Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. The Effect of Earthquake Anxiety on Willingness to Pay More Rent

48th EBES Conference, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Temmuz 2024, ss.64, (Özet Bildiri)

3. The Effect of Inflation on Consumers' Choice of Reference Price

45th EBES Conference, Macaristan, 11 - 13 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

7. Nomofobi ile Satın Alma Davranışı İlişkisinde Mobil Ticaretin Rolü

23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. Assessment of the Eskisehir 2013 Turkish World Capital of Culture on the National Press in the Framework of City Marketing

Inaugural Conference of the International Place Branding Association, 7 - 09 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

9. Görsel Ürün Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisinin İncelenmesi

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

11. Ürünün Görsel Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisi

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

14. The Effect of Visual Product Aesthetics on Consumers' Price Sensitivity

4th World Conference on Business, Economics and Management (WCBEM), Ephesus, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, cilt.26, ss.528-534, (Tam Metin Bildiri) identifier

15. Partitioned Pricing and Consumer Perception in Online Purchases

Academic and Business Research Institute (AABRI) International Conference - Las Vegas 2013, 10 - 12 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

16. The Effects of Price Promotion Frames and Limited time Scarcity Messages on Consumers Purchase Intentions

Academic and Business Research Institute (AABRI) International Conference - Las Vegas 2013, 10 - 12 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)

17. The Effects of Price Promotion Frames on Consumers Purchase Intentions in the Presence of Scarcity Messages

13th International Conference on Econometrics, Operations Research and Statistics, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

18. The Multi dimensional Nature of Internal Reference Prices

13th Pricing Conference, 18 - 20 Ağustos 2011, (Özet Bildiri)

19. Online Social Network Users View of Political Consumerism A Case of Facebook

10th International Marketing Trends Conference, 20 - 22 Ocak 2011, (Tam Metin Bildiri)

20. Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi

15. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

1. Öğrencileşme

Uygulamalı Sosyal Bilimlere Yeni Yaklaşımlar, Prof. Dr. Salih ÖZTÜRK,Dr. Mustafa Latif EMEK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.3-18, 2024

2. Ticari Arkadaşlık ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Rolü

Güncel Yönetim Konularında Çoklu Alan Çözümlemeleri, Doç. Dr. Serdar Vural UYGUN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.95-111, 2023

3. İçsel Pazarlamanın İş Tatmini ve İşgören Performansına Etkisi

Farklı Bakış Açıları ile Pazarlama, Aybüke Yalçın, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.89-124, 2023

4. Marka Bağımlılığı, Fiyat Duyarlılığı ve Kompulsif Satın Alma Arasındaki İlişki: Giyim Sektörü Üzerine Bir Araştırma

Disiplinler Arası Güncel Çalışmalar II, Prof. Dr. Salih ÖZTÜRK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.175-208, 2023

5. Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Parasosyal Etkileşimin Rolü

Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Prof. Dr. Mücahit ÇELİK, Dr. Öğr. Üyesi Kadir ÇELİK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.191-210, 2022

6. Soylulaştırma

İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.75-97, 2021

7. Nomofobi ile Online Satın Alma Davranışı İlişkisinde Mobil Ticaret Kullanımının Rolü

Küresel ve Yerel Bağlamda Siyaset, Ticaret ve Muhasebe, Mehmet Demir,Ali Çiçek, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.221-262, 2020

8. Editör

Pazarlama ve Yönetim Perspektifinden İşletmecilik Çalışmaları, Halil Semih Kimzan, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.1-2, 2020

9. Tüketicilerin Kültürel Stres ve Özsaygı Düzeylerinin Telafi Edici Tüketim Üzerindeki Etkisi

Pazarlama ve Yönetim Perspektifinden İşletmecilik Çalışmaları, Halil Semih Kimzan, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.153-192, 2020

10. The Impact of Environmental Uncertainty Dimensions on Organizational Innovativeness: An Empirical Study on SMEs

Series on Technology Management (Vol.33). Managing Innovation: What Do We Know About Innovation Success Factors?, Alexander Brem,Joe Tidd and Tugrul Daim, Editör, World Scientific Publishing , Singapore, ss.221-243, 2019

11. Pricing and Price Management

Marketing Management, Gülfidan BARIŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.61-81, 2019

12. Marketing Mix

Principles of Marketing, Prof.Dr.Sevgi Ayşe ÖZTÜRK, Editör, Anadolu University Press, ss.190-215, 2018

13. The Impact of Environmental Uncertainty Dimensions on Organizational Innovativeness: An Empirical Study on SMEs

Series on Technology Management (Vol.28). Promoting Innovation in New Ventures and Small- and Medium-Sized Enterprises, Joe Tidd, Editör, World Scientific Publishing , Singapore, ss.151-175, 2017

14. Fiyatlandırma Kararları

Küresel Pazarlama, Prof.Dr.Rezan TATLIDİL, Editör, Nobel, ss.318-349, 2015
Metrikler

Yayın

47

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

202

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

221

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1008

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

46

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1046

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

104

Proje

3

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları