Doç. Dr. AHMET OĞUZ AKÇAY


EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Sınıf Öğretmenliği

Metrikler

Yayın

123

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

62

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

113

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

66

Proje

13

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2016

2011 - 2016

Doktora

Duquesne University, Eğitim Teknolojileri, Amerika Birleşik Devletleri

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

The University Of Texas At San Antonio {Texas}, Eğitim Programları Ve Öğretim, Amerika Birleşik Devletleri

2006 - 2007

2006 - 2007

Lisans

Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

AN EXAMINATION OF PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ INTEGRATION OF TECHNOLOGY INTO INSTRUCTIONAL ACTIVITIES USING A COGNITIVE DEMAND PERSPECTIVE AND LEVELS OF TECHNOLOGY IMPLEMENTATION

Duquesne University, Eğitim Teknolojileri

2011

2011

Yüksek Lisans

A STUDY TO EXPLORE HOW GARDNER`S MULTIPLE INTELLIGENCES ARE REPRESENTED IN FOURTH GRADE EVERYDAY MATHEMATICS CURRICULUM IN THE STATE OF TEXAS

The University Of Texas At San Antonio {Texas}, Eğitim Programları Ve Öğretim

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

Sınıf Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2018 - 2022

2018 - 2022

Dr. Öğr. Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2016 - 2018

2016 - 2018

Araştırma Görevlisi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2017 - 2024

2017 - 2024

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

2017 - 2024

2017 - 2024

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

2017 - 2024

2017 - 2024

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

2017 - 2019

2017 - 2019

Bölüm Başkan Yardımcısı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2007 - 2008

2007 - 2008

Öğretmen

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Eğitim İstatistiği

Beceri Eğitimi

Eğitimde Araştırma Yöntemleri I

Uzmanlık Alan Dersi

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması II

Öğretmenlik Uygulaması I

Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarımı(A)

Topluma Hizmet Uygulamaları

Matematik Öğretimi II

Matematik Öğretimi I

Etkili İletişim

Okul Deneyimi

Birleştirilmiş Sınıf Öğret.

Makaleler

Tümü (50)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (4)
Scopus (10)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (26)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Teknoloji Kullanımına Yönelik Akademısyen Görüşleri: Türkiye ve Endonezya Örneği

Yusuf M., AKÇAY A. O.

3. International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 Nisan 2025, ss.18, (Özet Bildiri)

2025

2025

2. İlkokul Matematik Derslerindeki Görevlerin Bilişsel Talep Düzeylerinin İncelenmesi

Demirel Z., AKÇAY A. O.

3. International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 Nisan 2025, ss.147, (Özet Bildiri)

2025

2025

3. ÖĞRETMENLERİN YAPAY ZEKA TUTUMLARININ YARATICI DÜŞÜNME EĞİLİMLERİNE ETKİSİ

DEMİR T., KÜÇÜKKAYA S., AKÇAY A. O.

VIII.INCES INTERNATIONAL SCIENCE CULTURE & EDUCATION CONGRESS, Türkiye, 01 Mayıs 2025, ss.11, (Özet Bildiri)

2025

2025

4. İLKOKUL 1. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNDEN TOPLAMA YAPARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLERİN BELİRLENMESİ

ARDIÇ F., AKÇAY A. O.

VIII.INCES INTERNATIONAL SCIENCE CULTURE & EDUCATION CONGRESS, Türkiye, 01 Mayıs 2025, ss.119, (Özet Bildiri)

2025

2025

5. İLKOKUL SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MOTİVASYON ALGILARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERE GÖRE DEĞİŞİMİ VE SINIF İKLİMİNİN ROLÜ

DİZBAY M., ÇAĞAN N., MUTLU Ş., AKÇAY A. O.

VIII.INCES INTERNATIONAL SCIENCE CULTURE & EDUCATION CONGRESS, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2025, ss.112, (Özet Bildiri)

2023

2023

6. OPINIONS OF THIRD GRADE PRIMARY SCHOOL STUDENTS ON THE FLIPPED LEARNING MODEL USED IN SCIENCE LESSONS

Yalabık Sarı B., AKÇAY A. O.

International Computer and Instructional Technologies Symposium 2023, Eskişehir, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

7. A University-School Collaboration for Designing a School-Based STEM Initiative

KARAHAN E., AKÇAY A. O., BOZAN M. A.

ESERA 2023 - 15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

8. Developing Entrepreneurship Skills of 4th Grade Students on the Basis of STEM Activity

SARAÇLAR C., AKÇAY A. O.

20th INTERNATIONAL PRIMARY TEACHER EDUCATION SYMPOSIUM, Türkiye, 14 Kasım 2022, ss.223-224, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

10. YLSY BURSU İLE EĞİTİM ALMIŞ ÖĞRETİM ELEMANLARININ DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ

KAFA F., AKÇAY A. O.

13th International Congress on New Trends in Education, 12 Mayıs 2022, ss.179, (Özet Bildiri)

2021

2021

11. İlkokul Matematik Dersine Yönelik STEM Etkinliği

ARDIÇ F., AKÇAY A. O.

10th International Online Conference on Social Researches and Behavioral Sciences, Antalya, Türkiye, 29 Ekim 2021, ss.14, (Özet Bildiri)

2020

2020

14. İlkokul Öğrencilerinin Stem Odaklı Tasarım Süreçlerindeki Deneyimleri Üzerine Bir DurumÇalışması

KARAHAN E., AKÇAY A. O., ARDIÇ F.

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.284, (Özet Bildiri)

2019

2019

15. İlköğretim matematik öğretim programındaki kazanımların temel becerilere göre incelenmesi

Karadayı E., Ardıç F., Sayar N., AKÇAY A. O.

2nd International Elementary Education Congress, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.154-163, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

16. Sınıf öğretmenlerinin matematik öğretiminde teknoloji kullanımına ilişkin algılarının incelenmesi

AKÇAY A. O., Sayar N.

2nd International Elementary Education Congress, 23 - 27 Ekim 2019, ss.16-23, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

17. Investigation of elementary school teachers’ level of technology use in mathematics teaching

Sayar N., AKÇAY A. O.

V. Human and Civilization Congress From Past To Future, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.1181-1185, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

18. Öğretmen Adaylarının Okul-Dışı STEM Etkinlikleri Kapsamındaki Deneyimleri: Öğreniyorum - Öğretiyorum

KARAHAN E., AKÇAY A. O., ER N., BAYRAKDAR A.

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

19. Okul Sonrası Kodlama Süreci İle İlkokul Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi

TÜRK S., AKÇAY A. O., KARAHAN E.

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

20. İlkokul Öğrencilerinin STEM Odaklı Proje Tasarımları: Bir Durum Çalışması

Tiftikçi C., KARAHAN E., AKÇAY A. O.

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

21. Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının teknoloji kullanma durumları

AKÇAY A. O.

V. INES Human and Civilization Congress, 17 - 21 Nisan 2019

2019

2019

22. Okullarda Problem Çözme ve Tasarım Kültürünün Oluşturulması: PD-STEM Uygulamaları Atölyesi

KARAHAN E., AKÇAY A. O.

Eğitimde Değişim Konferansı, Konya, Türkiye, 20 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

23. Designing an After School STEM Program for Elementary Students

KARAHAN E., AKÇAY A. O., ERBAŞ B., KIVANÇ N., KARACA M.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

24. Elementary School Students’ Problem Solving Strategies in an After School STEM Club

KARAHAN E., AKÇAY A. O., Kıvanç N., Erbaş B., Karaca M.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

25. GeoGebra Kullanılarak Oluşturulan Matematiksel Görevlerin Bilişsel Talep Düzeylerinin İncelenmesi

AKÇAY A. O., EV ÇİMEN E.

The 27th International Congress on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1895-1902, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

26. Ödevler Tarih mi Oluyor?

GÜVEN U., AKÇAY A. O.

17. UluslararasıSınıf Öğretmenliği Sempozyumuna (USOS 2018), 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. Öğretmen adaylarının öğrenme ortamlarına ilişkin görüşleri.

Anılan H., Akçay A. O., Anagün Ş. S.

IV. International Eurasion Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. Ortaokul Matematik Derslerinde StEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri

KURTULUŞ A., AKÇAY A. O., KARAHAN E.

6thWorld Congresson Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2017, 26 - 28 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

Anagün Ş. S., Akçay A. O., Bozan A.

II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. FARKLI BRANŞLARDAKİ ÖĞRETMENLERİN STEM ODAKLI ÖĞRETİM SÜREÇLERİ

KARAHAN E., AKÇAY A. O.

II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

31. Farklı Branştaki Öğretmenlerin STEM Odaklı Öğretim Süreçleri Tasarımı

KARAHAN E., AKÇAY A. O.

Intermational Academic Research Congress, Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

32. Öğretmen Adaylarının Matematik Etkinlikleri Planlarken Bilişsel Talep Seviyelerine Dikkat Etmesi: Durum Çalışması

AKÇAY A. O.

International Eurasian Educational research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1164-1165, (Özet Bildiri)

2017

2017

33. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri

ANILAN H., AKÇAY A. O., ANAGÜN Ş. S.

IVth International Eurasian Educational research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

34. High School Students’xx Cognitive Processes In Problem-Based Enginnering Design Tasks

AKÇAY A. O.

26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

35. Tasarım Temelli Öğretim: Geleceğin Okulunu Tasarlıyorum.

AKÇAY A. O., KARAHAN E.

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2105-2107, (Özet Bildiri)

2017

2017

36. Elementary Level Pre-Service Teachers’ Selection Of Technological Tools In Their LessonActivities

AKÇAY A. O.

26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

37. Problem Odaklı Mühendislik Tasarım Görevlerinde 9. Sınıf öğrencilerinin Bilişsel Süreçleri

KARAHAN E., AKÇAY A. O.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

38. Tasarım Temelli Öğretim: Geleceğin Okulunu Tasarliyorum

AKÇAY A. O., KARAHAN E.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

39. TECHNOLOGY PROFESSIONAL DEVELOPMENT MATHEMATICS TEACHERS IN THE STATES

Gokbel E., AKÇAY A. O., Ayieko R.

the 38th annual meeting of theNorth American Chapter of the International Group for the Pyschology of Mathematics Education., 3 - 06 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

2916

2916

40. TEACHERS REPORT FREQUENT INTERACTIONS WITH STUDENTS TO EVALUATE PROGRESS

AKÇAY A. O., Ayieko R., Gokbel E.

38th annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Pyschology of Mathematics Education, Tuscon, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Kasım 2916 - 06 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

41. ALGEBRA ACHIEVEMENT GAPS A COMPARATIVE STUDY ACROSS THE STATES OVER THE YEARS

Ayieko R., Gökbel E., AKÇAY A. O.

Proceedings of the 38th annual meeting of theNorth American Chapter of the International Group for the Pyschology of Mathematics Education., Tuscon, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Kasım 2016, ss.140-147, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

42. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ HAZIRLADIKLARI ÖĞRETİM FALİYETLERİNDEKİ BULUNAN GÖREVLERİN BİLİŞSEL İSTEM SEVİYELERİNE GÖRE NCELENMESİ

AKÇAY A. O.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.280, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

44. Teachers Perspectives on Interactive Whiteboards for Teaching and Learning based Professional Development Program

AKÇAY A. O., Arslan H., SEMERCİOĞLU M. S.

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 21 Mart - 26 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

45. An Examination of Pre Service Mathematics Teachers Levels of Technology Implementation

AKÇAY A. O., Boston M.

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 26 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

46. A Comparison Study of Fractions Content in Mathematics Textbooks From the United States and Turkey

AKÇAY A. O., Boston M.

American Educational Research Association (AERA), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

47. Elementary teachers’ perceptions of technology use in their classroom

AKÇAY A. O., ÜNLÜOL ÜNAL N., ARSLAN H.

roceedings of Society for Information Technology, Teacher Education International Conference, 01 Ocak 2015

2013

2013

48. Teaching and Learning Mathematics in Virtual Environments

Boston M., Kay Stein M., Kessler A., Henderson T., AKÇAY A. O.

The National Council of Teachers of Mathematics, Amerika Birleşik Devletleri, 17 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

2. Sustaining Mathematics Education in the AI Era: Opportunities, Challenges, and Future Directions

AKÇAY A. O., ÇİLİNGİR ALTINER E.

The Convergence of Mathematics and AI: A New Paradigm in Education, Mazı Ali, Editör, IGI Global Scientific Publishing, ss.263-288, 2025

2025

2025

3. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE EĞİLİMLER

Yalabık Sarı B., AKÇAY A. O.

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ 2024 TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİNE UYGUN, YILDIZ NİHAL, TABARU ÖRNEK GİZEM, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.83-101, 2025

2025

2025

4. Enhancing Primary Refugee Students’ Problem-Solving Skills

AKÇAY A. O., Kalaycı Ö.

Foundational Education of Primary-Level Refugee Students Advancing Fundamental Subject Knowledge, SEMERCİOĞLU MUHAMMED SERHAT, AKÇAY AHMET OĞUZ, Editör, Springer Nature, ss.137-177, 2025

2025

2025

5. Stem Eğitiminde Yapay Zekâ

AKÇAY A. O., ÇİLİNGİR ALTINER E.

ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARI, KARAKAŞ HAMDİ, BİRCAN MEHMET AKİF, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.179-192, 2025

2025

2025

6. Disiplinlerarası Bir Perspektif Olarak Tasarım Temelli Matematik Öğretimi

AKÇAY A. O., ÇİLİNGİR ALTINER E.

Matematik Eğitiminde Kesişimler ve Dönüşümler: Kuramdan Uygulamaya Disiplinlerarası Bir Bakış, BAŞ MURAT, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.53-68, 2025

2025

2025

7. TÜRKİYE MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE YAKLAŞIMLARI

ÇİL O., AKÇAY A. O.

ÜLKELERİN MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE YAKLAŞIMLARI, ÇİL OSMAN, AKÇAY AHMET OĞUZ, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.254-272, 2025

2024

2024

8. Preservice Primary School Teachers’ Experience of Place-Based Education: Porsuk River

Akçay A. O., Bozan M. A.

Socioscientific Issues Focused Teacher Education Place-Based Practices from Türkiye, Bahadır Namdar,Engin Karahan, Editör, Springer, London/Berlin , Basel, ss.61-75, 2024

2024

2024

9. Preservice Primary School Teachers’ Experience of Place-Based Education: Porsuk River

AKÇAY A. O., BOZAN M. A.

Socioscientific Issues Focused Teacher Education Place-Based Practices from Türkiye, NAMDAR BAHADIR, KARAHAN ENGİN, Editör, Springer Cham, ss.61-75, 2024

2023

2023

12. MATEMATİK EĞİTİMİNDE EĞİTSEL ve DİJİTAL OYUNLAR

AKÇAY A. O., KORKMAZ M.

Öğretmen, Öğrenci ve Velilere Yönelik İLKOKULLARDA METAVERSE ve DİJİTAL OYUNLAR, Akçay Ahmet Oğuz, Semercioğlu Serhat, Şimşek İrfan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.93-106, 2023

2023

2023

13. Matematik Odaklı STEM Eğitimi

AKÇAY A. O., ARDIÇ F.

STEM Eğitimi Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Muhammet ÖZDEN, Şengül S. ANAGÜN, Editör, Vizetek, ss.41-60, 2023

2023

2023

14. Matematik Dersi Bağlamında Finansal Okuryazarlık Öğretimi: Matematiksel Modellemeden Yararlanma

YILMAZ İ., AKÇAY A. O.

Etkinlik Örnekleriyle Finansal Okuryazarlık Öğretimi, Bursu Sel, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.175-192, 2023

2023

2023

15. İlkokulda STEM Eğitimi

ÇİL O., AKÇAY A. O.

STEM Eğitimi Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Muhammet ÖZDEN, Şengül S. ANAGÜN, Editör, Vizetek, Ankara, ss.175-192, 2023

2023

2023

16. MATHEMATICS CURRICULA AND APPROACHES IN TÜRKİYE

ÇİL O., AKÇAY A. O.

Countries’ Mathematics Curricula and Approaches, Akçay, Ahmet Oğuz; Çil, Osman, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.223-238, 2023

2021

2021

17. STEM Eğitmi Yaklaşımı

KARAHAN E., AKÇAY A. O.

İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, BİLİCAN Kader, ŞENLER, Burcu, Editör, Vizetek, ss.291-316, 2021

2021

2021

18. STEM Eğitimi Yaklaşımı

KARAHAN E., AKÇAY A. O.

İlkokulda Fen Öğretimi, Bilican Kader, Şenler Burcu, Editör, VizeTek Yayıncılık, Ankara, ss.291-316, 2021

2021

2021

19. Erken Çocuklukta Fen - Teknoloji - Mühendislik - Matematik (FeTeMM) Çalışmaları

Akçay A. O., Karahan E.

ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN VE TEKNOLOJİ, Artun Hüseyin,Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.158-166, 2021

2021

2021

20. Erken Çocuklukta Fen - Teknoloji - Mühendislik - Matematik (FeTeMM) Çalışmaları

AKÇAY A. O., KARAHAN E.

Erken Çocuklukta Fen ve Teknoloji, Artun Hüseyin, Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.158-166, 2021

2021

2021

21. The Use of Augmented Reality Applications in Second Grade Mathematics Course: Students’ Knowledge of Shapes

Bozan M. A., Akçay A. O., Karahan E.

Designing, Deploying, and Evaluating Virtual and Augmented Reality in Education, Gokce Akcayir Epp Carrie Demmans, Editör, IGI Global, Vancouver, ss.220-241, 2021

2020

2020

22. MATEMATİK EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ VE MATERYAL

AKÇAY A. O.

İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ, TOPTAŞ Veli, OLKUN Sinan, ÇEKİRDEKCİ Sıtkı, SARI MEhmet Hayri, Editör, VİZETEK, Ankara, ss.502-526, 2020

2020

2020

23. Ekran Okuma Stratejisi

AKÇAY A. O., KARAHAN E.

Okuduğunu Anlama Stratejileri, Kıroğlu Kasım, Editör, PEGEM, Ankara, ss.164-175, 2020

2019

2019

24. Building Technology Knowledge in a Secondary Mathematics Methods Course: Building Technology Knowledge

Ayieko R., Gökbel E., AKÇAY A. O.

Developing Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) in the Digital Age, Niess, Margaret Louise, Editör, IGI Global, ss.24-46, 2019

2018

2018

25. Preservice Mathematics Teachers’ Effective Use of Technology: Analyzing the Cognitive Demands of Technology-Based Instructional Activities

AKÇAY A. O., Boston M.

Educating Prospective Secondary Mathematics Teachers, Strutchens, E. Marilyn Huang, Rongjin Potari, Despina Losano, Leticia, Editör, Springer, ss.143-166, 2018

Desteklenen Projeler

2022 - 2022

2022 - 2022

Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Tasarım Temelli Doğal Afet Eğitimi Uygulamaları-II

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Akçay A. O. (Yürütücü)

2021 - 2021

2021 - 2021

Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Tasarım Temelli Doğal Afet Eğitimi Uygulamaları

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Akçay A. O. (Yürütücü)

2021 - 2021

2021 - 2021

STEP- STEM to Environmental Problems

Erasmus Projesi , Erasmus Projesi, Avrupa Düzeyi

Doğaner Ş.(Yürütücü), Akçay A. O.

2019 - 2021

2019 - 2021

PDR Lisans Öğrencilerine Yönelik STEM Kariyer Olgunluk Programı Tasarımı ve Uygulanması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

KARAHAN E. (Yürütücü), AKÇAY A. O.

2019 - 2020

2019 - 2020

İlkokullar STEM ile Şekillenecek (II. Faz)

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Akçay A. O. (Yürütücü)

2015 - 2015

2015 - 2015

Mathematics-Science Partnership (MSP) Project

Diğer Ülkelerdeki Kamu Kurumları Tarafından Desteklenmiş Proje

Akçay A. O., Boston M.(Yürütücü)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ağustos 2024

Ağustos 2024

Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2023

Nisan 2023

Türk Akademik Yayınlar Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2023

Mart 2023

Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2023

Mart 2023

Mathematics Teacher: Learning and Teaching PK–12

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Burslar

2007 - 2016

2007 - 2016

YLSY

Milli Eğitim Bakanlığı

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 61

h-indeksi (WOS): 4