becerilerinin incelenmesi
ANAPA SABAN P. (Danışman)
A.ÇORA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Yedinci sınıf öğrencilerinin etkinlik temelli öğrenme yaklaşımı altında oran-orantı kavramlarını oluşturma süreçlerinin incelenmesi: APOS teorisi
ANAPA SABAN P. (Danışman)
M.KOÇYİĞİT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
5e öğrenme modeli destekli etkinliklerin 8. sınıf öğrencilerinin eşlik ve benzerlik kavramını oluşturma sürecine etkisi: Bir eylem araştırması
ANAPA SABAN P. (Danışman)
S.YÖRÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Somut materyal kullanımının 8.sınıf öğrencilerinin zihinde döndürme becerilerine etkisi
ANAPA SABAN P. (Danışman)
E.KADAGÖL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
(2,0,{0,1})-düzlemsel uzayların karakterizasyonu
ANAPA SABAN P. (Danışman)
S.SAYGIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin cebirsel düşünme becerilerinin solo taksonomisi ile incelenmesi
ANAPA SABAN P. (Danışman)
O.BAĞDAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Üniversite öğrencilerinin matematiğin temellerine ilişkin felsefi görüşleri
ANAPA SABAN P. (Danışman)
E.YEMENLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Çalışma yaprakları destekli problem çözme stratejilerinin öğretiminin öğrenci başarısına etkisi
ANAPA SABAN P. (Danışman)
E.YAŞA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Çokgenler konusunun bilgisayar destekli öğretiminin 6. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve bilgisayar destekli geometri öğretimine yönelik tutumlarına etkisi
ANAPA SABAN P. (Danışman)
S.BUDAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Örüntü ve süsleme etkinliklerinin analizle öğretim yöntemiyle öğretiminin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin matematik dersine yönelik tutumlarına ve akademik başarıları üzerine etkisi
ANAPA SABAN P. (Danışman)
F.BURSALIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Euclidean reality geometri etkinliklerinin, işitme durumuna göre öğrencilerin Van Hiele geometri düzeylerine, geometri tutumlarına ve başarılarına etkisi
ANAPA SABAN P. (Danışman)
A.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Bilgisayar destekli ders uygulamalarının ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının geometri başarılarına etkisi ve öğrenme ve öğretmeye yönelik görüşleri
ANAPA SABAN P. (Danışman)
M.ERSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
7. ve 8. sınıf öğrencilerinin tam sayılar konusunda karşılaştıkları güçlükler
ANAPA SABAN P. (Danışman)
E.İŞGÜDEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin trigonometri konusunda karşılaştıkları sorunlar
ANAPA SABAN P. (Danışman)
N.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007