Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2000 - 2007
2000 - 2007Doktora
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Coğrafya Eğitimi (Dr), Türkiye
1997 - 2000
1997 - 2000Yüksek Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Coğrafya Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1993 - 1997
1993 - 1997Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Coğrafya Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorProf. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2012 - 2017
2012 - 2017Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2012 - 2013
2012 - 2013Doç. Dr.
University of London-Institute of Education, Curriculum, Pedagogy & Assessment
2008 - 2012
2008 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorMevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorErasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
2018 - 2020
2018 - 2020Etik Kurul Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2017 - 2020
2017 - 2020Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Bilim. Ens.
2017 - 2020
2017 - 2020Enstitü Müdürü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Bilim. Ens.
2017 - 2020
2017 - 2020Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2014 - 2016
2014 - 2016KOORDİNATÖR
Diğer (Kurumlar,hastaneler Vb.)
2014 - 2016
2014 - 2016koordinatör
Diğer (Kurumlar,hastaneler Vb.)
2014 - 2016
2014 - 2016Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2013 - 2015
2013 - 2015Enstitü Müdür Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Bilim. Ens.
2013 - 2015
2013 - 2015Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Bilim. Ens.
2009 - 2012
2009 - 2012Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2009 - 2012
2009 - 2012Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Akademi Dışı Deneyim
2014 - 2016
2014 - 2016KOORDİNATOR
TÜBİTAK, TÜBİTAK, BİDEB, KOORDİNATOR
2012 - 2013
2012 - 2013Research Associate
University of London, Institute of Education, London, England, Research Associate
1997 - 2008
1997 - 2008Öğretmen/ İdareci/ TTKB Uzmanı
Bakanlık, Milli Eğitim Bakanlığı, Coğrafya Öğretmeni, Öğretmen/ İdareci/ TTKB Uzmanı
2006 - 2007
2006 - 2007Coğrafya Öğretmeni
MEB-Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, Coğrafya Öğretmeni
2002 - 2006
2002 - 2006Coğrafya Öğretmeni
MEB-Kütahya Nafi Güral Fen Lisesi, Coğrafya Öğretmeni
1997 - 2002
1997 - 2002Coğrafya Öğretmeni
MEB-Sürmene Endüstri Meslek Lisesi, Coğrafya Öğretmeni
Yönetilen Tezler
2023
2023Doktora
Sosyal bilgiler dersindeki harita okuryazarlığı etkinliklerinin öğrencilerin problem çözme becerisine etkisi
Günel E., Artvinli E. (Eş Danışman)
L.DÖNMEZ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
TÜBİTAK ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ (2204-B) COĞRAFYA ARAŞTIRMA PROJELERİNİN BİLİMSEL ARAŞTIRMA BASAMAKLARI AÇISINDAN ANALİZİ
Artvinli E. (Danışman)
M.SAKALLI(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Sosyal bilgiler öğretmen eğitimi: Hizmet öncesi ve hizmet içi karşılaştırmalı ihtiyaç analizi
Artvinli E. (Danışman)
S.BOSTANCİ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Sosyal bilgiler dersi öğretim programı ile ders kitaplarındaki coğrafya kazanım ve etkinliklerinin yenilenmiş bloom taksonomisindeki bilişsel süreç basamaklarına göre analizi
Artvinli E. (Danışman)
R.BÜKEN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Tübitak ortaokul öğrencileri araştırma projelerinin bilimsel danışmanlık süreci yönetimi: Fen bilimleri örneği
Terzi İ., Artvinli E. (Eş Danışman)
H.ÇETİNTAŞ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Sınıf öğretmeni adaylarının ekolojik ayak izi farkındalık düzeyleri ve çevresel tutumları
Terzi İ., Artvinli E. (Eş Danışman)
R.AYDIN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Fen bilimleri öğretmen adaylarının geri dönüşüm davranışları ile ekolojik ayak izlerinin karşılaştırılması
Terzi İ., Artvinli E. (Eş Danışman)
V.BAYAR(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
İlkokul öğrencilerine yönelik çevre tutum ölçeği geliştirme çalışması
Artvinli E. (Danışman)
Z.MELİS(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Hayat bilgisi dersinde karikatürlerle öğretimin öğrenci başarısına etkisi
Artvinli E. (Danışman)
F.ÇALIŞIR(Öğrenci)
Makaleler
2023
20231. Sosyal Bilgilerde Öğretmen Eğitimi: Hizmet İçi Eğitimde İhtiyaç Analizi
Bostanci S., ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.947-982, 2023 (TRDizin)
2023
20232. Volunteers Experiences for the Future of Disaster Education: Empowering Communities, Addressing Challenges, and Charting a Resilient Future
GÜL S., ARTVİNLİ E.
ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA , cilt.51, sa.2, ss.8-28, 2023 (Scopus)
2023
20233. Uluslararası afet risklerini azaltma standartlarına göre coğrafya öğretim programı: Bir içerik analizi
KAYA N., ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
International journal of geography and geography education (Online) , 2023 (TRDizin)
2023
20234. GIS Integration into Geography Curriculum in Türkiye: A Case Study Evaluation
KAYA N., ARTVİNLİ E., DÜNDAR E.
ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA , cilt.50, 2023 (Scopus)
2023
20235. Sosyal Bilgilerde Öğretmen Eğitimi: Öğretmenlere Göre Hizmet Öncesi Eğitimin Yeterlilik Düzeyi
Bostanci S., ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.580-602, 2023 (TRDizin)
2023
20236. What Geographical Skills do the International Geography Olympiad Aim to Measure? A Content Analysis of iGeo Questions
DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.
OSMANGAZİ JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.10, ss.173-198, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20227. TÜBİTAK ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ (2204-B) COĞRAFYA ARAŞTIRMA PROJELERİNİN BİLİMSEL ARAŞTIRMA BASAMAKLARI AÇISINDAN ANALİZİ
SAKALLI M., ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
International journal of geography and geography education (Online)
, cilt.27, sa.47, ss.1-19, 2022 (TRDizin)
2021
20218. GeoGames for Transition and Transformation in Environmental Education
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
OSMANGAZİ JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.2, ss.39-52, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. ANALYSIS OF GEOGRAPHY ATTAINMENTS IN THE SOCIAL SCIENCES CURRICULUM OF TURKEY ACCORDING TO THE REVISED BLOOM’S TAXONOMY
BÜKEN R., ARTVİNLİ E.
ROMANIAN REVIEW OF GEOGRAPHICAL EDUCATION , cilt.10, sa.2, ss.89-107, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Coğrafya Etkinliklerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi
BÜKEN R., ARTVİNLİ E.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.19, ss.1119-1142, 2021 (TRDizin)
2020
202011. TÜBİTAK Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projelerinin Bilimsel Danışmanlık Süreci Yönetimi: Fen Bilimleri Örneği
ARTVİNLİ E., ÇETİNTAŞ H., TERZİ İ.
International Journal of Active Learning
, cilt.5, sa.2, ss.86-126, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202012. Value of Responsibility and the Attainments Connection in 2018 Social Studies Curriculum of Turkey
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
Osmangazi Journal of Educational Research
, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202013. HOW DO GEOGRAPHY TEXTBOOKS DEAL WITH MAPSKILLS? A COMPARISON OF TURKEY AND ENGLAND
Artvinli E., Dönmez L.
ROMANIAN REVIEW OF GEOGRAPHICAL EDUCATION
, sa.9, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201914. Environmental Attitude Levels of Primary Teachers Candidates
ARTVİNLİ E., AYDIN R., TERZİ İ.
Osmangazi Journal of Educational Research , 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201915. Pre-Service Teacher Education atEcological Footprint Awareness: Level ofClassroom Teacher Candidates
ARTVİNLİ E., Aydın R., TERZİ İ.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.6, sa.1, ss.1-24, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201816. İlkokul ve Ortaokul Öğretim Programlarında Bir Değer Olarak Geri Dönüşüm
ARTVİNLİ E., Bayar V.
Osmangazi Journal of Educational Research (OJER) , 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201817. A Study of Developing an Environmental Attitude Scale for Primary School Students
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
Journal of Education in Science, Environment and Health , 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201718. What is Innovative Geography Teaching? A Perspective from Geography Teachers
ARTVİNLİ E.
Journal of Education and Training Studies , 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201619. Orta Asya daki Zekâ ve Strateji Oyunları Destekli Öğretime DayalıUygulamaların Akademik Başarıya ve Tutuma Etkisi
ORAK S., KARADEMİR E., ARTVİNLİ E.
ESTÜDAM Eğitim Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
2013
201320. A Historical Overview to the In-Service Education Activities Intended for Geography Teachers: 1923-2012
Kaya N., ESER ÜNALDI Ü., ARTVİNLİ E.
MARMARA GEOGRAPHICAL REVIEW
, sa.27, ss.41-57, 2013 (ESCI, TRDizin)
2013
201321. COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNE YÖNELİK HİZMET İÇİ EĞİTİM FAALİYETLERİNE TARİHSEL BİR BAKIŞ: 1923-2012
KAYA N., ARTVİNLİ E., ESER ÜNALDI Ü.
MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ , cilt.0, sa.27, ss.41-57, 2013 (TRDizin)
2013
201322. Coğrafya Öğretmenlerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Faaliyetlerine Tarihsel Bir Bakış 1923 2012
KAYA N., ESER ÜNALDI Ü., ARTVİNLİ E.
Marmara Coğrafya Dergisi , cilt.27, sa.27, ss.41-57, 2013 (TRDizin)
2012
201223. Integrate geographic skills with active learning in geography a case of Turkey
ARTVİNLİ E.
Journal of Research and Didactics in Geography (J-READING) , cilt.0, sa.1, ss.43-50, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
201024. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCLERİN COĞRAFYA DERSİNE KARŞI EĞİİLMLERİ
ARTVİNLİ E., GÜLÜM K., COŞKUN S.
Uluslararası Sosyal Aratırmalar Dergisi , cilt.3, sa.14, ss.62-69, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201025. Challenges and Drivers in Front of the Geography Curriculum in Turkey
ARTVİNLİ E.
E-Journal of New World Sciences Academy, Education Sciences , cilt.5, sa.4, ss.1966-1983, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201026. Coğrafya Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri
ARTVİNLİ E.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.33, ss.387-408, 2010 (TRDizin)
2010
201027. 1992 International Charter on Geographical Education and Its Reflections in Turkey
ARTVİNLİ E., Kaya N.
MARMARA GEOGRAPHICAL REVIEW
, sa.22, ss.93-127, 2010 (ESCI, TRDizin)
2010
201028. Turizm Coğrafyası Dersinin Coğrafi Algıya Etkisi Deneysel Bir Çalışma
GÜLÜM K., ARTVİNLİ E.
Marmara Coğrafya Dergisi , cilt.22, sa.22, ss.439-453, 2010 (TRDizin)
2010
201029. 1992 ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ BİLDİRGESİ VETÜRKİYE’DEKİ YANSIMALARI
ARTVİNLİ E., KAYA N.
MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ , sa.22, ss.93-127, 2010 (TRDizin)
2010
201030. 1992 Uluslararası Coğrafya Eğitimi Bildirgesi Ve Türkiye deki Yansımaları
ARTVİNLİ E., KAYA N.
Marmara Coğrafya Dergisi , cilt.22, sa.22, ss.93-127, 2010 (TRDizin)
2010
201031. The Effect of Tourism Geography Lesson on Geographical Perception: An Empirical Study
Gulum K., ARTVİNLİ E.
MARMARA GEOGRAPHICAL REVIEW
, sa.22, ss.439-453, 2010 (ESCI, TRDizin)
2010
201032. The contribution of Geographic Information Systems (GIS) to geography education and secondary school students' attitudes related to GIS
Artvinli E.
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, cilt.10, sa.3, ss.1277-1292, 2010 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
2010
201033. Ortaöğretim Coğrafya 11 Ders Kitabının Coğrafi Becerileri Gerçekleştirebilme Düzeyi
ARTVİNLİ E., KAYA N.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , sa.1, ss.305-320, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201034. Ortaöğretim Coğrafya 11 Ders Kitabının Coğrafi Becerileri Gerçekleştirebilme Düzeyi
ARTVİNLİ E., KAYA N.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.305-320, 2010 (TRDizin)
2010
201035. Configuring of Geography Lessons: Design of a Lesson Based on Action Research
ARTVİNLİ E.
MARMARA GEOGRAPHICAL REVIEW
, sa.21, ss.184-218, 2010 (ESCI, TRDizin)
2010
201036. Curriculum Reform in Turkey and A Case of Geography
ARTVİNLİ E.
Romanian Journal of Pedagogy , cilt.58, sa.3, ss.111-125, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201037. Coğrafya Derslerini Yapılandırmak Aksiyon Eylem Araştırmasına Dayalı Bir Ders Tasarımı
ARTVİNLİ E.
MARMARA GEOGRAPHICAL REVIEW , cilt.21, sa.21, ss.184-218, 2010 (TRDizin)
2009
200938. Coğrafya Programının Öngördüğü Becerilere 9 Sınıf Ders Kitabında Erişi Düzeyi
ARTVİNLİ E.
Erzincan Üniversitesi, Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.51-66, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200939. Coğrafya Öğretmenlerinin Coğrafi Bilgi Sistemlerine CBS İlişkin Yaklaşımları
ARTVİNLİ E.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.12, sa.22, ss.40-57, 2009 (TRDizin)
2008
200840. 2005 YILI COĞRAFYA ÖĞRETİM PROGRAMININUYGULANMA DÜZEYİ: 9. SINIF COĞRAFYAPROGRAMI ÖRNEĞİ
KAYA N., ARTVİNLİ E., BULUT İ.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.11, sa.19, ss.40-59, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200841. 2005 Yılı Coğrafya Dersi Öğretim Programının Uygulanma Düzeyi 9 Sınıf Programı Örneği
ARTVİNLİ E., BULUT İ., KAYA N.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.10, sa.19, ss.40-59, 2008 (TRDizin)
2008
200842. Göze Dağı Yalnızçam Dağları Kuzeybatısındaki Arsiyan Yaylasında Göller ve Yüzen Adalar
BULUT İ., ZAMAN M., ARTVİNLİ E., KOPAR İ.
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.40, ss.133-153, 2008 (Hakemli Dergi)
2004
200443. Erzurum Artvin Karayolu nda Uzundere Yusufeli Arası Doğal Afetlerin Kaya Düşmesi ve Çamur Seli Ulaşıma Etkileri
BULUT İ., SEVİNDİ C., YÜRÜDÜR E., HADİMLİ H., ARTVİNLİ E.
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.4, sa.33, ss.117-131, 2004 (Hakemli Dergi)
2003
200344. Trabzondaki Liselerde Coğrafya Öğretmenlerinin Etkili Öğretme ve Ders İşleme Becerilerinin Öğrenci Becerilerine Göre Değerlendirilmesi
ARTVİNLİ E., KILIÇASLAN A., BULUT İ.
Doğu Coğrafya Dergisi , sa.10, ss.23-41, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200345. Trabzon daki Liselerde Coğrafya Öğretmenlerinin Etkili Öğretme ve Ders İşleme Becerilerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
ARTVİNLİ E., KILIÇASLAN A., BULUT İ.
Doğu Coğrafya Dergisi , cilt.8, sa.10, ss.21-41, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. 2018 ve 2024 Türkiye Ortaöğretim Coğrafya Öğretim Programlarında Afet Risklerini Azaltma Eğitimi: Ne Değişti?
ARTVİNLİ E.
10. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 7 - 08 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. Türkiye’deki Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı ile İngiltere Ortaokul Coğrafya Programında Harita Becerisi Nasıl Ele Alınıyor?
ARTVİNLİ E.
10. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 7 - 08 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20243. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Harita Bilgisi Dersine Yönelik Görüşleri
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
9. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 5 - 07 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. Nüfus Yoğunluğunun Artmasının ve Azalmasının Öğrenci Görüşlerine göre Analiz Edilmesi
DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.
9th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, 5 - 07 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20245. Harita Okuryazarlığı Kazanmış Bireylerin Bakış Açısıyla Çevre Analizi
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
9. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 5 - 07 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20246. Nasıl Bir Çevrede Yaşamak İstersiniz Sorusunun Öğrenci Görüşlerine göre Analiz Edilmesi
DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.
9th ‘’International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress (CEO SSC)’’, Astana, Kazakistan, 5 - 07 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20247. TÜRKİYE’DEKİ LİSE COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA TÜRK DÜNYASI VE BİRLİK ALGISI
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
TÜRK DÜNYASI 1. ULUSLARARASI COĞRAFYA KONGRESİ, 18 - 20 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20248. KİME GÖRE NE KADAR TÜRK DÜNYASI?
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
TÜRK DÜNYASI 1. ULUSLARARASI COĞRAFYA KONGRESİ, 18 - 20 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)
2023
20239. GAMIFICATION IN GEOGRAPHY EDUCATION 9. CLASS EXAMPLE
DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.
-AZERBAIJAN- INTERNATIONAL CONGRESS OF SCIENTIFIC RESEARCH, Şeki, Azerbaycan, 17 - 20 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202310. V. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
V. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Hakkari, Türkiye, 21 - 23 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202311. PROBLEM SOLVING SKILLS IN TO THE SOCIAL STUDIES COURSE CURRICULUM
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
V. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Hakkari, Türkiye, 21 - 23 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202312. Analysis of the Achievements in the High School Geography Course Currıculum According to Map Skills
DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.
5th International Anatolian Scientific Research Congress, 21 - 23 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202313. Analysis of Geographical Skılls In The Curriculum of Life Science Course
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
5th International Anatolian Scientific Research Congress, 21 - 23 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202314. THE USE OF MAPS IN SOCIAL STUDIES EDUCATION
DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.
V. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Hakkari, Türkiye, 21 - 23 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202315. Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlaştırma: Kazanımların MineCraft Oyununa Göre Nasıl Analizi’’
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
6. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202316. Coğrafya Eğitiminde Dijitalleşme
DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.
Communication, Economics, Organization Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202317. 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların Project Lily Pad Oyununa Göre Analizi
DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.
Communication, Economics, Organization Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202318. Uluslararası Coğrafya Olimpiyatlarının 21. Yüzyıl Becerileri Açısından Analizi
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
6. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202319. Coğrafya Eğitiminde Dijitalleşme’
DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.
6. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202320. Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlaştırma: Kazanımların MineCraft Oyununa Göre Nasıl Analizi
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
Communication, Economics, Organization Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202321. 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların Project Lily Pad Oyununa Göre Analizi
DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.
6th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202322. “Uluslararası Coğrafya Olimpiyatlarının 21. Yüzyıl Becerileri Açısından Analizi’’
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
Communication, Economics, Organization Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)
2022
202223. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERLE YAPILAN SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE DİJİTAL OYUN ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
3th International Anatolian Congress on Scientific Research, December 27-29, 2022, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2022, ss.291-296, (Tam Metin Bildiri)
2022
202224. Türkiye’deki Ortaokul Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında ve Ders Kitaplarında İklim Değişikliği: Taksonomik Bir Analiz
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
5th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Endonezya, 9 - 11 Aralık 2022, ss.123-131, (Tam Metin Bildiri)
2022
202225. Türkiye’deki Lise Coğrafya Dersi Öğretim Programlarında ve Ders Kitaplarında İklim 132 Değişikliği: Taksonomik Bir Analiz
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
5th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Endonezya, 9 - 11 Aralık 2022, ss.132-140, (Tam Metin Bildiri)
2022
202226. COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA YER ALAN COĞRAFİ ÖĞELERİN YEREL VE KÜRESEL BAĞLAMDA İNCELENMESİ
DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.
3th International Anatolian Congress on Scientific Research, December 27-29, 2022, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2022, ss.154-159, (Tam Metin Bildiri)
2022
202227. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA YER ALAN ETKİNLERİN ÖĞRENME ALANI VE KAZANIM İÇERİĞİ UYUMU AÇISINDAN İNCELENMESİ
DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.
3th International Anatolian Congress on Scientific Research, December 27-29, 2022, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2022, ss.297-302, (Tam Metin Bildiri)
2022
202228. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINDA YER ALAN ÇEVRE EĞİTİMİ DERSİNİN İÇERİK AÇISINDAN İNCELENMESİ
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
3th International Anatolian Congress on Scientific Research, December 27-29, 2022, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2022, ss.823-829, (Tam Metin Bildiri)
2022
202229. Using Project-Based Learning in the Development of Geography Projects: An Experimental Study for Social Ştudies Teacher Candidates
KAYA N., ARTVİNLİ E., DÖNMEZ BAYRAKCI L.
RE-VISIONING GEOGRAPHY FOR SUSTAINABILITY IN THE POST-COVID ERA, ANNUAL EUROGEO CONFERENCE, Midilli, Yunanistan, 5 - 07 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
2021
202130. How to Use Landscape Images in Geography Textbooks: Example of Some Countries
Artvinli E.
34th International Geographical Congress, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ağustos 2021, ss.11-16, (Tam Metin Bildiri)
2021
202131. Developing Map Literacy of University Students with the Fieldwork: An Example of Human Geography Course
Artvinli E.
34. International Geographical Congress, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ağustos 2021, ss.46-51, (Tam Metin Bildiri)
2021
202132. How Do Geography Curricula Deal with Geographical Skills? A Comparison of Different Countries?
Dönmez L., Artvinli E.
Symposion Kozen Demostrability at the Geography Teaching In The Past, Present And Future, Ljubljana, Slovenya, 9 - 11 Ekim 2021, ss.63-68, (Tam Metin Bildiri)
2021
202133. Analysis of Achievements in Life Science Textbooks in Terms Of Geographical Skills
Artvinli E., Dönmez L.
Symposion Kozen Demostrability at the Geography Teachıng In The Past, Present And Future, Ljubljana, Slovenya, 9 - 11 Ekim 2021, ss.69-73, (Tam Metin Bildiri)
2021
202134. AN ANALYSIS ON THE IMPACT OF GEOGAMES IN GEOGRAPHICAL SKILLS
Dönmez L., Artvinli E.
Institute of Australian Geographers & New Zealand Geographical Society Combined Conference, , Sydney, Avustralya, 6 - 09 Temmuz 2021, ss.32-49, (Özet Bildiri)
2020
202035. Comparison of IQ Test Geography Questions with GeographyCurriculum for MoNE Special Talents
ARTVİNLİ E.
1st International Congress on Gifted Young Scientists Education, 20 - 22 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
202036. Analysis of Activities in Geography Textbooks in Terms of theLevel of Gifted Students
ARTVİNLİ E.
1st International Congress on Gifted Young Scientists Education, 20 - 22 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
202037. Pre-school students IQ Levels and Geographical Skills
Artvinli E., Dönmez L.
1st International Congress on Gifted Young Scientists Education, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2020, ss.47-48, (Özet Bildiri)
2020
202038. Relationship between the Type of Intelligence of Gifted Students and the Power of Geographic Analysis
Artvinli E., Dönmez L.
1st International Congress on Gifted Young Scientists Education, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2020, ss.46-47, (Özet Bildiri)
2019
201939. COĞRAFYA EĞİTİMİ NEREDE? ULUSLARARASI BİR PERSPEKTİF
ARTVİNLİ E.
II. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ, 3 - 05 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201940. COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI: ULUSLARARASIKARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
ARTVİNLİ E.
II. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ, 3 - 05 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201941. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OYUNLAŞTIRMA DENEYİMLERİ
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
I. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201942. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OYUNLAŞTIRMA TASARIM SÜREÇLERİNİN ANALİZİ:TÜRKİYE COĞRAFYASI VE JEOPOLİĞİTİ DERSİ ÖRNEĞİ
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
I. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201943. DOĞA OLAYLARINDA OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMI OLARAK BİLİM MERKEZLERİ:SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖZÜNDEN ESKİŞEHİR BİLİM DENEY MERKEZİ ÖRNEĞİ
ARTVİNLİ E., Bayar V., DEMİR Z. M.
3. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ, 18 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201944. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ COĞRAFİ ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİ MERKEZLİLİK DÜZEYİ
ARTVİNLİ E., RUŞEN B.
3. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 18 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201945. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GERİ DÖNÜŞÜM KAVRAMINA YÜKLEDİKLERİ METAFORLAR
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M., Bayar V.
3. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 18 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201946. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA BECERİ TEMELLİ ETKİNLİKLERİN ANALİZİ
ARTVİNLİ E., Kıyançiçek A.
3. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 18 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
201847. TÜRKİYE VE ÇEKYA SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARINDA ÇEVRE EĞİTİMİ
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), 17 - 20 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201848. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ DEĞİŞİM VE SÜREKLİLİĞİ ALGILAMA BECERİLERİNİNASIL GELİŞTİREBİLİR?
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201849. LİSE COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA GERİ DÖNÜŞÜM
ARTVİNLİ E.
I. InternationalGeography Education Symposium, 8 - 10 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201850. Coğrafya Öğretim Programları ve Ders Kitapları
ARTVİNLİ E.
I. InternationalGeography Education Symposium IGES 2018, 8 - 10 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201851. İLKOKUL VE ORTAOKUL DERS KİTAPLARINDA BİR DEĞER OLARAK GERİ DÖNÜŞÜM
ARTVİNLİ E., ÇEPNİ S., Bayar V.
2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU, 17 - 20 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201852. İlkokul Öğrencileri Değişim ve Sürekliliği Algılama Becerilerini Nasıl Geliştirebilir?
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201753. Liselerde Coğrafya ve Proje Tabanlı Öğrenme: TÜBİTAK Lise Projelerine Yönelik İçerik Analizi
ARTVİNLİ E.
TCK 75. KURULUŞ YILI ULUSLARARASI KONGRESİ, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201754. İneç, Z. F., & Artvinli, E. (2017). Kavram öğrenmede yeni bir model: dinamik kavram bulutu. Uluslararası sosyal bilgiler eğitimi sempozyumu VI, Eskişehir.
İNEÇ Z. F., ARTVİNLİ E.
Uluslararası sosyal bilgiler eğitimi sempozyumu VI, TÜRK VE CAICOS AD., 04 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201755. İLKOKUL VE ORTAOKUL PROGRAMLARINDA BİR DEĞER OLARAK GERİ DÖNÜŞÜM
ARTVİNLİ E., BAYAR V.
International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201756. TÜBİTAK LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİNDE İÇERİK VE NİTELİK
ARTVİNLİ E.
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201757. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L., AYDIN R.
INTERNATIONALCONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES 2017, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201758. AWARENESS IN RECYLING BEHAVIORS OF CANDITATE TEACHERS: A STUDY OF SCALE DELOPMENT
ARTVİNLİ E., BAYAR V., TERZİ İ.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON RESEARCH IN EDUCATIONSCIENCE, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201759. THEMATICAL AND METHOLOGICAL TRENDS IN ” THIS MY PRODUCT” PROJECTS: CASE STUDY OF ESKIŞEHIR REGINAL FINAL COMPETITION
ARTVİNLİ E., BAYAR V., TERZİ İ.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON RESEARCH EDUCATION SCIENCE, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201760. Üstün Yetenekli İlkokul Öğrencileriyle Akranlarının Çevre Tutumu Geliştirme Yollarındaki Eğilimler
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201761. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ ÇEVRE BİLİNCİ EĞİLİMİ
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L., AYDIN R.
VI. ULUSLARARASISOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201762. KAVRAM ÖĞRENMEDE YENİ BİR MODEL: DİNAMİK KAVRAM BULUTU
İNEÇ Z. F., ARTVİNLİ E.
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201763. Güney Asya Ülkelerindeki Sanat Türleri Destekli Ölçme Değerlendirmenin İlkokuldaki Temel Derslere Yönelik Tutuma Etkisi
ORAK S., KARATEPE N., ARTVİNLİ E.
VII. International Congress on Research in Education (ICRE), 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201764. Where we are in Recycling Education? An Overview of Geography Curriculum and Textbooks in Turkey
ARTVİNLİ E.
EUROGEO Conference 2017, 2 - 03 Mart 2017, (Özet Bildiri)
2017
201765. Developing Map Literacy of First Year University Students
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
EUROGEO Conference 2017, 2 - 03 Mart 2017, (Özet Bildiri)
2016
201666. IMPACTS OF IN SERVICE TRAINING ON THE PRACTICES OF GEOGRAPHY TEACHERS IN TURKEY
ARTVİNLİ E.
FIFTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON "GEOGRAPHICAL SCIENCES AND EDUCATION", 4 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
201667. THE PERCEPTION OF EUROPE IN TURKISH GEOGRAPHY TEXTBOOKS
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
FIFTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON "GEOGRAPHICAL SCIENCES AND EDUCATION", 4 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
201668. GEOGRAPHY TEACHERS SELF EFFICACY BELIEFS TOWARDS TEACHING GEOGRAPHY
DEMİRKAYA H., ARTVİNLİ E.
FIFTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON "GEOGRAPHICAL SCIENCES AND EDUCATION", 4 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
201669. A New Concept in Turkish Tourism Floating Islands
BULUT İ., GİRGİN M., ARTVİNLİ E., HADİMLİ H., ZAMAN M., AKBULUT ÖZPAY G., et al.
33rd International Geographical Congress, 21 - 25 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
2016
201670. Developing Map Skills by Geography Textbooks Case Study of Turkey
ARTVİNLİ E.
4th International Geography Symposium, 23 - 26 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201671. Analysis of in Service Training Needs of Geography Teachers Case Study ofEskişehir
ARTVİNLİ E., KAYA N.
4th International Geography Symposium, 23 - 26 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201672. YÜZEY ŞEKİLLERİNİ ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN BESİN SANATIYLA DEĞERLENDİRİLMELERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
ORAK S., ARTVİNLİ E.
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201673. ÇEVRE EĞİTİMİ DERSİNİN EKOLOJİK AYAK İZİNE ETKİSİ SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARI ÖRNEĞİ
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201674. DÜNYA NIN FARKLI ÜLKELERİNDEKİ GELENEKSEL OYUNLAR DESTEKLİ ÖĞRENMEYE DAYALIUYGULAMALARIN ÖĞRENCİLERİN BİLİŞSEL VE DUYUŞSAL DURUMLARINA ETKİSİ
ARTVİNLİ E., ORAK S.
15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201675. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇEVRE VE ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN METAFORİKALGILARI
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201676. Kitap Okudukça Yeryüzü Şekillerine ve Yerleşim Birimlerine Sanat ile Ulaşmanın Kitap Okumaya Yönelik Tutuma Etkisi
ORAK S., ARTVİNLİ E., KARATEPE N.
VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201677. ÖĞRETİM MATERYALİ OLARAK PETROGLİFLERİN KULLANILMASININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ
ORAK S., ARTVİNLİ E.
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201678. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Çevre Sorunlarına İlişkin Metaforik Algıları
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201579. Natural Events in Social Studies Curriculum for Primary Education and its Reflections in Textbooks in Turkey
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
International Conference for Teaching and Education (IJAS), BRÜKSEL, Belçika, 30 Haziran - 03 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)
2015
201580. Perception of Reception Protection and Asylum Process of Syrian Children Lessons from Painful Experience in Turkey
ARTVİNLİ E., ŞARA P., DEMİR Z. M.
Children and Young People on the Move: Towards a more Precise Definition of their Best Interest, PORTOROZ, Slovenya, 19 - 20 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201581. Perception of Reception Protection and Asylum Process of Syrian Children Lessons from Painful Experiance in Turkey
ARTVİNLİ E., ŞARA P., DEMİR Z. M.
International Conference Children and Young People on the Move: Towards a More Precise Definition of Their Best Interests, 19 - 20 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201582. Tendencies of Turkish Geography Textbooks in Environmental Education
ARTVİNLİ E.
4. International Conference on Geographical Sciences and Education, Shumen, Bulgaristan, 30 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201583. Sınıf O g retmenlerinin C evre Bilinci Gelis tirmede Kullandıkları Yo ntem ve Teknikler
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201584. Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Bilinci Geliştirmede Kullandıkları Yöntem ve Teknikler
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2014
201485. Çevre Eğitimi Alanında Yapılmış Olan Tezlerin Tematik Açıdan İncelenmesi
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
23. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201486. Çevre Bilinci Oluşturmada Fen ve Teknoloji Ders Kitapları Bir İçerik Analizi
ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2011
201187. Teacher Training and Necessity Analysis In-Service Training of Geography Teachers in Turkey
ARTVİNLİ E., BULUT İ., KAYA N.
Eurogeo Annual Meeting and Conference, Atina, Yunanistan, 2 - 04 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
2010
201088. Sürdürülebilir kalkınma için Türkiye’de ve dünyada çevre eğitimi çalışmaları
KAYA N., ÇOBANOĞLU M. T., ARTVİNLİ E.
6. Ulusal Coğrafya Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201089. Migration towards Tarsus Antalya and Fethiye: Reasons and results
Demirkaya H., ARTVİNLİ E.
2nd International Geography Symposium-Mediterranean Environment, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Haziran 2010, cilt.19, ss.297-307, (Tam Metin Bildiri)
2010
201090. Effects of Turkish railway museums on cultural tourism
Akbulut G., ARTVİNLİ E.
2nd International Geography Symposium-Mediterranean Environment, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Haziran 2010, cilt.19, ss.131-138, (Tam Metin Bildiri)
2010
201091. Sürdürülebilir Kalkınma İçin Türkiye’xxde ve Dünyada Çevre Eğitimi Çalışmaları
KAYA N., ARTVİNLİ E., Çobanoğlu M. T.
VI. Ulusal Coğrafya Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, ss.407-417, (Tam Metin Bildiri)
2007
200792. Sosyal bilgiler programına göre öğrenci çalışma kitaplarının beceri ve değerleri gerçekleştirebilme düzeyi
KAYA N., ARTVİNLİ E., ÖNAL H.
I. Ulusal İlköğretim Kongresi, Türkiye, 15 Kasım 2007 - 17 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
2007
200793. New Yusufeli ( Artvin ) and the Dam: Economic Progress or Regression?
ARTVİNLİ E., KAYA N.
International Symposium on Geography Enviroment and Culture in the Mediterranean Region, Antalya, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2007, ss.45-53, (Tam Metin Bildiri)
2007
200794. Teaching of Geography in Turkey: New Roles for a Renovated Subject
ARTVİNLİ E., BULUT İ., KAYA N.
IGU-CGE British Sub-Committee with HERODOT, Cahnaging Geographies: Innovative Curricula, London, Kanada, 10 - 12 Nisan 2007, ss.29-35, (Tam Metin Bildiri)
2007
200795. Teaching of Geography in Turkey: New Roles for a Renovated Subject
ARTVİNLİ E., KAYA N.
Changing Geographies: Innovative Curricula London Conference, London, Kanada, 10 - 12 Nisan 2007, ss.29-35, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Bilimsel Projelerde Etkili Danışmanlık: Ortaokul ve Liseler İçin Yol Haritası
ARTVİNLİ E.
PEGEM AKADEMİ, 2024
2024
20242. HARİTA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE YAPAY ZEKA KULLANIMI
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L., KAYA N.
FARKLI BAKIŞ AÇILARIYLA EĞİTİMDE YAPAY ZEKA, DEĞİRMENCİ YAVUZ, ALTUNAY FURKAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Ankara, ss.251-264, 2024
2024
20243. HARİTA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE YAPAY ZEKÂ KULLANIMI
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L., KAYA N.
Farklı Bakış Açılarıyla Eğitimde Yapay Zeka, DEĞİRMENCİ YAVUZ, ALTUNAY FURKAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, ss.251-265, 2024
2024
20244. Harita Becerilerinin Geliştirilmesinde Yapay Zekanın Kullanımı
ARTVİNLİ E., KAYA N., DÖNMEZ BAYRAKCI L.
Farklı Bakış Açılarıyla Eğitimde Yapay Zeka, DEĞİRMENCİ YAVUZ, ALTUNAY FURKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.251-264, 2024
2024
20245. AFET EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ
ARTVİNLİ E., KAYA N.
FARKLI BAKIŞ AÇILARIYLA EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂ, DEĞİRMENCİ YAVUZ, ALTUNAY FURKAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, ss.283-304, 2024
2024
20246. Afet Eğitiminde Yapay Zeka
ARTVİNLİ E., KAYA N.
FARKLI BAKIŞ AÇILARIYLA EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂ, DEĞİRMENCİ YAVUZ, ALTUNAY FURKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.283-304, 2024
2023
20237. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Afetler Ve Afet Eğitimi: Gerçeklerle Yüzleşmenin Yolu
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
ÇAĞDAŞ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ (GÜNCEL KONU VE ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE), Prof. Dr. Erdoğan KAYA Dr. Öğr. Üyesi Fatih TIKMAN Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin BAYRAM Dr. Öğr. Üyesi Esat YILDIRIM, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.227-271, 2023
2023
20238. Çağdaş Sosyal Blgiler Eğitiminde Afetler ve Afet Eğitimi: Gerçeklerle yüzleşmenin yolu
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
Çağdaş Sosyal Bilgiler Öğretimi, Kaya Erdoğan, Tıkman Fatih, Bayram Hüseyin, Yıldırım Esat, Editör, vizetek, Ankara, ss.227-271, 2023
2022
20229. GEOGRAPHY TEACHER EDUCATION AND PROFESSIONALIZATION
Artvinli E. (Editör), Gryl I. (Editör), Lee J. (Editör), Mitchell J. (Editör)
Springer Nature, Berlin, 2022
2022
202210. LİSE COĞRAFYA EĞİTİMİNDE ÖLÇME-DEĞERLENDİRME VE YENİ NESİL SORU TİPLERİ
ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2022
2022
202211. LEARNING FROM COMMON CONCERNS AND THE PATH AHEAD FOR GEOGRAPHY TEACHER EDUCATION AND PROFESSIONALISM
Artvinli E., Gryl I., Lee J., Mitchell J.
Geography Teacher Education and Professionalization, Artvinli Eyüp,Gryl Inga,Lee Jongwon,Mitchell Jerry, Editör, Springer Nature, Berlin, ss.303-316, 2022
2022
202212. WHY GEOGRAPHY TEACHER EDUCATION AND PROFESSIONALIZATION MATTER
Artvinli E., Gryl I., Lee J., Mitchell J.
Geography Teacher Education and Professionalization , Eyüp ARTVİNLİ,Inga GRYL,Jongwon LEE,Jerry MITCHELL, Editör, Springer Nature, Berlin, ss.4-15, 2022
2021
202113. UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE COĞRAFYA EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR-1
Artvinli E. (Editör), Değirmenci Y. (Editör)
Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
2021
202114. UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE COĞRAFYA EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR-2
Artvinli E. (Editör), Değirmenci Y. (Editör)
Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
2021
202115. SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE COĞRAFYA BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ
Artvinli E. (Editör), Dönmez L. (Editör)
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2021
2021
202116. LİSE COĞRAFYA EĞİTİMİNDE BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ
Artvinli E. (Editör), Dönmez L. (Editör)
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2021
2021
202117. COĞRAFYA EĞİTİMİNDE PROJE TABANLI ÖĞRENME
Artvinli E.
UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE COĞRAFYA EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR-2, Eyüp Artvinli,Yavuz Değirmenci, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.120-150, 2021
2020
202018. COĞRAFİ SORGULAMA BECERİSİ
Artvinli E.
COĞRAFİ BECERİLER , Demirbaş Öztürk,Ç., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.81-140, 2020
2019
201919. TARİH VE COĞRAFYAYI NEDEN BİRLİKTE DÜŞÜNMELİYİZ?
Artvinli E.
TARİH BİLİMİ VE METODOLOJİSİ, Mehmet Yaşar ERTAŞ, Editör, İdeal Kültür Yayıncılık, İstanbul, ss.143-150, 2019
2014
201420. DEALING WITH GIS IN GEOGRAPHY CURRICULA: COMPARING PORTUGAL AND TÜRKIYE
Artvinli E.
Innovative Learning Geography in Europe: New Challenges for the 21st Century , Rafael de Miguel Gonzalez ve Karl Donert, Editör, Cambridge Scholar Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.121-140, 2014
2010
201021. Coğrafya da Öğretmen Eğitimi Hizmet Öncesi Hizmet İçi Eğitim İhtiyaç Analizi
ARTVİNLİ E.
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2010
2010
201022. BEŞERİ SİSTEMLER
Artvinli E.
Genel Coğrafya, Şahin Cemalettin, Editör, Gündüz Eğitim Yayıncılık, Ankara, ss.115-162, 2010
Desteklenen Projeler
2018 - 2018
2018 - 2018Bilimden Doğaya, Doğadan Bilime: Problemlere Çözümler (TUBİTAK 4004)
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Ev Çimen E., Karaçam S., Danışman Ş., Kekeçoğlu M., Göç Rasgele P., Kocabaş E., et al.
2018 - 2018
2018 - 2018Disiplinlerarasi Beceri Okulu (TUBİTAK 4005)
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Ev Çimen E., Aybek E. C., Çelik H., Dağlı T., Girmen P., Kıray S. A., et al.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorRomanian Review of Geographical Education
Editör
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorEgitim Ve Bilim-Education And Science
Editör
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorActa Paedagogica Vilnensia
Editörler Kurulu Üyesi
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorOsmangazi Journal of Educational Research (OJER),
Editörler Kurulu Üyesi
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorJournal of Research in Higher Education (JRHE)
Editörler Kurulu Üyesi
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorJournal of Research and Didactics in Geography (J-Reading)
Bilim Kurulu Üyeliği
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorRomanian Review of Geographical Education
Editörler Kurulu Üyesi
2011 - 2021
2011 - 2021Review of International Geographical Education (RIGEO)
Baş Editör
2017 - 2020
2017 - 2020Osmangazi Journal of Educational Research (OJER),
Baş Editör
2014 - 2018
2014 - 2018