Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2001 - 2007
2001 - 2007Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
1997 - 2000
1997 - 2000Yüksek Lisans
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), Türkiye
1993 - 1997
1993 - 1997Lisans
Anadolu Üniversitesi, Fen Fakültesi, Biyoloji Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
Küreselleşmenin eğitim fakülteleri üzerine etkileri
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2000
2000Yüksek Lisans
İlköğretim kurumlarında toplam kalite yönetiminin uygulanabilirliği
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorProf. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
2000 - 2009
2000 - 2009Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorÜniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
2012 - 2013
2012 - 2013Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
2012 - 2013
2012 - 2013Bölüm Başkan Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Akademi Dışı Deneyim
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi , Yrd. Doç. Dr.
2007 - 2009
2007 - 2009Öğretim Görevlisi Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi , Öğretim Görevlisi Dr.
2002 - 2007
2002 - 2007Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi , Araştırma Görevlisi
2000 - 2002
2000 - 2002Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi , Araştırma Görevlisi
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
Sosyal Adalet Bağlamında Pandemi Sürecindeki Eğitim Uygulamaları
Şentürk İ. (Danışman)
Ç.ALTUN(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Muhalif öğretmen kimliği ve muhaliflik deneyimlerine ilişkin fenomenolojik bir çalışma
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
E.OKLAY(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
YERLİ GÖÇMENLER (Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemini Aşma Çabasına Dair Bir İnceleme)
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
F.ÇETİN(Öğrenci)
2020
2020Doktora
KÜLTÜREL FEMİNİZM AÇISINDAN BİR EĞİTİM ÖRGÜTÜNÜN ÇÖZÜMLENMESİ
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
Y.YURTER(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Okul Yöneticilerinin Erasmus+ Projelerine Olan Katkılarının Proje Sürekliliği Açısından AB-Türkiye Bağlamında Değerlendirilmesi
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
E.ZENGİN(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Okula Foucault'nun iktidar kavramıyla bir bakış
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
B.GÜRGEN(Öğrenci)
2020
2020Doktora
TÜRKİYE'DEKİ ÜNİVERSİTELERİN KURUMSAL WEB SAYFALARI ÜZERİNDEN ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN İNCELENMESİ: SÖYLEM ANALİZİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
E.EDA(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Türkiye'deki üniversitelerde yaşanan kriz çeşitleri ve kullanılan imaj düzeltme stratejileri
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
V.ŞAHİN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Pozitif psikolojik sermaye birey örgüt uyumu ve örgütsel yabancilaşma arasindaki ilişki
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
G.SEÇİLMİŞ(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Okullardaki güç mesafesinin lider üye etkileşimi üzerine etkisi
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
Ö.GÜL(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Öğretmenlikten müdür yardımcılığına geçiş: Uyum ve sosyalleşme süreci
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
V.DENİZ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Rotasyon Uygulamasına İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri ve Örgütsel Değişim Bağlamında Değerlendirilmesi
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
Ş.ÖZKARA(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Özel Okullarda Veli Beklentileri Ve Süreç Yönetimi Bağlamında Bir Okul Modeli
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
K.YILMAZ(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Okullardaki sosyal yapı ve doğal liderlik süreçlerinin sosyal ağ teorisi perspektifinden incelenmesi: Bir durum çalışması
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
Ş.HANGÜL(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İlkokullarda örgütsel sessizlik ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişki (Eskişehir il merkezindeki ilkokullarda bir çalışma)
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
E.KONAKCI(Öğrenci)
2018
2018Doktora
EĞİTİM ÖRGÜTLERİNİN YAPISINA ALTERNATİF PARADİGMALARIN SAĞLADIĞI BAKIŞ AÇISI VE BİR TİPOLOJİ ÇALIŞMASI
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
T.KORUCUOĞLU(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Pozitif Psikolojik Sermaye Birey Örgüt Uyumu ve Örgütsel Yabancılaşma Arasındaki İlişki
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
G.SEÇİLMİŞ(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Örgütsel güç oyunları ve örgütsel muhalefet arasındaki ilişki
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
T.KORUCUOĞLU(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Okul yöneticilerinin yönetici görevlendirme yönetmeliğine ilişkin görüşleri
ŞENTÜRK İ. (Danışman)
E.AYDIN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (14)
2023
20231. Evaluation of the Effect of Educational Bureaucracy on School Administration: A Blunting School Climate for Teachers .
Shaikh G., ŞENTÜRK İ.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.10, ss.96-134, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
20212. Investigating Relationship Between Democratic Attitudes and Social Justice Beliefs of Pre-Service Teachers
Kılıçoğlu G., Şentürk İ.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.16, sa.3, ss.245-271, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20213. Eğitim Örgütlerinde Pozitif Psikolojik Sermaye, Birey-Örgüt Uyumu ve Örgütsel Yabancılaşma Arasındaki İlişki
SEÇİLMİŞ G., ŞENTÜRK İ.
TroyAcademy , Çanakkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.59-79, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20214. Öğretmenlerin Mikro Direniş Stratejileri
Şentürk İ., Çetin M. F., Zengin E., Kurtuluş Ç., Demir Öztürk S.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.22-50, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Üretken pedagoji: Bir sistematik literatür taraması ve eşlik eden teknoloji destekli süreçlerin değerlendirilmesi
Ersoy M., Şentürk İ., Aybek E. C.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.58, ss.198-226, 2021 (TRDizin)
2020
20206. The Relationship between Organizational Political Games and Organizational Dissent (In the Context of Teacher Opinions in Primary and Secondary Schools)
Korucuoglu T., ŞENTÜRK İ.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.35, sa.2, ss.428-447, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2019
20197. İlkokullarda Örgütsel Sessizlik İle Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki (Eskişehir İl Merkezindeki İlkokullarda Bir Çalışma)
Konakçı, Göven E., ŞENTÜRK İ.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.20, ss.1223-1247, 2019 (TRDizin)
2019
20198. Analyzing Teachers’xx Interactions Through Social Network Analysis: A Multi-Case Study of Three Schools in Van, Turkey
ŞENTÜRK İ., Hangül Ş.
New Waves - Educational Research Development , cilt.22, sa.2, ss.16-36, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20189. Paternalistic Leadership Scale Turkish Adaptation a Validity – Reliability Study
EROL E., ŞENTÜRK İ.
International Journal of Educational Methodology
, cilt.4, sa.4, ss.267-285, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201810. Örgütsel güç oyunları ve örgütsel muhalefet arasındaki ilişki (İlkokul ve ortaokullarda görev yapan öğretmen görüşleri bağlamında)
KORUCUOĞLU T., ŞENTÜRK İ.
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION , cilt.35, sa.2, ss.428-447, 2018 (Scopus, TRDizin)
2017
201711. Okul Yöneticilerinin 10 Haziran 2014 tarih ve 29026 sayılı YöneticiGörevlendirme-Atama Yönetmeliğine İlişkin Görüşleri”
Ayıdn, Baş E., ŞENTÜRK İ.
19 Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.37, sa.2, ss.119-143, 2017 (TRDizin)
2015
201512. Öğretmen Adayları ve Öğretim Üyelerinin Üniversite Kavramına İlişkin Metaforik Algıları The Metaphoric Perceptions of Teacher Candidates and FacultyMembers towards University Concept
OYMAN N., ŞENTÜRK İ.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.21, sa.3, ss.367-394, 2015 (TRDizin)
2015
201513. Öğretmen Adayları ve Öğretim Üyelerinin “Üniversite” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
OYMAN N., ŞENTÜRK İ.
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , cilt.21, sa.3, ss.367-394, 2015 (TRDizin)
2014
201414. Democratic Classroom Management in Higher Education: A Qualitative Study
ŞENTÜRK İ., Oyman N.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.14, sa.3, ss.940-945, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2012
201215. Üniversitede Kadın Olmak Akademik Örgütte Toplumsal Cinsiyet Sorunu Nitel Bir Çalışma
ŞENTÜRK İ.
Woman 2000 , cilt.13, sa.2, ss.13-47, 2012 (TRDizin)
2012
201216. Foucault un İktidar Analizi Bağlamında Eğitim Yönetimineİlişkin Bir Değerlendirme
ŞENTÜRK İ., TURAN S.
Kuram ve Uygulamada Eğitİm Yönetimi , cilt.18, sa.2, ss.243-272, 2012 (TRDizin)
2011
201117. A qualitative research on classroom management at a teacher training college
ŞENTÜRK İ.
Practice and Theory in Systems of Education , cilt.6, sa.4, ss.415-432, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201018. PIERRE BOURDIEU NUN NEOLİBERALİZMELEŞTİRİSİ BAĞLAMINDAEĞİTİM YÖNETİMİNİ YENİDEN DÜŞÜNMEK
ŞENTÜRK İ.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , cilt.11, sa.2, ss.73-98, 2010 (TRDizin)
2008
200819. Liselerde Yaşanan Şiddet Olaylarının Nedenleri ve Çözüm Önerileri(Denizli İli Örneği)
ÇOBANOĞLU F., ŞENTÜRK İ., KIRAN D.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.24, ss.127-139, 2008 (TRDizin)
2008
200820. Liselerde Yaşanan Şiddet Olaylarının Nedenleri ve Çözüm Önerileri
ÇOBANOĞLU F., ŞENTÜRK İ., KIRAN D.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.2, sa.24, ss.127-139, 2008 (TRDizin)
2008
200821. KÜRESELLEŞMENİN EĞİTİM FAKÜLTELERİNİN YÖNETİM BOYUTUNDAKİ ETKİLERİ
BURGAZ B., ŞENTÜRK İ.
Manas Journal of Social Studies , cilt.10, sa.19, ss.269-280, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200822. Küreselleşmenin Eğitim Fakültelerinin Yönetim Boyutundaki Etkileri
BURGAZ B., ŞENTÜRK İ.
Manas Journal of Social Studies , sa.19, ss.269-280, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200823. The expected and observed effects of globalization on teaching-learning processes on colleges of education: The views of educational faculty
Sentuerk İ.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.8, sa.1, ss.193-224, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2007
200724. The Advisers and Advisees Views about the Master ’xxs Thesis Advisers Behaviors of Communication
BURGAZ B., ŞENTÜRK İ.
Humanity and Social Sciences Journal , cilt.2, sa.2, ss.148-158, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200725. EĞİTİMDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN UYGULANMASI(İlköğretim Okulları Örneği)
AYDIN A., ŞENTÜRK İ.
Manas Social Sciences Journal , cilt.9, sa.17, ss.1-12, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
200626. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINA GÖSTERDİKLERİ TEPKİLER
GİRMEN P., ANILAN H., ŞENTÜRK İ., Öztürk A.
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.15, ss.235-244, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200627. Sınıf öğretmenlerinin istenmeyen öğrenci davranışlarına gösterdikleri tepkiler
GİRMEN P., ANILAN H., ŞENTÜRK İ., ÖZTÜRK A.
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.235-244, 2006 (Hakemli Dergi)
2005
200528. Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programı Öğrencilerinin Profili, Beklenti ve Sorunları
ANILAN H., GİRMEN P., ŞENTÜRK İ., Öztürk A.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.17, ss.103-109, 2005 (TRDizin)
2002
200229. Karl R. Popper’ın Bilimsel Yöntem Anlayışı ile Eğitim Yönetimi Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Karşılaştırılması”.
ŞENTÜRK İ.
Eğitim Araştırmaları DergisiEurasian Journal of Educational Research
, cilt.10, ss.123-133, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
20201. Öğretmenler Arasındaki Sosyal İlişkileri Şekillendiren Faktörler
Hangül Ş., Şentürk İ.
8. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2020, ss.561-563, (Özet Bildiri)
2020
20202. Öğretmenler Arasındaki Danışma İlişkilerinin İncelenmesi
Hangül Ş., Şentürk İ.
8. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2020, ss.562-563, (Özet Bildiri)
2017
20173. Jacques Attali’xxnin 21.Yüzyıl Sözlüğü: Yakın Geleceğin KaosundaEğitim Politikalarını Yordamak
ŞENTÜRK İ.
International Symposium of Chaos, Complexity and Leadership, 11 - 12 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
20174. Örgütsel Güç Oyunları ile Örgütsel Muhalefet Arasındaki İlişki
ŞENTÜRK İ., Korucuoğlu T.
IV nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20175. DÖNÜŞEN ÜNİVERSİTE, DÖNÜŞEN AKADEMİSYENLİK: AKADEMİSYEN TİPOLOJİLERİ ÜZERİNE KURAMSAL BİR DENEME
KURTOĞLU M., OYMAN N., ŞENTÜRK İ.
2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu, 3 - 07 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
20166. Democracy for Social Justice A Study on Perceptions of Prospective Teachers European Conference on Educational Research 23 26 August 2016 Dublin Ireland ECER 2016 Avrupa Eğitim Araştırmaları Konferansı 2016
KILIÇOĞLU G., ŞENTÜRK İ.
European Conference on Educational Research 23-26 August 2016 Dublin, Ireland (ECER) 2016 (Avrupa Eğitim Araştırmaları Konferansı 2016), 23 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
2016
20167. Thinking along Individualism and Collectivism An Inquiry into the Attitudes towards Teaching Profession of Prospective Teachers Bireycilik ve Toplulukçuluk Üzerine Düşünmek Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarına Yönelik Bir İnceleme
YILMAZ D., ŞENTÜRK İ.
European Conference on Educational Research 23-26 August 2016 Dublin, Ireland (ECER) 2016 (Avrupa Eğitim Araştırmaları Konferansı 2016), 23 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
2016
20168. Democracy for Social Justice: An Inquiry into the Perceptions of Prospective Teachers
KILIÇOĞLU G., ŞENTÜRK İ.
European Conference on Educational Research 2016 Meeting, Dublin, İrlanda, 23 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
2016
20169. Thinking along Individualism and Collectivism: An Inquiry into the Attitudes towards Teaching Profession of Prospective Teachers
YILMAZ D., ŞENTÜRK İ.
European Conference on Educational Research 2016, Dublin, İrlanda, 22 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
2016
201610. Okulda sosyal adalet Öğretmen yetiştirme açısından bir bakış
ŞENTÜRK İ., KILIÇOĞLU G., YILMAZ D.
3. International Eurasian Educational Research Congress. Muğla University, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201611. Okul yöneticilerine göre geleceğin okulları
ŞENTÜRK İ., ŞEN A.
3. International Eurasian Educational Research Congress. Muğla University, 31th. May-3 th June 2016., 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2015
201512. Paternalist Liderlik Ölçeği Geçerlik Güvenirlik Çalışması
EROL E., ŞENTÜRK İ.
EYFOR-VI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201513. Örgütsel Adaletin Örgütsel Vatandaşlık ve Örgütsel Güvene Etkisi TheImpact of Organizational Justice on Organizational Citizenship and Organizational Trust
ŞENTÜRK İ., OYMAN N., AYBEK E. C.
7. European Conference on Social and Behavioral Siciences. 11-13 June, Bucharest, Romania., Bükreş, Romanya, 11 - 13 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201514. Okul yöneticilerinin okul yönetici atama yönetmeliğine ilişkin görüşleri
Aydın Baş E., ŞENTÜRK İ.
International Eurasian Educational Research Congress. Hacettepe Üniversity, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2014
201415. Örgütsel sinizm, örgütsel sessizlik, akademik özgürlük ilişkisi. (Eğitim yönetimi alanındakiakademisyenlerin görüşleri)
ŞENTÜRK İ.
EYFOR,Eğitim Yönetimi Forumu, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2013
201316. Eğitim yönetimine feminist eleştirel bir bakış
ŞENTÜRK İ., TURAN S.
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi EYEDDER, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201317. Eğitim yönetimi için özgün ve yeni bir çerçeve: Açık liderlik
ŞENTÜRK İ., KANDEMİR C. M.
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 5 Eylül - 07 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2010
201018. Çocuk Gözüyle Oyun ve Oyuncak
GİRMEN P., ŞENTÜRK İ., AYPAY A., ÖZTÜRK A.
Günümüzde Çocuk Oyunlarında ve Oyuncaklarında Değişimler Sempozyumu, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2010, (Özet Bildiri)
2004
200419. İlköğretim okullarında teknoloji kullanımı
ÖZTÜRK A., ANILAN H., GİRMEN P., ŞENTÜRK İ.
4th International Educational Technology Conference, Skaraya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, cilt.1, ss.479-484, (Tam Metin Bildiri)
2004
200420. Trafik polislerinin sosyal kaygı düzeyleri
ÖZTÜRK A., ANILAN H., GİRMEN P., ŞENTÜRK İ.
2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.595-601, (Tam Metin Bildiri)
2004
200421. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Modellerine İlişkin Algıları Eskişehir İli Örneği
ŞENTÜRK İ., GİRMEN P., ÖZTÜRK A., ANILAN H., SÜRAL İ.
13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
2003
200322. Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı öğrencilerinin profili beklenti ve sorunları
ANILAN H., ŞENTÜRK İ., GİRMEN P., ÖZTÜRK A.
Eğitimde Bilime Katkı Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Strengthening Social Justice Leadership in Schools
ŞENTÜRK İ., KILIÇOĞLU G., KILIÇOĞLU D., AYDOĞDU E., KANDEMİR C. M.
Cultural Awareness and Diversity Management in Contemporary Education, POLAT GÜLŞAH, ÖZEN HAMİT, Editör, IGI Global Scientific Publishing, ss.389-432, 2024
2024
20242. Strengthening Social Justice Leadership in Schools
ŞENTÜRK İ., KILIÇOĞLU G., KILIÇOĞLU D., AYDOĞDU E., KANDEMİR C. M.
Cultural Awareness and Diversity Management in Contemporary Education, ÖZEN HAMİT, Polat Gülşah, Editör, IGI Global Scientific Publishing, ss.389-432, 2024
2022
20223. Kültürel Feminizm ve Eğitim Örgütleri
Yurter Y., Şentürk İ.
2000'ler Türkiye'sinde Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Kadın Sorunları , Rukiye Tınas,Elif Gürsoy, Editör, Nobel Yayınevi , Ankara, ss.1-25, 2022
2022
20224. Örgütsel Sessizlik
Şentürk İ., Dönmez A.
Eğitim kurumlarında örgütsel davranış, Doç .Dr. Sibel Güven, Editör, Nobel Yayınevi , Ankara, ss.100-130, 2022
2022
20225. ÖĞRETMENLERİN AYRIMCILIK ALGISI /TEACHERS’ PERCEPTION OF DISCRIMINATION
Şentürk İ., Bilgin N. B.
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XV, Editör: Doç. Dr. Fatma Elif Kılınç, Editör, Eğitim Yayınevi , Konya, ss.189-224, 2022
2020
20206. Workforce, Higher education policies and development in Turkey
ŞENTÜRK İ., KILIÇOĞLU D., KILIÇOĞLU G.
Economic Growth and Demographic Transition in Third World Nations: A Chaos and Complexity Theory Perspective, Erçetin, Şefika Şule; Ray, Nilanjan; Sen, Saurabh, Editör, Apple Academic Press/Taylor & Francis, Florida, ss.397-423, 2020
2019
20197. İnsan Kaynakları Yönetimi
Şentürk İ., Çobanoğlu F.
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Prof. Dr. Şefika Şule Erçetin, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.156-183, 2019
2019
20198. Workforce, Higher Education Policies, and Development in Turkey
ŞENTÜRK İ., KILIÇOĞLU D., KILIÇOĞLU G.
Economic Growth and Demographic Transition in Third World Nations:A Chaos and Complexity Theory Perspective, Şefika Şule Erçetin, Nilanjan Ray, Saurabh Sen, Editör, Apple Academic Press, ss.397-422, 2019
2018
20189. Social Justice Leadership in Education in the Axis of the Chaos Theory Does Social Justice Arise From Chaos? Social Justice Leadership with Chaos Approach in Educational Organizations
ŞENTÜRK İ., KILIÇOĞLU G.
Chaos, Complexity and Leadership 2016, Şefika Şule Erçetin, Editör, Springer International Publishing, Cham, ss.443-462, 2018
2017
201710. Rethinking Education Policies Within the Axis of Being a Refugee: Refugees and Multiculturalism – Proposals for Turkey
ŞENTÜRK İ.
Educational Development and Infrastructure for Immigrants and Refugees, Şefika Şule Erçetin, Editör, IGI Global, ss.108-124, 2017
2015
201511. Yükseköğretimde Güncel Tartışmalar: Yükseköğretimin yönetimide özerklik ve akademik özgürlük
ŞENTÜRK İ.
Türkiye de Yükseköğretim Alanı Kapsamı ve Politikaları, Ahmet Aypay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.309-340, 2015