Prof. Dr. EYÜP ARTVİNLİ


EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Özel, Çevre Çalışmaları, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Coğrafya Eğitimi

E-posta: eartvinli@ogu.edu.tr
İş Telefonu: +90 222 239 3750 Dahili: 6885
Web: https://avesis.ogu.edu.tr/eartvinli
Ofis: dahili: 6885
Posta Adresi: Eskisehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Zemin Kat, B Blok, Ofis No: Z-13, Meselik Kampüsü, 26040, Odunpazarı- Eskisehir /Türkiye

Metrikler

Yayın

167

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

950

H-İndeks (Scholar)

17

Proje

6

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2000 - 2007

2000 - 2007

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Coğrafya Eğitimi (Dr), Türkiye

1997 - 2000

1997 - 2000

Yüksek Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Coğrafya Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

1993 - 1997

1993 - 1997

Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Coğrafya Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2012 - 2017

2012 - 2017

Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2012 - 2013

2012 - 2013

Doç. Dr.

University of London-Institute of Education, Curriculum, Pedagogy & Assessment

2008 - 2012

2008 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

2018 - 2020

2018 - 2020

Etik Kurul Başkanı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2017 - 2020

2017 - 2020

Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Bilim. Ens.

2017 - 2020

2017 - 2020

Enstitü Müdürü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Bilim. Ens.

2017 - 2020

2017 - 2020

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2014 - 2016

2014 - 2016

KOORDİNATÖR

Diğer (Kurumlar,hastaneler Vb.)

2014 - 2016

2014 - 2016

koordinatör

Diğer (Kurumlar,hastaneler Vb.)

2014 - 2016

2014 - 2016

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2013 - 2015

2013 - 2015

Enstitü Müdür Yardımcısı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Bilim. Ens.

2013 - 2015

2013 - 2015

Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Bilim. Ens.

2009 - 2012

2009 - 2012

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2009 - 2012

2009 - 2012

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Akademi Dışı Deneyim

2014 - 2016

2014 - 2016

KOORDİNATOR

TÜBİTAK, TÜBİTAK, BİDEB, KOORDİNATOR

2012 - 2013

2012 - 2013

Research Associate

University of London, Institute of Education, London, England, Research Associate

1997 - 2008

1997 - 2008

Öğretmen/ İdareci/ TTKB Uzmanı

Bakanlık, Milli Eğitim Bakanlığı, Coğrafya Öğretmeni, Öğretmen/ İdareci/ TTKB Uzmanı

2006 - 2007

2006 - 2007

Coğrafya Öğretmeni

MEB-Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, Coğrafya Öğretmeni

2002 - 2006

2002 - 2006

Coğrafya Öğretmeni

MEB-Kütahya Nafi Güral Fen Lisesi, Coğrafya Öğretmeni

1997 - 2002

1997 - 2002

Coğrafya Öğretmeni

MEB-Sürmene Endüstri Meslek Lisesi, Coğrafya Öğretmeni

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (45)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (23)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. 2018 ve 2024 Türkiye Ortaöğretim Coğrafya Öğretim Programlarında Afet Risklerini Azaltma Eğitimi: Ne Değişti?

ARTVİNLİ E.

10. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 7 - 08 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. Türkiye’deki Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı ile İngiltere Ortaokul Coğrafya Programında Harita Becerisi Nasıl Ele Alınıyor?

ARTVİNLİ E.

10. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 7 - 08 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

3. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Harita Bilgisi Dersine Yönelik Görüşleri

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

9. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 5 - 07 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

4. Nüfus Yoğunluğunun Artmasının ve Azalmasının Öğrenci Görüşlerine göre Analiz Edilmesi

DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.

9th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, 5 - 07 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

5. Harita Okuryazarlığı Kazanmış Bireylerin Bakış Açısıyla Çevre Analizi

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

9. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 5 - 07 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

6. Nasıl Bir Çevrede Yaşamak İstersiniz Sorusunun Öğrenci Görüşlerine göre Analiz Edilmesi

DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.

9th ‘’International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress (CEO SSC)’’, Astana, Kazakistan, 5 - 07 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

7. TÜRKİYE’DEKİ LİSE COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA TÜRK DÜNYASI VE BİRLİK ALGISI

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

TÜRK DÜNYASI 1. ULUSLARARASI COĞRAFYA KONGRESİ, 18 - 20 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

8. KİME GÖRE NE KADAR TÜRK DÜNYASI?

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

TÜRK DÜNYASI 1. ULUSLARARASI COĞRAFYA KONGRESİ, 18 - 20 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

9. GAMIFICATION IN GEOGRAPHY EDUCATION 9. CLASS EXAMPLE

DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.

-AZERBAIJAN- INTERNATIONAL CONGRESS OF SCIENTIFIC RESEARCH, Şeki, Azerbaycan, 17 - 20 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

10. V. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

V. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Hakkari, Türkiye, 21 - 23 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

11. PROBLEM SOLVING SKILLS IN TO THE SOCIAL STUDIES COURSE CURRICULUM

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

V. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Hakkari, Türkiye, 21 - 23 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

12. Analysis of the Achievements in the High School Geography Course Currıculum According to Map Skills

DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.

5th International Anatolian Scientific Research Congress, 21 - 23 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

13. Analysis of Geographical Skılls In The Curriculum of Life Science Course

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

5th International Anatolian Scientific Research Congress, 21 - 23 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

14. THE USE OF MAPS IN SOCIAL STUDIES EDUCATION

DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.

V. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Hakkari, Türkiye, 21 - 23 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

15. Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlaştırma: Kazanımların MineCraft Oyununa Göre Nasıl Analizi’’

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

6. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

16. Coğrafya Eğitiminde Dijitalleşme

DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.

Communication, Economics, Organization Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

17. 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların Project Lily Pad Oyununa Göre Analizi

DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.

Communication, Economics, Organization Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

18. Uluslararası Coğrafya Olimpiyatlarının 21. Yüzyıl Becerileri Açısından Analizi

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

6. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

19. Coğrafya Eğitiminde Dijitalleşme’

DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.

6. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

20. Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunlaştırma: Kazanımların MineCraft Oyununa Göre Nasıl Analizi

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

Communication, Economics, Organization Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

21. 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların Project Lily Pad Oyununa Göre Analizi

DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.

6th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

22. “Uluslararası Coğrafya Olimpiyatlarının 21. Yüzyıl Becerileri Açısından Analizi’’

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

Communication, Economics, Organization Social Sciences Congress, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

23. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERLE YAPILAN SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE DİJİTAL OYUN ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

3th International Anatolian Congress on Scientific Research, December 27-29, 2022, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2022, ss.291-296, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

24. Türkiye’deki Ortaokul Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında ve Ders Kitaplarında İklim Değişikliği: Taksonomik Bir Analiz

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

5th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Endonezya, 9 - 11 Aralık 2022, ss.123-131, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

25. Türkiye’deki Lise Coğrafya Dersi Öğretim Programlarında ve Ders Kitaplarında İklim 132 Değişikliği: Taksonomik Bir Analiz

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

5th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Endonezya, 9 - 11 Aralık 2022, ss.132-140, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

26. COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA YER ALAN COĞRAFİ ÖĞELERİN YEREL VE KÜRESEL BAĞLAMDA İNCELENMESİ

DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.

3th International Anatolian Congress on Scientific Research, December 27-29, 2022, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2022, ss.154-159, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

27. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA YER ALAN ETKİNLERİN ÖĞRENME ALANI VE KAZANIM İÇERİĞİ UYUMU AÇISINDAN İNCELENMESİ

DÖNMEZ L., ARTVİNLİ E.

3th International Anatolian Congress on Scientific Research, December 27-29, 2022, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2022, ss.297-302, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

28. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINDA YER ALAN ÇEVRE EĞİTİMİ DERSİNİN İÇERİK AÇISINDAN İNCELENMESİ

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

3th International Anatolian Congress on Scientific Research, December 27-29, 2022, Kayseri, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2022, ss.823-829, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

29. Using Project-Based Learning in the Development of Geography Projects: An Experimental Study for Social Ştudies Teacher Candidates

KAYA N., ARTVİNLİ E., DÖNMEZ BAYRAKCI L.

RE-VISIONING GEOGRAPHY FOR SUSTAINABILITY IN THE POST-COVID ERA, ANNUAL EUROGEO CONFERENCE, Midilli, Yunanistan, 5 - 07 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

30. How to Use Landscape Images in Geography Textbooks: Example of Some Countries

Artvinli E.

34th International Geographical Congress, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ağustos 2021, ss.11-16, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

31. Developing Map Literacy of University Students with the Fieldwork: An Example of Human Geography Course

Artvinli E.

34. International Geographical Congress, İstanbul, Türkiye, 16 - 20 Ağustos 2021, ss.46-51, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

32. How Do Geography Curricula Deal with Geographical Skills? A Comparison of Different Countries?

Dönmez L., Artvinli E.

Symposion Kozen Demostrability at the Geography Teaching In The Past, Present And Future, Ljubljana, Slovenya, 9 - 11 Ekim 2021, ss.63-68, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

33. Analysis of Achievements in Life Science Textbooks in Terms Of Geographical Skills

Artvinli E., Dönmez L.

Symposion Kozen Demostrability at the Geography Teachıng In The Past, Present And Future, Ljubljana, Slovenya, 9 - 11 Ekim 2021, ss.69-73, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

34. AN ANALYSIS ON THE IMPACT OF GEOGAMES IN GEOGRAPHICAL SKILLS

Dönmez L., Artvinli E.

Institute of Australian Geographers & New Zealand Geographical Society Combined Conference, , Sydney, Avustralya, 6 - 09 Temmuz 2021, ss.32-49, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

35. Comparison of IQ Test Geography Questions with GeographyCurriculum for MoNE Special Talents

ARTVİNLİ E.

1st International Congress on Gifted Young Scientists Education, 20 - 22 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

36. Analysis of Activities in Geography Textbooks in Terms of theLevel of Gifted Students

ARTVİNLİ E.

1st International Congress on Gifted Young Scientists Education, 20 - 22 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

37. Pre-school students IQ Levels and Geographical Skills

Artvinli E., Dönmez L.

1st International Congress on Gifted Young Scientists Education, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2020, ss.47-48, (Özet Bildiri)

2020

2020

38. Relationship between the Type of Intelligence of Gifted Students and the Power of Geographic Analysis

Artvinli E., Dönmez L.

1st International Congress on Gifted Young Scientists Education, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2020, ss.46-47, (Özet Bildiri)

2019

2019

39. COĞRAFYA EĞİTİMİ NEREDE? ULUSLARARASI BİR PERSPEKTİF

ARTVİNLİ E.

II. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ, 3 - 05 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

40. COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI: ULUSLARARASIKARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ

ARTVİNLİ E.

II. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ, 3 - 05 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

41. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OYUNLAŞTIRMA DENEYİMLERİ

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

I. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

44. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ COĞRAFİ ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİ MERKEZLİLİK DÜZEYİ

ARTVİNLİ E., RUŞEN B.

3. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 18 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

45. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GERİ DÖNÜŞÜM KAVRAMINA YÜKLEDİKLERİ METAFORLAR

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M., Bayar V.

3. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 18 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

46. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA BECERİ TEMELLİ ETKİNLİKLERİN ANALİZİ

ARTVİNLİ E., Kıyançiçek A.

3. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 18 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

47. TÜRKİYE VE ÇEKYA SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARINDA ÇEVRE EĞİTİMİ

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), 17 - 20 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

48. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ DEĞİŞİM VE SÜREKLİLİĞİ ALGILAMA BECERİLERİNİNASIL GELİŞTİREBİLİR?

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

49. LİSE COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA GERİ DÖNÜŞÜM

ARTVİNLİ E.

I. InternationalGeography Education Symposium, 8 - 10 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

50. Coğrafya Öğretim Programları ve Ders Kitapları

ARTVİNLİ E.

I. InternationalGeography Education Symposium IGES 2018, 8 - 10 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

51. İLKOKUL VE ORTAOKUL DERS KİTAPLARINDA BİR DEĞER OLARAK GERİ DÖNÜŞÜM

ARTVİNLİ E., ÇEPNİ S., Bayar V.

2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU, 17 - 20 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

52. İlkokul Öğrencileri Değişim ve Sürekliliği Algılama Becerilerini Nasıl Geliştirebilir?

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

53. Liselerde Coğrafya ve Proje Tabanlı Öğrenme: TÜBİTAK Lise Projelerine Yönelik İçerik Analizi

ARTVİNLİ E.

TCK 75. KURULUŞ YILI ULUSLARARASI KONGRESİ, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

55. İLKOKUL VE ORTAOKUL PROGRAMLARINDA BİR DEĞER OLARAK GERİ DÖNÜŞÜM

ARTVİNLİ E., BAYAR V.

International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

56. TÜBİTAK LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİNDE İÇERİK VE NİTELİK

ARTVİNLİ E.

INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

57. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L., AYDIN R.

INTERNATIONALCONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES 2017, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

58. AWARENESS IN RECYLING BEHAVIORS OF CANDITATE TEACHERS: A STUDY OF SCALE DELOPMENT

ARTVİNLİ E., BAYAR V., TERZİ İ.

INTERNATIONAL CONFERENCE ON RESEARCH IN EDUCATIONSCIENCE, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

60. Üstün Yetenekli İlkokul Öğrencileriyle Akranlarının Çevre Tutumu Geliştirme Yollarındaki Eğilimler

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

61. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ ÇEVRE BİLİNCİ EĞİLİMİ

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L., AYDIN R.

VI. ULUSLARARASISOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

62. KAVRAM ÖĞRENMEDE YENİ BİR MODEL: DİNAMİK KAVRAM BULUTU

İNEÇ Z. F., ARTVİNLİ E.

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

65. Developing Map Literacy of First Year University Students

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

EUROGEO Conference 2017, 2 - 03 Mart 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

66. IMPACTS OF IN SERVICE TRAINING ON THE PRACTICES OF GEOGRAPHY TEACHERS IN TURKEY

ARTVİNLİ E.

FIFTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON "GEOGRAPHICAL SCIENCES AND EDUCATION", 4 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

67. THE PERCEPTION OF EUROPE IN TURKISH GEOGRAPHY TEXTBOOKS

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

FIFTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON "GEOGRAPHICAL SCIENCES AND EDUCATION", 4 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

68. GEOGRAPHY TEACHERS SELF EFFICACY BELIEFS TOWARDS TEACHING GEOGRAPHY

DEMİRKAYA H., ARTVİNLİ E.

FIFTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON "GEOGRAPHICAL SCIENCES AND EDUCATION", 4 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

69. A New Concept in Turkish Tourism Floating Islands

BULUT İ., GİRGİN M., ARTVİNLİ E., HADİMLİ H., ZAMAN M., AKBULUT ÖZPAY G., et al.

33rd International Geographical Congress, 21 - 25 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

70. Developing Map Skills by Geography Textbooks Case Study of Turkey

ARTVİNLİ E.

4th International Geography Symposium, 23 - 26 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

71. Analysis of in Service Training Needs of Geography Teachers Case Study ofEskişehir

ARTVİNLİ E., KAYA N.

4th International Geography Symposium, 23 - 26 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

72. YÜZEY ŞEKİLLERİNİ ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN BESİN SANATIYLA DEĞERLENDİRİLMELERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

ORAK S., ARTVİNLİ E.

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

73. ÇEVRE EĞİTİMİ DERSİNİN EKOLOJİK AYAK İZİNE ETKİSİ SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARI ÖRNEĞİ

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

75. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇEVRE VE ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN METAFORİKALGILARI

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

76. Kitap Okudukça Yeryüzü Şekillerine ve Yerleşim Birimlerine Sanat ile Ulaşmanın Kitap Okumaya Yönelik Tutuma Etkisi

ORAK S., ARTVİNLİ E., KARATEPE N.

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

77. ÖĞRETİM MATERYALİ OLARAK PETROGLİFLERİN KULLANILMASININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ

ORAK S., ARTVİNLİ E.

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

78. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Çevre Sorunlarına İlişkin Metaforik Algıları

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

79. Natural Events in Social Studies Curriculum for Primary Education and its Reflections in Textbooks in Turkey

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

International Conference for Teaching and Education (IJAS), BRÜKSEL, Belçika, 30 Haziran - 03 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

80. Perception of Reception Protection and Asylum Process of Syrian Children Lessons from Painful Experience in Turkey

ARTVİNLİ E., ŞARA P., DEMİR Z. M.

Children and Young People on the Move: Towards a more Precise Definition of their Best Interest, PORTOROZ, Slovenya, 19 - 20 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

81. Perception of Reception Protection and Asylum Process of Syrian Children Lessons from Painful Experiance in Turkey

ARTVİNLİ E., ŞARA P., DEMİR Z. M.

International Conference Children and Young People on the Move: Towards a More Precise Definition of Their Best Interests, 19 - 20 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

82. Tendencies of Turkish Geography Textbooks in Environmental Education

ARTVİNLİ E.

4. International Conference on Geographical Sciences and Education, Shumen, Bulgaristan, 30 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

83. Sınıf O g retmenlerinin C evre Bilinci Gelis tirmede Kullandıkları Yo ntem ve Teknikler

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

84. Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Bilinci Geliştirmede Kullandıkları Yöntem ve Teknikler

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

85. Çevre Eğitimi Alanında Yapılmış Olan Tezlerin Tematik Açıdan İncelenmesi

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

23. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

86. Çevre Bilinci Oluşturmada Fen ve Teknoloji Ders Kitapları Bir İçerik Analizi

ARTVİNLİ E., DEMİR Z. M.

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2011

2011

87. Teacher Training and Necessity Analysis In-Service Training of Geography Teachers in Turkey

ARTVİNLİ E., BULUT İ., KAYA N.

Eurogeo Annual Meeting and Conference, Atina, Yunanistan, 2 - 04 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

88. Sürdürülebilir kalkınma için Türkiye’de ve dünyada çevre eğitimi çalışmaları

KAYA N., ÇOBANOĞLU M. T., ARTVİNLİ E.

6. Ulusal Coğrafya Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

89. Migration towards Tarsus Antalya and Fethiye: Reasons and results

Demirkaya H., ARTVİNLİ E.

2nd International Geography Symposium-Mediterranean Environment, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Haziran 2010, cilt.19, ss.297-307, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2010

2010

90. Effects of Turkish railway museums on cultural tourism

Akbulut G., ARTVİNLİ E.

2nd International Geography Symposium-Mediterranean Environment, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Haziran 2010, cilt.19, ss.131-138, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2010

2010

91. Sürdürülebilir Kalkınma İçin Türkiye’xxde ve Dünyada Çevre Eğitimi Çalışmaları

KAYA N., ARTVİNLİ E., Çobanoğlu M. T.

VI. Ulusal Coğrafya Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, ss.407-417, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

92. Sosyal bilgiler programına göre öğrenci çalışma kitaplarının beceri ve değerleri gerçekleştirebilme düzeyi

KAYA N., ARTVİNLİ E., ÖNAL H.

I. Ulusal İlköğretim Kongresi, Türkiye, 15 Kasım 2007 - 17 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

93. New Yusufeli ( Artvin ) and the Dam: Economic Progress or Regression?

ARTVİNLİ E., KAYA N.

International Symposium on Geography Enviroment and Culture in the Mediterranean Region, Antalya, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2007, ss.45-53, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

94. Teaching of Geography in Turkey: New Roles for a Renovated Subject

ARTVİNLİ E., BULUT İ., KAYA N.

IGU-CGE British Sub-Committee with HERODOT, Cahnaging Geographies: Innovative Curricula, London, Kanada, 10 - 12 Nisan 2007, ss.29-35, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

95. Teaching of Geography in Turkey: New Roles for a Renovated Subject

ARTVİNLİ E., KAYA N.

Changing Geographies: Innovative Curricula London Conference, London, Kanada, 10 - 12 Nisan 2007, ss.29-35, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

2. HARİTA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE YAPAY ZEKA KULLANIMI

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L., KAYA N.

FARKLI BAKIŞ AÇILARIYLA EĞİTİMDE YAPAY ZEKA, DEĞİRMENCİ YAVUZ, ALTUNAY FURKAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Ankara, ss.251-264, 2024

2024

2024

3. HARİTA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE YAPAY ZEKÂ KULLANIMI

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L., KAYA N.

Farklı Bakış Açılarıyla Eğitimde Yapay Zeka, DEĞİRMENCİ YAVUZ, ALTUNAY FURKAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, ss.251-265, 2024

2024

2024

4. Harita Becerilerinin Geliştirilmesinde Yapay Zekanın Kullanımı

ARTVİNLİ E., KAYA N., DÖNMEZ BAYRAKCI L.

Farklı Bakış Açılarıyla Eğitimde Yapay Zeka, DEĞİRMENCİ YAVUZ, ALTUNAY FURKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.251-264, 2024

2024

2024

5. AFET EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ

ARTVİNLİ E., KAYA N.

FARKLI BAKIŞ AÇILARIYLA EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂ, DEĞİRMENCİ YAVUZ, ALTUNAY FURKAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, ss.283-304, 2024

2024

2024

6. Afet Eğitiminde Yapay Zeka

ARTVİNLİ E., KAYA N.

FARKLI BAKIŞ AÇILARIYLA EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂ, DEĞİRMENCİ YAVUZ, ALTUNAY FURKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.283-304, 2024

2023

2023

7. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Afetler Ve Afet Eğitimi: Gerçeklerle Yüzleşmenin Yolu

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

ÇAĞDAŞ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ (GÜNCEL KONU VE ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE), Prof. Dr. Erdoğan KAYA Dr. Öğr. Üyesi Fatih TIKMAN Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin BAYRAM Dr. Öğr. Üyesi Esat YILDIRIM, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.227-271, 2023

2023

2023

8. Çağdaş Sosyal Blgiler Eğitiminde Afetler ve Afet Eğitimi: Gerçeklerle yüzleşmenin yolu

ARTVİNLİ E., DÖNMEZ L.

Çağdaş Sosyal Bilgiler Öğretimi, Kaya Erdoğan, Tıkman Fatih, Bayram Hüseyin, Yıldırım Esat, Editör, vizetek, Ankara, ss.227-271, 2023

2022

2022

11. LEARNING FROM COMMON CONCERNS AND THE PATH AHEAD FOR GEOGRAPHY TEACHER EDUCATION AND PROFESSIONALISM

Artvinli E., Gryl I., Lee J., Mitchell J.

Geography Teacher Education and Professionalization, Artvinli Eyüp,Gryl Inga,Lee Jongwon,Mitchell Jerry, Editör, Springer Nature, Berlin, ss.303-316, 2022

2022

2022

12. WHY GEOGRAPHY TEACHER EDUCATION AND PROFESSIONALIZATION MATTER

Artvinli E., Gryl I., Lee J., Mitchell J.

Geography Teacher Education and Professionalization , Eyüp ARTVİNLİ,Inga GRYL,Jongwon LEE,Jerry MITCHELL, Editör, Springer Nature, Berlin, ss.4-15, 2022

2021

2021

17. COĞRAFYA EĞİTİMİNDE PROJE TABANLI ÖĞRENME

Artvinli E.

UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE COĞRAFYA EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR-2, Eyüp Artvinli,Yavuz Değirmenci, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.120-150, 2021

2020

2020

18. COĞRAFİ SORGULAMA BECERİSİ

Artvinli E.

COĞRAFİ BECERİLER , Demirbaş Öztürk,Ç., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.81-140, 2020

2019

2019

19. TARİH VE COĞRAFYAYI NEDEN BİRLİKTE DÜŞÜNMELİYİZ?

Artvinli E.

TARİH BİLİMİ VE METODOLOJİSİ, Mehmet Yaşar ERTAŞ, Editör, İdeal Kültür Yayıncılık, İstanbul, ss.143-150, 2019

2014

2014

20. DEALING WITH GIS IN GEOGRAPHY CURRICULA: COMPARING PORTUGAL AND TÜRKIYE

Artvinli E.

Innovative Learning Geography in Europe: New Challenges for the 21st Century , Rafael de Miguel Gonzalez ve Karl Donert, Editör, Cambridge Scholar Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.121-140, 2014

2010

2010

22. BEŞERİ SİSTEMLER

Artvinli E.

Genel Coğrafya, Şahin Cemalettin, Editör, Gündüz Eğitim Yayıncılık, Ankara, ss.115-162, 2010

Desteklenen Projeler

2018 - 2018

2018 - 2018

Disiplinlerarasi Beceri Okulu (TUBİTAK 4005)

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Ev Çimen E., Aybek E. C., Çelik H., Dağlı T., Girmen P., Kıray S. A., et al.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Romanian Review of Geographical Education

Editör

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Egitim Ve Bilim-Education And Science

Editör

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Acta Paedagogica Vilnensia

Editörler Kurulu Üyesi

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Osmangazi Journal of Educational Research (OJER),

Editörler Kurulu Üyesi

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Journal of Research in Higher Education (JRHE)

Editörler Kurulu Üyesi

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Journal of Research and Didactics in Geography (J-Reading)

Bilim Kurulu Üyeliği

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Romanian Review of Geographical Education

Editörler Kurulu Üyesi

2011 - 2021

2011 - 2021

Review of International Geographical Education (RIGEO)

Baş Editör

2017 - 2020

2017 - 2020

Osmangazi Journal of Educational Research (OJER),

Baş Editör

2014 - 2018

2014 - 2018

Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri

Editör



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 45

h-indeksi (WOS): 3