Prof. Dr. ERSİN KARADEMİR


EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI


WoS Araştırma Alanları: Eğitim ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Özel, Çevre Çalışmaları, Sosyal Bilimler İnterdisipliner


Avesis Araştırma Alanları: Üstün Zekalılar Öğretmenliği, Afet Yönetimi, İlköğretim, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Fen Bilimleri Eğitimi, Öğretmen Eğitimi

Metrikler

Yayın

105

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

689

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

50

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

20

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

400

Proje

26

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2009 - 2013

2009 - 2013

Doktora

Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim A.B.D., Türkiye

2006 - 2009

2006 - 2009

Yüksek Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim, Türkiye

2004 - 2006

2004 - 2006

Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

2002 - 2004

2002 - 2004

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2013

2013

Doktora

Öğretmen ve öğretmen adaylarının fen ve teknoloji dersi kapsamında okul dışı öğrenme etkinliklerini gerçekleştirme amaçlarının planlanmış davranış teorisi yoluyla belirlenmesi

Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim A.B.D.

2009

2009

Yüksek Lisans

Bilgisayar destekli öğretimin öğrencilerin fen ve teknoloji dersi elektrik ünitesindeki akademik başarı düzeylerine, bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına etkisi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim

Araştırma Alanları

Üstün Zekalılar Öğretmenliği

Afet Yönetimi

İlköğretim

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Fen Bilimleri Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2019 - 2024

2019 - 2024

Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2014 - 2019

2014 - 2019

Dr. Öğr. Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2009 - 2014

2009 - 2014

Araştırma Görevlisi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Senato Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Rektörlük

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Merkez Müdürü

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Rektörlük, Eğitim ve Öğretimde Mükemmeliyet Uygulama ve Araştırma Merkezi

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Rektörlük

2020 - 2024

2020 - 2024

Birim Kalite Komisyonu Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2019 - 2024

2019 - 2024

Dekan Yardımcısı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Fak.Dekanlığı

2018 - 2024

2018 - 2024

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2017 - 2023

2017 - 2023

Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

2015 - 2019

2015 - 2019

Merkez Müdür Yardımcısı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Türkçe Öğretimi Uygulama Ve Araştırma Merkezi

Akademi Dışı Deneyim

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

YÖKAK Kurumsal Dış Değerlendirici

Diğer Kamu Kurumu, YÖKAK, YÖKAK Kurumsal Dış Değerlendirici, YÖKAK Kurumsal Dış Değerlendirici

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Akademik Değerlendirici / Takım Başkanı

Diğer Kamu Kurumu, Öğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği, EPDAD-EFAK, Akademik Değerlendirici / Takım Başkanı

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ II

İNSAN, DOĞA VE BİLİM

İLKÖĞRETİMDE FEN ÖĞRETİMİ

UZMANLIK ALAN DERSİ

FEN ÖĞRETİMİNDE ALTERNATİF ÖĞRENME VE ÖĞRETME SÜREÇLERİ

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ I

Lisans

Lisans

Afet ve Acil Durum Yönetimi Sürdürülebilir Kalkınma

Afetler ve Afet Yönetimi Sürdürülebilir Kalkınma

Disiplinlerarası Fen Öğretimi

FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II

İSTATİSTİK

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

BİLİM TARİHİ

FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYG. I

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI

OKUL DENEYİMİ

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I

FEN-TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA

TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI

Yönetilen Tezler

2021

2021

Yüksek Lisans

Fen bilimleri laboratuvarlarının dijitalleştirilmesi

Karademir E. (Danışman)

A.FARUK(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (2)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (17)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Mikrobiyota Okuryazarlığı Ölçeğinin Geliştirilmesi; Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

ÖZNUR MUZ F. N., METİNTAŞ S., ÖNSÜZ M. F., DİNLEYİCİ E. Ç., KARADEMİR E.

6.Uluslararası, 24. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi; 1-4 Aralık 2022; Antalya, 1 - 04 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

2020

2020

2. STEM Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğrenmeyi Öğrenme Yetkinliğine Yönelik Görüşleri

Er N., Karademir E., Tezel Ö.

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.263, (Özet Bildiri)

2020

2020

3. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dil Yetkinliğinin Belirlenmesi

Er N., Karademir E., Tezel Ö.

1. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK), Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.88, (Özet Bildiri)

2019

2019

4. Fen bilimleri öğretim programında yer alan kök değerlere ilişkin sınıf ve fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri

ANAGÜN Ş. S., KARADEMİR E.

1. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.337-343, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. Öğretim programlarında yer alan yetkinliklere yönelik öğretmen görüşleri

Karademir E., Anagün Ş. S.

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.331-336, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. Sekizinci Sınıf Liselere Geçiş Sınavı Fen Bilimleri Sorularının Kazanımlar ve Beceriler Bağlamında İncelenmesi

Öztürk Z., Karademir E.

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. Öğrencilerin Fizik Öğretmeni Algısı

ERTEK E., KARADEMİR E., ERTEK Y.

3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. Beceri kavramının Fizik öğretmenleri görüşlerine göre değerlendirilmesi

ERTEK E., KARADEMİR E., ERTEK Y.

3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Assessment of Skill-Based Questions Prepared in the Scope of Fifth Grade Science Applications Course According to PISA Proficiency Levels

ÖZTÜRK Z., KARADEMİR E.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. The Investigation of The Attitude Towards Physics Pre-Service Teachers of Computer and Instruction Technology

KARADEMİR E., BALBAĞ M. Z.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. Project Based Learning Activities Integrated Stem in Science Laboratory

KARAER G., KARADEMİR E., TEZEL Ö.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Ephesus–Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.80, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Fen Bilgisi Ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Girişimciliklerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

KARADEMİR E., BALBAĞ M. Z.

VI. ULUSLARARASISOSYAL BİLGİLEREĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına Yönelik Görüşleri

BALBAĞ M. Z., KARADEMİR E.

VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLEREĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Social Studies Teacher Candidates Views on The Nature of Science

BALBAĞ M. Z., KARADEMİR E.

International Symposium on Social Studies Education VI” USBES 6, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Examining Entrepreneurial Characteristics of Science and Social Studies Teacher Candidates in Terms of Certain Variables

BALBAĞ M. Z., KARADEMİR E.

International Symposium on Social Studies Education VI” USBES 6, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Investigation of Skill-based Activities and Assessment Tools within the Scope of Science Applications Course and Analysis of Effectiveness

KARADEMİR E., ÖZTÜRK Z.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2017), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2015

2015

25. Teaching skills about space and astronomy by nature education to secondary school students

KARADEMİR E.

European Science Education Research Association (ESERA), 31 Ağustos - 04 Eylül 2015

2015

2015

26. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fiziğe yönelik tutumlarının incelenmesi

KARADEMİR E., BALBAĞ M. Z.

6th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), 24 - 26 Nisan 2015

2015

2015

27. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fizik laboratuvarına yönelik tutumlarının incelenmesi

KARADEMİR E., BALBAĞ M. Z.

6th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), 24 - 26 Nisan 2015

2015

2015

28. INVESTIGATION OF THE ATTITUDES FOR PHYSICS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES

BALBAĞ M. Z., KARADEMİR E.

6th International Congress on New Trends in Education, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

29. Developing and applying a test to determine the misconceptions of high school students about Newton s law

KARADEMİR E., AYBEK E. C., AKIN DEMİRCAN Z., Karademir E.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology -ICEMST 2015, 23 - 26 Nisan 2015

2015

2015

30. Gaining insect and plant collectorship skills via nature education to the secondary school students

KARADEMİR E., AYBEK E. C., AKIN DEMİRCAN Z., Karademir E.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology -ICEMST 2015, 23 - 26 Nisan 2015

2015

2015

31. INVESTIGATION OF THE PRE SERVICE SCIENCE TEACHERS ATTITUDES TOWARD PHYSICSLABORATOARY

BALBAĞ M. Z., KARADEMİR E.

6th International Congress on New Trends in Education, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

33. Bilim Merkezi ve Uzay Evi Etkinlikleri ile Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Fen Öğretimi Algılarının Belirlenmesi

KARADEMİR E.

Uluslararası Katılımlı 2. Türkiye Bilim Merkezleri Sempozyumu, 7 - 09 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

34. Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutum Davranış ve Düşüncelerinin Doğa Eğitimi Projesine Bağlı Değişimi

TEZEL Ö., KARADEMİR E.

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.1239-1243, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

35. The change of secondary school students environmentalattitude, behavior and thoughts with nature training project –

TEZEL Ö., KARADEMİR E.

International Conference onEducation in Mathematics, Science Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

36. Determination of Self Effıcacy and Consciousness Levels of Pre Service Teachers Towards Environmental Education

KARADEMİR E.

The International Symposium on Changes and New Trends in Education, 22 - 24 Kasım 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

2010

2010

39. Öğretmen Adaylarının Yalnızlık ve Algılanan Sosyal Destek Düzeyleri

KARADEMİR E., ÇİFTÇİ Ş. K., MUTLU T., AKIN DEMİRCAN Z.

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

41. Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının Fen ve Matematik Öğretiminde Öz Yeterlilik İnanç Düzeylerinin İncelenmesi

TEZEL Ö., KARADEMİR E.

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.999-1007, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

42. Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi

TEZEL Ö., KARADEMİR E.

The Second International Congress Of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 03 Mayıs 2010, ss.79, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

43. İlköğretim Okullarındaki Bilgi Teknoloji Sınıflarının Değerlendirilmesi

TEZEL Ö., KARADEMİR E.

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.883-890, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

44. Ortaöğretim Öğrencilerinin Fizik Dersini Öğrenirken Bilgisayar ve İnternet Kullanımına Yönelik Tutumları

TEZEL Ö., KARADEMİR E.

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.622-628, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

45. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerinin DemografikDeğişkenler Açısından İncelenmesi

TEZEL Ö., KARADEMİR E.

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.441

2009

2009

46. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilgisi Öğretimine YönelikTutumları

TEZEL Ö., KARADEMİR E.

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

47. Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Dersi Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri ve Akademik Başarılarına Etkisi

TEZEL Ö., KARADEMİR E.

The First International Congress Of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

48. Determination of Breakdown Voltage at Plasma

KARADEMİR E., TEMEL S., PAT S.

1st International Physics Symposium and Festival & Inter- University Physics Project Competition, 4 - 06 Eylül 2007

Kitaplar

2025

2025

1. Fen Öğretim Programlarında Öğrenme Kanıtları (Ölçme ve Değerlendirme)

Er N., Karademir E.

21. Yüzyıl Öğrenen ve Öğretenleri İçin Fen Bilimleri Öğretim Programı, ANAGÜN ŞENGÜL SAİME,ANILAN BURCU,DEMİR ZÜLFİYE MELİS, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.207-228, 2025

2024

2024

2. Fen Öğretiminde Kitlesel Açık Çevrim İçi Derslerin (MOOC-KAÇD) Kullanımı

Esendemir S., Karademir E.

Alan Eğitimi Araştırmalarında Güncel Yaklaşımlar, Şendil CAN Ayberk BOSTAN SARIOĞLAN, Editör, Livre de lyon, Lyon, ss.15-30, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

3. Afet Yönetiminde Eğitim

Karademir E.

Disiplinler Arası Bir Bakışla Afet Yönetimi, Salih Altun, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.55-76, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

4. Çevre Eğitiminde Farklı Pedagojik Yaklaşımlar

Karademir E.

Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Şengül S. Anagün, Editör, Eğiten, Ankara, ss.193-220, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

5. Türk Eğitim Sisteminde Öğretmen Yetiştirmenin 100 Yılı: 1923-2023

KARADEMİR E.

Yüzüncü Yıla Armağan, Berber, O. & Marttin, V, Editör, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Yayınları, ss.59-81, 2023

2022

2022

6. Disiplinlerarası Bir Yaklaşım Olarak STEM

Karademir E.

Eğitim ve Öğretimde Farklı Yaklaşımlar, Mehmet Gültekin,Taha Yazar,Behçet Oral, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.400-430, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

7. Evde STEM Eğitimi

Karademir E.

Okul Dışı Ortamlarda STEM Eğitimi, Büşra Bakipğlu,Mustafa Çevik, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.187-212, 2021

2021

2021

8. Okul Bahçesinde STEM Eğitimi

Karademir E.

Okul Dışı Ortamlarda STEM Eğitimi, Büşra Bakioğlu,Mustafa Çevik, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.51-74, 2021

2021

2021

9. BECERİLER VE ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ YERİ

KARADEMİR E.

Fen Öğretim Programları, Şengül Saime Anagün, Editör, ANI YAYINCILIK, ss.87-126, 2021

2020

2020

10. Akademik Türkçe Eğitiminde Farklı Disiplinlerin Etkisi

Karademir E.

Akademik Amaçlar İçin Türkçe Öğretimi -Kuram ve Uygulama-, Burak Tüfekçioğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.69-89, 2020

2020

2020

11. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Değerler Eğitimi

KARADEMİR E., ÇUBUKÇU Z.

Fen Öğretim Programları, Şengül S. ANAGÜN, Editör, ANI YAYINCILIK, ss.155-185, 2020

2020

2020

12. Beceriler ve Öğretim Programındaki Yeri

KARADEMİR E.

Fen Öğretim Programları, Şengül S. ANAGÜN, Editör, Anı Yayıncılık, ss.87-127, 2020

2020

2020

13. Yetkinlikler ve Öğretim Programındaki Yeri

ER N., KARADEMİR E.

Fen Öğretim Programları, Şengül S. ANAGÜN, Editör, ANI YAYINCILIK, ss.127-155, 2020

2019

2019

14. Oryantiring Eğitici Eğitimi El Kitabı

KARADEMİR E.

Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü, 2019

2019

2019

15. ORYANTİRİNG EĞİTİMİ

BEKTAŞ F., KARADEMİR E., KAYA S., KALIN C., ŞEKER T., KURTOĞLU E., et al.

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Ankara, 2019

2018

2018

18. Okul dışı ortamlarda fen öğretimi

KARADEMİR E.

Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu, Özden Tezel, Uğur Sarı, Editör, Pegem Akademi, ss.426-449, 2018

2017

2017

19. Fen Öğretiminde Süreç temelli Etkinlikler [Argümantasyon ve Proje Tabanlı Öğretim Uygulama Örnekleri]

Gamze K., Karademir E., Tezel Ö.

ÖRNEK VE UYGULAMA DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNDE DİSİPLİNLERARASI BECERİ ETKİLEŞİMİ, ERSİN KARADEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.213-251, 2017

2017

2017

20. Fen Öğretiminde Beceri Kavramı ve Disiplinlerarası Kullanımı

Karademir E.

Örnek ve Uygulama Destekli Fen Öğretiminde Disiplinlerarası Beceri Etkileşimi, Ersin Karademir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.1-40, 2017

2017

2017

21. Fen Öğretiminde Okuma Becerilerinin Etkin Kullanımı

ÇELİK H., KARADEMİR E.

Fen öğretiminde disiplinlerarsı beceri eğitimi, ersin karademir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.167-190, 2017

2017

2017

22. Fen Öğretiminde Etkin Materyal Kullanımı ve Uygulamaları [Kazanım ve Beceri Temelli]

KARADEMİR E.

Örnek ve Uygulama Destekli Fen Öğretiminde Disiplinlerarası Beceri Etkileşimi, Ersin KArademir, Editör, Pegem Yayıncılık, ss.41-85, 2017

2013

2013

23. Planlanmış Davranış Teorisi

KARADEMİR E., ERTEN S.

Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Ekici, Gülay Güven, Meral, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.596-619, 2013

Desteklenen Projeler

2025 - 2026

2025 - 2026

Zihin Yetersizliği Tanılı Bireylerde Doğa ve Sanat Aracılığıyla Çevresel Farkındalık ve Sosyal Uyumun BuluşmasıSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 4008 - Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları Destekleme Programı

Karademir E.

2025 - 2026

2025 - 2026

Matematik Nerede? Matematik Her Yerde!Sürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

Karademir E.

2021 - 2021

2021 - 2021

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Beceri Temelli Ölçme Aracı Hazırlama Eğitimi-III

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

(Proje Özeti)
Karademir E. (Yürütücü)

2021 - 2021

2021 - 2021

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Beceri Temelli Ölçme Aracı Hazırlama Eğitimi-II

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Karademir E. (Yürütücü)

2020 - 2021

2020 - 2021

Doğada Bilinçlen Afete Hazır Ol

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

Karademir E. (Yürütücü)

2018 - 2018

2018 - 2018

Disiplinlerarası Proje hazırlama ve Kodlama Eğitimi

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Karademir E. (Yürütücü)

2018 - 2018

2018 - 2018

Disiplinlerarasi Beceri Okulu (TUBİTAK 4005)

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Ev Çimen E., Aybek E. C., Çelik H., Dağlı T., Girmen P., Kıray S. A., et al.

2018 - 2018

2018 - 2018

Disiplinlerarası Beceri Okulu

TÜBİTAK Projesi

EV ÇİMEN E., KARADEMİR E. (Yürütücü), AYBEK E. C.

2017 - 2018

2017 - 2018

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bağlamlı Görev Odaklı Etkinlikler Yoluyla Disiplinlinlerarası Becerilerinin Değerlendirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KARADEMİR E. (Yürütücü)

2015 - 2015

2015 - 2015

Benim Fenim 2 (115B319 nolu proje)

TÜBİTAK Projesi

KARADEMİR E. (Yürütücü)

2014 - 2014

2014 - 2014

TÜBİTAK Bilimsel Proje Danışmanlığı Öğretmen Eğitimi Programı-ESKİŞEHİR

CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi

KARADEMİR E.

2014 - 2014

2014 - 2014

Benim Fenim (213B509 nolu proje)

TÜBİTAK Projesi

KARADEMİR E. (Yürütücü)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

ESTÜDAM Eğitim Dergisi

Editör

Ödüller

Eylül 2007

Eylül 2007

Determination of Breakdown Voltage at Plasma

Balkan Fizik Birliği