Yayınlar & Eserler

Makaleler 49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (4)
Scopus (10)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (25)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 48

1. Teknoloji Kullanımına Yönelik Akademısyen Görüşleri: Türkiye ve Endonezya Örneği

3. International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 Nisan 2025, ss.18, (Özet Bildiri)

2. İlkokul Matematik Derslerindeki Görevlerin Bilişsel Talep Düzeylerinin İncelenmesi

3. International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 Nisan 2025, ss.147, (Özet Bildiri)

3. ÖĞRETMENLERİN YAPAY ZEKA TUTUMLARININ YARATICI DÜŞÜNME EĞİLİMLERİNE ETKİSİ

VIII.INCES INTERNATIONAL SCIENCE CULTURE & EDUCATION CONGRESS, Türkiye, 01 Mayıs 2025, ss.11, (Özet Bildiri)

4. İLKOKUL 1. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNDEN TOPLAMA YAPARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLERİN BELİRLENMESİ

VIII.INCES INTERNATIONAL SCIENCE CULTURE & EDUCATION CONGRESS, Türkiye, 01 Mayıs 2025, ss.119, (Özet Bildiri)

5. İLKOKUL SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MOTİVASYON ALGILARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERE GÖRE DEĞİŞİMİ VE SINIF İKLİMİNİN ROLÜ

VIII.INCES INTERNATIONAL SCIENCE CULTURE & EDUCATION CONGRESS, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2025, ss.112, (Özet Bildiri)

6. OPINIONS OF THIRD GRADE PRIMARY SCHOOL STUDENTS ON THE FLIPPED LEARNING MODEL USED IN SCIENCE LESSONS

International Computer and Instructional Technologies Symposium 2023, Eskişehir, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)

7. A University-School Collaboration for Designing a School-Based STEM Initiative

ESERA 2023 - 15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

8. Developing Entrepreneurship Skills of 4th Grade Students on the Basis of STEM Activity

20th INTERNATIONAL PRIMARY TEACHER EDUCATION SYMPOSIUM, Türkiye, 14 Kasım 2022, ss.223-224, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. YLSY BURSU İLE EĞİTİM ALMIŞ ÖĞRETİM ELEMANLARININ DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ

13th International Congress on New Trends in Education, 12 Mayıs 2022, ss.179, (Özet Bildiri)

11. İlkokul Matematik Dersine Yönelik STEM Etkinliği

10th International Online Conference on Social Researches and Behavioral Sciences, Antalya, Türkiye, 29 Ekim 2021, ss.14, (Özet Bildiri)

14. İlkokul Öğrencilerinin Stem Odaklı Tasarım Süreçlerindeki Deneyimleri Üzerine Bir DurumÇalışması

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.284, (Özet Bildiri)

15. İlköğretim matematik öğretim programındaki kazanımların temel becerilere göre incelenmesi

2nd International Elementary Education Congress, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.154-163, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Sınıf öğretmenlerinin matematik öğretiminde teknoloji kullanımına ilişkin algılarının incelenmesi

2nd International Elementary Education Congress, 23 - 27 Ekim 2019, ss.16-23, (Tam Metin Bildiri)

17. Investigation of elementary school teachers’ level of technology use in mathematics teaching

V. Human and Civilization Congress From Past To Future, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.1181-1185, (Tam Metin Bildiri)

18. Öğretmen Adaylarının Okul-Dışı STEM Etkinlikleri Kapsamındaki Deneyimleri: Öğreniyorum - Öğretiyorum

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

19. Okul Sonrası Kodlama Süreci İle İlkokul Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

20. İlkokul Öğrencilerinin STEM Odaklı Proje Tasarımları: Bir Durum Çalışması

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

23. Designing an After School STEM Program for Elementary Students

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

24. Elementary School Students’ Problem Solving Strategies in an After School STEM Club

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

25. GeoGebra Kullanılarak Oluşturulan Matematiksel Görevlerin Bilişsel Talep Düzeylerinin İncelenmesi

The 27th International Congress on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1895-1902, (Tam Metin Bildiri)

26. Ödevler Tarih mi Oluyor?

17. UluslararasıSınıf Öğretmenliği Sempozyumuna (USOS 2018), 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

27. Öğretmen adaylarının öğrenme ortamlarına ilişkin görüşleri.

IV. International Eurasion Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

28. Ortaokul Matematik Derslerinde StEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri

6thWorld Congresson Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2017, 26 - 28 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

29. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

30. FARKLI BRANŞLARDAKİ ÖĞRETMENLERİN STEM ODAKLI ÖĞRETİM SÜREÇLERİ

II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

31. Farklı Branştaki Öğretmenlerin STEM Odaklı Öğretim Süreçleri Tasarımı

Intermational Academic Research Congress, Alanya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

32. Öğretmen Adaylarının Matematik Etkinlikleri Planlarken Bilişsel Talep Seviyelerine Dikkat Etmesi: Durum Çalışması

International Eurasian Educational research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1164-1165, (Özet Bildiri)

33. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri

IVth International Eurasian Educational research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

34. High School Students’xx Cognitive Processes In Problem-Based Enginnering Design Tasks

26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

35. Tasarım Temelli Öğretim: Geleceğin Okulunu Tasarlıyorum.

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2105-2107, (Özet Bildiri)

36. Elementary Level Pre-Service Teachers’ Selection Of Technological Tools In Their LessonActivities

26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

37. Problem Odaklı Mühendislik Tasarım Görevlerinde 9. Sınıf öğrencilerinin Bilişsel Süreçleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

38. Tasarım Temelli Öğretim: Geleceğin Okulunu Tasarliyorum

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

39. TECHNOLOGY PROFESSIONAL DEVELOPMENT MATHEMATICS TEACHERS IN THE STATES

the 38th annual meeting of theNorth American Chapter of the International Group for the Pyschology of Mathematics Education., 3 - 06 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

40. TEACHERS REPORT FREQUENT INTERACTIONS WITH STUDENTS TO EVALUATE PROGRESS

38th annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Pyschology of Mathematics Education, Tuscon, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Kasım 2916 - 06 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

41. ALGEBRA ACHIEVEMENT GAPS A COMPARATIVE STUDY ACROSS THE STATES OVER THE YEARS

Proceedings of the 38th annual meeting of theNorth American Chapter of the International Group for the Pyschology of Mathematics Education., Tuscon, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Kasım 2016, ss.140-147, (Tam Metin Bildiri)

42. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ HAZIRLADIKLARI ÖĞRETİM FALİYETLERİNDEKİ BULUNAN GÖREVLERİN BİLİŞSEL İSTEM SEVİYELERİNE GÖRE NCELENMESİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.280, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

44. Teachers Perspectives on Interactive Whiteboards for Teaching and Learning based Professional Development Program

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 21 Mart - 26 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

45. An Examination of Pre Service Mathematics Teachers Levels of Technology Implementation

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 26 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

46. A Comparison Study of Fractions Content in Mathematics Textbooks From the United States and Turkey

American Educational Research Association (AERA), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

47. Elementary teachers’ perceptions of technology use in their classroom

roceedings of Society for Information Technology, Teacher Education International Conference, 01 Ocak 2015

48. Teaching and Learning Mathematics in Virtual Environments

The National Council of Teachers of Mathematics, Amerika Birleşik Devletleri, 17 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar 25

2. Sustaining Mathematics Education in the AI Era: Opportunities, Challenges, and Future Directions

The Convergence of Mathematics and AI: A New Paradigm in Education, Mazı Ali, Editör, IGI Global Scientific Publishing, ss.263-288, 2025

3. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE EĞİLİMLER

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ 2024 TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİNE UYGUN, YILDIZ NİHAL, TABARU ÖRNEK GİZEM, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.83-101, 2025

4. Enhancing Primary Refugee Students’ Problem-Solving Skills

Foundational Education of Primary-Level Refugee Students Advancing Fundamental Subject Knowledge, SEMERCİOĞLU MUHAMMED SERHAT, AKÇAY AHMET OĞUZ, Editör, Springer Nature, ss.137-177, 2025

5. Stem Eğitiminde Yapay Zekâ

ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARI, KARAKAŞ HAMDİ, BİRCAN MEHMET AKİF, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.179-192, 2025

6. Disiplinlerarası Bir Perspektif Olarak Tasarım Temelli Matematik Öğretimi

Matematik Eğitiminde Kesişimler ve Dönüşümler: Kuramdan Uygulamaya Disiplinlerarası Bir Bakış, BAŞ MURAT, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.53-68, 2025

7. TÜRKİYE MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE YAKLAŞIMLARI

ÜLKELERİN MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE YAKLAŞIMLARI, ÇİL OSMAN, AKÇAY AHMET OĞUZ, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.254-272, 2025

8. Preservice Primary School Teachers’ Experience of Place-Based Education: Porsuk River

Socioscientific Issues Focused Teacher Education Place-Based Practices from Türkiye, Bahadır Namdar,Engin Karahan, Editör, Springer, London/Berlin , Basel, ss.61-75, 2024

9. Preservice Primary School Teachers’ Experience of Place-Based Education: Porsuk River

Socioscientific Issues Focused Teacher Education Place-Based Practices from Türkiye, NAMDAR BAHADIR, KARAHAN ENGİN, Editör, Springer Cham, ss.61-75, 2024

12. MATEMATİK EĞİTİMİNDE EĞİTSEL ve DİJİTAL OYUNLAR

Öğretmen, Öğrenci ve Velilere Yönelik İLKOKULLARDA METAVERSE ve DİJİTAL OYUNLAR, Akçay Ahmet Oğuz, Semercioğlu Serhat, Şimşek İrfan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.93-106, 2023

13. Matematik Odaklı STEM Eğitimi

STEM Eğitimi Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Muhammet ÖZDEN, Şengül S. ANAGÜN, Editör, Vizetek, ss.41-60, 2023

14. Matematik Dersi Bağlamında Finansal Okuryazarlık Öğretimi: Matematiksel Modellemeden Yararlanma

Etkinlik Örnekleriyle Finansal Okuryazarlık Öğretimi, Bursu Sel, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.175-192, 2023

15. İlkokulda STEM Eğitimi

STEM Eğitimi Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Muhammet ÖZDEN, Şengül S. ANAGÜN, Editör, Vizetek, Ankara, ss.175-192, 2023

16. MATHEMATICS CURRICULA AND APPROACHES IN TÜRKİYE

Countries’ Mathematics Curricula and Approaches, Akçay, Ahmet Oğuz; Çil, Osman, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.223-238, 2023

17. STEM Eğitmi Yaklaşımı

İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, BİLİCAN Kader, ŞENLER, Burcu, Editör, Vizetek, ss.291-316, 2021

18. STEM Eğitimi Yaklaşımı

İlkokulda Fen Öğretimi, Bilican Kader, Şenler Burcu, Editör, VizeTek Yayıncılık, Ankara, ss.291-316, 2021

19. Erken Çocuklukta Fen - Teknoloji - Mühendislik - Matematik (FeTeMM) Çalışmaları

ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN VE TEKNOLOJİ, Artun Hüseyin,Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.158-166, 2021

20. Erken Çocuklukta Fen - Teknoloji - Mühendislik - Matematik (FeTeMM) Çalışmaları

Erken Çocuklukta Fen ve Teknoloji, Artun Hüseyin, Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.158-166, 2021

21. The Use of Augmented Reality Applications in Second Grade Mathematics Course: Students’ Knowledge of Shapes

Designing, Deploying, and Evaluating Virtual and Augmented Reality in Education, Gokce Akcayir Epp Carrie Demmans, Editör, IGI Global, Vancouver, ss.220-241, 2021

22. MATEMATİK EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ VE MATERYAL

İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ, TOPTAŞ Veli, OLKUN Sinan, ÇEKİRDEKCİ Sıtkı, SARI MEhmet Hayri, Editör, VİZETEK, Ankara, ss.502-526, 2020

23. Ekran Okuma Stratejisi

Okuduğunu Anlama Stratejileri, Kıroğlu Kasım, Editör, PEGEM, Ankara, ss.164-175, 2020

24. Building Technology Knowledge in a Secondary Mathematics Methods Course: Building Technology Knowledge

Developing Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) in the Digital Age, Niess, Margaret Louise, Editör, IGI Global, ss.24-46, 2019

25. Preservice Mathematics Teachers’ Effective Use of Technology: Analyzing the Cognitive Demands of Technology-Based Instructional Activities

Educating Prospective Secondary Mathematics Teachers, Strutchens, E. Marilyn Huang, Rongjin Potari, Despina Losano, Leticia, Editör, Springer, ss.143-166, 2018
Metrikler

Yayın

122

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

62

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

113

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

66

Proje

13

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları