Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

GAMIFICATION IN GEOGRAPHY EDUCATION 9. CLASS EXAMPLE

-AZERBAIJAN- INTERNATIONAL CONGRESS OF SCIENTIFIC RESEARCH, Şeki, Azerbaycan, 17 - 20 Ağustos 2023

Analysis of Geographical Skılls In The Curriculum of Life Science Course

5th International Anatolian Scientific Research Congress, 21 - 23 Temmuz 2023

PROBLEM SOLVING SKILLS IN TO THE SOCIAL STUDIES COURSE CURRICULUM

V. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Hakkari, Türkiye, 21 - 23 Temmuz 2023

PROBLEM SOLVING SKILLS IN TO THE SOCIAL STUDIES COURSE CURRICULUM

V. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Hakkari, Türkiye, 21 - 23 Temmuz 2023

THE USE OF MAPS IN SOCIAL STUDIES EDUCATION

V. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Hakkari, Türkiye, 21 - 23 Temmuz 2023

V. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

V. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Hakkari, Türkiye, 21 - 23 Temmuz 2023

6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların Project Lily Pad Oyununa Göre Analizi

6th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, 16 - 18 Haziran 2023

Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlaştırma: Kazanımların MineCraft Oyununa Göre Nasıl Analizi

Communication, Economics, Organization Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Haziran 2023

Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlaştırma: Kazanımların MineCraft Oyununa Göre Nasıl Analizi’’

6. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 16 - 18 Haziran 2023

6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların Project Lily Pad Oyununa Göre Analizi

Communication, Economics, Organization Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Haziran 2023

Uluslararası Coğrafya Olimpiyatlarının 21. Yüzyıl Becerileri Açısından Analizi

6. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 16 - 18 Haziran 2023

Coğrafya Eğitiminde Dijitalleşme

Communication, Economics, Organization Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Haziran 2023

Coğrafya Eğitiminde Dijitalleşme’

6. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 16 - 18 Haziran 2023

Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlaştırma: Kazanımların MineCraft Oyununa Göre Nasıl Analizi

Communication, Economics, Organization Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Haziran 2023

SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA YER ALAN ETKİNLERİN ÖĞRENME ALANI VE KAZANIM İÇERİĞİ UYUMU AÇISINDAN İNCELENMESİ

3th International Anatolian Congress on Scientific Research, December 27-29, 2022, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2022, ss.297-302

ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERLE YAPILAN SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE DİJİTAL OYUN ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

3th International Anatolian Congress on Scientific Research, December 27-29, 2022, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2022, ss.291-296

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINDA YER ALAN ÇEVRE EĞİTİMİ DERSİNİN İÇERİK AÇISINDAN İNCELENMESİ

3th International Anatolian Congress on Scientific Research, December 27-29, 2022, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2022, ss.823-829

Türkiye’deki Lise Coğrafya Dersi Öğretim Programlarında ve Ders Kitaplarında İklim 132 Değişikliği: Taksonomik Bir Analiz

5th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Endonezya, 9 - 11 Aralık 2022, ss.132-140

Türkiye’deki Ortaokul Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında ve Ders Kitaplarında İklim Değişikliği: Taksonomik Bir Analiz

5th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Endonezya, 9 - 11 Aralık 2022, ss.123-131

COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA YER ALAN COĞRAFİ ÖĞELERİN YEREL VE KÜRESEL BAĞLAMDA İNCELENMESİ

3th International Anatolian Congress on Scientific Research, December 27-29, 2022, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2022, ss.154-159

How to Use Landscape Images in Geography Textbooks: Example of Some Countries

34th International Geographical Congress, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ağustos 2021, ss.11-16

Developing Map Literacy of University Students with the Fieldwork: An Example of Human Geography Course

34. International Geographical Congress, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ağustos 2021, ss.46-51 Sürdürülebilir Kalkınma

Analysis of Achievements in Life Science Textbooks in Terms Of Geographical Skills

Symposion Kozen Demostrability at the Geography Teachıng In The Past, Present And Future, Ljubljana, Slovenya, 9 - 11 Ekim 2021, ss.69-73

How Do Geography Curricula Deal with Geographical Skills? A Comparison of Different Countries?

Symposion Kozen Demostrability at the Geography Teaching In The Past, Present And Future, Ljubljana, Slovenya, 9 - 11 Ekim 2021, ss.63-68 Sürdürülebilir Kalkınma

AN ANALYSIS ON THE IMPACT OF GEOGAMES IN GEOGRAPHICAL SKILLS

Institute of Australian Geographers & New Zealand Geographical Society Combined Conference, , Sydney, Avustralya, 6 - 09 Temmuz 2021, ss.32-49 Sürdürülebilir Kalkınma

Pre-school students IQ Levels and Geographical Skills

1st International Congress on Gifted Young Scientists Education, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2020, ss.47-48

Comparison of IQ Test Geography Questions with GeographyCurriculum for MoNE Special Talents

1st International Congress on Gifted Young Scientists Education, 20 - 22 Kasım 2020

Analysis of Activities in Geography Textbooks in Terms of theLevel of Gifted Students

1st International Congress on Gifted Young Scientists Education, 20 - 22 Kasım 2020

Relationship between the Type of Intelligence of Gifted Students and the Power of Geographic Analysis

1st International Congress on Gifted Young Scientists Education, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2020, ss.46-47

COĞRAFYA EĞİTİMİ NEREDE? ULUSLARARASI BİR PERSPEKTİF

II. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ, 3 - 05 Ekim 2019

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OYUNLAŞTIRMA DENEYİMLERİ

I. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ, 30 Ekim - 02 Kasım 2019

TÜRKİYE VE ÇEKYA SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARINDA ÇEVRE EĞİTİMİ

2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), 17 - 20 Ekim 2018

LİSE COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA GERİ DÖNÜŞÜM

I. InternationalGeography Education Symposium, 8 - 10 Kasım 2018

Coğrafya Öğretim Programları ve Ders Kitapları

I. InternationalGeography Education Symposium IGES 2018, 8 - 10 Kasım 2018

TÜBİTAK LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİNDE İÇERİK VE NİTELİK

INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES, 5 - 08 Ekim 2017

İLKOKUL VE ORTAOKUL PROGRAMLARINDA BİR DEĞER OLARAK GERİ DÖNÜŞÜM

International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 5 - 08 Ekim 2017

AWARENESS IN RECYLING BEHAVIORS OF CANDITATE TEACHERS: A STUDY OF SCALE DELOPMENT

INTERNATIONAL CONFERENCE ON RESEARCH IN EDUCATIONSCIENCE, 18 - 21 Mayıs 2017

KAVRAM ÖĞRENMEDE YENİ BİR MODEL: DİNAMİK KAVRAM BULUTU

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, 4 - 06 Mayıs 2017

SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ ÇEVRE BİLİNCİ EĞİLİMİ

VI. ULUSLARARASISOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 4 - 06 Mayıs 2017

Üstün Yetenekli İlkokul Öğrencileriyle Akranlarının Çevre Tutumu Geliştirme Yollarındaki Eğilimler

International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 Mayıs 2017

THE PERCEPTION OF EUROPE IN TURKISH GEOGRAPHY TEXTBOOKS

FIFTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON "GEOGRAPHICAL SCIENCES AND EDUCATION", 4 - 05 Kasım 2016

GEOGRAPHY TEACHERS SELF EFFICACY BELIEFS TOWARDS TEACHING GEOGRAPHY

FIFTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON "GEOGRAPHICAL SCIENCES AND EDUCATION", 4 - 05 Kasım 2016

IMPACTS OF IN SERVICE TRAINING ON THE PRACTICES OF GEOGRAPHY TEACHERS IN TURKEY

FIFTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON "GEOGRAPHICAL SCIENCES AND EDUCATION", 4 - 05 Kasım 2016

Developing Map Skills by Geography Textbooks Case Study of Turkey

4th International Geography Symposium, 23 - 26 Mayıs 2016

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇEVRE VE ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN METAFORİKALGILARI

15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Çevre Sorunlarına İlişkin Metaforik Algıları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

Natural Events in Social Studies Curriculum for Primary Education and its Reflections in Textbooks in Turkey

International Conference for Teaching and Education (IJAS), BRÜKSEL, Belçika, 30 Haziran - 03 Temmuz 2015

Perception of Reception Protection and Asylum Process of Syrian Children Lessons from Painful Experience in Turkey

Children and Young People on the Move: Towards a more Precise Definition of their Best Interest, PORTOROZ, Slovenya, 19 - 20 Kasım 2015

Perception of Reception Protection and Asylum Process of Syrian Children Lessons from Painful Experiance in Turkey

International Conference Children and Young People on the Move: Towards a More Precise Definition of Their Best Interests, 19 - 20 Kasım 2015

Tendencies of Turkish Geography Textbooks in Environmental Education

4. International Conference on Geographical Sciences and Education, Shumen, Bulgaristan, 30 - 31 Ekim 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf O g retmenlerinin C evre Bilinci Gelis tirmede Kullandıkları Yo ntem ve Teknikler

VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015

Çevre Bilinci Oluşturmada Fen ve Teknoloji Ders Kitapları Bir İçerik Analizi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014

Effects of Turkish railway museums on cultural tourism

2nd International Geography Symposium-Mediterranean Environment, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Haziran 2010, cilt.19, ss.131-138 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Migration towards Tarsus Antalya and Fethiye: Reasons and results

2nd International Geography Symposium-Mediterranean Environment, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Haziran 2010, cilt.19, ss.297-307 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Çağdaş Sosyal Blgiler Eğitiminde Afetler ve Afet Eğitimi: Gerçeklerle yüzleşmenin yolu

Çağdaş Sosyal Bilgiler Öğretimi, Kaya Erdoğan, Tıkman Fatih, Bayram Hüseyin, Yıldırım Esat, Editör, vizetek, Ankara, ss.227-271, 2023

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Afetler Ve Afet Eğitimi: Gerçeklerle Yüzleşmenin Yolu

ÇAĞDAŞ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ (GÜNCEL KONU VE ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE), Prof. Dr. Erdoğan KAYA Dr. Öğr. Üyesi Fatih TIKMAN Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin BAYRAM Dr. Öğr. Üyesi Esat YILDIRIM, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.227-271, 2023

LEARNING FROM COMMON CONCERNS AND THE PATH AHEAD FOR GEOGRAPHY TEACHER EDUCATION AND PROFESSIONALISM

Geography Teacher Education and Professionalization, Artvinli Eyüp,Gryl Inga,Lee Jongwon,Mitchell Jerry, Editör, Springer Nature, Berlin, ss.303-316, 2022

WHY GEOGRAPHY TEACHER EDUCATION AND PROFESSIONALIZATION MATTER

Geography Teacher Education and Professionalization , Eyüp ARTVİNLİ,Inga GRYL,Jongwon LEE,Jerry MITCHELL, Editör, Springer Nature, Berlin, ss.4-15, 2022

Learning from Common Concerns and the Path Ahead for Geography Teacher Education and Professionalism

Geography Teacher Education and Professionalization, EYÜP ARTVİNLİ, INGA GRYL, JONGWON LEE, JERRY MITCHELL, Editör, Springer Nature, ss.323-331, 2022

Introduction: Why Geography Teacher Education and Professionalization Matter

Geography Teacher Education and Professionalization, EYÜP ARTVİNLİ, INGA GRYL, JONGWON LEE, JERRY MITCHELL, Editör, Springer Nature, ss.1-6, 2022

COĞRAFYA EĞİTİMİNDE PROJE TABANLI ÖĞRENME

UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE COĞRAFYA EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR-2, Eyüp Artvinli,Yavuz Değirmenci, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.120-150, 2021

COĞRAFİ SORGULAMA BECERİSİ

COĞRAFİ BECERİLER , Demirbaş Öztürk,Ç., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.81-140, 2020

TARİH VE COĞRAFYAYI NEDEN BİRLİKTE DÜŞÜNMELİYİZ?

TARİH BİLİMİ VE METODOLOJİSİ, Mehmet Yaşar ERTAŞ, Editör, İdeal Kültür Yayıncılık, İstanbul, ss.143-150, 2019

TARİH VE COĞRAFYAYI NEDEN BİRLİKTE DÜŞÜNMELİYİZ?

TARİH BİLİMİ VE METODOLOJİSİ, MEHMET YAŞAR ERTAŞ, Editör, İdeal Kültür Yayıncılık, ss.143-150, 2019

DEALING WITH GIS IN GEOGRAPHY CURRICULA: COMPARING PORTUGAL AND TÜRKIYE

Innovative Learning Geography in Europe: New Challenges for the 21st Century , Rafael de Miguel Gonzalez ve Karl Donert, Editör, Cambridge Scholar Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.121-140, 2014

BEŞERİ SİSTEMLER

Genel Coğrafya, Şahin Cemalettin, Editör, Gündüz Eğitim Yayıncılık, Ankara, ss.115-162, 2010

Beşeri Sistemler

Genel Coğrafya, Cemalettin ŞAHİN, Editör, Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, Ankara, ss.115-162, 2010

Metrikler

Yayın

149

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

56

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

6

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları