Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Satış Elemanının Örgütsel Bağlılığının Müşteri Odaklılığı Üzerine Etkisi: Seyahat Acenteciliği Sektöründe Bir Araştırma
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.841-856, 2020 (Hakemli Dergi)
Marka Deneyimi ve Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Tatmininin Rolü
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.4, ss.73-89, 2017 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin İçsel Referans Fiyat Tercihlerinin Farklı Ürünler Bakımından Deneysel Tasarım Yoluyla İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.117-144, 2012 (Hakemli Dergi)
Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.8, ss.71-82, 2011 (Hakemli Dergi)
Pazarlama Teorisi nin Felsefi Temelleri Değişim mi İlişki mi?
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-27, 2011 (Hakemli Dergi)
Tüketiciliğin Gelişen Gücü Siyasal Tüketicilik
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.11, sa.1, ss.277-296, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Effect of Earthquake Anxiety on Willingness to Pay More Rent
48th EBES Conference, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Temmuz 2024, ss.64
Nomofobi ile Satın Alma Davranışı İlişkisinde Mobil Ticaretin Rolü
23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
Assessment of the Eskisehir 2013 Turkish World Capital of Culture on the National Press in the Framework of City Marketing
Inaugural Conference of the International Place Branding Association, 7 - 09 Aralık 2016
The Effects of Price Promotion Frames on Consumers Purchase Intentions in the Presence of Scarcity Messages
13th International Conference on Econometrics, Operations Research and Statistics, 24 - 26 Mayıs 2012
The Multi dimensional Nature of Internal Reference Prices
13th Pricing Conference, 18 - 20 Ağustos 2011
Online Social Network Users View of Political Consumerism A Case of Facebook
10th International Marketing Trends Conference, 20 - 22 Ocak 2011
Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi
15. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğrencileşme
Uygulamalı Sosyal Bilimlere Yeni Yaklaşımlar, Prof. Dr. Salih ÖZTÜRK,Dr. Mustafa Latif EMEK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.3-18, 2024
Soylulaştırma
İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.75-97, 2021
Nomofobi ile Online Satın Alma Davranışı İlişkisinde Mobil Ticaret Kullanımının Rolü
Küresel ve Yerel Bağlamda Siyaset, Ticaret ve Muhasebe, Mehmet Demir,Ali Çiçek, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.221-262, 2020
Editör
Pazarlama ve Yönetim Perspektifinden İşletmecilik Çalışmaları, Halil Semih Kimzan, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.1-2, 2020
Tüketicilerin Kültürel Stres ve Özsaygı Düzeylerinin Telafi Edici Tüketim Üzerindeki Etkisi
Pazarlama ve Yönetim Perspektifinden İşletmecilik Çalışmaları, Halil Semih Kimzan, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.153-192, 2020
The Impact of Environmental Uncertainty Dimensions on Organizational Innovativeness: An Empirical Study on SMEs
Series on Technology Management (Vol.33). Managing Innovation: What Do We Know About Innovation Success Factors?, Alexander Brem,Joe Tidd and Tugrul Daim, Editör, World Scientific Publishing , Singapore, ss.221-243, 2019
Pricing and Price Management
Marketing Management, Gülfidan BARIŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.61-81, 2019
The Impact of Environmental Uncertainty Dimensions on Organizational Innovativeness: An Empirical Study on SMEs
Series on Technology Management (Vol.28). Promoting Innovation in New Ventures and Small- and Medium-Sized Enterprises, Joe Tidd, Editör, World Scientific Publishing , Singapore, ss.151-175, 2017
Fiyatlandırma Kararları
Küresel Pazarlama, Prof.Dr.Rezan TATLIDİL, Editör, Nobel, ss.318-349, 2015