Yayınlar & Eserler

Makaleler 36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (8)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

1. Luxury consumption tendency: Scale development and validation

American Marketing Association (AMA), 5 - 07 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

2. Why Do People Give Gifts?: Gift-Giving Motivations Scale Development and cross Cultural Validation

AMA Summer Academic Conference, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Ağustos 2018, cilt.29, ss.13-15, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Detecting careless respondents in survey data: Floodlight detection of careless respondents

Academy of Marketing Science (AMS), 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

6. A Novel method for detecting careless respondents in survey data

39th Annual ISMS Marketing Science Conference (InformsMarketing Science), 7 - 10 Haziran 2017

7. Brand Trust In Unit And Number Effect Dichotomy

INTERNATIONAL SCIENTIFIC BUSINESS CONFERENCE – LIMEN 2016 Leadership and Management: Integrated Politics of Research and Innovations, 15 - 16 Aralık 2016, (Tam Metin Bildiri)

8. Anket verisine güvenebilir miyiz? : İdeal cevaplama süresi ve Cronbach’s Alpha yanılgısı

Pazarlama Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.599-604, (Özet Bildiri)

9. Luxury Consumption Tendency:Conceptualization, Scale Development,and Validation

2016 Summer American Marketing Association Conference, 5 - 07 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

13. Bir dizi marka değeri bileşeninin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin sosyal medya üzerinden incelenmesi

11th International Conference on Knowledge, Economy and Management, 27 - 30 Kasım 2013, ss.663-675, (Tam Metin Bildiri)

15. Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın alma Üzerindeki Etkisi

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.507-515, (Tam Metin Bildiri)

18. The Perception of Institutionalization of Ethics and Quality of Work Life

Social Business@Anadolu International Conference, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2013, ss.71-75, (Tam Metin Bildiri)

20. Paranın Algılanan Sembolik Değeriyle Materyalist Eğilimler Arasındaki İlişki

17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.473-492, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

2. Pazarlama ve İktisat Etkileşimi

Bilim Olarak Pazarlama, Prof. Dr. B. Zafer ERDOĞAN, Editör, BETA, İstanbul, ss.69-82, 2018
Metrikler

Yayın

59

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

22

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

26

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları