SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
PAZARLAMA ARAŞTIRMACILARI İÇİN DENEYSEL TASARIM: FELSEFİ ARKA PLAN VE METODOLOJİK TARTIŞMA
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.123-160, 2019 (Hakemli Dergi)
Pazarlama Araştırmacılarının Yapısal Eşitlik Modeli Analizi Uygulamaları: Sorunlar ve Öneriler
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.16, sa.32, ss.201-230, 2018 (Hakemli Dergi)
Davranışsal ve sosyal bilimlerde yaygınca sorgulanan 10 metodolojik sorunun cevabı
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.41-88, 2017 (Hakemli Dergi)
Katılım Düzeyi Seçenek Sayısının İncelenmesi: Optimal KatılımDüzeyi Seçenek Sayısına İlişkin Bir Çıkarım
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.464-484, 2017 (Hakemli Dergi)
The Perception of Institutionalisation of Ethics and Quality of Work Life The Perspective of Turkish Managers
Social Business
, cilt.4, sa.2, ss.169-180, 2014 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between Symbolic Money Meanings and Materialism
Business and Economic Research Journal
, cilt.5, sa.2, 2014 (Hakemli Dergi)
Brand Name Strategies at Universities Comparison of Three Distinct Naming Strategies
Journal of Management and Marketing Research
, cilt.14, sa.14, ss.1-12, 2014 (Hakemli Dergi)
Marka Farkındalığı Marka İmajı Markadan Etkilenme Ve Markaya Güvenin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin İncelenmesi Turkcell Örneği
Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.147-161, 2014 (Hakemli Dergi)
Marka farkındalığı, marka imajı, markadan etkilenme ve markaya güvenin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin incelenmesi: Turkcell örneği
Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.147-161, 2014 (Hakemli Dergi)
The Perception of Institutionalization of Ethics and Quality of Work Life The Perspective of Turkish Managers
Social Business
, cilt.0, sa.0, 2014 (Hakemli Dergi)
Taraftarların Takımlarla Özdeşleşme Düzeylerinin Takımların Lisanslı Ürünlerine Yönelik Kalite Algısı ve Satın Alma Niyetine Etkisi
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.14, sa.1, ss.73-81, 2014 (Hakemli Dergi)
Investigation of Brand Name Country of Origin Preference in Four Different Product Groups with Respect to Conspicuous Consumption Tendency
International Review of Management and Marketing
, cilt.3, sa.4, ss.190-203, 2013 (Hakemli Dergi)
İnternet Ortamında Markaya Güvenin Online Markaların İmajı Üzerindeki Rolü
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.5-20, 2013 (Hakemli Dergi)
The Effect of Brand Image and Religious Orientation on the Attitudestowards Religious Brand Names A Study on Youth Consumers
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.37-46, 2013 (Hakemli Dergi)
The Effect of Brand Image and Religious Orientation on The Attitudes Towards Religious Brand Names
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.37-46, 2013 (Hakemli Dergi)
Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın Alma Üzerindeki Etkisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.1-20, 2013 (Hakemli Dergi)
An Exploratory Investigation of Perceived Time Pressure and Brand Switching Due To Promotion for Different Products
European Journal of Social Sciences
, cilt.37, sa.1, ss.58-68, 2013 (Hakemli Dergi)
Analysis of Scientific Realism in the Dichotomy between Positivism and Anti positivism An Implication for Social Sciences
International Journal of Business and Social Science
, cilt.4, sa.6, ss.247-255, 2013 (Hakemli Dergi)
Ekonomik İnsan dan Sosyo Ekonomik İnsan’xxa Pazarlamanın İktisadi Temelleri ve Pazarlama İçin Bir Çıkarım
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.11-32, 2012 (Hakemli Dergi)
Üniversite Adaylarının Üniversite Marka Algılarının Üniversite Tercihlerine Etkilerinin Ölçümü Eskişehir Örneği
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.97-113, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Luxury consumption tendency: Scale development and validation
American Marketing Association (AMA), 5 - 07 Ağustos 2016
Why Do People Give Gifts?: Gift-Giving Motivations Scale Development and cross Cultural Validation
AMA Summer Academic Conference, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Ağustos 2018, cilt.29, ss.13-15
Meselenin Özünü Mü Yoksa Detaylarını Mı Zihinsel Olarak Algılamak Daha Kolay?: Fenomenlerin Soyutluğu ve KurgulamaSeviyesi Doğrultusunda Zihinsel İşyükünün EEG ile İncelenmesi
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.331-356
Meselenin Özünü Mü Yoksa Detaylarını Mı Zihinsel Olarak İşlemek Daha Kolay?: Fenomenlerin Soyutluğu ve Kurgulama Seviyesi Doğrultusunda Zihinsel İş Yükünün EEG ile İncelenmesi
23.Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
Detecting careless respondents in survey data: Floodlight detection of careless respondents
Academy of Marketing Science (AMS), 24 - 26 Mayıs 2017
A Novel method for detecting careless respondents in survey data
39th Annual ISMS Marketing Science Conference (InformsMarketing Science), 7 - 10 Haziran 2017
Brand Trust In Unit And Number Effect Dichotomy
INTERNATIONAL SCIENTIFIC BUSINESS CONFERENCE – LIMEN 2016 Leadership and Management: Integrated Politics of Research and Innovations, 15 - 16 Aralık 2016
Anket verisine güvenebilir miyiz? : İdeal cevaplama süresi ve Cronbach’s Alpha yanılgısı
Pazarlama Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.599-604
Luxury Consumption Tendency:Conceptualization, Scale Development,and Validation
2016 Summer American Marketing Association Conference, 5 - 07 Ağustos 2016
Belief in God or belief in nonlimited willpower: The mechanism behind the relationship between religion and self-control
Association for Psychological Science (APS), 26 - 29 Mayıs 2016
Why do believers have better self-control? Mechanism through monitoring by God and belief in nonlimited willpower
Society for Personality and Social Psychology (SPSP), 28 - 30 Ocak 2016
Katılım Düzeyi Seçenek Sayısının Veri Karakteristiği ve Veri Kalitesi Kapsamında İncelenmesi: Optimal Katılım Düzeyi Seçenek Sayısına İlişkin Bir Çıkarım
Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 20 Haziran 2014 - 24 Haziran 2018
Bir dizi marka değeri bileşeninin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin sosyal medya üzerinden incelenmesi
11th International Conference on Knowledge, Economy and Management, 27 - 30 Kasım 2013, ss.663-675
Bir Dizi Marka Değeri Bileşeninin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin Sosyal Medya Üzerinden İncelenmesi
11th International Conference On Knowledge, Economy Management, 27 - 30 Kasım 2013
Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın alma Üzerindeki Etkisi
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.507-515
The Effect of Brand Image and Religious Orientation on the Attitudes towards Religious Brand Names
42nd EMAC Confrence, Türkiye, 4 - 07 Haziran 2013
The Effect of Brand Image and Religious Orientation on the Attitudes Towards Religious Brand Name
42nd European Marketing Academy Conference, 4 - 07 Haziran 2013
The Perception of Institutionalization of Ethics and Quality of Work Life
Social Business@Anadolu International Conference, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2013, ss.71-75
Taraftarların Özdeşleşme Düzeylerinin Takımlarının Lisanslı Ürünlerine Yönelik Kalite Algısına ve Satın Alma Niyetine Etkisi
12. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2013, ss.658-663
Kitap & Kitap Bölümleri
Davranışsal ve Sosyal Bilim Araştırmacıları İçin Veri Toplama Platformu: Amazon Mechanical Turk (Mturk)
Beta Yayıncılık, İstanbul, 2018
Pazarlama ve İktisat Etkileşimi
Bilim Olarak Pazarlama, Prof. Dr. B. Zafer ERDOĞAN, Editör, BETA, İstanbul, ss.69-82, 2018