Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The Effect of Earthquake Anxiety on Willingness to Pay More Rent

48th EBES Conference, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Temmuz 2024, ss.64

Ürünün Görsel Estetiğinin İçsel Referans Fiyatlara Etkisi

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015

The Effect of Visual Product Aesthetics on Consumers' Price Sensitivity

4th World Conference on Business, Economics and Management (WCBEM), Ephesus, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, cilt.26, ss.528-534 identifier

Partitioned Pricing and Consumer Perception in Online Purchases

Academic and Business Research Institute (AABRI) International Conference - Las Vegas 2013, 10 - 12 Ekim 2013

The Effects of Price Promotion Frames and Limited time Scarcity Messages on Consumers Purchase Intentions

Academic and Business Research Institute (AABRI) International Conference - Las Vegas 2013, 10 - 12 Ekim 2013

The Effects of Price Promotion Frames on Consumers Purchase Intentions in the Presence of Scarcity Messages

13th International Conference on Econometrics, Operations Research and Statistics, 24 - 26 Mayıs 2012

Online Social Network Users View of Political Consumerism A Case of Facebook

10th International Marketing Trends Conference, 20 - 22 Ocak 2011

Kitap & Kitap Bölümleri

Öğrencileşme

Uygulamalı Sosyal Bilimlere Yeni Yaklaşımlar, Prof. Dr. Salih ÖZTÜRK,Dr. Mustafa Latif EMEK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.3-18, 2024

Ticari Arkadaşlık ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Rolü

Güncel Yönetim Konularında Çoklu Alan Çözümlemeleri, Doç. Dr. Serdar Vural UYGUN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.95-111, 2023

İçsel Pazarlamanın İş Tatmini ve İşgören Performansına Etkisi

Farklı Bakış Açıları ile Pazarlama, Aybüke Yalçın, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.89-124, 2023

Marka Bağımlılığı, Fiyat Duyarlılığı ve Kompulsif Satın Alma Arasındaki İlişki: Giyim Sektörü Üzerine Bir Araştırma

Disiplinler Arası Güncel Çalışmalar II, Prof. Dr. Salih ÖZTÜRK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.175-208, 2023

Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Parasosyal Etkileşimin Rolü

Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Prof. Dr. Mücahit ÇELİK, Dr. Öğr. Üyesi Kadir ÇELİK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.191-210, 2022

Soylulaştırma

İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.75-97, 2021

Nomofobi ile Online Satın Alma Davranışı İlişkisinde Mobil Ticaret Kullanımının Rolü

Küresel ve Yerel Bağlamda Siyaset, Ticaret ve Muhasebe, Mehmet Demir,Ali Çiçek, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.221-262, 2020

Editör

Pazarlama ve Yönetim Perspektifinden İşletmecilik Çalışmaları, Halil Semih Kimzan, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.1-2, 2020

Tüketicilerin Kültürel Stres ve Özsaygı Düzeylerinin Telafi Edici Tüketim Üzerindeki Etkisi

Pazarlama ve Yönetim Perspektifinden İşletmecilik Çalışmaları, Halil Semih Kimzan, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.153-192, 2020

The Impact of Environmental Uncertainty Dimensions on Organizational Innovativeness: An Empirical Study on SMEs

Series on Technology Management (Vol.33). Managing Innovation: What Do We Know About Innovation Success Factors?, Alexander Brem,Joe Tidd and Tugrul Daim, Editör, World Scientific Publishing , Singapore, ss.221-243, 2019

Pricing and Price Management

Marketing Management, Gülfidan BARIŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.61-81, 2019

Marketing Mix

Principles of Marketing, Prof.Dr.Sevgi Ayşe ÖZTÜRK, Editör, Anadolu University Press, ss.190-215, 2018

The Impact of Environmental Uncertainty Dimensions on Organizational Innovativeness: An Empirical Study on SMEs

Series on Technology Management (Vol.28). Promoting Innovation in New Ventures and Small- and Medium-Sized Enterprises, Joe Tidd, Editör, World Scientific Publishing , Singapore, ss.151-175, 2017

Fiyatlandırma Kararları

Küresel Pazarlama, Prof.Dr.Rezan TATLIDİL, Editör, Nobel, ss.318-349, 2015

Metrikler

Yayın

47

Atıf (WoS)

167

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

202

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

30

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

42

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

3

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları