Makaleler
41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (7)
Scopus (7)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (14)
3. What we know and do not know about video games as marketers: a review and synthesis of the literature
International Journal of Electronic Marketing and Retailing
, cilt.15, sa.6, ss.733-766, 2024 (Scopus)
7. E-POSTA PAZARLAMASI ALANINDA 1950-2019 YILLARI ARASINDA YAPILAN ÇALIŞMALARA YÖNELİK BİR ŞEMATİK YAZIN TARAMASI
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.1543-1587, 2021 (Hakemli Dergi)
9. Mobile Marketing: Current State and Future Research Directions
PAZARLAMA TEORİSİ VE UYGULAMALARI DERGİSİ
, cilt.7, sa.1, ss.27-57, 2021 (Hakemli Dergi)
14. Kâr Amaçsız Örgütlerin Web Sayfalarının Müşteri Odaklılık Bağlamında Değerlendirilmesi
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.8, ss.197-210, 2020 (Hakemli Dergi)
19. Otomotiv Sektöründe Marka Bağlılığı: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Üzerine Netnografik Bir Araştırma
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.331-359, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Marka Bağlılığına Göre Tüketici Tipolojileri: Toyota Türkiye Hayran Topluluğu Örneği
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.221-246, 2019 (Hakemli Dergi)
22. Maddi Kültürü Anlamak, Ian Woodward
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.177-181, 2019 (Hakemli Dergi)
28. Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satınalma Niyeti Üzerindeki Rolü
Business Management Studies: An International Journal
, cilt.5, sa.1, ss.95-114, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Tüketim: Bireysel Eylemin Toplumsal Dönüşümü
Sosyoloji Konferansları
, cilt.54, sa.2, ss.361-364, 2016 (Hakemli Dergi)
30. Yöneticilerin ve Çalışanların Bakış Açısıyla Sivil Toplum Kuruluşlarında Gönüllülerin Motivasyonları
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.303-323, 2016 (Hakemli Dergi)
33. Bir Tüketici Davranışı Olarak Bireysel Bağış Gönüllü Hizmet Sağlayanlar Üzerinde Bir Odak Grup Çalışması
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.7-30, 2015 (Hakemli Dergi)
34. Yardım Kurumlarına Bağışın Sosyal Yönü Özgeci ve Bencil Bağış Motivasyonlarının Gizli Bağış Üzerindeki Etkisi
Pazarlama Teorisi ve Uygulamları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.23-39, 2015 (Hakemli Dergi)
35. The Perception of Institutionalisation of Ethics and Quality of Work Life The Perspective of Turkish Managers
Social Business
, cilt.4, sa.2, ss.169-180, 2014 (Hakemli Dergi)
37. The Effect of Brand Image and Religious Orientation on the Attitudestowards Religious Brand Names A Study on Youth Consumers
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.37-46, 2013 (Hakemli Dergi)
38. Pazarlama Teorisi nin Felsefi Temelleri
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-28, 2011 (Hakemli Dergi)
39. Pazarlama Teorisi nin Felsefi Temelleri Değişim mi İlişki mi?
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-27, 2011 (Hakemli Dergi)
41. Materyalist Eğilim Dini Değerler Marka Bağlılığı ve Tüketici Ahlakı Arasındaki İlişkiler
İş Ahlakı Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.93-130, 2011 (Hakemli Dergi)
Kitaplar
1
1. İnovasyon Yönetimi ve İnovatif İşletmeler
Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, UZKURT CEVAHİR, ÖNDER GÖKHAN, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.57-69, 2020