Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Why Do People Give Gifts?: Gift-Giving Motivations Scale Development and cross Cultural Validation

AMA Summer Academic Conference, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Ağustos 2018, cilt.29, ss.13-15 Sürdürülebilir Kalkınma

A Novel method for detecting careless respondents in survey data

39th Annual ISMS Marketing Science Conference (InformsMarketing Science), 7 - 10 Haziran 2017

Brand Trust In Unit And Number Effect Dichotomy

INTERNATIONAL SCIENTIFIC BUSINESS CONFERENCE – LIMEN 2016 Leadership and Management: Integrated Politics of Research and Innovations, 15 - 16 Aralık 2016

Luxury Consumption Tendency:Conceptualization, Scale Development,and Validation

2016 Summer American Marketing Association Conference, 5 - 07 Ağustos 2016

Algılanan Zaman Baskısının Plansız Satın alma Üzerindeki Etkisi

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.507-515

The Perception of Institutionalization of Ethics and Quality of Work Life

Social Business@Anadolu International Conference, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2013, ss.71-75

Paranın Algılanan Sembolik Değeriyle Materyalist Eğilimler Arasındaki İlişki

17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.473-492

Kitap & Kitap Bölümleri

Pazarlama ve İktisat Etkileşimi

Bilim Olarak Pazarlama, Prof. Dr. B. Zafer ERDOĞAN, Editör, BETA, İstanbul, ss.69-82, 2018

Metrikler

Yayın

60

Atıf (WoS)

25

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

30

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları