Makaleler
13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (2)
1. Satış Elemanının Örgütsel Bağlılığının Müşteri Odaklılığı Üzerine Etkisi: Seyahat Acenteciliği Sektöründe Bir Araştırma
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.841-856, 2020 (Hakemli Dergi)
2. Marka Deneyimi ve Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Tatmininin Rolü
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.4, ss.73-89, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Tüketicilerin İçsel Referans Fiyat Tercihlerinin Farklı Ürünler Bakımından Deneysel Tasarım Yoluyla İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.117-144, 2012 (Hakemli Dergi)
11. Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.8, ss.71-82, 2011 (Hakemli Dergi)
12. Pazarlama Teorisi nin Felsefi Temelleri Değişim mi İlişki mi?
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-27, 2011 (Hakemli Dergi)
13. Tüketiciliğin Gelişen Gücü Siyasal Tüketicilik
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.11, sa.1, ss.277-296, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
1. The Effect of Earthquake Anxiety on Willingness to Pay More Rent
48th EBES Conference, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Temmuz 2024, ss.64, (Özet Bildiri)
7. Nomofobi ile Satın Alma Davranışı İlişkisinde Mobil Ticaretin Rolü
23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)
8. Assessment of the Eskisehir 2013 Turkish World Capital of Culture on the National Press in the Framework of City Marketing
Inaugural Conference of the International Place Branding Association, 7 - 09 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
17. The Effects of Price Promotion Frames on Consumers Purchase Intentions in the Presence of Scarcity Messages
13th International Conference on Econometrics, Operations Research and Statistics, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
18. The Multi dimensional Nature of Internal Reference Prices
13th Pricing Conference, 18 - 20 Ağustos 2011, (Özet Bildiri)
19. Online Social Network Users View of Political Consumerism A Case of Facebook
10th International Marketing Trends Conference, 20 - 22 Ocak 2011, (Tam Metin Bildiri)
20. Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi
15. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
14
1. Öğrencileşme
Uygulamalı Sosyal Bilimlere Yeni Yaklaşımlar, Prof. Dr. Salih ÖZTÜRK,Dr. Mustafa Latif EMEK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.3-18, 2024
6. Soylulaştırma
İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.75-97, 2021
7. Nomofobi ile Online Satın Alma Davranışı İlişkisinde Mobil Ticaret Kullanımının Rolü
Küresel ve Yerel Bağlamda Siyaset, Ticaret ve Muhasebe, Mehmet Demir,Ali Çiçek, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.221-262, 2020
8. Editör
Pazarlama ve Yönetim Perspektifinden İşletmecilik Çalışmaları, Halil Semih Kimzan, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.1-2, 2020
9. Tüketicilerin Kültürel Stres ve Özsaygı Düzeylerinin Telafi Edici Tüketim Üzerindeki Etkisi
Pazarlama ve Yönetim Perspektifinden İşletmecilik Çalışmaları, Halil Semih Kimzan, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.153-192, 2020
10. The Impact of Environmental Uncertainty Dimensions on Organizational Innovativeness: An Empirical Study on SMEs
Series on Technology Management (Vol.33). Managing Innovation: What Do We Know About Innovation Success Factors?, Alexander Brem,Joe Tidd and Tugrul Daim, Editör, World Scientific Publishing , Singapore, ss.221-243, 2019
11. Pricing and Price Management
Marketing Management, Gülfidan BARIŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.61-81, 2019
13. The Impact of Environmental Uncertainty Dimensions on Organizational Innovativeness: An Empirical Study on SMEs
Series on Technology Management (Vol.28). Promoting Innovation in New Ventures and Small- and Medium-Sized Enterprises, Joe Tidd, Editör, World Scientific Publishing , Singapore, ss.151-175, 2017
14. Fiyatlandırma Kararları
Küresel Pazarlama, Prof.Dr.Rezan TATLIDİL, Editör, Nobel, ss.318-349, 2015
Metrikler
Yayın (WoS)
5
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
202
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
221
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
1008
H-İndeks (Scholar)
10
Atıf (TrDizin)
46
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
1046
H-İndeks (Sobiad)
9
Atıf (Diğer Toplam)
104
Proje
3
Tez Danışmanlığı
14
