Eğitim Bilgileri
1999 - 2003
1999 - 2003Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1993 - 1996
1993 - 1996Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
1989 - 1993
1989 - 1993Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2003
2003Doktora
Fen bilgisi öğretiminde etkin öğrenme yaklaşımının erişi, tutum ve kalıcılığa etkisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1996
1996Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Bölümü 1. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından Belirlenmesi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorProf. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2015 - 2018
2015 - 2018Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2013 - 2015
2013 - 2015Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2004 - 2013
2004 - 2013Yrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
1996 - 2004
1996 - 2004Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2011 - 2012
2011 - 2012Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
2004 - 2007
2004 - 2007Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
Karşılaştırmalı Eğitim
Uzmanlık Alan II Dersi
Eğitimde Güncel Tartışmalar
Uzmanlık Alan Dersi
EĞİTİMDE ETKİN ÖĞRENME YAKLAŞIMI
Lisansüstü Danışmanlık
UZMANLIK ALAN DERSİ
Eğitimde Güncel Tartışmalar
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Uzmanlık Alan Dersi
Öğrenci Merkezli Eğitim
SEMİNER
Türkiye'de Öğretmen Yetiştirme
Uzmanlık Alan Dersi I
Uzmanlık Alan Dersi
Seminer
Lisansüstü Dnışmanlık
UZMANLIK ALAN DERSİ
TÜRKİYEDE ÇEVRE KİRLİLİĞİ
TÜRKİYEDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME
Dönem Projesi
Türkiye’xxde Öğretmen Yetiştirme
Fen Eğitiminde Yeni Yklaşımlar
Lisansüstü Danışmanlık
Öğrenci Merkezli Eğitim
Öğrenme Öğretme Sürecinin Teorik Temelleri
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
TÜRKİYE'DE İNGİLİZCE EĞİTİMİ ALANINDA 2015-2019 YILLARI ARASINDA YAPILAN ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ
DEMİRCİ C. (Danışman)
İ.DEMİRAL(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN AİLELERİNİN VE BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLİŞKİN DENEYİMLERİ
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.ÖZER(Öğrenci)
2020
2020Doktora
İngilizce hazırlık programında yabancı dil kaygısının ingilizce başarısına etkisinde öğrenci katılımının rolü
DEMİRCİ C. (Danışman)
E.ORUÇ(Öğrenci)
2020
2020Doktora
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYELERİ İLE ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİLE YÖNELİK TUTUMLARI VE KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
DEMİRCİ C. (Danışman)
Ç.YILDIRAN(Öğrenci)
2020
2020Doktora
İngilizce küresel ölçütü (İKO) kriterleri bağlamında uygulanan İngilizce hazırlık programının aydınlatıcı değerlendirme modeline göre değerlendirilmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
M.GÜLTEKİN(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Yabancı okullar eğitim programlarının 1820-1938 yılları arasında Türk eğitim sistemine ve toplumsal yaşama etkileri
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.PADEM(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Özel Yetenekli Öğrencilerin Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Uzaktan Hizmet İçi Eğitim Modeli Önerisi
DEMİRCİ C. (Danışman)
G.İĞCİ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Türkiye'de aktif öğrenme temalı 2013-2018 yılları arasında yapılan çalışmaların incelenmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
E.ARIKAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Türkiye'de uzaktan eğitim temalı 2013-2018 yılları arasında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
E.ORAKCIOĞLU(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
2013-2018 yılları arasında öğretmenlik mesleğine yönelik tutum temalı lisansüstü tezlerin incelenmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.PIÇAKÇI(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Türkiye'de yetişkin eğitimi temalı 2007-2018 yılları arasında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
DEMİRCİ C. (Danışman)
D.ELDELEKLİOĞLU(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
TEOG sınavı İngilizce sorularının İngilizce öğretim programına uygunluğu ve yenilenmiş bloom taksonomisine göre sınıflandırılması
DEMİRCİ C. (Danışman)
M.GÖKDENİZ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Türkçe Eğitimine İlişkin Program Değerlendirme Tezlerinin İçerik Analizi ve Araştırma Eğilimleri
DEMİRCİ C. (Danışman)
M.TARIK(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
2013-2018 YILLARI ARASINDA ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNE HAZIRLANAN YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNİN İNCELENMESİ
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.PIÇAKÇI(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kuantum öğrenme yaklaşımına ilişkin görüşleri
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.ETYEMEZ(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
DEMİRCİ C. (Danışman)
M.YEŞİLAYDIN(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde başarı, tutum ve kalıcı öğrenmeye etkisi
DEMİRCİ C. (Danışman)
K.ŞAHİN(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İlköğretim 6. ve 7. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
DEMİRCİ C. (Danışman)
E.ÇENGELCİ(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
İlköğretim 4. ve 5. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri (Kütahya il örneği)
DEMİRCİ C. (Danışman)
Ö.AYDIN(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
İşbirliğine dayalı öğrenmenin fen bilgisi dersinde başarı, tutum ve kalıcı öğrenmeye etkisi
DEMİRCİ C. (Danışman)
A.ÖZÇELİK(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Yaratıcı düşünmeye dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerinyaratıcı düşünme ve problem çözme becerilerine etkisi
DEMİRCİ C. (Danışman)
S.KARATAŞ(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (46)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (36)
2024
20241. What the Distance Education Themed Master’s Theses and Dissertations in Türkiye Examined Prior to Covid-19 Pandemic
Orakcıoğlu E., Demirci C.
Osmangazi Journal of Educational Research (OJER)
, cilt.11, sa.2, ss.1-30, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. The Examination of In-Service Training Programs via Distance Education in Turkey According to Teachers' Opinions
Çoşkun İ., Demirci C.
Anatolian Journal of Education , cilt.9, sa.2, ss.181-196, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Milli Eğitim Bakanlığı'nda Görev Yapan Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
COŞKUN İ., DEMİRCİ C.
Manas Journal of Social Studies
, cilt.13, sa.3, ss.868-887, 2024 (TRDizin)
2024
20244. PRE-SERVICE TEACHERS’ VIEWS ON DIJITAL ADDICTION
Demirci C., Gül Ö., Kılıçaslan H.
International Journal of Educational Research Review , cilt.9, sa.3, ss.203-213, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. Using Bingo Games in Teaching “Jobs” in English
Çınar O., Demirci C., Oran Çınar S.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.10, sa.2, ss.76-97, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20236. The Effect of Technology-Enriched Foreign Language Teaching on Special Talented Individuals' English Attitude
Demirci C., Çelik S.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.10, ss.45-70, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20237. Web 2.0 Rapid Content Development Self-Efficacy Perception Levels of English Teachers
ARSLAN M., DEMİRCİ C.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.10, ss.318-338, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20238. The Relationship between Teachers' Attitudes Regarding the Use of Technology in Lessons and Lifelong Learning
DEMİRCİ C., GÜVEN A.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.10, sa.1, ss.142-156, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20239. English Teachers’ Views on Web 2.0 Tools
Arslan M., Demirci C.
The Journal of International Education Science , cilt.10, sa.34, ss.99-118, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
202210. The Evaluation of Flipped Classroom Themed Master’s Theses andDissertations in Turkey between 2015 and 2020
Demirci C., Sarıay S. A., Avcı H. S.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.9, sa.1, ss.205-226, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. Research on the Reasons of Primary Education Teachers Not TakingPostgraduate Education
Demirci C., Kuru G.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.9, sa.1, ss.89-107, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. THE OPINIONS OF TEACHERS AND STUDENTS IN THE SCIENCE AND ART CENTER REGARDING THE CONCEPT OF SPECIALTALENTED
Demirci C., Çelik S., Özer S.
European Journal of Special Education Research , cilt.8, sa.1, ss.25-44, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202213. TEACHERS' VIEWS ON THE EVALUATION OF LITERACY TEACHING DURING THE COVID-19 PANDEMIC
Demirci C., Doğaner E. Ş., Kılıçaslan H.
European Journal of Education Studies
, cilt.9, sa.1, ss.108-123, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202214. USE OF EDUCATIONAL GAMES WITHRECYCLED MATERIALS IN ENGLISH TEACHING
Demirci C., Oran Çınar S.
European Journal of Education Studies , cilt.9, sa.1, ss.29-43, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202215. The Adaptation of Language Learning Curiosity Scale into TurkishLanguage
Demirci C., Akçaalan M.
International Journal of Educational Research Review IJERE , cilt.7, sa.1, ss.48-55, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202116. A Scale Designed for Specifying Educational Needs of Teachers ofGifted and Talented Students
Demirci C., İğci G.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.8, sa.2, ss.228-246, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202117. THE USE OF AUDIENCE RESPONSE SYSTEMIN ENGLISH TEACHING: THE EXAMPLE OF MENTIMETER
Demirci C., Duraklı H., Güdücü A.
European Journal of Education Studies , cilt.8, sa.12, ss.432-446, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202118. High School Students' Opinions about the Technique of Poster Design Based on the Cooperative Learning Approach in English Course
Demirci C., Çoşkun İ.
Manas Journal of Social Studies
, cilt.10, sa.3, ss.1564-1579, 2021 (TRDizin)
2021
202119. Teachers 'Attitude and Self-Efficacy Perceptions Towards ScreenReading
Demirci C., Özler A., Karaduman E.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.8, sa.1, ss.150-167, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202120. TEACHERS’ AND STUDENTS’ OPINIONS ABOUT THE REASONS OF SECONDARY EDUCATION STUDENTS’ ABSENTEEISM IN EUROPE AND TURKEY
DEMİRCİ C., Tunç Toptaş H.
JOURNAL OF ADVANCED EDUCATION STUDIES , cilt.3, sa.1, ss.73-85, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202121. Village Institutes In The History of Turkish Education
DEMİRCİ C., Bozdağ Tekin H., Çavdar D.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.8, sa.1, ss.77-96, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202122. INVESTIGATION OF WEB 2.0 RAPID CONTENT DEVELOPMENT SELF-EFFICACY PERCEPTION LEVELS OF TEACHERS WORKING IN SECONDARY SCHOOLS
DEMİRCİ C., Yılmaz R.
European Journal of Education Studies , cilt.8, sa.2, ss.411-421, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202123. THE EFFECT OF “EAT UP” GAME ON ENGLISH TEACHING
DEMİRCİ C., Hamzaçebioğlu H., Arslan M.
European Journal of Education Studies , cilt.8, sa.1, ss.20-31, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202024. LANGUAGE PROFICIENCY OF A BILINGUAL CHILD: A CASE STUDY
DEMİRCİ C., Güven A.
European Journal of English Language Teaching , cilt.6, sa.1, ss.115-129, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202025. The Relationship Between English Language Teachers’ Positive Psychological Capital And Students’ Success in English Courses
Yıldıran Ç., DEMİRCİ C.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.15, sa.4, ss.3027-3046, 2020 (TRDizin)
2020
202026. Yabancı Dil Sınıf Kaygısı Ölçeği’nin Faktör Yapısının İncelenmesi
ORUÇ E., DEMİRCİ C.
Language Teaching and Educational Research , 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202027. Evaluation of the English language Preparatory School Curriculum in the Lights of Illuminative Evaluation model
GÜLTEKİN M., DEMİRCİ C.
European Journal of English Language Teaching , cilt.5, sa.3, ss.103-132, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202028. FOREIGN LANGUAGE ANXIETY AND ENGLISHLANGUAGE ACHIEVEMENT IN HIGHER EDUCATION:THE MEDIATING ROLE OF STUDENT ENGAGEMENT
ORUÇ E., DEMİRCİ C.
European Journal of Educational Studies , 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202029. Yabancı Dil Dersinde Katılımın Ölçümü: Yabancı Dil Dersi Katılım Ölçeği
ORUÇ E., DEMİRCİ C.
Turkish Studies - Educational Sciences , 2020 (TRDizin)
2020
202030. TEOG Sınavı İngilizce Sorularının İngilizce Öğretim Programına Uygunluğu ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Sınıflandırılması
DEMİRCİ C., GÖKDENİZ M.
Education Sciences , cilt.15, sa.1, ss.1-10, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202031. Active Learning: English Language Teaching via Write Share LearnStrategy
DEMİRCİ C., Akçaalan M.
International Journal of Educational Research Review , cilt.5, sa.3, ss.214-220, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
201832. Active learning: let’s make them a song
DEMİRCİ C., YAVAŞLAR E.
Cypriot Journal of Educational Sciences , cilt.13, sa.3, ss.288-298, 2018 (Scopus)
2018
201833. Vocabulary Role Play: An Active Learning Strategy For Vacabulary Teaching.
YAVAŞLAR E., DEMİRCİ C.
European Journal of Education Studies. , cilt.4, sa.4, ss.197-205, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201834. Effects of Educational ”My Monster” Game on Teaching in Primary Schools of Turkey.
DEMİRCİ C., Olur H.
European Journal of Education Studies , cilt.4, sa.3, ss.247-259, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201835. TEOG SINAVI İNGİLİZCE SORULARININ İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMINA UYGUNLUĞU VE YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE SINIFLANDIRILMASI
DEMİRCİ C., Gökdeniz M.
Education Sciences , cilt.15, sa.1, ss.1-10, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201836. Application examples and student views on active learning approach integrated with branches of art
ORAK S., DEMİRCİ C.
Cypriot Journal of Educational Sciences , cilt.13, sa.1, ss.53-65, 2018 (Scopus)
2017
201737. Formative Value of an Active Learning Strategy: Technology Based Think- Pair- Share in an EFL Writing Classroom
DEMİRCİ C., DÜZENLİ H.
World Journal of Education
, cilt.7, sa.6, ss.63-74, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201738. The Application of Active Learning Strategies a Multicultural Class
DEMİRCİ C., Gümüş N.
European Journal Education Studies , cilt.3, sa.12, ss.172-187, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201739. The Effect of Active Learning Approach on Attitudes of 7th Grade Students
DEMİRCİ C.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.10, sa.4, ss.129-144, 2017 (ESCI, Scopus)
2014
201440. Fen ve teknoloji öğretmenlerinin öğrencilerin ısı ve sıcaklık konusundaki kavram yanılgıları hakkındaki görüşleri
DEMİRCİ C., Şahin E.
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.9, ss.67-76, 2014 (TRDizin)
2006
200641. Fen Bilgisi Öğretiminde Etkin Öğrenme Yaklaşımının Bilgi Düzeyi Erişiye Etkisi
Demirci C.
EGITIM VE BILIM , cilt.31, sa.139, ss.10-18, 2006 (TRDizin)
2003
200342. Etkin Öğrenme Yaklaşımının Erişiye Etkisi
DEMİRCİ C.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.25, ss.38-47, 2003 (Hakemli Dergi)
2000
200043. Eleştirel Düşünme
DEMİRCİ C.
Eğitim ve Bilim , cilt.25, sa.115, ss.3-9, 2000 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2000
200046. Etkin Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 2 Sınıf Hayat Bilgisi Dersinde Uygulanması
DEMİRCİ C.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.18, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. English Learning Infacts: Experiences of Families
GÜVEN A., DEMİRCİ C.
15th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2022), Sevilla, İspanya, 7 - 09 Kasım 2022, ss.1280, (Özet Bildiri)
2018
20182. Eğitim Programları ve Öğretim Alanının İçerik Analizi ve Eğilimleri
DEMİRCİ C., İĞCİ G.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. Development of Language Engagement Scale
ORUÇ E., DEMİRCİ C.
International Conference on Social Science Research (ICONSR 2018), 5 - 09 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
20184. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları
DEMİRCİ C., KAŞARCI İ.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
20175. Türk Öğretmen Eğitimi Sisteminde Aktif Öğrenme Uygulamalarına Yönelik Betimsel Bir Araştırma
ERGİN H., DEMİRCİ C.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20176. Application Examples and Student Views on Active LearningIntegrated With Art Branches.
Orak S., DEMİRCİ C.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017)., Türkiye, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2015
20157. Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde Hacivat Karagöz Oyunun Öğrenci Başarısına Etkisi
DEMİRCİ C.
I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, ss.185-186, (Özet Bildiri)
2014
20148. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuantum Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüşleri
DEMİRCİ C., Simge D. E.
VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.257-272, (Tam Metin Bildiri)
2014
20149. Öğretmen Adaylarının Kuantum Öğrenme Yaklaşımında Kullanılan Not Alma Tekniklerine İlişkin Görüşleri ve Uygulama Örnekleri
DEMİRCİ C., Simge D. E.
23. UlusalEğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.141, (Özet Bildiri)
2014
201410. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin İstasyon Tekniğine İlişkin Görüşleri
DEMİRCİ C., Simge D. E.
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu(USOS), Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201411. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuantum Öğrenme Yaklaşımına İlişlkin Görüşleri
DEMİRCİ C., Simge D. E.
VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
2014
201412. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuantum Öğrenme Yaklaşımının Önemine ve Uygulanabilirliğine İlişkin Görüşleri
DEMİRCİ C., Simge D. E.
EJER Congress Abstracts of Paper, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.442-443, (Özet Bildiri)
2013
201313. Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavram Yanılgıları Hakkındaki Görüşleri ve Kavram Yanılgılarıyla Başetme Yöntemleri
DEMİRCİ C., Şahin E.
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2010
201014. Constructing a philosophy prospective teachers opinions about constructivisim
DEMİRCİ C.
Social and Behavioral Sciences, Cairo, Mısır, 15 - 17 Ekim 2010, ss.278-285, (Tam Metin Bildiri)
2010
201015. Constructing a philosophy: prospective teachers' opinions about constructivism
DEMİRCİ C.
1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri)
2009
200916. İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının Öğelerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
DEMİRCİ C., Merve Y.
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200917. İlköğretim 6 ve 7 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının İçeriğine ve Öğrenme Öğretme Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri
DEMİRCİ C., Çengelci E.
The First International Congress of Educational Research, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2008
200818. İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
DEMİRCİ C., Aydın Ö.
Proceedings of International Conference on Educational Science ICES' 08, 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200819. Yaratıcı Düşünmeye Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
DEMİRCİ C., Sinem Ö. K.
Proceedings of International Conference on Educational Science ICES' 08., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
2002
200220. Fen Bilgisi Dersi Tutum Ölçeği
DEMİRCİ C.
XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Özet Bildiri)
2002
200221. Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği
DEMİRCİ C.
XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Özet Bildiri)
2001
200122. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Bölümü 1 ve 4 Sınıf Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Öğrencilere Ait Bazı Değişkenler Açısından Belirlenmesi
DEMİRCİ C.
X. Ulusal Eğitim Biliimleri Kongresi, Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, ss.424-439
1999
199923. Etkin Öğrenme Yaklaşımının Öğrenci Başarısına Etkisi
DEMİRCİ C., DEMİREL Ö., Gürcü K., KORKMAZ H., Gül Ş.
VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)
1998
199824. İlköğretimde Başarı Testi Geliştirmeye Bir Örnek
DEMİRCİ C.
Eğitimde Yansımalar: IV. Cumhuriyet'in 75. Yılında İlköğretim 1. Ulusal Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Kasım 1998, (Tam Metin Bildiri)
1996
199625. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
SORAN H., DEMİRCİ C., ATAV E.
II. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 06 Haziran 1996, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Active Learning in English Language Teaching: Bridging Theory and Practice
DEMİRCİ C., Yar K.
Current Studies in Social Sciences 2024, KIRAY SEYİT AHMET, ÇARDAK OSMAN, Editör, ISRES Publishing., Konya, ss.164-192, 2024
2022
20222. IMPACTS OF COVID-19 IN THE WORLD COUNTRIES
DEMİRCİ C., Beşir E., Zencir B.
CURRENT STUDIES IN SOCIAL SCIENCES 2022, Oya TUNABOYLU Özkan AKMAN, Editör, ISRES Publishing, International Society for Research in Education and Science, Konya, ss.120-138, 2022
2022
20223. Student Respond Systems (SRSs)
DEMİRCİ C., Şişman Y. S., Aras B.
Current Studies in Educational Disciplines 2022, Dr. Mustafa Tevfik Hebebci Oğuz Yılmaz, Editör, Published by ISRES Publishing, International Society for Research in Education and Science (ISRES), Konya, ss.119-144, 2022
2022
20224. IMPACTS OF COVID-19 ON TURKEY
DEMİRCİ C., Zencir B.
Current Studies in Health and Life Sciences 2022, Prof. Dr. Mehmet ÖZASLAN, Editör, ISRES Publishing, International Society for Research in Education and Science, Konya, ss.78-89, 2022
2021
20215. The Definition and Importance of Distance Education
Çoşkun İ., DEMİRCİ C.
Current Studies in Educational Disciplines 2021 , KIRAY S.A, Tomevska E., Editör, ISRES, Konya, ss.116-149, 2021
2020
20206. What is (not) Active Learning? How to Learn Actively?
DEMİRCİ C.
Research Highlights in Education and Science 2020, Sahin Idin, Editör, ISRES Publishing, Konya, ss.23-39, 2020
2016
20167. Dönüştürücü Sınıf: Stil 1 Yaklaşımını Uygulamak ve Bir Sınıf Topluluğu Oluşturmak
DEMİRCİ C.
Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Arı ASIM, Editör, EĞİTİM, Konya, ss.343-373, 2016
2015
20158. Çevre Eğitiminde Dil Kullanımı
DEMİRCİ C.
Unterrichtsplanung Planning of Instruction Öğretimin Planlanması, Hasan Coşkun / Fatih Yılmaz / Mehmet Emin Aksoy, Editör, Dağyeli Verlag, Berlin, ss.294-308, 2015
2014
20149. Gegenwartge Structur des Türkischen Nationalen Bildungssystem
DEMİRCİ C.
The Importance of Fairy Tales in Education, , Editör, Dağyeli Verlag, Berlin, ss.65-80, 2014
2002
200210. 36 72 Aylık Çocuklar İçin Okul Öncesi Eğitim Programları
DEMİRCİ C., ve diğerleri D.
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2002
Desteklenen Projeler
2018 - 2019
2018 - 2019TEOG Sınavı İngilizce Sorularının İngilizce Öğretim Programına Uygunluğu ve Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre Sınıflandırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
DEMİRCİ C. (Yürütücü)